Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Întrebări și răspunsuri

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 6599
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 09 Apr 2017, 15:24

Cum adica?
acuma ai alte pareri? doar aveau scoala

Cris_Cr a scris:
Nu 14 ministrii, ci 14 incompetenti !
Tara pierde din cauza indolentei lor...



Kapпaтй a scris:
Masoara-ti cuvintele, acesti oameni in functie au o scoala si nu te tragi cu ei de sireturi.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14570
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18292
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 09 Apr 2017, 15:34

A fost un tren in anii '90 Krakow-Kosice-Chop-Halmeu-Satu Mare-Oradea-Bucuresti Baneasa-Constanta dar s-a ales praful cum s-a ales si de restul trenurilor internationale din Europa de Est, in Europa Centrala alearga trenurile inetrnationale in stanga si in treapta din tara in tara, la greu, zeci de trenuri internationale care strabat Europa Centrala zilnic pentru a asigura legaturi directe si bune intre capitalele tarilor din Europa Centrala, spre Est nu mai trebuie nimic, Romania/Bulgaria/Grecia sunt vai si amar la capitolul legaturi feroviare internationale. Hai ca noi avem cu Ungaria multe trenuri dar Bulgaria si Grecia sau Turcia is chiar rupte de Europa.

Era minunat:

-Istanbul-Sofia-Vidin-Craiova-Timisoara-Budapesta-Bratislava-Praha
-Salonic-Sofia-Craiova-Deva-Arad-Kosice-Krakow
-Beograd-Timisoara-Arad-Oradea-Satu Mare-Halmeu-Chop-Lvov-Kyiv(grupa Chop-Kosice)

Trenurile din Bucuresti spre Praha/Beograd/Salonic/Istanbul/Kosice-Krakow/Zagreb-Ljubljana-Venezia/Munchen astea era normal sa existe.

Azi in Ister erau 5 persoane cu InterRail plus cativa cu bilete MAV, deci acolo cativa calatori pe international tot sunt, dar app, era doar 1 pentru Sighisoara deci nu asa cu zecile cum spunea un mare "specialist" plus ce mai erau si pe la dormitor si cuseta.

_________________
595423
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1379
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2069
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Dum 09 Apr 2017, 15:46

Isterul e plin doar iulie si august.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10830
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13997
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 09 Apr 2017, 16:05

ciprian71 a scris:
Isterul e plin doar iulie si august.

L-am prins plin si in Ianuarie
Apropo aseara la IR 78 jumate de vagon la clasa 2 era ocupat nu am mai vazut demult asa multi calatori iar la clasa 1 o persoana
Deci trebuie facut ceva cu clasa 1a ori facute daor vagoane mixte cls 1-2 ori scazute tarifele
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14397
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16962
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 10 Apr 2017, 00:19

Odată cu intrarea în UE, controalele la frontierele externe s-au înăsprit... și cum nici noi, nici ucrainenii nu suntem prea fericiți să desfacă poliția de frontieră pereții vagoanelor, au dispărut multe din trenurile dintre cele 2 țări. Dacă ucrainenii vor trenuri prin Halmeu sau prin Câmpulung la Tisa sau prin Valea Vișeului sunt liberi să le introducă, li s-a și adus asta șa cunoștință ori de câte ori și-au exprimat intenția. Până acum nimic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 3036
Varsta : 22
Reputatie : 4473
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 10 Apr 2017, 00:54

Dr2005 a scris:
Odată cu intrarea în UE, controalele la frontierele externe s-au înăsprit... și cum nici noi, nici ucrainenii nu suntem prea fericiți să desfacă poliția de frontieră pereții vagoanelor, au dispărut multe din trenurile dintre cele 2 țări. Dacă ucrainenii vor trenuri prin Halmeu sau prin Câmpulung la Tisa sau prin Valea Vișeului sunt liberi să le introducă, li s-a și adus asta șa cunoștință ori de câte ori și-au exprimat intenția. Până acum nimic.

Ar putea să bage motoare, că la alea nu prea ai unde să ascunzi țigările. Când am trecut din Serbia în România a durat fix 15 minute controlul. A deschis mecanicul fiecare ungher al șobolanului, vameșul a verificat cu lanterna pe-acolo și apoi s-a uitat în bagaje așa, superficial. Și gata.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14397
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16962
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 10 Apr 2017, 01:07

Da, dar una e să meargă doar în mic trafic și alta e să vină de la distanță. Chiar și la Desiro-ul ăla de Serbia au găsit o dată țigări în burduf, în condițiile în care stă doar la Vrsac, care e stație de frontieră și unde se presupune că e supravegheat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 1379
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2069
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 10 Apr 2017, 18:15

Dr2005 a scris:
Odată cu intrarea în UE, controalele la frontierele externe s-au înăsprit... și cum nici noi, nici ucrainenii nu suntem prea fericiți să desfacă poliția de frontieră pereții vagoanelor, au dispărut multe din trenurile dintre cele 2 țări. Dacă ucrainenii vor trenuri prin Halmeu sau prin Câmpulung la Tisa sau prin Valea Vișeului sunt liberi să le introducă, li s-a și adus asta șa cunoștință ori de câte ori și-au exprimat intenția. Până acum nimic.

Tigarile sunt scumpe doar la noi? Banuiesc ca sunt si in Ungaria,Polonia,Slovacia.Sa inteleg ca la ei nu sunt traficanti cu tigari? Si daca nu sunt, de ce la noi sunt? Inseamna ca in alta parte este buba.Poate politia celor trei tari isi fac mai bine datoria si atunci nici traficanti nu prea sunt.Este fix fenomenul de la coltul strazi, nu poate fi nicicum starpit.Eu ii vad, ii cunosc si politia nu.Bine ca sunt panouri publicitare cu OPRITI TRAFICUL CU TIGARI, un numar de telefon unde sa sesizam noi cetatenii.Adica cum vine asta, sa le fac eu treaba sau sa-mi asum eu raspunderea voluntar?
Sus In jos
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 684
Varsta : 19
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1421
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 10 Apr 2017, 18:56

Cat timp va dura sa refaca podetul/viaductul de la Merisor?
Multumesc
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1414
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 10 Apr 2017, 19:58

ciprian71 a scris:
Banuiesc ca sunt si in Ungaria,Polonia,Slovacia.Sa inteleg ca la ei nu sunt traficanti cu tigari?

Sunt peste tot traficanți de țigări, inclusiv în Germania, Franța și Elveția. Și e foarte bine că sunt, altfel guvernele n-ar mai avea nicio limită în privința taxării. Contrabanda e un fenomen de autoreglare în societate, la fel ca șpaga sau corupția.

Există un anumit nivel de taxare absolut necesar, pentru că în mod natural tutunul e foarte ieftin și nu e normal ca un pachet de țigări să coste mai puțin decât o pâine, cum se întâmpla pe vremea lui Ceaușescu. Dar dincolo de acest nivel necesar de taxare, guvernele chiar sar calul cu taxele la țigări, iar consumatorii reacționează în consecință, apelând la contrabandă.

În mod la fel de natural, nicotina ajută la controlul nivelului de stress, deci fumatul e explicabil. E adevărat că doza utilă ar putea fi 4-5 țigări pe zi, nu două pachete

P.S. nu sunt fumător, ca să evităm o discuție inutilă.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 769
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3678
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 12 Apr 2017, 15:50

Interesant punct de vedere. Mi-aduce aminte de un scriitor care explica necesitatea economiei subterane, dar ... si aici e "secretul" si echilibrul fragil intre economia subterana si cea "alba". Daca cea subterana creste peste un anumit nivel, atunci tara respectiva intra in rahat (si nu din ala turcesc).
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1379
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2069
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Joi 13 Apr 2017, 08:09


Stimate coleg Warrington, interesanta afirmatia ,, Și e foarte bine că sunt, altfel guvernele n-ar mai avea nicio limită în privința taxării. Contrabanda e un fenomen de autoreglare în societate, la fel ca șpaga sau corupția''.Asta ma face sa cred ca toate guvernele ce s-au succedat nu au inteles nimic.Se cunoaste ca gradul de colectare al taxelor si impozitelor este undeva la 40%.Cu alte cuvinte ne confruntam de ani de zile cu un sistem complet dereglat.Cand statul roman nu e in stare sa colecteze bani de la contributorii mari, loveste in cel de jos, in micul intreprinzator, in micile gospodarii.Vorba unui prieten ,, daca nu ai sange in vena, platesti pana iti vine acru"'.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10830
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13997
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 13 Apr 2017, 11:08

ciprian71 a scris:

Stimate coleg Warrington, interesanta afirmatia ,, Și e foarte bine că sunt, altfel guvernele n-ar mai avea nicio limită în privința taxării. Contrabanda e un fenomen de autoreglare în societate, la fel ca șpaga sau corupția''.Asta ma face sa cred ca toate guvernele ce s-au succedat nu au inteles nimic.Se cunoaste ca gradul de colectare al taxelor si impozitelor  este undeva la 40%.Cu alte cuvinte ne confruntam de ani de zile cu un sistem complet dereglat.Cand statul roman nu e in stare sa colecteze bani de la contributorii mari, loveste in cel de jos, in micul intreprinzator, in micile gospodarii.Vorba unui prieten ,, daca nu ai sange in vena, platesti pana iti vine acru"'.

Problema e că statul mărește impozitele și taxele care vin sigur la buget în loc să se chinuie sa colecteze mai puțin de la mai multi
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 808
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3031
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 13 Apr 2017, 11:24

Stie cineva ceva legat de functionalitatea site-ului Transira cu arhiva mersului de tren? Pare ca nu mai e bun niciun link.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1414
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 13 Apr 2017, 11:33

ciprian71 a scris:
Asta ma face sa cred ca toate guvernele ce s-au succedat nu au inteles nimic.Se cunoaste ca gradul de colectare al taxelor si impozitelor  este undeva la 40%.Cu alte cuvinte ne confruntam de ani de zile cu un sistem complet dereglat.

Sunt de aceeași părere. Politicile fiscale din RO sunt stabilite de oameni care nu înțeleg nimic din comportamentul uman, ba chiar își folosesc pozițiile pentru a agresa contribuabilii ”cu legea în mână”. Sunt oameni formați pe vremea lui Ceaușescu, înclinați spre agresarea psihică a cetățenilor de către stat, nu spre stabilirea și colectarea corectă a unor taxe și impozite.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 
Întrebări și răspunsuri
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: