Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 57 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2731
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5630
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Dum 16 Apr 2017, 09:42

Kapпaтй a scris:
Atata timp cat sectia Urziceni-Faurei apartine de privat nu vei vedea trenuri CFR pe ea.

Pot imagina IR1944 pe acolo.

_________________
65-1219-8 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8012
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 17 Apr 2017, 17:02

@92Dragos
Nu prea-i vad rostul deloc. In primul rand pe sectia aia nu a circulat niciodata vreun tren sezonier nici pe vremea lui Ceausescu si cu atat mai putin dupa 1989. Ia sa facem niste socoteli la cum arata la ora actuala graficele pe acolo, Ploiesti-Bucuresti Baneasa-Fetesti ~2 ore si 13 minute, Ploiesti-Urziceni-Faurei-Fetesti ~2 ore 30 minute plus cate 15 minute de cate doua ori timpul pentru schimbul de locomotive, Ploiesti-Urziceni-Slobozia Veche-Ciulnita ~2 ore si 20 minute plus iar de cate doua ori cate 15 minute timpul schimbarii locomotivelor plus alte 23 minute Ciulnita-Fetesti asta ca tot am comparat trasele pana la Fetesti , plus riscurile sa ti se mai strice si indele ploiestene sau sa nu faca fata inda la 13-15 vagoane, sau chiar sa pice de tot. Sa mai adaugam si ruta Ploiesti-Buzau-Faurei-Fetesti la ora actuala ~3 ore si 40 minute, plus niste posibile cruci, canicula, crapari de linii...
Deci pe unde e mai rentabil sa circule acest sezonier? Sa mai adaug si aspectul ca si maine ar reveni cfr calatori pe sectia Urziceni-Faurei daca sectia ar reveni in proprietatea cfr SA?

PS discutam si noi ca de aia e forum, sa despicam firul in 4 ce e bine si ce nu, ce se poate si ce nu se poate, si de ce nu. Uite de exemplu o propunere foarte interesanta a avut ciprian71 aici http://www.forumtrenuri.com/t4975p180-propuneri-pentru-mersul-trenurilor-2017-2018 despre revitalizarea lui 1745/1746 si nu am avut ce obiecta. Chiar mi s-a parut o propunere foarte interesanta si care sper sa ajunga si in vizorul cui trebuie.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2731
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5630
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 17 Apr 2017, 21:09

Oricum pe Onesti trebuia sa-l duca cu rebrusare in M.Ciuc dar asa e la CFR bine ca Brasovul are 6 trenuri si M501 nici unul. Democratie cica.

_________________
65-1219-8 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8012
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 17 Apr 2017, 21:47

Ok, te inteleg si iti dau perfecta dreptate. Pe undeva circula prea multe sezoniere in timp ce prin alte parti lipsesc cu desavarsire. La un calcul facut repede din ochi rezulta ca in varianta prin Onesti dar fara rebrusare in Buzau ar fi sosit o ora mai tarziu in Constanta/Mangalia. Si bineinteles ca trebuia modificat sezonierul timisorean 1992/1992-1.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2731
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5630
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 17 Apr 2017, 22:59

Vitosa a scris:
Ok, te inteleg si iti dau perfecta dreptate. Pe undeva circula prea multe sezoniere in timp ce prin alte parti lipsesc cu desavarsire. La un calcul facut repede din ochi rezulta ca in varianta prin Onesti dar fara rebrusare in Buzau ar fi sosit o ora mai tarziu in Constanta/Mangalia. Si bineinteles ca trebuia modificat sezonierul timisorean 1992/1992-1.


Asa e cel mai bine, cu rebrusare la Ciuc si apoi direct pana la Constanta. Buzau are 1953.

_________________
65-1219-8 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mier 19 Apr 2017, 00:53

Presupunând că s-ar circula și pe Făurei - Urziceni și că podul Mogoșoaia va fi terminat, propunerea mea pentru Galați - București (doar CFR) și retur este astfel:

1) IR 1570: Galați (05:00) - Barboși (05:16) - Brăila (05:36) - Ianca (06:08) - Făurei (06:23) - Buzău (07:03) - Mizil (07:36) - Ploiești Sud (08:10) - București Nord (08:50)
2) R 7002: Galați (06:15) - Barboși (06:35) - Brăila (07:00) - Făurei (08:00) - Urziceni (09:15) - București Nord (10:40) - fără oprire la Mănăsia, Bărbulești, Moldoveni, Greci, Odăile, Dridu.
3) IR 1572: Galați (09:30) - Brăila (10:05) - Făurei (10:50) - Buzău (11:30) - Ploiești Sud (12:30) - București Nord (13:10) - fără oprire la Barboși, Ianca și Mizil
4) IR 1770: Galați (12:00) - Barboși (12:16) - Brăila (12:36) - Ianca (13:08) - Făurei (13:25) - Urziceni (14:35) - București Nord (15:45) - fără oprire la Pogoanele și Mogoșoaia
5) IR 1574: Galați (15:00) - Barboși (15:17) - Brăila (15:38) - Ianca (16:10) - Făurei (16:28) - Buzău (17:10) - Mizil (17:45) - Ploiești Sud (18:20) - București Nord (19:10) - timpi de 120 km/h pentru a putea fi suplimentat cu etajate la nevoie.
6) IR 1576: plecare din Galați la 17:30, respectă timpii lui 1570 și este așteptat de legătura 1695.

Retur

1) IR 1571: București Nord (05:00) - Ploiești Sud (05:40) - Mizil (06:12) - Buzău (06:55) - Făurei (07:45) - Ianca (08:00) - Brăila (08:35) - Galați (09:10)
2) IR 1573 - circulă în trasa actuală a lui 1573, sosire la 12:45 în loc de 12:50 pentru că se poate.
3) IR 1771: București Nord (11:00) - Urziceni (12:10) - Făurei (13:25) - Ianca (13:40) - Brăila (14:15) - Galați (14:50)
4) IR 1575: București Nord (13:30) - Ploiești Sud (14:10) - Buzău (15:15) - Făurei (15:55) - Brăila (16:45) - Galați (17:20) - fără oprire la Mizil, Ianca, Barboși.
5) R 7001: București Nord (15:45) - Urziceni (17:20) - Făurei (18:40) - Brăila (19:30) - Galați (20:15) - fără oprire în Odăile, Bărbulești, Mănăsia, Găiseanca, Zagna Vădeni, Filești.
6) IR 1577: circulă în trasa actualului 1579.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8012
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mier 19 Apr 2017, 22:51

@mielutule, 1770 ar trebui 10-15 minute mai devreme sa-ti poata elibera sistemul bilet si pentru 1693, idem si cu 1576 pentru 1695. Altfel ciu-ciu asteptare. 1571 e prea devreme.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mier 19 Apr 2017, 23:20

1571, în prezent, e la ora 5:27, ceea ce e aproximativ la fel. Prefer ca orele de plecare să fie regulate, să se termine pe cât posibil în 5 sau 10 - puțină ordine ar putea aduce călători la tren.
Corect, 1770 ratează legătura cu 1693, acum am văzut. Plecare la 11:30, pentru a păstra o oarecare cadență (dacă se poate numi așa). 1576 cu 1695 s-ar putea pupa dacă 1695 ar reveni la vechiul mers, când plecarea era la ora 21:45 din București Nord. Cât timp 1776 a avut sosirea la ora 21:28, au fost mulți călători care foloseau legătura.

Se va adapta astfel mersul lui 1771 pentru a permite crucea cu 1770.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 01:32

1-In loc de 1570 eu vin cu 1670 via Urziceni si cu plecare la 4:30 iar sosire pana in 8 cu podul de la Mogosoaia in folosinta.
2-7002 e ok
3-1770 devine 1672 , asta e numerotarea normala pentru trenurile directe pe o magistrala(vezi cazul Bucuresti-Timisoara/Iasi/Suceava/Brasov unde se respecta numerotarea trenurilor directe acestea sunt de forma 16xx, cifra zecilor indica linia/zona. Poate sa devina tren direct Galati-Timisoara prin combinarea cu 1693.
4-1576, poate sa devina 1695 ca tren direct Galati-Timisoara via Bucuresti daca nu 1672 se combina cu 1693

Retur
1-1571 devine 1671 via Urziceni
2-1573 poate sa fie combinat cu 1696 ca tren direct Timisoara-Galati
3-1771 devine 1673 e treaba cu numerotarea si linia directa.

Exista calatori din Focsani/Barlad/Tecuci/Vaslui/Buzau ce merg la Craiova si Tg Jiu, ei schimba si stau cu orele prin Bucuresti, ce e asa greu sa se bage un tren direct Craiova-Iasi si retur, unu din cele Bucuresti-Iasi sa se combine cu Craiova-Bucuresti si invers.
Ieri seara la 1667 erau calatori de la Craiova/Tg Jiu si Petrosani pentru Focsani/Tecuci si Vaslui/Barlad, au venit cu 1824 care a aintarziat si au pierdut 1665, asa ca au stat la 1667, sa stai de la 16 la 23 e cam mult totusi.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 108
Reputatie : 490
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 08:32

Ar fi bun un tren Craiova Iasi\Suceava , dimineata sa plece pe la 5:30-6 din Craiova iar din București pe la 9. Intre orele 8-11 nu pleacă nici-un tren spre Moldova din București
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 108
Reputatie : 490
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 08:37

Iar trenul 1753 sa fie rapid cu opriri Ploiești Buzău Focșani Bacău Veresti , 1663 rapid cu opriri la Ploiești Buzău Focșani Tecuci Bârlad Vaslui, la ora 18 un tren spre Iasi tot rapid cu opriri la Buzău Focsani Tecuci Bârlad Vaslui aceste trenuri sa circule daca ar pleca la 9 trenul Craiova Iasi/Suceava cu opririle normale.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 11:00

Kapпaтй a scris:
1-In loc de 1570 eu vin cu 1670 via Urziceni si cu plecare la 4:30 iar sosire pana in 8 cu podul de la Mogosoaia in folosinta.
2-7002 e ok
3-1770 devine 1672 , asta e numerotarea normala pentru trenurile directe pe o magistrala(vezi cazul Bucuresti-Timisoara/Iasi/Suceava/Brasov unde se respecta numerotarea trenurilor directe acestea sunt de forma 16xx, cifra zecilor indica linia/zona. Poate sa devina tren direct Galati-Timisoara prin combinarea cu 1693.
4-1576, poate sa devina 1695 ca tren direct Galati-Timisoara via Bucuresti daca nu 1672 se combina cu 1693

Retur
1-1571 devine 1671 via Urziceni
2-1573 poate sa fie combinat cu 1696 ca tren direct Timisoara-Galati
3-1771 devine 1673 e treaba cu numerotarea si linia directa.

Exista calatori din Focsani/Barlad/Tecuci/Vaslui/Buzau ce merg la Craiova si Tg Jiu, ei schimba si stau cu orele prin Bucuresti, ce e asa greu sa se bage un tren direct Craiova-Iasi si retur, unu din cele Bucuresti-Iasi sa se combine cu Craiova-Bucuresti si invers.
Ieri seara la 1667 erau calatori de la Craiova/Tg Jiu si Petrosani pentru Focsani/Tecuci si Vaslui/Barlad, au venit cu 1824 care a aintarziat si au pierdut 1665, asa ca au stat la 1667, sa stai de la 16 la 23 e cam mult totusi.

Perfect de acord cu 1696 tren direct Timișoara - Galați și cu 1576 care ar putea deveni tren direct, deși călătorii nu erau deranjați de schimbarea garniturilor (erau trase la același peron în vremea când 1776 avea sosirea la 21:28). Asta e o idee bună și nu ar fi prea greu de aplicat. De acord și cu renumerotarea.
Nu sunt de acord ca 1571 și 1570 să fie (re)trasate prin Urziceni. L-am văzut pe fostul 1771 de multe ori și nu avea 40 de călători. Mai bine ar fi să rămână pe Buzău că asigură legături mai bune spre Mărășești, Bacău, Adjud, etc. și de acolo mai departe.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 12:33

Nu iti merge nimeni cu 1571 la Buzau si apoi cu schimb spre Adjud sau mai departe cand in spate vine 380 direct.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 108
Reputatie : 490
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 12:57

Ar fi bine daca ar introduce o parte din trenuri prin Urziceni pentru Galați dar actualul 1771 București Slobozia sa rămână ca acum. Acesta fiind singurul tren InterRegio care ajunge la Slobozia
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 20 Apr 2017, 13:18

Cert e ca pana cand linia Urziceni-Faurei nu e data inapoi la CFR Infra CFR Calatori nu baga trenuri pe acolo.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    

Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
Pagina 54 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 57 ... 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-