Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Urmatorul
AutorMesaj
traian



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 32
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 2228
Data de inscriere : 23/06/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 13:37

Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 298
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 13:52

Mie și 4 persoane mi se pare prea mult într-un asemenea spațiu. Dacă deținuții nu pot fi ”cazați” în modul ăsta, nici pasagerii CFR n-ar trebui să fie.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 413
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 559
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 13:59

Warrington a scris:
Mie și 4 persoane mi se pare prea mult într-un asemenea spațiu. Dacă deținuții nu pot fi ”cazați” în modul ăsta, nici pasagerii CFR n-ar trebui să fie.
Im vine sa rad cu pofta.
Inseamna ca nu ai circulat cu vagoanele de noapte DB, OBB,H-START.Ale CFR sunt un lux.
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 298
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 14:28

Nu, n-am circulat decât cu din alea de două paturi, indiferent cum se numesc.

Dacă n-ar fi disponibile decât cușete de 6 locuri, aș cumpăra toate 6 locurile și asta este. Nu suport un spațiu mic împărțit cu alte persoane.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 413
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 559
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Mar 27 Sept 2016, 14:54

Cred ca este posibil, nu stiu.Imi aduc aminte ca din Sutomore(Muntenegru)am urcat in singurul vagon dosponibil pana la Budapesta sa ma intrebe cum platesc rezervarea, avand doar biletul Balkanflexipass.Vagon CD cuseta 6 locuri.I-am zis insotitorului ca suntem 2 si am primit rezervare de 4 locuri vagon cuseta cl.1.Nu aveam de unde sa stiu ca eram numai noi doi romanii si inca sase cehi in tot vagonul.
Sus In jos
teoiasi



Numarul mesajelor : 76
Reputatie : 294
Data de inscriere : 05/05/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 15:42

In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 982
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2048
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 16:06

teoiasi a scris:
In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )
Pe vremea cand Basescu era la al treilea mandat, iar prim ministru era Radu Vasile parca....Pentru mai multa informatii cauta totusi pe net, ar trebui sa gasesti mult mai multe.Evita totusi wikipedia ca s-ar putea sa gasesti vreun articol editat de ldh80 Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 17:54

traian a scris:
Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?

La unele vagoane cușetă (cred că la 44-31) sunt și câteva compartimente care sunt doar cu 4 paturi. De fapt, problema e alta: nu sunt vagoane cușetă suficiente, așa că se pun vagoane de dormit și se vând 3 paturi în compartiment, la preț de cușetă de 4. În sezon s-au trimis cușete pe sezoniere, sacrificând alte rute, unde au rămas 71-31-uri cu 3 paturi vândute la preț de cușetă de 4.

Deci CFR Călători chiar îți vinde ceva mai ieftin - îți dă loc la compartiment de 3 paturi, cu chiuvețică în cabină și încuietoare la ușă, la preț de loc în cabină cu 4 locuri și care nu se încuie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 18:01

teoiasi a scris:
In ce an CFR s-a "desprins"in mai multe ramuri?(Adica in CFR Mesagerie,SAAF si CFR MARFA )

În 1998, dar în niciun caz nu au fost astea. Spargerea s-a făcut prin intermediul OG 12/1998 care, la momentul ăla (că a fost modificată și răs-modificată de atunci) spunea la art. 43:
,,(1) Societatea Naționala a Căilor Ferate Române se reorganizează prin divizare, într-o companie naționala, în societăți naționale și societăți comerciale, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe de urgență, după cum urmează:
a) Compania Naționala de Cai Ferate - "C.F.R.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate gestionarea infrastructurii feroviare și a patrimoniului auxiliar feroviar;
b) Societatea Naționala de Transport Feroviar de Marfa - "C.F.R. - Marfa", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate efectuarea transportului feroviar public de mărfuri;
c) Societatea Naționala de Transport Feroviar de Călători - "C.F.R. - Călători", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate efectuarea transportului feroviar public de călători;
d) Societatea de Administrare Active Feroviare - "S.A.A.F.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate administrarea excedentului de active rezultat din divizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române;
e) Societatea de Servicii de Management Feroviar - "S.M.F.", cu statut de societate comercială, care are, în principal, ca obiect de activitate asigurarea serviciilor financiar-contabile, gestionarea creditelor externe, asigurarea serviciilor juridice.

(2) Compania naționala, societățile naționale și societățile comerciale, prevăzute la alin. (1), funcționează pe principii comerciale, specifice economiei de piața, cu orientare spre obținerea de profit.

(3) Compania naționala, societățile naționale și societățile comerciale, prevăzute la alin. (1), preiau, parțial, patrimoniul Societății Naționale a Căilor Ferate Române."

Ulterior, societățile astea s-au tot reorganizat, divizat, unit, dezbinat, desființat ș.a.m.d. și au rezultat alte societăți de sine stătătoare (gen Telecomunicații CFR, SFT etc.) sau filiale (Informatică Feroviară, Sere și Pepiniere, Uniforma CF, Tipografica Filaret, SCRL, IRLU ș.a.).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9217
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11856
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 18:02

theblackstigx a scris:
Salutare. Intentionez a face scoala de "soferi" de locomotiva. Stie cineva si este dispus sa imi spuna cam care ii procedura? Un mare multam in avans.

https://sites.google.com/site/cenaferwebsite/calificare
Sus In jos
traian



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 32
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 2228
Data de inscriere : 23/06/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 19:41

Dr2005 a scris:
traian a scris:
Stie cineva de ce smecherii au inceput sa scoata atat la trenurile directe pe litoral cat si la cele din Bucuresti cuseta de 6 locuri si vand numai 4 (de fapt tot la aia de 6 dar se vand numai 4), care te costa 51 de lei in loc de 32 (care era cel mai ieftin pret)? Ca sa-ti ia mai multi bani sau facea lumea gura ca li se parea prea incomod cate 6 in cabina si atunci au hortarat sa dea numai 4 ca sa fie mai mult "confort" -dar sacrificand la pret?

La unele vagoane cușetă (cred că la 44-31) sunt și câteva compartimente care sunt doar cu 4 paturi. De fapt, problema e alta: nu sunt vagoane cușetă suficiente, așa că se pun vagoane de dormit și se vând 3 paturi în compartiment, la preț de cușetă de 4. În sezon s-au trimis cușete pe sezoniere, sacrificând alte rute, unde au rămas 71-31-uri cu 3 paturi vândute la preț de cușetă de 4.

Deci CFR Călători chiar îți vinde ceva mai ieftin - îți dă loc la compartiment de 3 paturi, cu chiuvețică în cabină și încuietoare la ușă, la preț de loc în cabină cu 4 locuri și care nu se încuie.
Cum adica nu sunt vagoane cuseta suficiente? Dar ce le-au facut, le-au mancat, le-au dat la topit? Pana acum cum erau suficiente? De ce pe 1641 Baia Mare sunt si de 6 locuri, iar pe cel de Sighet nu (asa cum era pana acum)? Pe 1695 vad ca sunt de 6 locuri. Pe 1741 pana la Oradea la fel, sunt, idem 1821 Arad, 1653 Suceava etc. De ce Sighet este lasat intotodeauna la urma, sacrificat?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12494
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15662
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 19:48

Pe Sighet nu este cerere atat pentru a umple vagonul cuseta cat si vagonul de dormit si atunci sa nu circule 2 vagoane degeaba cu maxim 30-50% s-a adoptat metoda lasam doar vagonul de dormit si cuseta se baga doar in perioada sarbatorilor sau in zilele cu trafic intens iar la vagonul de dormit se vand locuri de cuseta 4 in cabina de dormit 3. La fel si pe Vatra Dornei, depinde de zi, dar nu circula zilnic si dormitorul si cuseta ca nu e cerere asa mare sau pe 1755 aceeasi poveste.
Cine a zis ca nu sunt vagoane cuseta, sunt destule, problema e ca nu prea cere lumea la ele ca nu vor sa plateasca in plus.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2807
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 27 Sept 2016, 20:50

La Sighet mai e si problema alimentarii cu IT a trenurilor! Vagoanele 71-31 pe cat de ineficiente sunt pe timpul verii (lipsa climatizarii) pe atat de eficiente sunt iarna. Daca sunt dotate cu doua seturi de acumulatori, incalzirea cu motorina poate functiona si pana la 10-15 ore fara a avea nevoie de IT! Datorita reliefului dintre Salva si Sighet locomotiva disel nu poate furniza o tensiune constanta si de multe ori chiar dand supratensiune! De cate ori nu au fost cusete cu sigurantele si sursele arse din acest motiv pe ruta asta circula vagon 71-31. Vagonul cuseta 40-31 are trei cabine (4,5 si6) cu 4 paturi acestea nu pot fi tansformate in cabine cu 6 paturi ca la vagonul 44-31.
Sus In jos
theblackstigx



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 24
Localizare : Lupeni
Reputatie : 325
Data de inscriere : 25/02/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 28 Sept 2016, 09:33

Adrian78 Multumesc
Sus In jos
theblackstigx



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 24
Localizare : Lupeni
Reputatie : 325
Data de inscriere : 25/02/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 28 Sept 2016, 09:39

Asa de inapoiat este sistemul electric de la 71-31? Din cate stiu GM-urile is capabile sa debiteze curent de aceeasi tensiune de la treapta 3 de guvernator (490rpm) pana la treapta 8 (904rpm). Atunci pe Vintu de Jos - SIbiu ar pusca sigurantele la greu pentru ca locomotiva trebuie sa razbata atat cu gradientul cat si alimentarea cu 1500V.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 12:32

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 28 din 37Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-