Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din România - 2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
bobi



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 1365
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:01 pm

laurentzu a scris:
Kapпaтй a scris:
Pai este pentru ca datorita acelei reglementari nu se puteau trimite Desiro doar cu clasa 2 pe IR si trebuiau ori combinate ori doar ala care are ambele clase.

Pai si atunci la IR Iasi-Oradea-Timisoara, despre care spune boby, de ce nu se respecta ? Daca retin bine acel tren are 4 vagoane toate de clasa a 2 a.

Asa este, iar situatia aceasta se perpetua de vreo 3 ani.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 205
Localizare : Timisoara
Reputatie : 448
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:24 pm

Exact așa e. De multă vreme IR 1833/1834 Timișoara-Iași de zi prin Oradea nu mai are cl. 1 în compunere.
Identic așa circulă și IR 1765/1766 de câțiva ani, pe Timișoara-Iași de noapte prin Aradu Nou-Deva.
Din trei trenuri care traveresează toată țara pe aceste rute, doar unul (IR 1837/1838 via Buziaș-Deva) mai dispune de vagon cl. 1 în compunere.
Așa că situația nu este deloc singulară sau episodică.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 1365
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:35 pm

neluadi a scris:
Exact așa e. De multă vreme  IR 1833/1834 Timișoara-Iași de zi prin Oradea nu mai are cl. 1 în compunere.
Identic așa circulă și IR 1765/1766 de câțiva ani, pe Timișoara-Iași de noapte prin Aradu Nou-Deva.
Din trei trenuri care traveresează toată țara pe aceste rute, doar unul (IR 1837/1838 via Buziaș-Deva) mai dispune de vagon cl. 1 în compunere.
Așa că situația nu este deloc singulară sau episodică.    

Hai ca la 1765/1766 poti lua la cuseta sau dormit, dar la 1833/1834 ar putea macar sa fie jumatate de vagon , cum era pe vremuri vagon mixt cl 1 si 2.
Chiar Iasi-Craiova avea la un moment dat in compunere ( de fapt prima data cand l-au introdus) un vagon clasa 1 complet si 1 vagon mixt clasa 1 si 2.Prin 93 sau 92.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 214
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 400
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:37 pm

neluadi a scris:
Exact așa e. De multă vreme  IR 1833/1834 Timișoara-Iași de zi prin Oradea nu mai are cl. 1 în compunere.
Identic așa circulă și IR 1765/1766 de câțiva ani, pe Timișoara-Iași de noapte prin Aradu Nou-Deva.
Din trei trenuri care traveresează toată țara pe aceste rute, doar unul (IR 1837/1838 via Buziaș-Deva) mai dispune de vagon cl. 1 în compunere.
Așa că situația nu este deloc singulară sau episodică.    

Oricum cred ca pe Iasi-Timisoara sau Galati-Iasi-Cluj circula cele mai proaste vagoane de calatori pentru trenurile IR.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12559
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15731
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:37 pm

La trenurile de noapte nu ai nevoie de clasa 1, atata timp cat ai cuseta e clar ca nu e nevoie de clasa 1.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 214
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 400
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:42 pm

Kapпaтй a scris:
La trenurile de noapte nu ai nevoie de clasa 1, atata timp cat ai cuseta e clar ca nu e nevoie de clasa 1.

Nu zic ca trebuie musai vagoane de clasa I la toate trenurile Iasi-Timisoara, era doar o remarca asupra faptului ca un alt coleg spunea ca la trenurile IR e o regula ca trebuie musai vagon de clasa I.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12559
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15731
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:45 pm

Nici 1641/1642 nu mai are clasa 1. Mai bine bagi o cuseta in plus dar nu clasa 1 care merge fara rost.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 1365
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 4:50 pm

Daca ar fi cu o treime mai scump decat la clasa a doua si conditii, cu siguranta ar fi solicitari; ma refer la trenurile de zi. L a cele de noapte , intr-adevar , mai bine pui o cuseta in plus.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 205
Localizare : Timisoara
Reputatie : 448
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 5:11 pm

La IR 1766 nu prea ia nimeni cușetă pe segmentul cea mai frecventat Timișoara-Cluj.
La fel și pe Iași-Cluj cu perechea 1765. Datorită orelor de circulație la îndrumare.
Așa că varianta cușetei nu prea are amatori dacă circulă pe prima jumătate de trasă la ambele.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 6:36 pm

Insa se cere cuseta pe alte distante, si e mereu cerere.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2486
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5012
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 8:06 pm

Clasa I nu este o prostie. Cand merg eu Deda-Predeal si retur crezi ca la ora aia te mai primeste cineva cu drag la cuseta ? si apoi sa deranjezi la 4 dimineata totii calatori cu coborarea mai ales daca ai si patul de sus..  in acest caz merg la clasa I.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12559
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15731
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 9:23 pm

Iti cade ceva daca mergi la clasa 2-a? Oricum 1641/1642 nu mai are clasa 1.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4777
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5680
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 9:30 pm

Mai baieti si fete voi chiar nu urmariti deloc ce se posteaza pe acest forum ?? Nu are clasa 1-a din lipsa de vagoane de clasa 1-a sunt prea multe trenuri cu 3-4 vagoane pentru subventie de unde atatea vagoane de clasa 1-a ?? Stiti macar cate vagoane de clasa 1-a are CFR Calatori ??

30-76 vreo 27 bucati.
19-83 vreo 13 bucati.
19-83.10X 5 bucati fostele 19-87.
19-76 30 bucati dar foarte putine active restul zac prin toata tara.
19-80 vreo 5-6 bucati la IR restul la R.
11-31 vreo 3-4 nu stiu cate au fost facute.
10-70, 10-90, 10-91 sa fie toate vreo 45 bucati.
19-70 4 bucati.

Daca toate ar fi active ma refer din cele adevarate nu 19-80, 11-31 si 19-76 toate trenurile IR ar avea clasa 1-a. Din criza de vagoane pentru 1991/1992 asta vara au fost luate de pe 1621/1622 cele 2 vagoane 30-76 si bagate pe sezonier ca si vagoane de clasa 2-a.

Si exemplele pot continua...pe IR 1636/1635 unul din cele mai importante trenuri ale CFR Calatori 3 saptamani a mers fara clasa 1-a, vagonul 19-83 005 e defect abia la 1 octombrie au bagat 19-70 002 timisorean.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1258
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2684
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 9:33 pm

Bine ca s-au rezolvat toate problemele CFR-ului si a mai ramas doar asta ca nu mai au unii unde sa se tolaneasca pe sase scaune la clasa I.
Atata jale ca dispare clasa I cand e ceva absolut firesc.

De fapt am urmarit discutia cu compunerile de aici (dar si de pe diverse site-uri, Facebook etc) si trebuie sa spun ca eu nu am inteles de unde atata suparare ca s-au zapacit / stricat nu stiu ce compuneri. Tot ce se face eu consider ca sunt masuri de bun-simt si nu se strica nimic, ci se repara unele aberatii si lucruri anormale care durau de ani de zile. Nu doar ca vad compuneri tot mai uniforme, dar mi se par si potrivite rangului si duratelor de calatorie cu acele trenuri. Sigur ca aici suntem subiectivi dar pur si simplu nu poti impaca pe toata lumea.

Cat priveste scoaterea vagoanelor 21-49 200 de pe trenurile IR - e o masura normala pe care o sustin, aceste vagoane sunt groaznic de incomode, scaunele tari si inghesuite ma duc cu gandul la cele din 26-16, prizele si clima mai mereu NU functioneaza etc etc . Ca urmare locul lor este perfect pe Regio ca si Desiro de altfel. Desiro la IR este o insulta la adresa bunului-simt.

Odata cu venirea iernii - nu pot decat sa salut reaparitia vagoanelor 19/21-80 proaspat revizuite pe unele trenuri Regio, pe langa ca sunt confortabile iarna e o caldura in ele de stai in tricou.

7001/2 are o compunere iar foarte buna cu Alstom, la fel si 11071/2 cu Desiro - fiecare din ele are exact ce trebuie. Ce va fi cu ele din Decembrie om trai si om vedea.

IR 1540/1 are o noua compunere AVA + Alstom 19-76 si l-am vazut recent in gara Brasov sosind aproape plin, ba chiar cu cateva biciclete. Sper din tot sufletul sa aiba un viitor acest tren, desi tot ce s-a incercat cu el nu a reusit... Macar acum are o compunere decenta, nu panaramele acelea dinainte.

Nu neg ca sunt si rute/trenuri unde mai e de lucru, dar eu zic ca s-au facut pasi vizibili pe drumul corect.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4777
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5680
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Mar Oct 11, 2016 10:43 pm

In seara asta IR 402 Buc.Nord - Bacau - Iasi - Chisinau : 21-87, 21-87 + 20-76, 22-76 + 6 CFM, primele 2 saloane ( 168 locuri ) suplimentare de Sf Parascheva.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Astazi la 1:46 pm

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din România - 2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din România - 2012
Pagina 17 din 35Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-