Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4820
Reputatie : 7424
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 19:56

Am gasit pe facebook discutii pe tema asta:
-"Este vorba de transporturi agabaritice si de aceea au ales traseul pe la Oradea-Suceava! Au mai fost trenuri agabaritice din Transilvania spre Constanta si au urmat acelasi traseu pe la Suceava pentru ca pe acolo se incadreaza in limite din ce am inteles."
-" este vorba despre gabaritul de libera trecere platformele au 3100mm latime iar tancurile sunt mai late cu 200 mm pe fiecare parte( cel putzin asa arata) fapt ce depaseste gabaritul de libera trecere prin tuneluri. din acest motiv s-a dat ruta prin Suceava pentru ocolirea tunelurilor de la Predeal de la fenes etc. Tonajele pe Vatra Dornei- Suceava sunt de 650 tone in simpla neffind pemisa impingerea la jumelate. Si uite asa au vizitat toata tara cu tancul Abrams"
-"Corect, un Abrams are 3,66 latime."
-"Intră în calcul și tonajul admis pe podețe și poduri."
sursa https://www.facebook.com/groups/trenuri.romanesti/permalink/1240036609398055/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4128
Reputatie : 5232
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 17 Feb 2017, 16:20

Care ar putea fi cauza pentru care unii mecanici uita sa opreasca in Craiova Triaj h?

vad in raportul AFER pe saptamina trecuta ca in data de 12.02.2017 trenul 1823 nu a oprit desi avea oprire in livret.
Nu este prima data cind trenurile trec fara oprire.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5358
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6373
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 17 Feb 2017, 16:23

Iar 1823 ? Sigur sunt ceva fenomene paranormale acolo.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Vin 17 Feb 2017, 16:26, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9716
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12469
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 17 Feb 2017, 16:24

dan tm a scris:
Care ar putea fi cauza pentru care unii mecanici uita sa opreasca in Craiova Triaj h?

vad in raportul AFER pe saptamina trecuta ca in data de 12.02.2017 trenul 1823 nu a oprit desi avea oprire in livret.
Nu este prima data cind trenurile trec fara oprire.

Și a mai fost unu în același timp cu incidentul MMV de la Arad
Cred că e singurul Interegional care oprește acolo și uita de oprire
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2009
Reputatie : 4613
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 19 Feb 2017, 11:00

Dr2005 a scris:
Tocmai am venit cu 1752 de la Mărășești. În Mărășești au urcat vreo 20 persoane, vreo 4 - 5 venite cu un Regio dinspre Focșani (probabil de la Putna Seacă unde nu oprește 1752). l.
De ce ar face cineva asta, si nu sa schimbe in Focsani ?
Doar sa vada Ramificatia Doaga si Mausoleul, altfel nu explic Smile

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12941
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15091
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 19 Feb 2017, 14:54

N-au cum să schimbe la Focșani la ora aia, că nu e tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2009
Reputatie : 4613
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 19 Feb 2017, 16:01

Anul trecut poate, anul asta este.
R 5110 Putna Seaca 15:53, Focsani 16:07.
IR 1752, sosire Focsani 16:27
Sus In jos
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 29
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1674
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 11:12

Stie cineva de unde se poate cumpara o scula manuala de burat? Pe curent, pe benzina, nu conteaza.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4128
Reputatie : 5232
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 21:05

Am citit in raportul AFER ca trenul 4334 a fost oprit in statia Satu Mare pentru alimentarea locomotivei cu combustibil si apa.

Asta pare a pana prostului, poate intreb o prostie, dar cum e posibil ca o locomotiva comandata pentru remorcarea unui tren sa fie detasata in parcurs, dusa in depou la alimentare si apoi trenul sa isi continue mersul cu doua ore intirziere?

e mai ceva ca pe vremea aburului cind locomotivele luau apa in parcurs.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1747
Reputatie : 3962
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 21:23

Singura explicatie plauzibila cred ca e o pierdere din rezervoare. Dar nu era retrasa la depou atunci, ca exista doar si risc de incendiu. Sau sa fi fost defect indicatorul de combustibil si sa fi aratat mai mult decat era in realitate?
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 465
Varsta : 18
Localizare : Oltenia,Romania
Reputatie : 770
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 21:47

Buna seara,As dori si eu sa stiu cum imi dau seama ca un marfar e gol?
Multumesc
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4128
Reputatie : 5232
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 22:02

Daca era pierfere din rezervor nu o alimentau si o trimiteau tot pe aia la drum, o retineau.

-------------
Cum iti dai seama daca un marfar e gol?

daca e plin vezi cum trage locomotiva, cit de greu demareaza, ce zgomote face la joante si la macazuri, mai vezi daca vagoanele sint plumbuite, daca sint acoperite cu prelate, daca arcurile  sint tensionate, mai exista un fel de reper in forme de T la boghiuri.

Daca nu vezi toate astea poti prezuma ca vagoanele sint goale.
Ce ti-am zis eu e asa la nivel de amator prin gara.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1119
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2297
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 22:12

dan tm a scris:
Am citit in raportul AFER  ca trenul 4334 a fost oprit in statia Satu Mare pentru alimentarea locomotivei cu combustibil si apa.

Asta pare a pana prostului, poate intreb o prostie, dar cum e posibil ca o locomotiva comandata pentru remorcarea unui tren sa fie detasata in parcurs, dusa in depou la alimentare si apoi trenul sa isi continue mersul cu doua ore intirziere?

e mai ceva ca pe vremea aburului cind locomotivele luau apa in parcurs.
Parca s-a mai intamplat asa odata, si nu parca tot in Satu-Mare...Poate am timp maine sa caut prin rapoartele mai vechi...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4128
Reputatie : 5232
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 22:37

Eu nu imi amintesc, dar e destul de ciudat.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1119
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2297
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 20 Feb 2017, 22:52

Cuidata insa si intamplarea in care s-a gresit efectuarea parcursului de iesire a lui 1838 de catre IDM-ul din Sibot...Pe instalatia din biroului idm-ului nu exista posibilitatea controlului pozitiei macazelor dupa ce s-a efectuat parcursul??
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 56 din 62Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 62  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-