Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 26 ... 46  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 394
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 537
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017   Mar 30 Aug 2016, 17:01

A fost candva RAPID 17 Bucuresti - Pitesti - Craiova - Arad.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11831
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 18:04

ets2oltromânia a scris:
Ar fi rentabile niste trenuri gen Timisoara Nord-Craiova-Pitesti-Bucuresti Nord sau Bucuresti Nord-Pitesti-Piatra Olt(fara sa luam in calcul linia 219 caci nu cred ca se va realiza)-Ramnicu Valcea-Sibiu fara a mai atasa/detasa nimic
Cu opriri in Bals(maxim 2 minute,idem Piatra Olt,Costesti,Golesti,Gaesti,Titu)
In Slatina sa stea sa zicem 3-4 minute si in Pitesti 12 minute.

Dacă se făcea măcar o linie de legătură între Pitești și Rm Vâlcea iar M201 era la parametrii constructivi erau bune niște trenuri Sibiu București pentru Timișoara este 1621/1622
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 18:24

Dr2005 a scris:

Autocarul are 30 - 45 locuri. Două vagoane 22-96 deja fac 120 locuri. Păi autocarele alea nu duc nici jumate din cât duce un tren. Asta refuzi tu să înțelegei, că e vorba de 2 mijloace de transport cu ordine de mărime diferite și cu costuri diferite. Hai să-ți fac eu calculul, să te scutesc de o grijă... curse auto din Botoșani:
Brașov: 3 curse auto pe zi, deci maxim 135 locuri, 7 - 8 ore
Cluj: 3 curse auto pe zi, deci tot 135 locuri, 7 - 10 ore
Timișoara: 1 cursă pe zi, 45 locuri, 14 ore (și 130 lei, ca fapt divers)
Suceava: aici n-ai ce-i face, șoseaua e mai scurtă.

Cu tren:
Brașovul e cauză pierdută din cauza traseului
Cluj: 7h45 min
Timișoara: 16h50, dar cu 115 lei mergi pe scaun și cu 145 mergi la cușetă, infinit mai bine decât la autocar.

Trebuie să te concentrezi pe rutele pe care ai avantaj față de rutier, nu să arunci în toate părțile grupe și grupulețe doar de dragul de a le avea pe acolo. Pentru că România nu e Rusia, să vină statul să limiteze circulația oamenilor prin lipsa alternativelor de transport. Noi avem drumuri, avem curse interjudețene, avem și linii low-cost pe aeroporturi. Nu rentează să menții 2 vagoane la Botoșani cu 30 de călători în cazul cel mai fericit, în vreme ce la 3001 îți rămân oamenii pe peron dimineața și la 1622 îți rămân pe peron seara. Nu poți să ai vagon Botoșani - Timișoara cu 15 oameni, când tu dai bilete în picioare la 1822 de la Tg. Jiu la București, când 1633 sau 1823 îți pleacă din București cu oamenii ciorchine la capetele vagoanelor, când în 1538 duminica de la Bușteni nu mai găsești locuri nici măcar la clasa I și când 1921/2 în toiul verii n-are 15 vagoane București - Mangalia și retur V/S și D/L. Și exemple de trenuri subdimensionate față de cerere sigur mai sunt și prin alte zone, cele enumerate mai sus sunt doar cele pe care le folosesc sau am colegi care le folosesc.

Bine că există vagon Botoșani - Timișoara, că Galațiul își face regio-urile cu 2 vagoane în loc de ramă sau automotor, că există 11071 și 11072 în loc să se preia călătorii lor cu 7001 și 7036 prelungit, că 1745 are o grupă de Sibiu de 2 vagoane care cară aer (în loc să facă cu Desiro tren la legătură) și că pe Valea Oltului se poartă DA-ul cu 2 vagoane în vreme ce AM900 stau în depou... și exemple de material rulant folosit aiurea se mai găsesc.
--
Off-topic... există și o dubă Huși - Timișoara, are 15 locuri și cu șoferul 16.

Nu este problema mea si a nimanui din tara asta ca nu sunt vagoane, compania trebuie sa aibe vagoane suficiente dar de la asta pana la faptul ca afirmi sa anulezi anumite grupe si trenuri doar pentru a baga pe unde vrea muschiul lui x e exact ca si vorba aia, "pentru unu muma si pentru altu ciuma" e strigator la cer aceste afirmatii. Toata lumea e egala si toti oamenii trebuie sa beneficeze de un acelasi confort sau cat de cat apropiat, nu la unii le pui teleguta malaxa si la altii vagoane de lux dar la tarif le ceri la fel, iar unii au 20 de trenuri directe cu Bucurestiul si la altii le anulezi si singura legatura directa, deci nici macar resedinta de judet sa nu aibe legatura directa la capitala, deja e o aberatie grasa.
Revenim ma vagoane, raman oameni pe jos, nu anulezi grupele, ai vagoane in Grivita zeci, trebuie doar sa fie apte de drum dar in realitate nu sunt, iar nu e problema oamenilor asta si nu trebuie sa sufere unii pentru altii. Faci reviziile la vagoane si le suplimentezi acolo unde trebuie dar NU anulezi din alte parti. Acum in sezon s-a dovedit ca vagoane au fost pentru sezoniere deci in restul anului sunt vagoane suficiente pentru unde e nevoie. Iar asta ca raman oameni la 1622 e vrajeala ieftina, sa o spui la cine vrei sau poate se intampla duminica cand vin aia de pe munte dar asta nu e zilnic plus ca ai atatea trenuri seara spre Bucuresti iar dimineata la 3001 iar nu e adevarat, nu este asa aglomerat pe cum zici ci poate doar sambata sau duminica dar daca nu iti convine ai 1631 in fata lui in care chiar bate vantul, in cursul saptamanii.
Cat despre telegutele tale 900, sa le bagi la cursa lunga pe 201 deja e o frustrare iremediabila, toti angajatii stiu ca asa ceva nu se baga pe cursa lunga ci doar la ceva scurt doar tu sustii asemenea chestii. Daca tie iti plac telegutele nu inseamna ca oamenii din tara asta sunt obligati sa plateasca bilet pentru a fi zdruncinati x ore doar ca asa are x frustrarea. Noroc ca prin CFR mai sunt si oameni care mai si gandesc la confortul calatorului ca dupa unii zgarciti pana la Dumnezeu si inapoi ar fi in stare sa ceara tarif de avion si sa ofere caruta lui strabunicu pe motiv ca nu va trebuie mai mult, e de ajuns si asta.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 18:50

Dacă linia 201 înseamnă cursă lungă, înseamnă că București - Timișoara e linie transcontinentală Smile) Acolo trebuie trenuri mici și dese, nu un DA de 3 ori pe zi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 19:02

Nu e de ajuns ca toata lumea a fugit la auto tu chiar vrei sa ramai tu si cu teleguta iar restul populatiei pe sosea. Teleguta ta nu o sa atraga in vecii vecilor amin calatori, dar imi bat capul si ma lupt cu morile de vant ca nu ai sa pricepi niciodata ca o vechitura cum e teleguta 900 e expirata din toate punctele de vedere.
Iar Craiova-Sibiu cam este o cursa destul de lunga, pe acolo e DA cu vagoane plus unele fragmentate, Piatra-Valcea si Valcea-Sibiu, in rest cursele muncitoresti sunt cu telegute.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 394
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 537
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017   Mar 30 Aug 2016, 19:19

Propun ca IR1981 cu plecare 6.30 - Constanta 8.30/8.45 - Mangalia 10.10.Este tren sezonier si nu vad oportun opriri la Fetesti, Cernavoda,Medgidia.IR 1983 prelungit pana la Mangalia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 20:29

Kapпaтй a scris:
Nu e de ajuns ca toata lumea a fugit la auto tu chiar vrei sa ramai tu si cu teleguta iar restul populatiei pe sosea. Teleguta ta nu o sa atraga in vecii vecilor amin calatori, dar imi bat capul si ma lupt cu morile de vant ca nu ai sa pricepi niciodata ca o vechitura cum e teleguta 900 e expirata din toate punctele de vedere.
Iar Craiova-Sibiu cam este o cursa destul de lunga, pe acolo e DA cu vagoane plus unele fragmentate, Piatra-Valcea si Valcea-Sibiu, in rest cursele muncitoresti sunt cu telegute.

DA nu mai are ce căuta pe 201, de fapt nu mai are ce căuta la niciun tren de pasageri... e o locomotivă depășită din toate punctele de vedere, fără mari modernizări în ultimii 60 de ani, cu un consum care te duce-n faliment.

Nu cred că e nevoie de multe trenuri Craiova - Sibiu, mai degrabă punem trenuri Craiova - Tg. Jiu și Sibiu - Mediaș. Eu mă refeream la mers cadențat Sibiu - Rm. Vâlcea și Rm. Vâlcea - Piatra Olt, ceva gen:
- Rm. Vâlcea - Sibiu din 2 în 2 ore, intercalat cu Rm. Vâlcea - Păușa din oră în oră - evident, Rm. Vâlcea - Sibiu s-ar face cu material rulant de la Sibiu (Desiro și ADH), cele de Păușa s-ar face cu AM900 de Pitești.
- Rm. Vâlcea - Piatra Olt din 2 în 2 ore, cu Rm. Vâlcea - Drăgănești din oră în oră. Evident, printre trenurile de Piatra Olt s-ar strecura și Desiro-urile de Craiova și Desiro-urile de București (care vor veni de la Sibiu, deci chiar vor rezulta trenuri în plus Sibiu - Piatra Olt), iar restul prestației (trenurile de Drăgănești și câteva din cele de Piatra Olt) să o facă Piteștiul cu AM900.
Asta e singura soluție să pui în valoare investiția din stația Rm. Vâlcea fără material rulant în plus (doar reparate câteva Desiro de Sibiu, la anul se mai fac 27 deci sigur vor fi câteva și de la Sibiu). Și în felul ăsta pui în valoare și materialul rulant de capacitate redusă pe care-l ai, ca să nu-ți mai apară situații ca pe Radna, unde anul trecut plecau 4 AM900 cuplate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4402
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 21:40

Propunere :

In SEZONUL ESTIVAL doar interregiourile care merg intre Bucuresti - Constanta si retur sa aibe opriri intre cele doua statii, restul sa NU opreasca intre Bucuresti si Constanta.
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 466
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3244
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 22:06

Exista vreo sansa pentru mers cadentat pe vreo sectie sau doar vorbe pe forumuri.
Pe Radna merg 4 Malaxe din alt motiv, nu pentru capacitate.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 22:08

Kapпaтй a scris:


Acum in sezon s-a dovedit ca vagoane au fost pentru sezoniere deci in restul anului sunt vagoane suficiente pentru unde e nevoie. Iar asta ca raman oameni la 1622 e vrajeala ieftina, sa o spui la cine vrei sau poate se intampla duminica cand vin aia de pe munte dar asta nu e zilnic plus ca ai atatea trenuri seara spre Bucuresti iar dimineata la 3001 iar nu e adevarat, nu este asa aglomerat pe cum zici ci poate doar sambata sau duminica dar daca nu iti convine ai 1631 in fata lui in care chiar bate vantul, in cursul saptamanii.

Asta mor eu la el ca nu vrea sa priceapa odata ca ce vede el in ziua x nu se intampla la fel in fiecare zi, daca si acum raman calatorii pe peron la 3001 inclusiv SD cu 6 etajate si o capacitate minima de 642 locuri si maxima de 652 locuri din care locuri la clasa 1-a pentru navetisti-cfristi, locuri pentru biciclete in 2 vagoane inseamna ca vara trecuta mergeau calatorii pe acoperis in cele 4 etajate albino

Am tot vazut si IR 1622 si in zilele de week-end nu e de speriat nici macar duminica are acele 2 vagoane atasate in Brasov care salveaza trenul doar in zilele de duminica in rest e lejereanul, duminica asta IR 1646 mai avea nevoie de un vagon, R 3012 la fel dar 1622 cu cele 7 vagoane a fost ok. Am mers de 2 ori cu 1538 intr-o zi de joi si intr-o zi de luni maxim 40% grad de ocupare el vine si spune ca a prins odata in viata 4 vagoane pline orice e posibil mai ales ca era sambata sau duminica nu mai tin minte in ce zi a calatorit el care le stie pe toate.

Spunea la o alta postare de 1921/1922 cu 15 etajate dar el nu stie ca sezonul asta nu a sarit de 13 el tot merge pe ce a vazut sau stie de vara trecuta, fail, fals si dezinformare in acelasi timp. In prezent grupa de Buc.Nord a lui 1921/1922 are doar 1-2 vagoane si cu 3 de la Sibiu abia se fac 5 etajate.

Eu nu inteleg si am mai spus si tot asa nu mi-a raspuns nimeni de ce se tot baga banii in modernizari si vopsiri de vagoane cand saloane noi powered by Astra Arad zac cu reviziile expirate peste tot, e mai ieftin sa modernizezi un vagon decat sa faci revizia unuia de maxim 7-8 ani ??

Se chinuie de 5 luni de zile sa modernizeze un amarat de vagon pentru biciclisti care o sa-l inaugureze la prima zapada, tipic CFR Calatori

Sezoniere pe M800 in prostie care opresc in toate catunele gen Ciulnita, Fetesti, Cernavoda Pod sau Medgidia degeaba avem linie de mare viteza in loc sa facem 2h-2h10 dormim pe drum inca 10-15 minute pentru inca 4 stati in plus care oricum au destule trenuri care le servesc.

Mai e ceva de propus cand se gandeste cu picioarele ?? Unde sunt reclamele cu Bucuresti-Constanta in 2 ore ca doar 2 trenuri sunt cand puteau fi cel putin 4 Wink
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 390
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 22:43

Nu vreau sa tin partea nimanui,dar sincer Malaxele ar trebui sa dispara cu totul. Am mers o singura data, in urma cu 3 ani pe ruta Suceava-Botosani, ziceai ca mergi cu o caruta cu roti de lemn,asa imi tremurau dintii in gura. Ca sa nu mai zic, ca la 2,3 minute scotea un sunet care imi zguduiau urechile. Probabil avea si vreo defectiune ceva la motor. Poate sunt si unele mai bune,pe alte regionale.
Oricum ce ar fi daca am aduna toate malaxele din tara si am face mers cadentat pe Valea Prahovei nu la jumatate de ora, ca malaxele nu au capacitate mare,dar la 5/10/15 minute? un fel de duba pe sine. O imbecilitate corect?
Daca ne certam si nu ajungem la nici o idee clara noi aici,pai cei din minister nu vor tine cont niciodata la parerile noastre. Cred ca ar trebui sa adunam o lista mai clara si mai unitara ca cineva sa tina cont de parerea noastra.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 22:44

O sa radeti sau nu o sa va vina sa credeti dar acum cateva zile la 1932 Oradea-Mangalia au fost calatori din tara care au mers la Calarasi, 10, pentru oamenii care merg in resedintele de judet Calarasi si Slobozia opresc trenurile in Ciulnita. Chiar a fost sunat si operatorul sa retina legatura spre Calarasi ca sunt multi oameni in 1932 pentru Calarasi, deci exista calatori si e normal ca un tren de lung parcurs sa opreasca intr-un nod de cale ferata unde se face legatura spre resedinta de judet. Sezonierele nu sunt trenuri cu care se merge strict din tara exclusiv pe litoral, se folosesc si pe alte relatii.

Am mai spus si mai repet, in extrasezon, trenul 1695/1696 e bine sa fie Constanta-Timisoara/Resita-Constanta. Trenul 1932/1931 sa circule permanent Oradea-Constanta-Oradea si in sezon la Mangalia, trenul 1945/1944 permanent Satu Mare-Constanta-Satu Mare, sau aici e discutabil, ori reaparut fostul 1841/1842 Satu Mare-Deda-Comanesti-Constanta si retur ori 1641/1642 prelungit la Constanta in extrasezon. Tot in extrasezon sa fie macar 1 tren direct Bucuresti-Mangalia-Bucuresti, acesta poate sa fie 1821/1822.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 22:57

Eu vorbeam de trenurile ce se formeaza din Bucuresti si merg spre Constanta si Mangalia alea care vin din tara 800 km cu 3 opriri in plus nu moare nimeni, 15 minute in plus la 16 ore mers chiar nu deranjeaza pe nimeni.

Dar 1981 chiar nu-i vad rostul sa opreasca pana la Constanta e in fata 1822 care circula mai mult dupa el si dupa e 1932 si toata treaba asta in 120 minute, chiar atat de multi calatori ofera Ciulnita, Fetesti, Cernavoda si Medgidia pentru Constanta-Mangalia la trenul 1981 de opreste acolo desi mai sunt 2 trenuri destul de apropiate de 1981 care au aceleasi opriri ??

Dupa terminarea lucrarilor la podurile de pe M800 si s-ar scoate 1h50 pe hartie dar in realitate 1h45 cum se aude prosti ar fi  sa nu bage mai multe trenuri fara oprire ar fi aproape jumate mai repede decat autocarul, care autocar merge tot pe o sosea de mare viteza, ar rupe gura targului Bucuresti-Constanta in 1h45-1h50min abia atunci am intra si noi in rand cu lumea buna.



Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 30 Aug 2016, 23:02, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11831
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 22:58

laurentzu a scris:
Nu vreau sa tin partea nimanui,dar sincer Malaxele ar trebui sa dispara cu totul. Am mers o singura data, in urma cu 3 ani pe ruta Suceava-Botosani, ziceai ca mergi cu o caruta cu roti de lemn,asa imi tremurau dintii in gura. Ca sa nu mai zic, ca la 2,3 minute scotea un sunet care imi zguduiau urechile. Probabil avea si vreo defectiune ceva la motor. Poate sunt si unele mai bune,pe alte regionale.
Oricum ce ar fi daca am aduna toate malaxele din tara si am face mers cadentat pe Valea Prahovei nu la jumatate de ora, ca malaxele nu au capacitate mare,dar la 5/10/15 minute? un fel de duba pe sine. O imbecilitate corect?
Daca ne certam si nu ajungem la nici o idee clara noi aici,pai cei din minister nu vor tine cont niciodata la parerile noastre. Cred ca ar trebui sa adunam o lista mai clara si mai unitara ca cineva sa tina cont de parerea noastra.

S -a mai discutat pe aici ca Maaxele sunt din alt secol iar cine a aprobat modernizarea lor e un imbecil care și-a tras ceva comisioane de la Petroutilaj sau era acționar acolo altfel nu îmi explic când puteau repara Reziduurile si aduceau Duewaguri

Austriecii o s-a renunțe treptat la automotoarele lor din 1987 62 de locuri 495kw


http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_5047.php

poate ne duce si pe noi capul să luăm câteva ca de automotoarele noi mult trambitate cred că ar fi cazul să ne luăm adio în următorul cincinal

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6371
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 23:12

Dr2005 a scris:
Asta e singura soluție să pui în valoare investiția din stația Rm. Vâlcea fără material rulant în plus (doar reparate câteva Desiro de Sibiu, la anul se mai fac 27 deci sigur vor fi câteva și de la Sibiu). Și în felul ăsta pui în valoare și materialul rulant de capacitate redusă pe care-l ai, ca să nu-ți mai apară situații ca pe Radna, unde anul trecut plecau 4 AM900 cuplate.

Si acum tot la fel se circula doar ca pe moment sunt 3 AM care formeaza dintr-un tren 3 trenuri, respectiv din 3 trenuri un tren...  4 sunt pe perioada scolii pentru capacitate marita.
S-a circulat ocazional DA+2vaoane +2AM 900 din lipsa de AM,iar mersul de tren e facut doar ca sa fie, fata de mersul perfect care era la regiotrans. https://s25.postimg.io/fo0rne6y7/IMG_20160829_171820.jpg
Sa nu mai vorbim ca SNTFC nu se indura de mai bine de un an sa bage ceva trenuri pe Berzovia - Oravita, sectie pe care nu ai alternativa de transport decat drumuri de piatra si masina personala. Neutral
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Astazi la 12:10

Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
Pagina 6 din 46Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 26 ... 46  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-