Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
aris86



Numarul mesajelor : 127
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 728
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 12 Ian 2017, 13:04

Da, coboara pantograful de fiecare data, altfel risc mare de electrocutare.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5142
Reputatie : 8014
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 12 Ian 2017, 15:04

Unde ați trăit fraților pana acum, in pădure? Pai il coboară pentru legarea cuplei IT inca de cand a apărut in tara asta încălzirea electrica la vagoane. S-au electrocutat pe atunci 1-2 cazuri si au emis un ordin in acest sens.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4900
Reputatie : 6272
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 12 Ian 2017, 15:20

Ce sari asa_ e mai greu sa iti dai seama daca nu vezi totul pe calculator. daca ala nu a filmat toata operatiunea, nu poti sa stii, doar e greu de mers in gara sa vezi. Vara e cald iarna e frig.

Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 269
Varsta : 46
Localizare : constanta
Reputatie : 3232
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 12 Ian 2017, 17:29

Dupa ce lasa pantografu, mecanicul ii da agentului (electrician, RTV, sef tren) cheia ce deschide capacul de la priza IT!
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2095
Reputatie : 4582
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 12 Ian 2017, 23:58

Pai si curentul de la locomotivele diesel nu poate electrocuta prin priza IT? Ca nu am vazut sa opreasca motorul locomotivele diesel pentru legarea/dezlegarea vagoanelor. Care sa fie logica? Sunt convins ca e ceva ce imi scapa, dar nu imi dau seama ce.
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1258
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 13 Ian 2017, 00:34

Locomotiva electrică e practic un transformator cu un capăt legat la 25 kV și celălalt legat la pământ prin șină, probabil de asta electrocutează și trebuie deconectată de la rețeaua de contact.

Locomotiva diesel-electrică are un generator diesel care produce energia electrică pentru motoare, care sigur nu generează 25 kV și care probabil poate fi oricând decuplat de la restul instalației electrice a locomotivei fără să fie nevoie de oprirea motorului diesel în sine (care mergea și câte-o lună întreagă non-stop, pe vremea lui Ceaușescu).

Cineva care se ocupă de întreținerea locomotivelor diesel-electrice în depou îți poate explica mai multe, probabil.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 761
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 13 Ian 2017, 09:54

Are cineva mersul trenurilor din Bulgaria? As vrea oi putea sa merg si eu pe linia lor ingusta functionala. Multumesc,
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6021
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7304
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 13 Ian 2017, 10:25

Septemvri-Dobrinishte

16101 : 02:05 - 07:20
16103 : 08:32 - 13:20
16105 : 13:10 - 18:10
16107 : 15:50 - 20:48

Return Dobrinishte - Septembrie

16102 : 05:20 - 10:13
16104 : 10:10 - 14:55
16106 : 13:50 - 18:25
16108 : 18:45 - 23:40.

Daca te duci cu trenul ai asa :

12:45 - 15:35 = IR 1095 Buc.Nord - Ruse.
16:30 - 22:25 = 463 Ruse - Sofia
22:40 - 00:36 = 8627 Sofia - Septemvri.
05:35 - 07:44 = 10171 Sofia - Septemvri.

Mai multe detalii despre mersul trenurilor din Bulgaria pe www.bdz.bg/en/
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 761
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 13 Ian 2017, 13:34

Multumesc frumos. Sper sa pot sa fac excursia asta prin vara. Dar stii cum e, sa ajungem cu bine pana atunci.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6021
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7304
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 13 Ian 2017, 13:50

Cauta pe FB grupurile pasionatilor bulgari vezi acolo tot ce tine de trenurile lor inclusiv cele inguste. Eu sunt pe aproape toate grupurile posibile zi de zi se posteaza din toata Bulgaria. Azi am vazut prima poza cu un tren pe ingusta din 3 vagoane ele fiind compuse toate din cate 4 vagoane.

La vara iti iei Balkan Flexi Pass si te duci cu Romania pana la Sofia nu mai schimbi la Ruse.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 761
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 13 Ian 2017, 14:06

Merci frumos. Eu sunt genul care nu vrea sa-si faca planuri, ca socoteala de acasa nu se potriveste cu ai' din targ.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6021
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7304
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 14 Ian 2017, 12:06

Care e treaba de e nevoie de dubla la IR 1621 pe distanta Pl.Vest - Predeal cand are 11-15 vagoane in vreme ce 1741 cu 11 vagoane sau 1641 cu 12 vagoane nu are nevoie de dubla ? Spunea colegul mariuscfrbucuresti ca s-au schimbat tonajele pe sectia Campina - Predeal dar nu vad nicio logica in asta adica 1641 cu 12 merge brici si doar 1621 are nevoie de ajutor pentru 11 vagoane. Nici explicatia ca ramane cu un MT mai putin locomotiva care vine cu 1621 nu merge caci e imposibil sa pice o astfel de locomotiva doar la trenul asta 1621.

Deci poate sa explice cineva aceasta situatie ?

Astazi a venit tamponul de la Sinaia EA 626 ca sa ajute pe 477-247 dar a venit cu peste 1 ora inainte sa ajunga 1621 la Pl.Vest de regula era invers 1621 statea sa astepte ajutorul plecand intarziat azi a fost ok. Daca as fi cu capul cum sunt alti de pe aici as spune ca forumul asta e urmarit de cine trebuie, fals si fail in acelasi timp ca sunt sanatos la cap si nu visez cai verzi pe pereti.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3779
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 14 Ian 2017, 15:12

Conform anexa 1 din livretul central, pe distanta Ploiesti -Predeal ai doua variante de tonaj remorcabil,prima de 800t cu EA ,si a doua 750t cu dubla EA1;
pe distanta Campina-Predeal si retur dubla de DA.
La 1621 si 1622 pe livret tonajul este de 550t Brasov -Bucuresti,si 450t Brasov-Timisoara,statia Brasov ataseaza/detaseaza grupa de la locomotiva.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2058
Varsta : 26
Reputatie : 4300
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 15 Ian 2017, 14:49

Ce se întâmplă cu vagoanele 20 55 a caror av. tehnic afer expira in 2017?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14034
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16449
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 15 Ian 2017, 18:03

Avizul se poate prelungi. Dar să vedem dacă CFR Călători are bani și dispoziție pentru asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 45 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-