Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13790
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16121
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 13 Feb 2017, 21:18

Ce s-a luat până în 2011 (inclusiv) s-a luat cu bani de la stat, CFR Călători nu prea a plătit pentru ele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6336
Varsta : 50
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 13 Feb 2017, 21:27

si o roata care se invarte poate produce paguba,nu numai una care sta.daca plimbi vagoane fara calatori,cum se cheama asta?
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5809
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7004
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 13 Feb 2017, 22:34

Încasezi subvenție pentru roata aia fără călători.

Nu toate trenurile sunt profitabile unele se duc goale și se întorc pline sau invers depinde de zile, de nevoile oamenilor. IR 1634 e cel mai aglomerat tren pe ruta Brașov-Buc.Nord din cauza tarifului nu că ar fi o oră prea bună pentru călători. Poate că unii ar vrea să vină cu 2 ore mai târziu dar nu mai merg la tarif de Regio.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14112
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17592
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 13 Feb 2017, 23:48

LanceR a scris:
si o roata care se invarte poate produce paguba,nu numai una care sta.daca plimbi vagoane fara calatori,cum se cheama asta?

Consideri ca e trenu tau si te bucuri de un vagon doar pentru tine. Basketball

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14112
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17592
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 13 Feb 2017, 23:50

Dr2005 a scris:
Nici eu, mai ales că mașina era parcată regulamentar. Nu știu ce o fi vrut ăla care m-a lovit, probabil a fost o dubă sau un SUV. A trebuit s-o repar pe CASCO (bară față, mască, suport număr, un far, îndreptat capota și aripa).

Hai ca esti si comic si tragic, cum mama naibii asa grav, dar ce a fost acolo, a trecut tancu pe strada unde era masina ta parcata? Basketball

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5809
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7004
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 14 Feb 2017, 21:21

Chiar așa mare succes au vagoanele de clasa 1-a ? Întreb că în afară de cfr-isti și cei cu diferite pomeni plus 2-3 afaceriști nu am văzut să se înghesuie lumea la clasa 1-a. Ce rost mai au vagoanele de clasa 1-a la trenurile IR cu ofertă tarif-Regio ?

Un bilet Buc-Craiova costă 30 lei și 88 lei la cls 1-a de 3 ori mai mult cu același mers și aceleași condiții dar cu un scaun mai puțin pe rând.

Ar fi prea frumos să facă CFR Călători un tren cu 4-5 vagoane clasa 1-a tarifate cls 2-a și 88-96 pe ruta Brașov-Buc.Nord-Constanta sau la vitezomanul de pe M800. Dungile galbene au dispărut de pe noile vagoane sau cele modernizate nu ar s-ar prinde călători că merg cu vagon de cls 1-a la tarif de cls 2-a.

1581/1582/1587/1588 : 10-91, 10-91, 10-91.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13790
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16121
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 14 Feb 2017, 21:32

La toate mașinile noi (deși și la Mercedes și Audi), extremitățile sunt făcute din plastic, ba la unele chiar și aripile sunt din plastic. În felul ăsta se distrug la impact și protejează ocupanții din mașină. Dacă ăla de m-a lovit o fi condus vreun hârb de acum 15 ani sau o dubă sau orice altceva cu fund metalic (că bănuiesc că cu spatele a dat, n-o fi fost atât de prost să dea cu fața și să nu vadă ditamai Loganul). Devizul total de la Dacoserv - 4800 RON. Noroc cu Casco, altfel nu știu ce mă făceam.
Bara față e dintr-o bucată de la o roată la alta, masca s-a deformat serios, sigla Dacia s-a rupt, suportul de număr s-a rupt, la far s-a rupt prinderea de bara față, capota și aripa ușor îndoite (și îndreptate și revopsite de cei de la service de arată ca noi).

Tocmai am venit cu 1752 de la Mărășești. În Mărășești au urcat vreo 20 persoane, vreo 4 - 5 venite cu un Regio dinspre Focșani (probabil de la Putna Seacă unde nu oprește 1752). Vagonul de clasa I (10-91) ocupat cam 60%, la Focșani a rămas cam 25%, la Rm. Sărat cam 50%, la Buzău s-a făcut full, la Mizil nu știu ce a fost (mă luase somnul), la Ploiești au mai coborât, dar locurile s-au ocupat imediat, erau niște ceferiști care nu mai găsiseră loc.

Nu știu câți din vagon erau ceferiști, era lume cu trolere, bagaje, ăștia nu arătau a navetiști din CFR și nici pensionari nu păreau toți. În jumătea mea de vagon nu am auzit să zică cineva ,,autorizație" sau să se salute cu nașul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5809
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7004
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 14 Feb 2017, 21:47

1752 nu are ofertă tarif-Regio deci diferența dintre 1-a și a 2-a e mai mică decât la IR-urile cu ofertă tarif-Regio. Ca să mă fac mai înțeles vara la 1921/1922 pe Buc-CTA la etajate jos la 36-16 ai fotoliile alea cu prize și mini-masuta rabatabila la 88 lei iar sus la etaj mergi cu 30 lei.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 747
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3418
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 10:16

Personal clasa 1 o folosesc noapte daca nu-s in stare sa-mi iau la cuseta.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 713
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2806
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 11:12

http://www.digi24.ro/stiri/externe/sosirea-trupelor-americane-in-romania-intarziata-de-starea-precara-a-caii-ferate-669058

s-a discutat ieri la stiri despre asta
ca cica infractura romaneasca de cai ferate e naspa ... ce parere aveti?

parca locomotivele noastre erau mai puternice decat cele din Vest


Vremea potrivnică și nepotrivirea căii ferate din țara noastră cu cea din Occident au întârziat sosirea trupelor americane la baza militară de la Mihail Kogălniceanu. Garniturile încărcate cu tancuri și alte echipamente militare, care ar fi trebuit deja să fie în Constanța, vor ajunge în baza militară abia marți.

Diferența dintre infrastructura din Occident și cea din țara noastră întârzie sosirea trupelor americane în baza militară de la Mihail Kogălniceanu. Mai exact, șinele din Europa de Est, inclusiv din România, sunt mai înguste decât cele din Occident, drept urmare, tancurile, care sunt mai late decât platforma, nu încap în tuneluri.

Au intrat prin vama Curtici, dar nu au putut merge pe traseul standard, așa că au ocolit pe la Câmpia Turzii, potrivit Digi24.

În plus, toate trenurile militare, pe timp de pace, dau prioritate trenurilor civile.

Un alt motiv de întârziere - convoiul era mai lung și nu putea fi susținut de o locomotivă românească, așa că a fost împărțit în mai multe transporturi mai mici, ca să poată fi trase. Iar operațiunea a luat timp.

Oficiali din Ministerul Apărării au declarat că din cauza „condițiilor de trafic și a stării vremii", trenurile vor ajunge la baza de la Mihail Kogălniceanu abia marți.


E un material tendentios?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4725
Reputatie : 6013
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 11:39

Au intrat prin Curtici si le-au dus prin Suceava, cum sa nu intirzie.

trebuiau sa le coboare pe 202 sau pe 900.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 747
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3418
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 12:46

Acum, nu exact care e situatia, dar orice transport agabaritic, are probleme la anumite poduri si tuneluri.

Tin minte ca intr-un an, am nimerit pe soseaua (autostrada) a soarelui, un transport din asta, si era coada pe 10 de kilometrii din cauza asta (era oricum undeva iarna, dar fara zapada, viscol si altele similare.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4725
Reputatie : 6013
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 13:01

Dar ce agabaritice sint tancurile? si daca sint agabaritice, traseul prin Suceava e supradimensionat?
Sus In jos
Sabik



Numarul mesajelor : 334
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2070
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 13:58

Agabaritic sau nu, nu stiu; dupa parerea mea l-au dus prin Curtici-Oradea-Dej-Suceava-M. Kogalniceanu din cauza lucrarilor.

Rrimul tren in Oradea, venind de la Arad in seara de 11 februarie:



In cursul zilei de 12 era deja la Suceava:



Si se pare ca si a doua garnitura a trecut in aceasi zi seara prin Suceava:




Nu cred ca are rost sa comentam articolele de acest gen, probabil nici purtatorului de cuvant nu a fost clara situatia.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10266
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13199
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 15 Feb 2017, 19:02

dan tm a scris:
Dar ce agabaritice sint tancurile? si daca sint agabaritice, traseul prin Suceava e supradimensionat?

Probabil depășea lățimea permisă
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 55 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-