Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 13:01

ciprian71 a scris:
Asta era treaba trasportului feroviar indiferent care ar fie el CFR sau privat.Nicaieri in Europa nu am sa cred ca turisti de pe alte continente care vor sa faca turism si sa viziteze orase, vor folosi curse de avion.Pare mult mai comod si mai prietenos trenul intre doua orase.

Dimpotrivă, sunt mulți care fac city-brake-uri cu low-costul. Da' plătesc după aia de usucă transport la/de la aeroport... și la Bruxelles, biletul de tren până la Zaventem e 2,1 euro, dar dacă vrei la aeroport (care e tot în Zaventem) plătești 9 euro (dar până la următoarea haltă de după aeroport e 3 euro, însă la aeroport nu poți ieși din stație dacă nu ai bilet de aeroport). Uite un exemplu în care operatorii feroviari profită de traficul de pe aeroport.
De aia există atâtea ,,shuttle bus"-uri pe la toate aeroporturile mari... pentru păcălit turiști creduli care cred că l-au prins pe Dumnezeu de un picior când au găsit bilet de avion cu 20 euro. Dar niciunul nu calculează și costul drumului la/de la aeroport. În schimb, cine merge frecvent pe o rută știe, de exemplu, că la Otopeni poți merge și cu 449 și că 783 circulă și noaptea, știe că la Bruxelles poți lua autobuzul normal cu 4,5 euro dar abonamentul de 24h de 7,5 euro include și autobuzul de aeroport (deci dacă te duci o zi e mai ieftin să iei un astfel de abonament).

ldh80 a scris:
Acum ca ar fi fost poate mai bine ca o astfel de rama sa fi fost achizitionata din productia interna, sau CFR SA Infrastructura sa fi comandat la cei de la Softrans Craiova realizarea unei astfel de rame, este adevarat!
A fost inclusă în contractul de semnalizare, nu e luată separat. Era de așteptat ca cine montează ERTMSul să aducă și trenul de verificare.
Chiar dacă ar fi fost comandat separat, un astfel de tren depășește cu mult cei 130.000 euro sub care se pot cumpăra produse prin negociere directă, deci ar fi trebuit scos la licitație.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 13:18

ldh80 a scris:
Aceea rama electrica (de fapt hibrida) noua, care a fost achizitionata din Franta, a fost achizitionata de catre CFR-SA Infrastructura (si nu de catre SNTFC-CFR-Calatori), si a fost achizitionata cu unicul scop de a fi montate in ea anumite echipamente, pentru verificarea si testarea tronsoanelor reabilitate sau care vor fi reabilitate pe M200 si M300.

Acum ca ar fi fost poate mai bine ca o astfel de rama sa fi fost achizitionata din productia interna, sau CFR SA Infrastructura sa fi comandat la cei de la Softrans Craiova realizarea unei astfel de rame, este adevarat!

Probabil cei de la Softronic ar fi putut realiza o astfel de rama noua de verificare a caii, cu acceleasi performante tehnice ca si cea importata din Franta.

Ce pregatire au cei de la Softronic in semnalizare ?Nu cred ca cei de la Softronic pot realiza asa ceva cei tot ii ridicati atata in sus de parca au descoperit America
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4713
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 13:22

Si de exemplul o firma romaneasca nu putea monta ERTMS-ul ? De exemplul cei de la ISAF cred ca puteau face acest lucru!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 13:25

ldh80 a scris:
Si de exemplul o firma romaneasca nu putea monta ERTMS-ul ? De exemplul cei de la ISAF cred ca puteau face acest lucru!

ISAF au facut si ei ceva dar nu cred ca sunt autorizati pentru asa ceva
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 982
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2048
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 14:10

Comunicat de presa CFR SA:
<CFR SA – rezultate financiare realizate în primele 8 luni ale acestui an


Compania Națională de Căi Ferate CFR SA își menține trendul ascendent și politica de dezvoltare lansată în acest an. Exercițiul financiar preliminar al companiei indică un rezultat brut de 227 mil.pe primele 8 luni ale anului 2016, evoluție pozitivă care se va menține până sfârșitul anului 2016. Veniturilepreliminate pentru închiderea anului 2016 sunt estimate la valoarea de 2,65 mld. lei.
La ora actuală, compania nu înregistrează datorii la bugetul de stat, la bugetele locale și nici datorii rezultate din activitatea curentă a companiei, iar prin măsurile operaționale implementate arieratele comerciale s-au redus la 97,4 mil. lei în primele 8 luni ale anului, printr-o comparație cu anii anteriori când valoarea arieratelor ajungea la 1 mld. lei. Prin programul de redresare economico-financiară, compania și-a achitat obligațiile pe termen scurt și mediu și a asigurat din surse proprii lucrări de reparații și investitii în infrastructură feroviară, lucrări care au contribuit la reducerea considerabilă a numărului de restricții de viteză pe întreaga rețea de cale ferată, de la 596 de restricții de viteza înregistrate în anii anteriori, la 187 de restricții la nivelul anului 2016.

La capitolul investiții, în prima jumătate a acestui an s-a înregistrat o creștere a graficului de implementare, portofoliul companiei depășind anul acesta 400 de proiecte care vizează reabilitarea infrastructurii și suprastructurii feroviare, îmbunătățirea capacităților de exploatare și a calității transportului și creșterea gradului de siguranță în traficul feroviar.

Plățile directe pentru lucrări efectuate în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene au depășit valoarea de 740 mil. de lei (ceea ce indică un grad de absorbție estimat de 72% realizat pe primele 8 luni ale anului 2016). La următoarea rectificare bugetară, CFR SA estimează necesitatea suplimentării bugetului de finanțare a acestor proiecte, fiind create premisele ca până la sfârșitul anului 2016 gradul de absorbție să depășească pragul de 100%.

Investițiile totale alocate pentru aceste proiecte se ridică la aproximativ 22 de miliarde de lei (4,7 mld euro), sursele financiare fiind asigurate din fonduri externe, de la bugetul de stat și din surse proprii.
Eficientizarea activității economice a companiei, care vizează creșterea veniturilor și redimensionarea cheltuielilor, precum și integrarea infrastructurii feroviare naționale în rețeaua europeană sunt pricipalii factori care au influențat pozitiv strategia de dezvoltare și modernizare a companiei în acest an și reorientarea ei către clienții săi, operatorii feroviari.
„Prin definitivarea strategiei de dezvoltare a companiei și măsurile economico-finaciare implementate reconsolidăm practiv activitatea de bază a CFR SA. Principalii factori care influențează acest trend pozitivsunt realinierea activelor existente la ora actuală pe piața de transport, reducerea datoriilor și a creanțelor, eficientizarea structurii de personal și optimizarea managementului. Cu o astfel de abordare CFR SApoate recupera într-un timp relativ scurt decalajele create de lipsa de investiții în infrastructură din anii anteriori și își va exercita în mod corespunzător rolul de coordonator al activității transportului feroviar, așa cum se întâmplă în toate companiile similare europene”, a declarat Marius Chiper directorul general al CFR SA.



Vă reamintim de asemenea faptul că,în prima jumătate a acestui an, CFR SA a finalizat 6 mari proiecte de investiții, în valoare totală de 1,32 mld. lei, iar în execuție în acest moment sunt lucrările de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, în valoare totală de 7,04 mld. lei. Au fost de asemenea lansate 58 proiectenoi de investiții, în valoare totală de 12,61 mld. lei, iar restul de 336 de proiecte au fost prioritizate la nivelul celor 8 regionale de cale ferată, valoarea totală alocată fiind de 1,03 mld. lei.>
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7788
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 19:16

Adrian78 a scris:
Poftim cultura niste rahati de ziaristi pana la urma ce are swla cu prefectura

http://www.micapi.ro/articole/actualitate/tehnocratii-cumpara-trenuri-din-franta-desi-au-softronic-ul-la-craiova.html

nu auzisem de micapi pana acum. am cautat pe net si am vazut ca sunt unii din Craiova cu o orientare clara pro-PSD
ideea nu era ca putea face si Softronic asa ceva,ci trebuie sa se inteleaga ca tehnocratii fac numai rele
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3667
Reputatie : 4657
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Oct 2016, 19:35

Era un comentariu acolo, vad ca l-au sters.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 01:33

Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1247
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2669
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 07:37

Acuma... ca tehnocratii (unii) sunt incompetenti - asta se vede din avion.

Am avut surpriza sa il vad recent pe insusi ministrul Transporturilor intr-un clip cu intrebari si raspunsuri...cica un exercitiu de transparenta. Era intrebat strict de CFR Calatori si el raspundea ca da, dar exista si Regiotrans si privatii, cu ei ce facem. Una era intrebat si alta raspundea. Se vedea ca nu stapaneste domeniul si ii dadea cu lozinci ca sa devenim competitivi, ca spatiul feroviar unic european etc Nimic concret - numai balarii. Oricum omul nici nu a apucat sa vada cu ce se mananca domeniul asta ca in cateva zile va demisiona si se va dedica unui post de deputat la alegerile din Decembrie...

Deci ce speranta sa avem, cu asemenea personaje? Cand nu sunt puse pe distrus sunt complet pe dinafara sistemului pe care vezi doamne il pastoresc. Bine ca nu s-a apucat sa faca rau - daca tot nu se pricep, oamenii astia ar face bine sa ii lase in pace macar pe cei care mai stiu cate ceva.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 09:06

razvan - trenuri a scris:
Astra Arad :

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21350807-grup-american-cumpara-75-din-actiunile-companiei-care-detine-fabrica-vagoane-arad-dupa-tranzactie-60-milioane-euro.htm

E vorba de Astra Rail, producătorul de vagoane de marfă, nu de Astra Vagoane Călători. Dar se pare că ,,presa" nu face diferența asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 413
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 559
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 09:47

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3667
Reputatie : 4657
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 12:07

Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 298
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 13:54

Partea mai relevantă mi se pare alta: compania-mamă are sediul în Olanda. Climatul economic din România e atât de ostil, încât orice investiție cât de cât serioasă trebuiie să aparțină unei firme cu sediul în afara țării.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 16:23

Olanda este un fel de paradis fiscal, are taxe și impozite mult mai mici.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 298
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Oct 2016, 20:36

E exagerat să vorbim de paradisuri fiscale în Uniunea Europeană. Dacă Olanda sau Luxemburg ar fi paradisuri fiscale, cine ar mai avea nevoie de Gibraltar sau de Insulele Virgine Britanice? Smile

Problema e că românii au ajuns să-și înființeze firme până și în Bulgaria, atât e de mare ostilitatea față de antreprenoriat în România.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 18:19

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 16 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-