Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din România - 2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4335
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mier 07 Sept 2016, 19:58

1775 tras de 62 1398
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 01:36

Din 15 septembrie revin vagoanele de clasa 1-a pe trenurile IR 1621/1622 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Timisoara si retur.



Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 181
Localizare : Timisoara
Reputatie : 416
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 14:36

E bine ca se reintroduce vagonul de cl. 1 la 1621/1622. Adevarul este ca era solicitat.

La fel si la 1693, era plin pana la Severin cl. 1. Dar si pana la capat Timisoara mai avea calatori.
Unul din motive fiind timpul de parcurs foarte lung si marile intarzieri.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 15:16

Nu este nicio tragedie cu acel vagon de clasa 1-a stim cu toti cine merge in ziua de azi la clasa 1-a iar daca era solicitat gaseau ei alta solutie pentru 1991/1992 si nu luau vagoanele de clasa 1-a de pe 1621/1622 plus ca la acest tren diferenta intre 30-76 si 22-96 e doar la numarul de locuri si atat confortul fiind la fel. Era o treaba daca la clasa 2-a aveai salon de 84 locuri iar la clasa 1-a acest 30-76.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9191
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11826
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 19:50

Astăzi 1621 aproape 70 % grad de ocupare la Radna si Transilvania dinspre Arad era ocupat 40-50% la Ilia niciodată nu l-am văzut asa
Sus In jos
AeroX



Numarul mesajelor : 237
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1922
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 22:19

Katalyn a scris:
Nu este nicio tragedie cu acel vagon de clasa 1-a stim cu toti cine merge in ziua de azi la clasa 1-a

La modul general da, insa am ramas socat cand am mai auzit pe la casele de bilete (Buc. Nord) oameni care cer bilete intregi la clasa 1 pentru Timisoara ... in sensul ca e greu de crezut ca s-ar incumeta cineva, dar e curios faptul daca si-ar mai lua vreodata dupa ce parcurg calatoria in cosmos pana la Timisoara.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 22:36

Sint citeva categorii care merg la clasa I-a din ce am remarcat in jurul caselor de bilete: pensionarii care toata viata au mers la clasa I-a cind avea huse albe la tetiere si ei erau un fel de nomenclaturisti, apoi mai sint un fel de personaje care nu au mai mers de 20 de ani cu trenul si intimplator au nevoie sa plece cu trenul undeva isi iau la I-a indiferent de distanta si am mai vazut in gara in Bucuresti Nord calatori care nu au prins loc la clasa a II-a si au cerut repede la clasa I-a.

Cu voia dvs. la clasa I-a fara legatura cu clasele de bilete mai circula casta feroviarilor.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Joi 08 Sept 2016, 22:46

De cand merg cu trenul sau am fost la casele de bilete o singura data am prins o doamna cerand din PL.Vest la clasa 1-a la un Rapid pana la Sinaia mergea la o sedinta atat si nimic altceva si vorba aia merg cu trenul singur din clasa IV-a adica de la varsta de 11 ani.
Sus In jos
CristyanC



Numarul mesajelor : 81
Varsta : 28
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 428
Data de inscriere : 01/01/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Vin 09 Sept 2016, 11:21

IR 1836 Cluj Napoca-Simeria-Petrosani-Craiova-Videle -Bucuresti Nord are in compunere doua vagoane seria 20-83 plus un vagon 20-49-255 care circula inchis.Vagonul va fi dus pana la Bucuresti Nord.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 181
Localizare : Timisoara
Reputatie : 416
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Vin 09 Sept 2016, 11:51

dan tm a scris:
Sint citeva categorii care merg la clasa I-a din ce am remarcat in jurul caselor de bilete: pensionarii care toata viata au mers la clasa I-a cind avea huse albe la tetiere si ei erau un fel de nomenclaturisti, apoi mai sint un fel de personaje care nu au mai mers de 20 de ani cu trenul si intimplator au nevoie sa plece cu trenul undeva isi iau la I-a indiferent de distanta si am mai vazut in gara in Bucuresti Nord calatori care nu au prins loc la clasa a II-a si au cerut repede la clasa I-a.

Cu voia dvs. la clasa I-a fara legatura cu clasele de bilete mai circula casta feroviarilor.

Mai pot adauga si pe aceia care prefera sa aibe mai mult spatiu la picioare sau scaune ceva mai comode pentru drumuri lungi (extrem de lungi pe reteaua CFR).
10 ore pt Brasov-Timisoara cu IR 1621, sau 12 ore pt. Bucuresti-Timisoara cu IR 1693, este mai mult decat obositor pentru anumite varste.
Exista si categoria de calatori ocazionali, a celor care au treaba cu aeroporturile, mai ales Otopeniul.
Si daca exista disponibil financiar si acestia prefera sa achite tariful de cl. 1.
De aceea salutam revenirea clasei 1 pe IR 1621/1622 si ar fi de dorit si inapoi la IR 1693/1692.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Vin 09 Sept 2016, 21:17

Azi l-am vazut pe 1766 la plecare din Gara de Nord.
Grupa de Botosani nu mai era cu vagoane 20 49 200, trenul era ,,clasic" toate vagoanele 20 49 0XX, in schimb era sosit 1837 cu 3 vagoane 20 49 200 si clasa I un vagon 30 76 daca am vazut bine.
De asemenea 73-2 avea iarasi WLAB de la MAV.
Sus In jos
Ovidiu Andrei



Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 88
Data de inscriere : 09/09/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Sam 10 Sept 2016, 09:09

Compunerea unor trenuri
Ir 1793 Automotor Desiro
IR 1621 21-70 21-70 84-96 21-70(Timisoara N)20-76 20-76(Brasov)
Ir 473 ISTER 70-91 71-70 40-31 89-76 10-90 21-76 20-83
Ir 1981 21-76 21-86 10-90 21-76 20-83
Ir 1594 21-76 10-70 21-76 21-87 21-76 9xx
ir 1597 20-49 20-76 20-76 20-76 20-76
ir 1691 21-76 89-87 21-76 10-70 21-76
ir 1593 21-76(Buc N)21-76 10-90 21-76 21-76 21-76

Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Sam 10 Sept 2016, 10:07

IR 1636 : 21-76, 21-76 + 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1632 : 20-83, 20-83, 84-83, 10-90, 20-83.
IR 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + 20-76, 20-76.
IR 1934 : 20-49, 19-55, 20-49, 89-87, 71-31, 44-31, 40-31, 71-31.
R 3003 : 20-55, 19-80, 20-55, 20-55, 20-55.R
R 14034 : 2 rame RIO.
R 14031 : 2 rame RIO.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 10 Sept 2016, 10:51, editata de 1 ori
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Sam 10 Sept 2016, 10:09

dan tm a scris:
Azi l-am vazut pe 1766 la plecare din Gara de Nord.
Grupa de Botosani nu mai era cu vagoane 20 49 200, trenul era ,,clasic" toate vagoanele 20 49 0XX, in schimb era sosit 1837 cu 3 vagoane 20 49 200 si clasa I un vagon 30 76 daca am vazut bine.
De asemenea 73-2 avea iarasi WLAB de la MAV.
30-76 din 1837/1838 are mai nou statia de domiciliu Iasi.
E mai bine fara 20 49 200 pe Botosani pentru ca mirosul de la toaleta vine in tot vagonul si climatizarea nu prea functioneaza. Oricum CFR ar trebui sa mai modernizeze vagoane in 20-49 0xx.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 11 Sept 2016, 10:58

Sambata 10 septembrie :

IR 1636 : 21-76, 21-76 + 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + 20-76, 20-76.
IR 1937 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1936 : 21-76, 21-76 + 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1635 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1622 : 21-70, 84-96, 21-70, 21-70 + 20-87, 20-87.

Duminica 11 septembrie :

IR 1631 : 21-87, 21-87, 19-83, 83-76, 21-86 + 21-76, 21-76, 21-76, 21-76.
IR 1636 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + 20-76, 20-76.
IR 1936 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1937 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83.
R 11034 : 3 etajate.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Astazi la 08:43

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din România - 2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din România - 2012
Pagina 6 din 33Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 33  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-