Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Urmatorul
AutorMesaj
neluadi



Numarul mesajelor : 195
Localizare : Timisoara
Reputatie : 435
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Noi 2016, 14:45

Kapпaтй a scris:
Jhonyla a scris:
Putem cumpara de la anul loc la vagonul de dormit pe IR 407 relatia Oradea - Brasov?

Nu si nici nu trebuie sa se intample asa ceva. Este vagon MAV si stric pentru relatie internationala, nu interna.

Foarte CORECT!!
Și așa e deranj destul cu frontierele.
De exemplu, vara asta cu EN Varșovia-Budapesta (Chopin grupă la Metropol) într-o noapte am avut 5 verificări la bilet. Două poloneze (un naș Varșovia-Katowice și altul Katowice-Bohumin), apoi pe rănd cehul, slovacul și dimineața maghiarul. Exasperant, dar perfect normal. Clasa a 2-a și avea destui călători.
De acord ca dormitoarele internaționale să fie și să rămână strict la traficul extern.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15697
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Noi 2016, 14:50

La dormitor ai avantajul ca lasi biletul la insotitor si nu te mai deranjeaza nimeni, doar aici cand treci dintr-o tara in alta care nu este in Schengen, acolo nu te mai controleaza nimeni cand treci granitele si daca mergi la dormitor din Budapest la Warszawa dormi linistit tot drumul. La clasa te tot intreaba de bilet fiecare nas al administratiei feroviare unde se afla trenul in momentul respectiv.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 195
Localizare : Timisoara
Reputatie : 435
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Noi 2016, 15:54

Așa este. Cu ani în urmă am fost pe Krakow-Budapest cu dormitor. Liniște și pace până la destinație.
Traseul era prin Muszyna-Kosice-Miskolc, iar absolut nimeni nu a avut treabă cu călătoria.
Și de aceea menționam că sunt perfect de acord cu rezervarea și utilizarea stric la nivel internațional pentru aceste vagoane,

Apropo, știe cineva de ce nu mai este utilizată trasa prin Presov-Kosice (Slovacia) - Miskolc (Ungaria) pentru trenurile de noapte Warszawa-Budapest?
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3950
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Noi 2016, 16:06

Din pacate pe Kosice-Presov-Krakov nu mai circula nici un tren international .
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15697
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Noi 2016, 16:30

Pe acolo trecea trenul direct Bucuresti-Warszawa KARPATY, prin Muszyna-Presov, era un traseu minunat, treceai muntii Karpaty iar peisajele erau de vis, ma bucur ca am apucat si am mers pe acolo, acum nu se mai poate nici pe bucati ca nu exista legaturi nici pana la granita cu schimbare, nu exista nimic pentru traficul de calatori desi linia este electrificata.

Pentru Warszawa/Krakow-Budapest se foloseste acum doar punctul de trecere Bohumin prin Cehia si pentru faptul ca la trenul de noapte se pleaca din Warszawa cu grupa pentru Budapest, Wien si Praha, in Bohumin se desfac si se combina, vine si trenul de la Krakow cu grupa pentru Praha, Budapest si Wien, ce e pentru Praha ramane, iar restul continua spre Breclav unde are loc o alta combinare si descompunere, trenul care vine de la Bohumin cu grupele Warszawa-Budapest, Warszawa-Wien si Krakow-Budapest, Krakow-Wien se combina cu Metropol care are Berlin-Budapest si Berlin-Wien, ce e pentru Wien se formeaza un tren iar ce e pentru Budapest se formeaza un alt tren si pleaca spre Bratislava-Budapest, deci cam asa e pe acolo.

Ce frumos era sa avem si noi un EC Timisoara-Arad-Szolnok-Miskolc-Kosice-Presov-Plavec-Muszyna-Tarnow-Krakow, se putea face.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 195
Localizare : Timisoara
Reputatie : 435
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Noi 2016, 17:10

Ar fi fost SUPERB.
Un EN Bucuresti-Beograd care să ajungă la Timișoara pe la ora 5. Și cu legătură pentru EC Timișoara-Krakow la 6 și ceva.
Rupeam gura târgului care zice nu avem călători pe extern și rezolvam o nevoie de mobilitate.
Cu EC prin Curtici-Hatvan-Kosice pentru Krakow aveam automat legături lesne și comode cu tot restul Europei Centrale.
Chiar dacă "Karpaty" pentru București-Warszawa (acela inițial prin Vadu Siret și apoi prin Kosice) și-a consumat anii de glorie, am putea avea varianta prescurtată din două sau trei trenuri (București-Beograd cu Timișoara-Krakow și o legătură bună la trenul Zakopane-Warszawa în eurogara Krakow.
Mai mult decât bine decăt ce avem acum.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 14 Noi 2016, 18:44

Ce diferente exista intre vagoanele de dormit seria 71-70 si 70-91 ?? Mai exact ce dotari/conditi sunt in fiecare cabina, cate cabine/paturi sunt in cele 2 vagoane.

S-a vopsit vagoanele 21-90 si cusetele 40-70 schema Express dar au ramas dormitoarele si vagoanele Bord-Restaurant/Bar-Bistro. Cu 70-91 in loc de 71-70 ar fi fost o singura schema de vopsire mai putin Barul de la Ister.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 14 Noi 2016, 19:04

Katalyn a scris:
Ce diferente exista intre vagoanele de dormit seria 71-70 si 70-91 ?? Mai exact ce dotari/conditi sunt in fiecare cabina, cate cabine/paturi sunt in cele 2 vagoane.

S-a vopsit vagoanele 21-90 si cusetele 40-70 schema Express dar au ramas dormitoarele si vagoanele Bord-Restaurant/Bar-Bistro. Cu 70-91 in loc de 71-70 ar fi fost o singura schema de vopsire mai putin Barul de la Ister.
71-70 vagoane modernizate si provin din 71-80 fabricatie 1993.Ele au climatizare si sunt cabine 11-33 locuri.
70-91 sunt vagoane AVA 200.Si sunt impartite in cl1 4-8 locuri si cl.2 6-18 locuri.
Se poate face comunicare intre doua compartimente cel de cl 1 cu cel de cl 2 pretabil pentru grup de 5 pasageri. Compartimentul cl.1 are WC si cabina dus.
PS.Am calatorit o singura data IC.374 Bucuresti - Munchen in 2010.Silentios si cu un aspect placut in interior.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14116
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 14 Noi 2016, 19:35

70-91 sunt mult peste 71-70. Sunt mult mai silențioase, mai confortabile și au și proze pentru fiecare pat.

Am găsit și un minus: cutia de AVA200 e mai scundă decât cea de UIC Y utilizată la 70-31 sau 71-80, așa că, la compartimentele cu 3 patruri, patul de sus are mai puțin spațiu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 15 Noi 2016, 18:08

Sunt conditii bune la dormitorul trenului IR 1668? A calatorit cineva cu el?
Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2808
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 15 Noi 2016, 21:24

Katalyn a scris:
Ce diferente exista intre vagoanele de dormit seria 71-70 si 70-91 ?? Mai exact ce dotari/conditi sunt in fiecare cabina, cate cabine/paturi sunt in cele 2 vagoane.

S-a vopsit vagoanele 21-90 si cusetele 40-70 schema Express dar au ramas dormitoarele si vagoanele Bord-Restaurant/Bar-Bistro. Cu 70-91 in loc de 71-70 ar fi fost o singura schema de vopsire mai putin Barul de la Ister.
Vagoanele 70-91 sunt un fel de ,,tichie de margaritar''. Cutia vagonului este de vagon clasa, daca te uiti la 71-70 fata de 21-70 (vag. clasa) au cutia mai inalta! Interiorul vagonului 70-91 e un kitsch, tocurile de la usi sunt din stinghii din lemn de brad, montat la usi nu prea bine uscat si acum tocurile usilor de la cabine scartaie de mama focului! Paturile de mijloc au un motoras pentru a fi manipulate, chestia e ca aceste motorase sunt inutile mai rau incurca majoritatea fiind defecte! Toata instalatia sanitara de apa e pe PEXAL ordinar ca si racordurile la ghiuvete! Cu aceste vagoane Aradu a dat o mare teapa la cfr calatori nu merita 1,5 miloane euro bucata. Vagoanele 71-70 primele 13 (01 la 13) sunt ok restul de 6 intentia e buna si cu wc-uri in cabine dar a iesit o porcarie marca grivita.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Mar 15 Noi 2016, 22:55

Viitorul racord inainte de Sebes Alba va fi exploatat cumva, adica va circula vreun tren de calatori? Caci nu vad tren Sibiu -Alba Iulia sau via Alba Iulia.Vor circula doar trenuri de marfa? Sau ce rol va avea?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3675
Reputatie : 4666
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 16 Noi 2016, 08:36

Probabil de marfa in principal, insa corelat cu legaturi in Alba Iulia in loc de Vintul de Jos ar putea fi folosit si pentru calatori.ma rog cite trenuri de la Sibiu sint incolo spre Alba Iulia cu rebusare in Vintu de Jos?

Trebuie sa remarcam ca este primul racord construit dupa multi ani in care iscarea a fost inversa adica de demontare a racordurilor si putem face o lista cu racordurile demontate, eu am in minte 4 demontate si unul inchis. Este un topic cu racorduri.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Joi 17 Noi 2016, 18:00

Am inteles ca este primul racord, tocmai de aceea.Ma asteptam ca CFR CALATORI, sa fructifice aceasta oportunitate si sa faca legatura intre Sibiu si Cluj pe acel racord.Merita incercarea cu un IR.Ideal ar fi sa fie trenuri R intre Sibiu si Alba Iulia sai Teius.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15697
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 17 Noi 2016, 23:38

Inca nu a intrat in exploatare, probabil cand va intra in exploatare sa se foloseasca si pentru trenurile de calatori.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 01:54

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 34 din 38Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-