Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 389
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 07 Oct 2016, 09:32

Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 394
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 536
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 07 Oct 2016, 09:47

Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5655
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7765
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 07 Oct 2016, 10:04

e bine ca mai sunt prezentate si astfel de articole
si cand te gandesti ca sunt destui frecatori de menta care ii critica mereu pe acesti oameni,sau au impresia ca plata calatoriei
inseamna finantarea unor mafioti.
acesti oameni muncesc si alimentaza un buget amarat,din care se infrupta o gramada de paraziti
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 239
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 420
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 07 Oct 2016, 10:11

Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 394
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 536
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 07 Oct 2016, 10:21

ets2oltromânia a scris:
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/o-gara-prin-care-nu-trece-trenul-a-fost-modernizata-582774
O da, stirea este data pe toate canalele de stiri ieri si chiar azi dimineata.Este doar o stire pentru cei ce ar fi trebuit sa aibe urechi de auzit.Nu va face nimeni nimic, timpul pa asterne praf si peste aceasta stire din pacate.Este intr-adevar o scurtatura semnificativa catre Polonia ,tren ce pleaca din Sighetul Marmatiei catre Lvov si mai departe spre Krakovia sau Varsovia.
PS. Stiristii ar fi mai bine sa invete geografia.( drm scurt catre Budapesta si Viena!!!!!)
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4335
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 07 Oct 2016, 13:01



Linia etiopiana.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4401
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 08 Oct 2016, 01:32

Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 394
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 536
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 08 Oct 2016, 08:56

razvan - trenuri a scris:
Proiect de lege pentru vagoane :

http://www.feroviarul.ro/propuneri-legislative/proiect-modificarea-omt-153-2011privind-modificarea-si-completarea-regulamentului-de-miscare-005
Doar pentru cele achizitionate sau modernizate,incepand cu data de 01.01.2017.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 08 Oct 2016, 09:47

ciprian71 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Proiect de lege pentru vagoane :

http://www.feroviarul.ro/propuneri-legislative/proiect-modificarea-omt-153-2011privind-modificarea-si-completarea-regulamentului-de-miscare-005
Doar pentru cele achizitionate sau modernizate,incepand cu data de 01.01.2017.
Era imposibil de modificat atatea vagoane sa aibe AC.
Sunt bune vagoanele cu AC, dar cand instalatia nu functioneaza cand e foarte cald sau cand se face economie pe Veresti-Botosani isi doresti sa te fi urcat in 20-54/55 sau 20/47-57. Am intalnit 20-49 200 ca atunci cand pornea climatizarea venea mirosul de la toaleta.
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 294
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 08 Oct 2016, 17:14

Este un ordin pompieristic, emis de cineva care nu înțelege ce reglementează. Ceea ce se poate legifera sunt parametrii de climatizare pe care trebuie să-i poată asigura un vehicul, nu obligativitatea dotării cu instalație de climatizare. Dar în România nu se înțeleg astfel de distincții juridice, în România doctoratele în Drept se obțin la apelul bocancilor.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 08 Oct 2016, 17:48

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cfr-calatori-a-reusit-sa-repare-peste-300-de-vagoane-in-2016

S-ar putea sa fie repuse in circulatie si vagoane 11-47, 20-59, 19/20-50 care zac in Bacau. Ca material rulant nou nu va fi nici in urmatorii 10 ani. Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 09 Oct 2016, 12:21

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7182
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 09 Oct 2016, 13:24

Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 394
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 536
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 09 Oct 2016, 17:50

Vitosa a scris:


http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/digi24-gara-in-stil-vienez-reparatii-in-stil-romanesc
Linia 317, o cunosc foarte bine, in anii 90 mergeam des intre Arad si Bocsig sau Sebis.La vremea respectiva trenurile erau pline pana la refuz de navetisti ce lucrau la Arad sau elevi ce invatau la Ineu sau Arad.Din 2010 nu mai stiu nimic, care ste situatia numarului de calatori.Stiu doar ca toate garile aveau o arhitectura frumoasa insa se degradau pe an ce trece.
Probabil ca in prezent ar putea fi revitalizata doar dpdv turistic, caci navetisti la Arad fara marile intreprinderi nu cred.Este o zona frumoasa, curtata de multi turisti straini, in special francezi, austrieci dar si multi romani ce merg in statiunea Moneasa.In privinta romanilor e discutabil, multi lucra in vest si au masina personala ce merg in Moneasa.Aici nu exista decat o singura solutie daca vrem sa nu moara definitiv aceasta linie si daca vrem sa avem motiv sa salvam si toate aceste gari pitoresti.Linia 317 reparata cat de cat pana in Sebis.Achizitionarea de rame diesel moderne, atragatoare turistilor intre Arad si Sebis iar mai departe preluati tot de catre CFR, cu autobuz CFR BUS.intre Sebis si Moneasa.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 239
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 420
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 09 Oct 2016, 18:09

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 01:53

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 14 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-