Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5401
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 04 Ian 2017, 09:18

De asta am intrebat ca nu am poze din Gara de Nord la indemana nu stiu daca in ultimi ani a mai fost un tren atat de lung ca IR 1634 de luni 02-01-2017 cu 15 vagoane ( 14 saloane AstraArad + bicicleta 83-76 )

De fapt a mai fost cazuri vinerea in 2015 la 1641 cu 16 vagoane sau la 1931 cu 17 vagoane in 25-07-2014 dar s-a cam sters pasta.

La Pl.Vest IR 472-1 in ajunul Craciunului cand a fost suplimentat cu 3 vagoane Buc.Nord-Brașov la urma trenului in statia Pl.Vest ultimul vagon un salon de 84 locuri nu a prins peronul decat cu usa din fata desi trenul avea 9 vagoane iar peronul e pentru 15-16 vagoane.

Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2648
Varsta : 21
Reputatie : 3688
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 04 Ian 2017, 14:15

A fost o dată o ninsoare puternică în vestul țării și-n Ungaria și Austria, ceea ce a dus la o paralizie totală a traficului feroviar, și peste asta s-au suprapus furturi de cabluri și relee în Ungaria. A fost cândva în jurul datei de 15 decembrie 2014. Atunci, IR 347-2 a sosit cu 15 vagoane și l-au tras la linia 2, ultimul vagon abia a încăput la peron.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ciprian71



Numarul mesajelor : 1055
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1350
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Mier 04 Ian 2017, 19:48

Ce se stie despre vagonul 10-31.001 cel reconstruit la Remar Pascani ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13138
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15319
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 04 Ian 2017, 21:12

Dacă nu l-or fi vândut în Congo, ar trebui să fie încă la Pașcani.
Vagonul fusese cumpărat la licitație de la CFR Călători, la preț de fier vechi. Remar viza un număr mare de vagoane 11/21-47 și 21-57, dar a cumpărat loturile cum erau ele, deci inclusiv cu niște etajate, 20-47, 20-57, 39-50 și 29-22. Desigur, în afara 21-47/57-urilor care au ajuns în Congo, a celor 2 vagoane pentru Servtrans (modificate pentru a fi alimentate electric de LDE125 și incompatibile cu orice altceva) și a acestui unic 10-31, restul vagoanelor au sfârșit ca fier vechi, pentru că 10-31 nu a fost cumpărat de CFR Călători, așa că Remar nu avea de ce să mai bage bani în reconstrucția altor vagoane.

Am încercat să le pozez în 2008 când erau la Pașcani pe o linie industrială în câmp, dar erau al dracului de bine păzite de niște paznici al dracului de nesimțiți, care ne-au urmărit 1 km și nu ne-au lăsat să facem nicio poză, deși câmpul respectiv nu le aparținea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 1055
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1350
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Mar 10 Ian 2017, 08:39

M-am tot uitat la vagoanele IR. Bucuresti - Constanta.Au in compunere vagoane 21-76.9xx si 19-83.Sa inteleg ca nu s-au modernizat si vagoane cl.1 la aceasta serie noua, adica 19-76.900.Se are in vedere cumva?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13138
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15319
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 10 Ian 2017, 08:52

19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt și mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieși cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeași lungime.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9847
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12631
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 10 Ian 2017, 09:08

Dr2005 a scris:
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt și mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieși cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeași lungime.

Ar trebui modernizate în 19-70 compartimentate sunt destule saloane
Joi am mers cu 19-76 mi s-au părut foarte confortabile păcat că sunt semisalon
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13138
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15319
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 10 Ian 2017, 09:11

Dacă 19-76 și 19-70 ar avea și prize, ar fi vagoanele perfecte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13673
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17004
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 10 Ian 2017, 09:42

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt și mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieși cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeași lungime.

Ar trebui modernizate în 19-70 compartimentate sunt destule saloane
Joi am mers cu 19-76 mi s-au părut foarte confortabile păcat că sunt semisalon

Nu ne trebuie, in Romania lumea de abea plateste bilet de clasa 2-a dar de clasa 1, nimeni.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9847
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12631
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 10 Ian 2017, 11:47

Mai bine înghesuim 84 de nebuni intrun salon decât să modernizăm niște vagoane de clasa 1 si gătit cu 25% mai mult decât la clasa 2a
Sus In jos
get.



Numarul mesajelor : 120
Reputatie : 2439
Data de inscriere : 24/12/2010

MesajSubiect: nu inteleg   Mar 10 Ian 2017, 23:05

Daca Desiro nu face fata sa dea caldura, de ce se mai trimite in teren? Mai bine ne trimitea un LVT daca intr-adevar nu am fost multi calatori in IR 1531 pe distanta Oradea - Timisoara Nord; Cluj-Oradea a fost mai plin, dar dupa ce a coborat mai multa lume, asta a fost.... frig!

Chiar nu inteleg, daca nu pot oferi un minim de confort, mai bine sa il anuleze in zilele geroase!
Nu a putut sa faca nimic controlorul desi i s-a adus la cunostinta acest aspect. Si mai mult de atat, doar simtea si el frigul!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6383
Reputatie : 8422
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 10 Ian 2017, 23:53

Se mai si deschid usile alea si nu ai nici un fel de usa care sa separe saloanele de intrare. Pe gerul asta e miez treaba, indiferent de rang.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9847
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12631
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 11 Ian 2017, 10:25

Desiro are suprafata vitrata prea mare deci vara se incalzeste tare iarna se racesc deci bune pentru trenuri de naveta maxim 2 ore


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 12 Ian 2017, 10:25, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6383
Reputatie : 8422
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 11 Ian 2017, 22:08

Corect. Si mai au si geamuri simple, nu duble, deci e cu atat mai greu sa mentii o temperatura confortabila in ele.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 521
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 861
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 12 Ian 2017, 10:34

As vrea si eu sa stiu daca o locomotiva electrica atunci cand se cupleaza la vagoane,coboara pantograful?
Am vazut un video cu Pasarea Maiastra in care(posibi ca autorul sa NU fi filmat toata operatiunea de cuplare ca are 4 minute)si nu a coborat deloc pantograful,ci doar l-a schimbat odata cu schimbarea postului de comanda.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-