Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Schite Statii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Schite Statii   Vin 29 Apr 2016, 09:13

ldh80 a scris:
15. Fosta HM Dragosa

 Aveea doua linii. In privinta semnalizarii, aici (ca si la fosta HM Vatra Moldovitei) se intalneste o situatie mai ciudata.

Desi in 1984 linia Vama- Moldovita nu apare ca fiind sectie cu conducere centralizata, si statia Moldovita aveea cu siguranta instalatie SBW in functiune atunci (semafoarele exista si azi la Moldovita), si deci se circula la cale libera.

Asadar in mod logic si fostele HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei ar fi trebuit sa aibă instalatii SBW si semnalizare mecanica.

Dar cu toate acestea, in primele fotografii (cronologic vorbind) postate pe acest forum cu linia Vama- Moldovita, de prin 2007 sau 2008, nu se observa nici o urma de foste semafoare (macar catargele) la HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei!

Probabil era un semnal de acoperire permanentă a punctului de secționare, un ,,ochi de bou".
În 2009 Dragoșa he. nu (mai) avea macaz la capătul dinspre Moldovița, singurul mod de a încrucișa ceva era să manevrezi cu spatele. Nu mai era nici personal de deservire, dar nu am observat dacă macazurile erau eclisate sau nu.
Moldovița era și ea ciudată, avea peronul după macazurile de ieșire, dar nu avea semnal de parcurs. De altfel, la peronul ăla mai mult de un LDH cu 1 vagon nu încăpea fără să blocheze macazurile sau să depășească semnalul de ieșire. Semafoarele erau funcționale în 2009, chiar am stat la semnal.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Schite Statii   Sam 30 Apr 2016, 13:06

@ldh80

Având în vedere faptul că știu stațiile din județul Suceava, și chiar și din împrejurimi, destul de bine, o să îmi permit să fac niște corecturi la schițele postate de dumneavoastră:

Gălănești are 3 linii doar că nu linia 1 e cea directă, ci linia 2
Gura Putnei e corectă
Falcău are doar 3 linii nu 4
Nisiputu - aceeași observație ca la st. Gălănești
Putna - linia 1 are o evitare în capătul Y
Todirești avea 4 linii (1, 3, 4 - abătute, 2 - directă)
Cacica - linia 3 este directă în ambele capete
Vârfu Dealului are 3 linii (2 este directă)
Vatra Moldoviței mai avea o linie înfundată ce pleca din linia 1 spre capătul Y cam din dreptul clădirii stației. În plus, stațiile vecine sunt trecute invers (în stanga e Vama și spre dreapta e Moldovița)
Fundu Moldovei - clădirea stației e pusa pe partea greșita, iar linia 1 nu avea evitare în cap Y
Turbăria Stampei - linia 2 avea evitări în ambele capete
Poiana Stampei - linia 1 are evitare cap Y
Dornișoara - e greșită. Stația are 3 linii, 2 e directă. liniile 1 și 3 nu au evitări, în schimb au sabot de deraiere în cpătul X. În capătul Y sunt 2 evitări care pornesc din linia directă, după "unirea" acesteia cu cele 2 abătute.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Schite Statii   Sam 30 Apr 2016, 13:11

Dr2005 a scris:
ldh80 a scris:
15. Fosta HM Dragosa

 Aveea doua linii. In privinta semnalizarii, aici (ca si la fosta HM Vatra Moldovitei) se intalneste o situatie mai ciudata.

Desi in 1984 linia Vama- Moldovita nu apare ca fiind sectie cu conducere centralizata, si statia Moldovita aveea cu siguranta instalatie SBW in functiune atunci (semafoarele exista si azi la Moldovita), si deci se circula la cale libera.

Asadar in mod logic si fostele HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei ar fi trebuit sa aibă instalatii SBW si semnalizare mecanica.

Dar cu toate acestea, in primele fotografii (cronologic vorbind) postate pe acest forum cu linia Vama- Moldovita, de prin 2007 sau 2008, nu se observa nici o urma de foste semafoare (macar catargele) la HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei!

Probabil era un semnal de acoperire permanentă a punctului de secționare, un ,,ochi de bou".
În 2009 Dragoșa he. nu (mai) avea macaz la capătul dinspre Moldovița, singurul mod de a încrucișa ceva era să manevrezi cu spatele. Nu mai era nici personal de deservire, dar nu am observat dacă macazurile erau eclisate sau nu.
Moldovița era și ea ciudată, avea peronul după macazurile de ieșire, dar nu avea semnal de parcurs. De altfel, la peronul ăla mai mult de un LDH cu 1 vagon nu încăpea fără să blocheze macazurile sau să depășească semnalul de ieșire. Semafoarele erau funcționale în 2009, chiar am stat la semnal.

În legătură cu halta Dragoșa, nu cred că aceasta a fost vreodată pentru încrucișări de trenuri (nu a avut macaz în capătul Y). Acea linie 1 a fost tot timpul o linie industrială.

Am găsit o schiță din 1949 în care halta Dragoșa este exact așa cum a fost când s-a închis linia, cu macaz doar în capătul X.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3645
Reputatie : 4632
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Schite Statii   Sam 30 Apr 2016, 14:33

Vlad a scris:
@ldh80

Având în vedere faptul că știu stațiile din județul Suceava, și chiar și din împrejurimi, destul de bine, o să îmi permit să fac niște corecturi la schițele postate de dumneavoastră:

Gălănești are 3 linii doar că nu linia 1 e cea directă, ci linia 2
Gura Putnei e corectă
Falcău are doar 3 linii nu 4
Nisiputu - aceeași observație ca la st. Gălănești
Putna - linia 1 are o evitare în capătul Y
Todirești avea 4 linii (1, 3, 4 - abătute, 2 - directă)
Cacica - linia 3 este directă în ambele capete
Vârfu Dealului are 3 linii (2 este directă)
Vatra Moldoviței mai avea o linie înfundată ce pleca din linia 1 spre capătul Y cam din dreptul clădirii stației. În plus, stațiile vecine sunt trecute invers (în stanga e Vama și spre dreapta e Moldovița)
Fundu Moldovei - clădirea stației e pusa pe partea greșita, iar linia 1 nu avea evitare în cap Y
Turbăria Stampei - linia 2 avea evitări în ambele capete
Poiana Stampei - linia 1 are evitare cap Y
Dornișoara - e greșită. Stația are 3 linii, 2 e directă. liniile 1 și 3 nu au evitări, în schimb au sabot de deraiere în cpătul X. În capătul Y sunt 2 evitări care pornesc din linia directă, după "unirea" acesteia cu cele 2 abătute.
 Eu am intrebat pe un topic de unde ia schitele si cit sint de corecte.
Ca daca sint din imaginatie coroborate cu wikipedia....
Sus In jos
alinx3330



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 2407
Data de inscriere : 23/10/2010

MesajSubiect: hy   Lun 22 Aug 2016, 11:02

are cineva schitele statiilor ploiesti sud, ploiesti est si bucuresti nord?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Schite Statii   Astazi la 12:11

Sus In jos
 

Schite Statii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Schite Statii
» Schite trenuri
» Pitești (901)
» Trenuri InterCity
» Filești (Galati-Vest) (700)
Pagina 17 din 17Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-