Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Dum 20 Noi 2016, 19:12

Noutati in ce a ce priveste oferta TRENURILE ZAPEZII?
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 23 Noi 2016, 15:05

La trenul IR 1667 Buc.Nord-Iasi exista vagon de cuseta seria 44-31. Sunt cabine cu 4 paturi si 6 paturi conform tarifelor de pe cfrcalatori.ro. La cabina cu 4 paturi costa 86 lei iar la cea cu 6 paturi costa 68 lei.

Cum sunt impartite cabinele din vagon jumatate de vagon are cate 4 paturi/cabina si jumatate cate 6 paturi/cabina ?? Ce reprezinta clasa 1 si clasa 2 scrise la usile vagonului 44-31, cumva 4 paturi e clasa 1-a si 6 cls 2-a cuseta ??

M-a intrebat o vecina pensionara cat costa pana la Iasi la cuseta i-am spus tarifele si atat dar m-a facut curios faptul ca nu am fost niciodata la cuseta sau dormit plus tarifele pe de cfrcalatori.ro

Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Mier 23 Noi 2016, 18:20

Cuseta 44-31 sunt vagoane modernizate cu AC. cl.1 - 4 locuri/cl.2 -6 locuri. Sunt 4 compartimente la mijlocul vagonului cl.1 iar capetele cu cate 3 compartimente sunt cl.2
Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2808
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 23 Noi 2016, 19:18

Katalyn a scris:
La trenul IR 1667 Buc.Nord-Iasi exista vagon de cuseta seria 44-31. Sunt cabine cu 4 paturi si 6 paturi conform tarifelor de pe cfrcalatori.ro. La cabina cu 4 paturi costa 86 lei iar la cea cu 6 paturi costa 68 lei.

Cum sunt impartite cabinele din vagon jumatate de vagon are cate 4 paturi/cabina si jumatate cate 6 paturi/cabina ?? Ce reprezinta clasa 1 si clasa 2 scrise la usile vagonului 44-31, cumva 4 paturi e clasa 1-a si 6 cls 2-a cuseta ??

M-a intrebat o vecina pensionara cat costa pana la Iasi la cuseta i-am spus tarifele si atat dar m-a facut curios faptul ca nu am fost niciodata la cuseta sau dormit plus tarifele pe de cfrcalatori.ro

Vagonul 44-31 are 9 cabine, in fiecare cabina sunt cate 6 paturi. La vanzare cam pe majoritatea rutelor diagrama arata astefel: - cabina 1 lucurile de la 21-26 e a conductorului pentru lenjerie de schimb, gestiune si efecte personale. -cabinele 2-3 si 8-9 sunt la vanzare toate 6 paturi la tarif de bilet clasa 2-a plus suplimentul de pat in valoare de 34 roni. -cabinele 4,5,6,si 7 sunt la vazare 4 paturi la tarif de bilet clasa 2 plus suplimentul de pat in valoare 51 roni. La cuseta cfr calatori tarifeaza numai clasa 2-a. Vara pe trenurile sezoniere ce au in copunere vag. de tipul 44-31 toate cabinele se vand la 6 locuri. Vagoanele 44-31 provin din cusetele vechi 59-50.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 23 Noi 2016, 19:27

Pai vara de ce se vand toate cu 6 paturi si in rest cu 4 si 6 ?? Pentru diefrenta de bani de la 34 la 51 lei/pat pentru ca sunt multi calatori ?? Daca mai sunt doritori pentru maine la 1667 ce se intampla in cazul asta daca se vand toate de 4 si 6 ??

Nu e aiurea ca vara se vand toate la 6 pe sezoniere iar in rest 6+4+6 ??

Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2808
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 27 Noi 2016, 15:12

Katalyn a scris:
Pai vara de ce se vand toate cu 6 paturi si in rest cu 4 si 6 ?? Pentru diefrenta de bani de la 34 la 51 lei/pat pentru ca sunt multi calatori ?? Daca mai sunt doritori pentru maine la 1667 ce se intampla in cazul asta daca se vand toate de 4 si 6 ??

Nu e aiurea ca vara se vand toate la 6 pe sezoniere iar in rest 6+4+6 ??

E vorba de cere si oferta. De obicei cele cu patru paturi sunt mai solicitate!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14116
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 27 Noi 2016, 15:50

Dimpotrivă, sunt mai solicitate cele de 6... dar vara, când cușetele merg pe sezoniere, pentru trenurile ,,normale" nu mai rămân cușete disponibile... așa că se folosesc vagoane de dormit cu 3 paturi, taxate la preț de cușetă de 4, de aia unele trenuri apar doar cu cușete de 4.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2808
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 27 Noi 2016, 16:06

Dr2005 a scris:
Dimpotrivă, sunt mai solicitate cele de 6... dar vara, când cușetele merg pe sezoniere, pentru trenurile ,,normale" nu mai rămân cușete disponibile... așa că se folosesc vagoane de dormit cu 3 paturi, taxate la preț de cușetă de 4, de aia unele trenuri apar doar cu cușete de 4.
Sefulica eu vorbesc de ce arata in diagrame nu in statistici de birou! Sunt rute unde in diagrame sunt vandute toate locurile cu 4 paturi iar cele cu 6 doar cateva. Normal ca in statistici apar ca vadute mai mult cele de 6 locuri, pentru ca sunt la vanzare mai multe!
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 365
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 29 Noi 2016, 22:42

Cartea cu noul mers a aparut la vanzare? Stie cineva?
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3249
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 29 Noi 2016, 23:32

Nu a aparut. Probabil saptamana viitoare.
Sus In jos
florin94



Numarul mesajelor : 105
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 448
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 04 Dec 2016, 12:38

O întrebare: In zonele unde este ceata trenurile merg cu restrictii de viteză?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11864
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 04 Dec 2016, 14:59

florin94 a scris:
O întrebare: In zonele unde este ceata trenurile merg cu restrictii de viteză?

Nu
Sus In jos
florin94



Numarul mesajelor : 105
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 448
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 04 Dec 2016, 16:56

OK. Va multumesc.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 248
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 434
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Dec 2016, 07:59

Pate cineva sa imi explice pe scurt cativa termeni ca sa ii inteleg?Fir fals,procent de franare. Multumesc
Sus In jos
johnsmoke



Numarul mesajelor : 90
Varsta : 44
Reputatie : 1255
Data de inscriere : 04/10/2013

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Dec 2016, 08:33

Cod:
R005 Art.263 Prin linia falsă se înțelege linia din stânga sensului normal de mers pe cale dublă, înzestrată cu BLA specializat sau fără BLA.
BLA specializat fiind acel BLA care se face strict pe dreapta sensului de mers ca si constructie(semnalele BL lipsind pe firul din stanga) . Diferenta fata de cel banalizat fiind ca pe acesta se poate circula pe stanga sensului de mers,identic ca pe dreapta, avand semnale BL si tot ce trebuie pt asta. Si atunci se zice pe cel banalizat, ca se circula "pe stanga".
Cod:
R006 Art. 30. Procentul de masă frânată reprezintă masa exprimată în tone necesară a fi frânată ce revine fiecărei 100 tone din masa brută a trenului, pentru asigurarea opririi trenului pe drumul de frânare stabilit.
Fiecare vagon are inscriptionat ce tonaj franeaza in functie de gol sau incarcat si de regim („marfă - persoane” (G-P), „marfă - persoane - rapid” (G-P-R), „persoane - rapid” (P-R), „marfă - persoane - rapid - magnetică” (G-P-R-Mg) sau „persoane - rapid - magnetică” (P-R-Mg) ). Din anumite cauze franarea poate fi izolata(anulata) la un anumit vagon,si conteaza la calcul. La toate vagoanele din tren se aduna acest tonaj, ce reprezinta masa franata. Astfel, la un procent de 50% la un tren de 1500t brut, trebuie sa aiba cel putin 750t masa franata pt a se asigura oprirea.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 01:54

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 35 din 38Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-