Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5655
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7764
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 15:39

eu cred ca a fost o investitie inutila,avand viteza melcului.dar cineva o fi beneficiat de pe urma lui...
oricum,si cu el,si fara el,totuna
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 16:24

Ehee, utila cred ca a fost, pentru unii....
Dar ce ma deranjeaza pe mine este sa constat ca in aceasta tara tot ce este administrat de stat si necesita intretinere, e la pamint.
Adica statul de bine de rau mai construieste cite ceva, util sau nu, dar pe urma, cind e nevoie de mentenanta - nu face nimic si investitia devine inutila (vezi si scarile rulante de la Universitate, panourile informative din oras, fintina arteziana de la Basarb, afisajele electronice cu numarul vagonului, etc).
Cind a fost intr-un final inaugurat m-am bucurat ca arata foarte bine si era curat si pazit. Fusesem tentat sa ma gindesc ca" nu o sa mearga mult, o sa vezi" dar mi-am alungat gindul: "hai ma, ce tot cobesti acolo?! gindesti prea negativ", dar uite ca acum vreo 3 saptamini am trecut pe acolo si am constatat ca nu mai functiona, paza disparuse si mizgalicii isi pusesera deja vopselele pe el.
M-a cuprins o mare lehamite; ma gindesc daca nu cumva cauza e faptul ca nu avem traditie tehnica, fiind in definitiv un popor de ciobani si plugari.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 239
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 419
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 17:08

ir 1921 aseara in slatina a avut 6 vagoane etajate din care 3 vagoane cu militari.
unde mergeau militarii?are cineva o idee?multumesc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12017
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14050
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 17:26

Trotuarul rulant este al Primăriei Generale, pe când gara este a CFR S.A.. Normal că CFR S.A. nu o să fie interesată să repare ceva ce nu are în proprietate (și nici nu are, legal, dreptul să facă asta). Iar Firea e ocupată cu tăiat copacii de pe Kiseleff.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
sp59



Numarul mesajelor : 50
Varsta : 57
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2142
Data de inscriere : 13/03/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 18:12

Trotuarul rulant din Gara de Nord de la peronul 1 functioneaza, eu am fost ieri(joi 07.07) la ora 11.30 pe acolo si era OK.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9190
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11824
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 18:19

CristianSM a scris:
De ce nu mai circula fostul Rapid 742?
Mai demult,cand treceam seara prin zona garii,il vedeam tras la peron,gata de plecare..
Foarte frumoase erau vremurile alea...Macar mai circula cineva cu trenul atunci.

Pentru că l-au transformat in IR si CFr având trenuri tot mai puține a trebuit să suplinească alt tren oprind în toate gările mai mult sau puțin importante


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 08 Iul 2016, 19:00, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12017
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14050
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 18:50

742 nu era grupa de Satu Mare care se detașa din Ister la Teiuș? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 18:51

Dr2005 a scris:
Trotuarul rulant este al Primăriei Generale, pe când gara este a CFR S.A.. Normal că CFR S.A. nu o să fie interesată să repare ceva ce nu are în proprietate (și nici nu are, legal, dreptul să facă asta). Iar Firea e ocupată cu tăiat copacii de pe Kiseleff.

Corect insa eu nu acuzasem CFR SA ci faptul ca un obiectiv mult trimbitat nu mai functioneaza. Pe mine ca cetatean nu ma intereseaza in administrarea cui e ci sa il vad ca isi face treaba, ca banii din impozitele mele nu s-au cheltuit degeaba.

Sp59 zice ca functioneaza. Ar fi bine sa fie asa dar cind am fost eu pe acolo parea sa fi fost defect de multa vreme, judecind dupa mizeria acumulata.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15625
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 19:44

Dr2005 a scris:
742 nu era grupa de Satu Mare care se detașa din Ister la Teiuș? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.

Habar n-ai.

Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare. Era facut cu multe vagoane de dormit si cuseta, peste 10 vagoane iar de clasa multi ani nici nu a avut, doar grupa de Zalau era cu un 20-50 sau 39-50. Tarziu a fost combinat cu ISTER din cauza lucrarilor de pe Bucuresti-Campina si cum nu aveau loc multe trenuri a trebuit sa mai combine si sa mai taie din ele (da-le draq, nu ne trebuie) iar in privinta gradului de ocupare intreaba pe orice insotitor de vagon de dormit cum circula acel Rapid, full. Cel mai rapid tren din capitala spre Maramures (Baia Mare-Satu Mare) de exemplu in '95 pleca la 21:50 si la 7:03 era in Baia Mare iar la 8:15 era in Satu Mare.

Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9190
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11824
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 19:59

Kapпaтй a scris:
Dr2005 a scris:
742 nu era grupa de Satu Mare care se detașa din Ister la Teiuș? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.

Habar n-ai.

Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare. Era facut cu multe vagoane de dormit si cuseta, peste 10 vagoane iar de clasa multi ani nici nu a avut, doar grupa de Zalau era cu un 20-50 sau 39-50. Tarziu a fost combinat cu ISTER din cauza lucrarilor de pe Bucuresti-Campina si cum nu aveau loc multe trenuri a trebuit sa mai combine si sa mai taie din ele (da-le draq, nu ne trebuie) iar in privinta gradului de ocupare intreaba pe orice insotitor de vagon de dormit cum circula acel Rapid, full. Cel mai rapid tren din capitala spre Maramures (Baia Mare-Satu Mare) de exemplu in '95 pleca la 21:50 si la 7:03 era in Baia Mare iar la 8:15 era in Satu Mare.

Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.

Sunt multe filmări cu el un tren adevărat care a fost Expresul 41\42
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3830
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 20:24

Kapпaтй a scris:


Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare.


Cum adica, intre Brasov si Teius nu oprea deloc ? In ce ani a circulat trenul asta ?
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 769
Reputatie : 3455
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 20:34

baiazid a scris:
Kapпaтй a scris:


Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare.


Cum adica, intre Brasov si Teius nu oprea deloc ? In ce ani a circulat trenul asta ?

Mersul 2000-2001 a fost ultimul în care 741/742 era trasat fără oprire între Brașov și Teiuș. Din câte mi-aduc aminte, o bună perioadă de timp avea în compunere numai vagoane de dormit și cușetă.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3830
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 20:41

Am intrebat ca sa il caut la Transira in arhiva. este foarte interesant de vazut ce viteza comerciala trenul asta...

Eu zic ca merge bagat si dupa finalizarea lucrariulor la linie un astfel de tren, dar iar o sa imi sara altii in cap ca nu mai merge lumea cu trenul asa mult.

Evident ca toti merg acum cu avionul si cu autobuzul, pentru ca alta varianta nu au...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 08 Iul 2016, 20:43, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15625
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 20:42

De ce nu studiati mersul trenurilor daca sunteti asa mari pasionati, e vorba de istoria CFR si un tren care taia tara in doua, un tren important care a sfarsit prin anulare din cauza dorintei de a se alege praful de CFR si din nebunia aia de a anula cat mai mult.

Da, in mersul 95-96 trenul E 41 oprea in Ploiesti Vest, Predeal, Brasov apoi fara oprire pana la Dej dupa care Jibou, Baia Mare si Satu Mare. Primul an in care apare este 91-92 ca Accelerat 451/452 apoi a fost facut Rapid MARAMURES dar cred ca cel mai bun mers la avut in 95-96, dupa care a inceput sa ii bage oprire in Sighisoara si apoi Teius dupa care lucrarile de pe Bucuresti-Campina la impins la combinarea cu ISTER si apoi anularea lui ca asa a vrut regimul sa se aleaga praful cum s-a ales si de alte trenuri si de tot CFR-ul.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12017
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14050
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 21:02

Kapпaтй a scris:
Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.

Nu mă pasionează istoria antică.

În 2009 căra aer între Teiuș și Satu Mare. Deși făcea cu 1 oră jumătate mai puțin decât 1741, nu avea mușterii, mai ales că avea 1741 în spate... Nu mai zic că ocolea Clujul (pe bune, cum să ocolești Clujul?!) și se ducea direct pe 401.
În schimb, 1741 se ducea prin Cluj și Oradea, de unde putea atrage mai mulți călători.

L-am văzut pe 741 în 2009 la Satu Mare, au coborât 3 călători din el Basketball Încă de atunci mă miram de ce mai există trenul ăsta. Unul din cei 3 care au coborât din tren era un angajat CFR Călători... care și ăla se mira că mai țin șefii lui trenul ăsta Smile)

Un astfel de tren, în ziua de azi, nu și-ar avea rostul. Poate doar dacă ar intra în Cluj și 1741 ar pleca mai târziu din București cu 2 ore (cum era 1631 pe vremuri și cum e acum 1931, care are o trasă mult mai bună pe București - Cluj) și ar fi scurtat la Oradea, astfel încât acest 741 să devină tren pentru București - Satu Mare, la care să se poată asigura și legătura de Zalău la în loc de 1641.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 19:56

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 5 din 35Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-