Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 38  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3839
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 16:45

IonutCFR2009 a scris:
Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:


si faci doua greseli elementare:

1. Opresti trenul de pe magistrala de viteza aiurea vreo 15' in Medgidia, marind tot aiurea timpii de parcurs spre Constanta
2. Plimbi aiurea doua vagoane de viteza 160km/h pana la Tulcea, urmand ca de la Medgidia la Tulcea sa mearga cu maximum 100km/h.

O prostie pe care CFR Calatori a implementat-o in urma cu vreo trei ani, de facea trenul trei ore de la Bucuresti la Constanta

Intr-un cuvant: aiurea acirc Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...

Asta a fost cand nu era inca gata infrastructura, acum e o prostie sa nu folosesti legaturi spre secundare cu schimb la 10'-15' maximum


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 07 Iul 2016, 16:51, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 17:25

mielutu zburator a scris:
Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.

M300 e numerotată via Ploiești Sud (întoarcerea de la Ploiești Smile ), pentru că racordul Ploiești Triaj - Ploiești Vest s-a construit mai târziu și nu s-a mai renumerotat toată magistrala. Și vor mai fi astfel de situații pe M300, datorate schimbărilor de traseu dintre Brașov și Sighișoara.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 17:31

baiazid a scris:
Intr-un cuvant: aiurea acirc Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...
Durează 12 minute, procedural vorbind, o schimbare de locomotivă sau rebrusare. Tot pe acolo e și manevra de decuplare a unei grupe. Iar LDH-ul nu poate să îți intre pentru grupă până nu pleacă restul trenului (chiar dacă intră din celălalt capăt)... iar restul trenului are nevoie de o revizie tehnică în parcurs (deci ai nevoie de RTVist sau îl pui pe nașu' să verifice cutiile de osie dacă nu ai roți cu bandaj să trebuiască ciocănite) și o probă a frânei (cu manometru la conducta generală și tot tacâmul). La câteva vagoane o rezolvi în 5 minute. După aia mai pui cele 12 minute pentru atașat LDH + revizie tehnică, mai pui câteva minute că e linia lungă și nu poți să faci manevră cu 50 km/h... deci grupa aia trebuie să stea minim 20 minute acolo.

Pe când trenul de legătură se poate pune la același peron (adică primești IR-ul la linia 2 în Medgidia - nu la 1 ca acum) și la linia 3 ai automotorul de Tulcea (nu încape discuție, pe secția aia nu au ce căuta trenurile clasice), care V-S-D ar putea fi Desiro sau ceva mare și în rest AM700 (că e destul de spațios și încap în el și bagaje, biciclete). Și așa economisești și o trasă în plus pe București - Constanța, dar asta înseamnă că 1821 va trebui să oprească la Lehliu în locul lui 1989, care mai pescuiește ceva navetiști, mai ales mecanici de Marfă care au prezentare la Fetești.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 18:35

Desiro ar fi cel mai bun pe Medgidia- Tulcea și Constanța- Mangalia, dar automotoarele astea trebuie să ajungă în depoul de domiciliu (București Călători) pentru mentenanță, revizii, alimentare și alte operațiuni care presupun dotări tehnice speciale. Nu au cum să le țină permanent la Medgidia sau Constanța, fără investiții importante în vederea întreținerii lor. Momentan, cu atâtea priorități pe cap, SNTFC-ul nu cred că are de unde scoate bani (și) pentru încă o remiză specializată în Desiro.
Pentru moment, singura posibilitate la îndemână rămâne transferul facil în București Nord pentru Tulcea.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2431
Varsta : 21
Reputatie : 3332
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 18:38

billy752-istu a scris:

Trenul asta in livret are viteza maxima 120 km/h,si a facut 38 de minute din cauza restrictiei de 70 km/h de la iesire din Chitila de pe firul 2,altfel ar fi facut in jur de 35 de minute in conditiile in care are cel putin 3 sectoare libere in fata,deci verde peste tot.

Și în afară de trenul ăsta, care am crezut că e cu 140 km/h (pentru că scoate 37 de minute la recuperare), mai există situații în care un tren să aibă v. max. de 120 km/h dar 45 de minute timpi de mers? Știu de Dacia, Ister și de Softrans că au trase de 140, dar în rest bate vântul, faci linie de 160 km/h, trenurile au voie cu maxim 140, le trasezi cu 120 și din cauza timpilor enormi tot cu 100 merg.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
billy752-istu



Numarul mesajelor : 150
Varsta : 24
Localizare : brasov
Reputatie : 2402
Data de inscriere : 29/10/2010

MesajSubiect: trenuri   Joi 07 Iul 2016, 18:54

Mai sunt cateva trenuri care au in livret 43-42 de minute insa pe teren scot 35-37 de exemplu 1643 are 44 in livret,la fel si 1635 are 44 desi are in livret 140 intre Brazi-Chitila cand pe teren poate scoate 35 de minute.,mai e ceva de spus...
Aceeasi timpi pentru un tren de 140km/h,respectiv 120 km/h.
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3252
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 23:23

Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 253
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 442
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 23:35

cristi ar a scris:
Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
1921 din slatina incepe sa se umple.azi de exeplu au fost 20-30 persoane si caini(tinuti in lesa) pt trenul asta
a si a avut 3 vagoane cu militari tot etajate
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3252
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 23:39

IR 1921 ma intereseaza intre Bucuresti si Constanta.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 253
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 442
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 23:46

cristi ar a scris:
IR 1921 ma intereseaza intre Bucuresti si Constanta.

o sa fie cam plinut. a si daca apuci persoane din dristor de beau mult si tipa sa stii ca am patit si eu la fel anu trecut(au baut,au tipat pana in costinesti)
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 983
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 00:31

cristi ar a scris:
Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
Depinde de unde vii cu 1836, dupa Caracal si mai ales Rosiori este destul de aglomerat.La 1921 i se ataseaza vagoane in Bucuresti asa ca n-ar trebui sa fie o problema, dar daca nu vrei sa te doara capul poti sa iei bilet cu loc...se merita daca ai bagaje...
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3252
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 00:48

O sa vin Arad-Simeria cu 2372, Simeria-Bucuresti N cu 1836 si pana la Constanta cu 1921.
M-am gandit sa nu mai dau 8 lei cu rezervarile ca o sa gasesc loc.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4769
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5672
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 08:09

baiazid a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:


si faci doua greseli elementare:

1. Opresti trenul de pe magistrala de viteza aiurea vreo 15' in Medgidia, marind tot aiurea timpii de parcurs spre Constanta
2. Plimbi aiurea doua vagoane de viteza 160km/h pana la Tulcea, urmand ca de la Medgidia la Tulcea sa mearga cu maximum 100km/h.

O prostie pe care CFR Calatori a implementat-o in urma cu vreo trei ani, de facea trenul trei ore de la Bucuresti la Constanta

Intr-un cuvant: aiurea acirc Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...

Asta a fost cand nu era inca gata infrastructura, acum e o prostie sa nu folosesti legaturi spre secundare cu schimb la 10'-15' maximum

Nu e nicio crima sa opresti odata pe zi un IR in Medgidia ca sa lase grupa pentru Tulcea Oras bagi oferta reducere ceva la bilet daca tot vrei sa tragi cu calatori. Macar de ar fi calatori pentru 2 vagoane de Tulcea.

Nu se pot realiza manevre in 3-5 minute astia sunt copii care spun asta nici macar la Brasov unde intra grupa cu LDH-ul pe linie la nici 20 secunde dupa ce opreste trenul in statie si tot dureaza manevrele minim 7-8 minute dar 3-5 minute e de domeniul SF-ului.

Pentru Tulcea era bine sageata la legatura in Medgidia 3-4 curse/zi la cele mai importante trenuri si ca tot pui calatorul sa schimbe trenul in Medgidia lasi Sageata pe 804 la tarif de Regio cu 70% opriri sau varianta cealalta mai scoti din opriri si il lasi IR cu oferta tarif-Regio.
Sus In jos
CristianSM



Numarul mesajelor : 66
Localizare : Satu Mare
Reputatie : 433
Data de inscriere : 10/12/2015

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 11:18

De ce nu mai circula fostul Rapid 742?
Mai demult,cand treceam seara prin zona garii,il vedeam tras la peron,gata de plecare..
Foarte frumoase erau vremurile alea...Macar mai circula cineva cu trenul atunci.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4671
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 08 Iul 2016, 14:56

Am si eu o intrebare grea, poate s-a mai pus pe aici: de ce nu mai functioneaza trotuarul rulant de la Gara de Nord - Basarab?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 06:03

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 4 din 38Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-