Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 25 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 394
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 15:26

Dr2005 a scris:


Mielutu Zburator a scris:
Eliminarea tuturor șobolanilor pe trenurile care merg peste 3 ore (dacă se merge, să zicem, 3h30 să fie asigurat dezastru cu fotolii, infinit mai comod ca cel cu 120 de locuri).
Desiro oricum circulă în mare parte la R, cu câteva mici excepții determinate de numărul redus de călători. Singurele IR-uri cu Desiro sunt cele de pe București - Pitești - Craiova (din care mare parte oricum sunt taxate ca R) și grupele lor, sezonierul de Tulcea (n-ai călători de ceva mai mare), 1521/2 (nici aici n-ai călători de ceva mai mare) și Arad - Baia Mare (și nici la ăsta nu ai clienți pentru altceva). 1811/12 chiar e o glumă de tren care n-ar mai trebui să existe, dacă vrei dimineața la Timișoara poți merge cu 472-1 și să ai legătură în Arad, mai ales că după finalizarea lucrărilor pe Coridor sigur va fi mai rapidă varianta asta decât 1811 (care, surprinzător, scoate un timp mai bun decât 472-1 + altceva din Arad)

Am vazut ca si IR 1866: Galati - Iasi vine tot cu Desiro. Nu stiu daca asa e mereu, sau doar atunci cand l-am vazut in gara Nicolina a fost un caz izolat.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 15:30

Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
7001 și 7002 să rămână pe programul actual, dar să fie făcute cu 4 vagoane 20-49.0 sau 20-76, nu cu Desiro care-ți distruge spatele și picioarele și cheful de mers cu trenul.

Și dacă n-am bani de IR? Exact aici vreau să ajung. Călătoriile ocazionale de anul ăsta m-au lăsat cu 4 cupoane, acum, când începe anul universitar și voi mai face naveta. Nu am de unde să scot 47 de lei pe IR. Unde pui că la 4 ore de mers trebuie o apă și eventual ceva de la Subway sau KFC?
7001 și 7002 sunt excelente, ar trebui mai mult mediatizate și pus accentul pe faptul că oferă mai mult comfort și sunt puțin mai libere ca TFC-ul.

A, legat de asta, ar fi o idee foarte bună să se ia oferta de la IR 1771 (care și-așa e inutilizabil pe scară mare din cauza orei) și pusă la 1773 - astfel chiar că ar face concurență competentă TFC-ului. 1773 și 7001 cu vagoane și eventual opriri suprimate în haltele unde există 0 trafic (Odăile, Bărbulești, Mănăsia, etc.) ar însemna un mare câștig pt CFR Călători.

1521, da, ăla așa e, trebuie să rămână cu Desiro, dar ăla oricum nu prea e folosit cap-coadă, față de 7001 și 7002 care este. La fel și cele pe București - Pitești, alea oricum fac 2 ore și la durata asta, Desiro nu își face efectul nefast asupra corpului. Și pentru Craiova, bucureștenii au multe trenuri mai rapide și mai ieftine prin Videle.

IR 1866 este cu Desiro și este motivul pentru care câteva rude de-ale mele, care au avut drum spre Iași, au renunțat definitiv la tren. A, și este motivul pentru care un bun prieten, care are treabă cam o dată la 2 luni în Iași, și-a cumpărat mașină - expre ca să nu mai meargă cu tramvaiul.
Este și motivul pentru care prietena mea, care făcea 4 drumuri/lună cu perechea asta, a zis că nu mai calcă-n tren... din păcate, cu mine n-are de ales.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 394
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 15:57

mielutu zburator a scris:

IR 1866 este cu Desiro și este motivul pentru care câteva rude de-ale mele, care au avut drum spre Iași, au renunțat definitiv la tren. A, și este motivul pentru care un bun prieten, care are treabă cam o dată la 2 luni în Iași, și-a cumpărat mașină - expre ca să nu mai meargă cu tramvaiul.
Este și motivul pentru care prietena mea, care făcea 4 drumuri/lună cu perechea asta, a zis că nu mai calcă-n tren... din păcate, cu mine n-are de ales.

Ai alternativa cu 1831. Dar si acesta are probleme cu clima. Eu am mers cu el de la Veresti la Iasi (1832) si culmea desi orice personal pe acesta ruta are clima misto (inclusiv etajatele) la acest IR mureai de cald. Prima data am venit la clasa a 2 a, a fost si foarte aglomerat si f cald, a doua oara am zis sa iau la clasa 1. Mare teapa , aceleasi conditii, si mai naspa ca geamurile nu se deschideau decat putin in partea de sus.
Daca ai treaba la Iasi, ajungi numai bine cu 1831 mai dimineata. Poate ii convingi sa se intoarca la tren Very Happy
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8550
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 17:36

Le propun specialiștilor din CFR să arunce un ochi pe un mers de tren de pe ruta Timișoara - Radna din perioada în care circula Regiotrans pe aici.



Actualul mers nu este făcut pentru călători. Și nu cred că nu se găsesc niște Malaxe (măcar niște Malaxe) pentru această rută.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 17:38

Ar trebui regandite multe trase pentru trenuri multe opriri scoase gandite alte tarife vreo 50 de vagoane compartimentate reinviate din 21-90 sau modernizate din 21-80 vreo 20 de vagoane cuseta  Dacia Ister cu vagoane compartimentate cuseta si dormitor OBB ar trebui facute 21-90 au ajuns niste gunoaie la vagoanele de clasa 1 trebuie redus tariful cu 25-30% activate vagoane Bar Bistro si restaurant vreo 10 DMU moderne capacitate 160-200 de locuri
1621 ar trebui sa aiba grupa pentru Galati
1822 primele 2-3 vagoane ar trebui sa formeze in Arad un tren spre Oradea multa lume intreaba in Deva de tren direct spre Oradea
1824 prelungit la Cluj e inadmisibil sa nu ai tren de la 7.30 pana la ora 17.20 de la Tg Jiu spre Petrosani
Activarea vechilor trenuri express
Trenurile IR sa aiba AC si vagoane compartimentate
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 20:36

Bate x campii pe aici cu un mers cadentat pe Veresti-Botosani si retur, da, faci acel mers dar nu chiar cadentat si din grupele sosite cu alte IR ca degeaba pui tu o teleguta pe Veresti-Botosani ca din fata garii pleaca autocare DIRECTE!!!!!! spre Brasov/Cluj/Arad/Timisoara/Suceava si tucu telegutele tale de Veresti nu o sa ai calatori, o sa te uiti la stele si la soare ori la luna, fluieri a paguba si nu iti trece prin cap ca lumea prefera ceva direct nu sta sa schimbe 7 trenuri cand are autocar direct, dar in concluzie vorbesc degeaba ca din birou niciodata nu o sa inteleaga x ce e pe teren, el are ideiile lui si punct.

Una e biroul si alta e terenul si ce cere lumea!!!

La Botosani trebuie sa ramana cele 2 de Bucuresti, Timisoara, Brasov si Constanta, le ai pe astea ca grupe directe si 2-3 regioa de Suceava, e suficient.

Ca si propunere, trebuie sa apara urgent Galati-Timisoara si retur!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 715
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3361
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 20:46

Kapпaтй a scris:
Bate x campii pe aici cu un mers cadentat pe Veresti-Botosani si retur, da, faci acel mers dar nu chiar cadentat si din grupele sosite cu alte IR ca degeaba pui tu o teleguta pe Veresti-Botosani ca din fata garii pleaca autocare DIRECTE!!!!!! spre Brasov/Cluj/Arad/Timisoara/Suceava si tucu telegutele tale de Veresti nu o sa ai calatori, o sa te uiti la stele si la soare ori la luna, fluieri a paguba si nu iti trece prin cap ca lumea prefera ceva direct nu sta sa schimbe 7 trenuri cand are autocar direct, dar in concluzie vorbesc degeaba ca din birou niciodata nu o sa inteleaga x ce e pe teren, el are ideiile lui si punct.

Una e biroul si alta e terenul si ce cere lumea!!!

La Botosani trebuie sa ramana cele 2 de Bucuresti, Timisoara, Brasov si Constanta, le ai pe astea ca grupe directe si 2-3 regioa de Suceava, e suficient.

Ca si propunere, trebuie sa apara urgent Galati-Timisoara si retur!
Incepi incet si sigur sa te bati cu eolienele, cam prea ''multi'' mai vor ceva bun in tara asta ! Dar totusi pregateste artileria ,ca sigur vor veni raspunsuri foooarte argumentate! Basketball Basketball rabbit
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 22:31

Sincer ma alsa rece "argumetele" repsectivului, sunt doar ideile lui personale lipsite de realitate. Cand o sa mearga pe teren sa vada clar ce vrea lumea mai vorbim dar sunt sigur ca nici atunci nu percepe ceva, tot ce ii trece lui prin cap are impresia ca e bine.
E genul de om la care daca 100 de oameni ii zice ca pasarea e alba el o tine langa ca e neagra, asa ca .................. noapte buna! Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423


Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Lun 29 Aug 2016, 22:40, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 22:33

abere
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 22:53

Kapпaтй a scris:
Bate x campii pe aici cu un mers cadentat pe Veresti-Botosani si retur, da, faci acel mers dar nu chiar cadentat si din grupele sosite cu alte IR ca degeaba pui tu o teleguta pe Veresti-Botosani ca din fata garii pleaca autocare DIRECTE!!!!!! spre Brasov/Cluj/Arad/Timisoara/Suceava si tucu telegutele tale de Veresti nu o sa ai calatori, o sa te uiti la stele si la soare ori la luna, fluieri a paguba si nu iti trece prin cap ca lumea prefera ceva direct nu sta sa schimbe 7 trenuri cand are autocar direct, dar in concluzie vorbesc degeaba ca din birou niciodata nu o sa inteleaga x ce e pe teren, el are ideiile lui si punct.

Una e biroul si alta e terenul si ce cere lumea!!!

La Botosani trebuie sa ramana cele 2 de Bucuresti, Timisoara, Brasov si Constanta, le ai pe astea ca grupe directe si 2-3 regioa de Suceava, e suficient.

Ca si propunere, trebuie sa apara urgent Galati-Timisoara si retur!

Autocarul are 30 - 45 locuri. Două vagoane 22-96 deja fac 120 locuri. Păi autocarele alea nu duc nici jumate din cât duce un tren. Asta refuzi tu să înțelegei, că e vorba de 2 mijloace de transport cu ordine de mărime diferite și cu costuri diferite. Hai să-ți fac eu calculul, să te scutesc de o grijă... curse auto din Botoșani:
Brașov: 3 curse auto pe zi, deci maxim 135 locuri, 7 - 8 ore
Cluj: 3 curse auto pe zi, deci tot 135 locuri, 7 - 10 ore
Timișoara: 1 cursă pe zi, 45 locuri, 14 ore (și 130 lei, ca fapt divers)
Suceava: aici n-ai ce-i face, șoseaua e mai scurtă.

Cu tren:
Brașovul e cauză pierdută din cauza traseului
Cluj: 7h45 min
Timișoara: 16h50, dar cu 115 lei mergi pe scaun și cu 145 mergi la cușetă, infinit mai bine decât la autocar.

Trebuie să te concentrezi pe rutele pe care ai avantaj față de rutier, nu să arunci în toate părțile grupe și grupulețe doar de dragul de a le avea pe acolo. Pentru că România nu e Rusia, să vină statul să limiteze circulația oamenilor prin lipsa alternativelor de transport. Noi avem drumuri, avem curse interjudețene, avem și linii low-cost pe aeroporturi. Nu rentează să menții 2 vagoane la Botoșani cu 30 de călători în cazul cel mai fericit, în vreme ce la 3001 îți rămân oamenii pe peron dimineața și la 1622 îți rămân pe peron seara. Nu poți să ai vagon Botoșani - Timișoara cu 15 oameni, când tu dai bilete în picioare la 1822 de la Tg. Jiu la București, când 1633 sau 1823 îți pleacă din București cu oamenii ciorchine la capetele vagoanelor, când în 1538 duminica de la Bușteni nu mai găsești locuri nici măcar la clasa I și când 1921/2 în toiul verii n-are 15 vagoane București - Mangalia și retur V/S și D/L. Și exemple de trenuri subdimensionate față de cerere sigur mai sunt și prin alte zone, cele enumerate mai sus sunt doar cele pe care le folosesc sau am colegi care le folosesc.

Bine că există vagon Botoșani - Timișoara, că Galațiul își face regio-urile cu 2 vagoane în loc de ramă sau automotor, că există 11071 și 11072 în loc să se preia călătorii lor cu 7001 și 7036 prelungit, că 1745 are o grupă de Sibiu de 2 vagoane care cară aer (în loc să facă cu Desiro tren la legătură) și că pe Valea Oltului se poartă DA-ul cu 2 vagoane în vreme ce AM900 stau în depou... și exemple de material rulant folosit aiurea se mai găsesc.
--
Off-topic... există și o dubă Huși - Timișoara, are 15 locuri și cu șoferul 16.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Lun 29 Aug 2016, 23:35

Spune-mi si mie cand a avut 15 etajate 1921/1922 sezonul asta, ca din cate stiu si am vazut nu a sarit de 13 ??

Cu 3001 de ce te plangi ti-am tot spus din iarna de cand a intrat noul mers in vigoare ca la vara din 8 etajate o sa ramana cu 6 dar ai zis ca de unde stiu eu sa prezic viitorul cu atatea luni inainte.

Sezonul asta 1632/1633 a mers cu 4 vagoane tot sezonul nici macar o zi nu a avut 5 vagoane, vorbesc de Brasov-Buc.Nord-Brasov ca pe M800 e alta mancare de peste.

Anul asta a fost cam praf in ochii mai ales acest sezon 2016 un nou sezon ratat din foarte multe puncte de vedere dar e bine ca spala 1983/1582/1587/1588 toate pacatele.

As propune si eu ceva dar am propus si anul trecut si aici pe forum si pe FB de au vazut mai marii si greii din CFR Calatori si tot degeaba, avem trenuri la care se vand bilete de biciclete dar aceste trenuri nu au vagoane cu spati necesare iar la polul opus avem vagoane de biciclete pe trenuri la care nu exista acest serviciu sau 1745/1746, 1636/1635 lipsa vagon de biciclete chiar si in week-end-uri.

R 3012 duminca seara calatori in picioare, IR 1646 cel putin 70 calatori fara loc in afara de cei vreo 40 care au coborat la Pl.Vest desi inaintea lui a trecut IR 1622 cu 7 vagoane si R 3012 cu 5 vagoane.

Azi 4 biciclete in cele 3 vagoane 21-80 de pe R 11034.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 00:28

Grupa aia de la 1745 pleacă destul de ocupată din București. Desigur nu mizez pe câți călători merg la Sibiu, deoarece foarte mulți din navetiștii care folosesc acest tren pe Ploiești - Brașov urcă în acele două vagoane, dar și în primele. 1745 e bine cum e, dar DA-ul ar trebui să nu mai plimbe acele vagoane la Sibiu, ci eventual să le lase în Brașov de tot și să se asigure legătură cu un Desiro - durata de mers nu e prea mare ca să fie incomod șobolanul, se pot scoate 2h30 cu un mers de IR. Dar apare a doua problemă - prețul prea mare. Pe 150 de km + 166 km, o să-ți ia cât ți-ar lua pe 600 de km ca preț.

Ar fi o idee genială să nu se țină cont de câte trenuri schimbi până la destinație și să se dea prețul doar în funcție de rang. Să zicem, merg cu 1732 + 1621 la Sibiu la Artmania, să mi se dea un bilet Galați - Sibiu via Brașov (11:17-13.00 pauză) cu 450 de km pe el, și să plătesc 450 de km. Ar fi mai ieftin și ar încuraja călătorii spre tren.

De acord din nou cu Dr2005, 11071 și 11072 comasate cu 7002 și celălalt tren, ca vagoane suplimentare, ca să nu mai plimbe trenuri degeaba. A, da, subliniez ca vagoane suplimentare căci un tren de 5 ore nu-l faci cu Desiro, dacă vrei să faci concurență TFC-ului care vine cu viteză și condiții superioare față de 7001 cu Desiro. Când era 7001 cu vagoane, bătea TFC-ul lejer la condiții.

Tren de noapte spre Cluj ne-ar trebui, după 20:20 nu mai pleacă nici dracu din gara asta.
Tren Galați - Timișoara, iarăși, e ceva cerut de mulți oameni dar unii pe aici (nu mă refer la Dr2005, pe el l-am convins cu greu) neagă utilitatea sa.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 09:58

mielutu zburator a scris:
Grupa aia de la 1745 pleacă destul de ocupată din București. Desigur nu mizez pe câți călători merg la Sibiu, deoarece foarte mulți din navetiștii care folosesc acest tren pe Ploiești - Brașov urcă în acele două vagoane, dar și în primele. 1745 e bine cum e, dar DA-ul ar trebui să nu mai plimbe acele vagoane la Sibiu, ci eventual să le lase în Brașov de tot și să se asigure legătură cu un Desiro - durata de mers nu e prea mare ca să fie incomod șobolanul, se pot scoate 2h30 cu un mers de IR. Dar apare a doua problemă - prețul prea mare. Pe 150 de km + 166 km, o să-ți ia cât ți-ar lua pe 600 de km ca preț.
Grupa aia de la 1745 continuă de la Brașov ca R 11021, face 3h16min. Nu-i un capăt de țară să mergi cu 3 ore cu Desiro, mai ales că, probabil, mulți coboară la Făgăraș. IR 1527 face mai mult Smile) dar e taxat ca R pe bucata aia.

mielutu zburator a scris:
Ar fi o idee genială să nu se țină cont de câte trenuri schimbi până la destinație și să se dea prețul doar în funcție de rang. Să zicem, merg cu 1732 + 1621 la Sibiu la Artmania, să mi se dea un bilet Galați - Sibiu via Brașov (11:17-13.00 pauză) cu 450 de km pe el, și să plătesc 450 de km. Ar fi mai ieftin și ar încuraja călătorii spre tren.
De acord, asta ar fi cea mai bună decizie posibilă. Dacă ajung vreodată în poziție de conducere, ăsta o să fie primul act normativ pe care o să-l fac (și al doilea cel cu ofertele discriminatorii).

mielutu zburator a scris:
De acord din nou cu Dr2005, 11071 și 11072 comasate cu 7002 și celălalt tren, ca vagoane suplimentare, ca să nu mai plimbe trenuri degeaba. A, da, subliniez ca vagoane suplimentare căci un tren de 5 ore nu-l faci cu Desiro, dacă vrei să faci concurență TFC-ului care vine cu viteză și condiții superioare față de 7001 cu Desiro. Când era 7001 cu vagoane, bătea TFC-ul lejer la condiții.
Oamenii sunt masochiști... la 40 de grade C e mai mare plăcerea să mergi cu un VT 624 neclimatizat, când poți să mergi cu un Desiro climatizat.

mielutu zburator a scris:
Tren de noapte spre Cluj ne-ar trebui, după 20:20 nu mai pleacă nici dracu din gara asta.
Tren Galați - Timișoara, iarăși, e ceva cerut de mulți oameni dar unii pe aici (nu mă refer la Dr2005, pe el l-am convins cu greu) neagă utilitatea sa.
Am cerut niște informații de la CFR Călători după ce ne-a făcut cineva o petiție... trenul ăla rar avea mai mult de 11 călători în el în orice punct între Galați și Tg. Mureș. Ceva similar a fost și pentru Iași - Brașov - Craiova, pentru care se lăsase după aia legătură la Brașov (deci trebuia doar o schimbare dacă voiai să mergi pe ruta asta, acum nu știu cum mai e).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 10:40

Buc.Nord-Brasov-Sibiu s-a tot incercat ani de zile dimineata ba solo ba grupa la 1745, nu inteleg de ce nu il baga la 05:30 din Buc.Nord pana la Sibiu cu oferta tarif-Regio pe toata distanta si cu un singur numar 3 vagoane si la revedere au si navetisti de Comarnic cu ce sa mearga, bine ei oricum merg si acum doar ca platesc la nas vorbesc de L-V nu SD. Sunt cam 30 de insi care urca din Comarnic si coboara la Sinaia, Busteni si Azuga in fiecare dimineata platesc la nas intre 3 si 5 lei depinde unde coboara e si mai comod si mai rapid ca duba.

Sau daca tot vorbim de economie sa il lase asa cum e acum sa-i mai puna 1 vagon la grupa de Sibiu si sa bage oferta tarif-Regio pe Buc.Nord-Brasov-Sibiu, 3 vagoane : 21-87, 84-96, 21-87.

Si la intoarcere e prost gandit de la 13:30 la 15:00 in 90 minute pleaca 3 trenuri din Sibiu spre Brasov : 11022, 2104 si 1622, sa-l bage mai tarziu sa fie grupa care se ataseaza la Brasov la IR 1538.

75 ala ar merge pe timpul verii prelungit pana la Constanta eventual Mangalia cele 3 vagoane sunt arhi-suficiente pentru cei din Arad, Simeria, Sibiu si Fagaras iar de la Brasov bagate alte 2-3 vagoane si ar fi cam asa :

Sosire Brasov 22:45, plecare la 23:30 sa acopere eventualele intarzieri si manevrele de schimb ale locomotivelor + grupa de Brasov si oprire la Predeal, Sinaia, PL.Vest, Buc.Nord, Constanta, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinesti, Costinesti Tabara, Neptun si Mangalia.

Vagoanele lui 75 oricum vin la Bucuresti cu IR 1644 ca grupa de Brasov iar seara pleaca inapoi cu 1643 si apoi intra pe 74.

Cel putin pe timpul verii se poate face combinatia asta si pentru retur 74 sa plece din Mangalia.

75

23:45 Brasov
00:17-00:20 Predeal
00:45-00:47 Sinaia
01:29-01:31 PL.Vest
02:10-02:40 Buc.Nord
03:55-03:57 Fetesti
04:23-04:24 Cernavoda Pod
04:41-04:42 Medgidia
05:05-05:30 Constanta
06:55 Mangalia.

74

22:15 Mangalia
23:43-23:59 Constanta
01:04-01:06 Fetesti
02:16-02:45 Buc.Nord
03:25-03:27 PL.Vest
04:12-04:14 Sinaia
04:22-04:23 Busteni
04:36-04:40 Predeal
05:16 Brasov



Sus In jos
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 243
Varsta : 28
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1540
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Mar 30 Aug 2016, 10:49

Daca prelungesti 75 pana la Constanta, iti trebuie o a 3-a garnitura, n-ai cum sa faci Brasov-Constanta-Brasov de la 22:30 pana la 6:00 ziua urmatoare, cand garnitura e programata sa plece inapoi spre Budapesta.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Astazi la 07:59

Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
Pagina 4 din 47Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 25 ... 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-