Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 562
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017   Joi 13 Oct 2016, 09:17

Orice operator auto care se respecta are pe langa harta rutiera a Romaniei si un Plan al mersul trenurilor.Este ghidul si sccesul in afacere.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 10:29

ciprian71 a scris:
Orice operator auto care se respecta are pe langa harta rutiera a Romaniei si un Plan al mersul trenurilor.Este ghidul si sccesul in afacere.

Nu inteleg ce vrei sa zici fi mai explicit
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 562
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017   Joi 13 Oct 2016, 11:56

Gandesc ca fiecare face ce vrea pentru ca privatul a devenit foarte puternic.Legislatia este facuta in asa fel sa avantajeze trasportul rutier privat de persoane.Eu unul nu pot inghiti prajitura capitalista, am o varsta.Am cunoscut privati care prin anii 90 dadeau buzna in birou si negociau traseele cu fosta intreprindere de stat.Nu doreau decat traseele profitabile si cresterea fortata a tarifelor la intreprinderea de stat.Acei privati au fost pana nu demult angajati ai intreprinderii, dar legea le-a dat dreptul legal sa faca transport prin tot felul de metode (MEBO),SRL cu inchirierea spatiilor chipurile nerentabile ale intreprinderii.Mie imi vine sa rad acum , dar acei oameni la vremea respectiva erau constienti ca e sansa unica de a putea pacali statul.In prezent multi fac trasport rutier undeva la limita legii,nimeni nu verifica starea tehnica a autovehicolului,modificarile aduse acelui autovehicul,amplasarea statiilor si multe alte probleme.Unde este o gara, apare si o autogara pe principiu daca exista o gospodarie sigur e si o pisica care si ea vrea sa manance ceva.Totul este acoperit de acest paravan nenorocit( e normal sa existe concurenta).Cineva e direct raspunzator cand elibereaza o licenta de trasport.Imi imaginez ca in toata tara gasesc aceasta imagine.Eu personal nu am nimic cu trnsportul rutier de persoane dar imi imaginez ca pe undeva e cam fortata concurenta asta privata.De exemplu sunt nu stiu cate autogari in jurul GDN.Bun o sa ziceti ca ce treaba are CFR cu autogarile respective? Vreau sa vad pe cineva din ARR,sa puna conditii cum trebuie sa arate un mijloc de transport in comun.Sunt toti ingropati in acte si tot felul de hartii.Ca la CFR se impune AC,curatenie, normal in definitiv.S-a pomenit pe aici de o anume firma de transport ca nu poate emite bilet,lucreaza pe baza de contract prestari servicii, ceva de genul, autogara lipita de GDN!Eu unul nu am vazut asa ceva prin alte gari din afara tarii.M-am urcat in tren de la Milano la Brig,sa ma bat daca gasesc o autogara langa gara aia.Aveam de ajuns la Zermat.Crezi ca aveam o alta alternativa decat GLACIAR EXPRESS?sau poate gresesc si din comoditate nu am cautat prea bine dubita care sigur era mai ieftina.
Si acum personal va spun mi-a trecut mai usor calatoria de la Bucuresti la Mangalia (4 h), decat pana la Ramnicu Valcea (4 h).Am crezut ca intepenesc pe scaunul acela 4 ore.,pe un scaun nu tocmai comod, poate ca preferam alta muzica sau deloc, o priza.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 13:09

În Austria și Elveția erau autogările fix în fața gărilor, veneai cu trenul și plecai cu autobuzul sau invers, uneori chiar de la peron comun.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
theblackstigx



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 24
Localizare : Lupeni
Reputatie : 327
Data de inscriere : 25/02/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 13:43

Dr2005 a scris:
În Austria și Elveția erau autogările fix în fața gărilor, veneai cu trenul și plecai cu autobuzul sau invers, uneori chiar de la peron comun.
Si ar fi logic sa aduca autobuzul calatori la si de la tren. Toata lumea sa traiasca nu doar lichelele.. Autobuzul pe distante scurte si poate medii in timp ce pe distante lungi sa mergi cu trenul. In plus la tren ai toalete, AC vara, 230V la priza, nu ti se face rau de masina, poti sa te odihnesti s.a.m.d. Si cel putin eu vad transportul feroviar muult mai sigur decat cel rutier deoarece nu contest competenta soferului de autobuz, poate sa aiba 30 ani experienta si incindente 0 dar problema ii ca sunt situatii din'alea norocoase cand intra un dobitoc sau o vaca in tine si tu mergi regulamentar, care din definitie ii aproape o imposibilitate la transportul feroviar
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3792
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 22:25

Ar trebui facut un singur tren din 1754 si 1654 si altul din 1755 si 1653 - Vatra Dornei - Bucuresti cu grupa de Botosani-Bucuresti.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3675
Reputatie : 4667
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 22:41

Asta ar fi intradevar o chestie interesanta.

Dar CFR nu se pierde in detalii de-astea, trambaleaza si 3 trenuri la intervale scurte daca trebuie.
Sus In jos
ECata



Numarul mesajelor : 38
Varsta : 44
Reputatie : 138
Data de inscriere : 31/08/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 23:06

[quote="cfr5 trebui facut un singur tren din 1754 si 1654 si altul din 1755 si 1653 - Vatra Dornei - Bucuresti cu grupa de Botosani-Bucuresti.[/quote]

Cred că e bună propunerea ta!!
A existat, in mersul 2006/2007, grupa de Botoșani la trenul București - Vatra Dornei. Erau 3 sau 4 vagoane, toate de clasa a II-a. A fost singurul an cu 3 trenuri pe zi Botoșani - București. Pleca din București, ca accelerat, in jurul orei 21, cu 2 ore înaintea rapidului. A avut succes, îmi amintesc de 2 - 3 situatii în care nu am găsit bilet pentru acest tren.
Normal, fura călătorii trenului de la ora 23:30. Asa că, în ciuda faptului că circula mai mereu plin, au renunțat la grupa de Botoșani.

Ca amuzament (sau, nu), pentru mine, suferința mare a fost în vara lui 2008 când s-a renunțat la vagonul de dormit pentru Botoșani.


Ultima editare efectuata de catre ECata in Joi 13 Oct 2016, 23:37, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3675
Reputatie : 4667
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 23:19

Asta nu e neaparat o tragedie, se poate urca din Veresti. Si din alte orase urca in parcurs, nu neaparat de la indrumare.
Sus In jos
ECata



Numarul mesajelor : 38
Varsta : 44
Reputatie : 138
Data de inscriere : 31/08/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Joi 13 Oct 2016, 23:34

dan tm a scris:
Asta nu e neaparat o tragedie, se poate urca din Veresti. Si din alte orase urca in parcurs, nu neaparat de la indrumare.

Corect, dar "ora de trezire și dezmeticire" pe ruta Veresti-Botosani era nemaipomenită! Acum e, așa, ceva mai brusc... te trezești la Dolhasca (sau mai devreme) și cobori buimac în Verești, privind chiorâș spre vagoanele de la urma trenului, în care trebuie să urci ca să ajungi la Botoșani. tongue bom
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Vin 14 Oct 2016, 12:46

Iar vorbiti prostii in primul rand seara sunt 3 trenuri din Buc.Nord spre Moldova ;

21:30 - 1653 Buc.Nord-Vatra.Dornei cu 5 clase si cuseta si dormitor.
23:00 - 1667 Buc.Nord-Marasesti-Iasi cu 5 clase cuseta si dormitor.
23:25 - 1755 Buc.Nord-Suceava cu 5 clase si dormitor.

Toate vagoanele de clasa 2-a de la aceste 3 trenuri ar putea fi numai vagoane de 60 locuri ( 54 la clasa 1-a ) la cati calatori au ca sunt si saloane de 84 locuri e alta treaba nu inseamna ca sunt calatori de 4 saloane.

Nu poti uni 2 trenuri care pleaca la o distanta de 2 ore din mai multe cauze. Daca anulezi 1653 si il unesti cu 1755 pierzi calatori lui 1653 plus ca ar ajunge cu 2 ore mai tarziu la Vatra Dornei iar acesta e unul din trenurile vechi si cu traditie de la CFR. Daca anulezi 1755 si il unesti cu 1653 nu castigi nimic doar pierzi calatori de la 1755.

Daca tot va place sa va jucati de-a propusul de ce nu va duce capul sa cereti xa din 380 si 1661 sa se faca un singur tren ?? Atat la dus cat si la intors aceste 2 trenuri se urmaresc unul pe celalalt. Pentru cine nu stie compunerea acestor 2 trenuri o afla acum :

1661 : 21-86, 10-70, 21-86 ( 168 locuri la clasa 2-a si 58 la clasa 1-a )
380 : 84-96 Buc-Suceava + 22-96, 30-76, 22-96 Buc-Vadul.Siret ( 55 locuri Buc-Suceava + inca 120 locuri clasa 2-a si 54 la clasa 1-a pe Buc-Suceava-Vadul.Siret )

Asta e compunerea acestor 2 trenuri pe tot timpul anului, nu am luat in calcul vagonul UZ ca ala oricum circula doar odata pe saptamana si cele 4-5 zile pe an cand 1661 e suplimentat de Paste, Craciun, Anul Nou sau de Sf Parascheva.

1661 ar trebui unit cu 380 pana la Marasesti te doare capul cand vezi ditamai EA-ul tragand 3 amarate de vagoane iar in spate la 30 minte alt tren cu 4 vagoane. Traiasca subventia.

Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 395
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Vin 14 Oct 2016, 13:20

ECata a scris:
[quote="cfr5 trebui facut un singur tren din 1754 si 1654 si altul din 1755 si 1653 - Vatra Dornei - Bucuresti cu grupa de Botosani-Bucuresti.

Cred că e bună propunerea ta!!
A existat, in mersul 2006/2007, grupa de Botoșani la trenul București - Vatra Dornei. Erau 3 sau 4 vagoane, toate de clasa a II-a. A fost singurul an cu 3 trenuri pe zi Botoșani - București. Pleca din București, ca accelerat, in jurul orei 21, cu 2 ore înaintea rapidului. A avut succes, îmi amintesc de 2 - 3 situatii în care nu am găsit bilet pentru acest tren.
Normal, fura călătorii trenului de la ora 23:30. Asa că, în ciuda faptului că circula mai mereu plin, au renunțat la grupa de Botoșani.

Ca amuzament (sau, nu), pentru mine, suferința mare a fost în vara lui 2008 când s-a renunțat la vagonul de dormit pentru Botoșani.[/quote]

Pai daca s-ar pastra 2 trenuri cu grupe de Botosani, in fond poate ar fi mai bine sa se ataseze vagoanele de Botosani la cel de Vatra Dornei. In fond cred ca mai degraba iti convine sa pleci din Gara de Nord la ora 21.30 decat aproape de miezul noptii.
Nu mai stiu acuma, dar stiu ca erau autocare cu plecare din Bucuresti la ora 20 si 22 spre Botosani. Acuma poti sa mai iei calatori de la ei sau ii poti pierde, nu stiu ce sa zic cum e mai bine. Dar de regula 1755 are ceva calatori pentru Botosani?
Oricum ideea de a comasa cele 2 trenuri nu cred ca e rea. Dar daca ele au calatori mereu pana spre Suceava sau si mai departe, atunci probabil e justificata pastrarea celor 2 trenuri. O faza aiurea pentru cei din Botosani, e ca cel de ora 21.30 nu iti asigura o legatura buna pentru Botosani din Veresti. Ai trenul ce vine de la Timisoara ca si legatura abia la o ora si jumatate.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 395
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Vin 14 Oct 2016, 16:13

Katalyn a scris:
Iar vorbiti prostii in primul rand seara sunt 3 trenuri din Buc.Nord spre Moldova ;

21:30 - 1653 Buc.Nord-Vatra.Dornei cu 5 clase si cuseta si dormitor.
23:00 - 1667 Buc.Nord-Marasesti-Iasi cu 5 clase cuseta si dormitor.
23:25 - 1755 Buc.Nord-Suceava cu 5 clase si dormitor.

Toate vagoanele de clasa 2-a de la aceste 3 trenuri ar putea fi numai vagoane de 60 locuri ( 54 la clasa 1-a ) la cati calatori au ca sunt si saloane de 84 locuri e alta treaba nu inseamna ca sunt calatori de 4 saloane.

Nu poti uni 2 trenuri care pleaca la o distanta de 2 ore din mai multe cauze. Daca anulezi 1653 si il unesti cu 1755 pierzi calatori lui 1653 plus ca ar ajunge cu 2 ore mai tarziu la Vatra Dornei iar acesta e unul din trenurile vechi si cu traditie de la CFR. Daca anulezi 1755 si il unesti cu 1653 nu castigi nimic doar pierzi calatori de la 1755.

Daca tot va place sa va jucati de-a propusul de ce nu va duce capul sa cereti xa din 380 si 1661 sa se faca un singur tren ?? Atat la dus cat si la intors aceste 2 trenuri se urmaresc unul pe celalalt. Pentru cine nu stie compunerea acestor 2 trenuri o afla acum :

1661 : 21-86, 10-70, 21-86 ( 168 locuri la clasa 2-a si 58 la clasa 1-a )
380 : 84-96 Buc-Suceava + 22-96, 30-76, 22-96 Buc-Vadul.Siret ( 55 locuri Buc-Suceava + inca 120 locuri clasa 2-a si 54 la clasa 1-a pe Buc-Suceava-Vadul.Siret )

Asta e compunerea acestor 2 trenuri pe tot timpul anului, nu am luat in calcul vagonul UZ ca ala oricum circula doar odata pe saptamana si cele 4-5 zile pe an cand 1661 e suplimentat de Paste, Craciun, Anul Nou sau de Sf Parascheva.

1661 ar trebui unit cu 380 pana la Marasesti te doare capul cand vezi ditamai EA-ul tragand 3 amarate de vagoane iar in spate la 30 minte alt tren cu 4 vagoane. Traiasca subventia.


Dupa logica ta ar trebui unite toate trenurile care merg spre Brasov sau Buzau/Moldova pana la Ploiesti triaj , daca diferenta e pana intr-o ora.
Totusi un tren merge pe M500, un tren merge pe M600.
In plus trenul de Iasi ar stationa mult mai mult , banuiesc ca te referi ca ii dai drumul Ea-ului cu vagoanele de Suceava si apoi bagi un Diesel pentru Iasi.
Iar la intoarcere, la fel.
Ele se urmaresc in limita de Sud a Moldovei, apoi au trasee cu totul diferite. Aceste trenuri presupun a uni Iasi, Vaslui, Barlad, Tecuci de Bucuresti si Suceava, Pascani, Roman, Bacau, Adjud de Bucuresti. Doar Focsaniul si Marasestiul is comune, ca de la Buzau incolo oricum sunt o gramada de trenuri spre Bucuresti sau Ploiesti.
Si asa Iasi-ul are doar 5 trenuri spre Bucuresti din care 2 la intervale aproapiate si Suceava 6, mai uneste-le pe cele de Iasi cu Suceava si intarzie-le si mai mult pe la Marasesti. In plus ti-ai pus problema ca la intoarcere spre Bucuresti, sunt sanse ca internationalul de Suceava sa aibe intarziere, desi nu e exclus ca si cel de Iasi sa aibe si atunci stai tu pe la Marasesti cate o ora sa unesti cele 2 trenuri. Iasi-ul desi are inca calatori, pe multi ii pierde in defavoarea avionelor. Daca mai intarzii trenurile , doar ca sa faci economie de un EA , eu cred ca mai mult va pierde CFR-ul.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Vin 14 Oct 2016, 17:16

laurentzu a scris:


Dupa logica ta ar trebui unite toate trenurile care merg spre Brasov sau Buzau/Moldova pana la Ploiesti triaj , daca diferenta e pana intr-o ora.
Totusi un tren merge pe M500, un tren merge pe M600.
In plus trenul de Iasi ar stationa mult mai mult , banuiesc ca te referi ca ii dai drumul Ea-ului cu vagoanele de Suceava si apoi bagi un Diesel pentru Iasi.
Iar la intoarcere, la fel.
Ele se urmaresc in limita de Sud a Moldovei, apoi au trasee cu totul diferite. Aceste trenuri presupun a uni Iasi, Vaslui, Barlad, Tecuci de Bucuresti si Suceava, Pascani, Roman, Bacau, Adjud de Bucuresti. Doar Focsaniul si Marasestiul is comune, ca de la Buzau incolo oricum sunt o gramada de trenuri spre Bucuresti sau Ploiesti.
Si asa Iasi-ul are doar 5 trenuri spre Bucuresti din care 2 la intervale aproapiate si Suceava 6, mai uneste-le pe cele de Iasi cu Suceava si intarzie-le si mai mult pe la Marasesti. In plus ti-ai pus problema ca la intoarcere spre Bucuresti, sunt sanse ca internationalul de Suceava sa aibe intarziere, desi nu e exclus ca si cel de Iasi sa aibe si atunci stai tu pe la Marasesti cate o ora sa unesti cele 2 trenuri. Iasi-ul desi are inca calatori, pe multi ii pierde in defavoarea avionelor. Daca mai intarzii trenurile , doar ca sa faci economie de un EA , eu cred ca mai mult va pierde CFR-ul.

1. Nu am zis de toate trenurile ci doar de 1661 cu 380 care se urmaresc unul pe altul pana la Focsani distanta intre cele 2 trenuri cu 3 respectiv 4 vagoane e de 25 minute. Daca ai fi studiat mersul celor 2 trenuri ai fi vazut ca ambele au acelasi mers si aceleasi opriri pana la Focsani.
2. La Marasesti bagi DA-ul la coada trenului ca trenul de Iasi rebruseaza acolo se vede cat de bine cunosti Moldova dar din gura sti sa dai degeaba.
3. Iasi-ul ar ramane cu acelasi numar de trenuri doar pe bucata Buc.Nord-Marasesti ar circula combinat cu trenul de Vadu Siret iar daca te-ai juca putin cu mersul trenurilor aceasta chestie de care spun eu ar aduce in plus trenului de Iasi doar 5 minute iar trenului de Vadul Siret 9 minute. De ce spun 5 minute ?? Am mutat trenul la 06:00 in loc de 05:50 si 06:15 stationare la Marasesti 12 minute apoi ruta spre Tecuci halta - Barlad - Vaslui - Iasi. Cum trenul direct pe racord evitand Marasestiul schimba locomotiva la Tecuci deci aceeasi stationare ca si la Marasesti dupa calcule reiese durata Buc.Nord-Marasesti-Tecuci halta - Iasi cu doar 5 minute in plus.

Pentru ce ai facut atat circ si panarama pentru 5 minute in plus ?? Sau ca sa afli ca un tren Bucuresti - Iasi in statia Marasesti rebruseaza ??

Si stai linistit ca 381 nu a intarziat mai mult de 5-10 minute exceptie cand pica locomotiva dar asta e deja o loterie sau cand vremea nefavorabila isi arata puterile dar in cazul asta se intarzie pe capete nu doar 381.

Hai sa ne documentam un pic inainte de a posta ca vorba aia in ziua de azi platesti curentul electric si factura la internet iar in maxim 10 minute ti-ai fi raspuns singur nu trebuia sa stau eu sa-ti raspund la o problema de nivelul clasei a 2-a.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Vin 14 Oct 2016, 18:14

Actualul IR 1661

Buc.Nord 05:50
Focsani 09:00-09:02
Tecuci 09:44-09:55
Bralad 10:38-10:40
Iasi 12:31

Varianta 380+1661

Buc.Nord 06:00
Focsani 09:11-09:13
Marasesti 09:34-09:46
Tecuci Halta 10:09-10:11
Barlad 10:52-10:54
Iasi 12:45

Scadem cele 10 minute cu care am mutat 1661 mai tarziu fata de ora 05:50 si ajungem la Iasi la 12:35 iar in prezent ajunge la 12:31 cu doar 4 minute e mai lunga ruta Bucuresti-Iasi prin Marasesti decat ruta directa pe racord si schimbatul locomotivei la Tecuci.

Asta e romanul in ziua de azi expert in tot si toate fara sa se informeze posteaza la orice ora fara sa tina cont ca atunci cand isi da drumul pe internet nu e singur de capul lui.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Astazi la 05:51

Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
Pagina 36 din 47Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41 ... 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-