Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 20:41

Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 22:38

Stai ca vine imediat raspunsul: trasa, procent de frinare, tonaj, podurile dunarene, timpii de mers, BLA, ECTS, Medgidia, locomotiva, manevra.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 22:45

La trasarea unui tren se iau in calcul mai multe, ce vagoane compun trenul, ce locomotiva, personal, etc, nu e asa simplu, gata bagam x vagoane si le dam drumu cu 160 si te trezesti ca nu franeaza treanu cum s-a intamplat pe la inceput cu vitezomanul de 160 pe CT ca intr-o zi cand a avut mai multe vagoane nu iesea procentul de franare in aratarea vagoanelor.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1246
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2665
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 23:17

Nu are mers rau sageata aceea de Tulcea, 334 de km parcursi in 05:18 h, dar pretul foarte mare raportat la conditiile oferite  cred ca tine lumea departe de ea... Dar faptul ca nu are nicio oferta de pret nu inseamna oare ca are ceva calatori? Poate or fi niscaiva straini doritori sa ajunga in Delta si pentru ei pretul intreg nu e asa de prohibitiv ca pentru noi.

Inseamna ca acest tren cumva isi scoate cheltuielile altfel ori nu il mai bagau deloc, ori avea o oferta de macar minim 30% cum au atatea altele, nu?

Totusi eu as fi gasit alte intrebuintari pt aceasta sageata, era buna si legatura in Medgidia... nu stiu daca era musai sa existe tren direct.

Katalyn... nu te mai supara ca R 7001/2 are acea compunere dichisita, e firesc sa fie asa si din cauza de TFC si pt ca are calatori destui. Sambata dupa-amiaza cand avea inca 2 vagoane la ora aia mai ciudata si pe o caldura sufocanta a plecat aproape plin si erau multi care mergeau spre Galati, i-am auzit eu cand il intrebau pe nash daca ala era trenul de Galati, nu le venea probabil nici lor sa creada What a Face What a Face What a Face
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 23:30

Nu este interes. Cu cateva milioane de euro RK la linia Medgidia -Tulcea, si poti sa vezi timpi Bucuresti-Tulcea in patru ore.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 23:52

Adrian78 a scris:
Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Nu poți să lași la mâna IDM viteza maximă... ori faci trasă de 150, ori o faci de 160. Dar la 160 sigur nu o să asigure procentul de frânare, fiind prea greu.

Nu cumva pe trenul ăsta mai scapă 20-49? Cu alea nici să vrei nu poți să mergi cu 150 km/h. Chiar și trasa actuală are mulți timpi morți, se poate vedea pe raportările din IRIS că se mai recuperează minute.

--
Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanța la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, șoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de București, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadențat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienți pe acolo (cu condiția să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 06 Iul 2016, 23:57

Dr2005 a scris:


--
Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanța la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, șoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de București, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadențat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienți pe acolo (cu condiția să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce.

Cine a zis de tren direct pana la Tulcea ? 4 ore poti sa faci si cu schimb in Medgidia...

Acum 20 de ani trenurile cele mai rapide scoteau 2 ore intre Medgidia si Tulcea, daca se face RK cum trebuie, se poate reveni la viteza construita si introduse mai multe trenuri...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 00:52

Nu renteaza investitia nici daca sint trenuri de marfa? Ca prin 2012 am vazut ceva marfare pentru Slatina.

Timpii nu ar creste mult daca ai avea vagoane directe. Asteapta locomotiva in capat, opreste trenul dinspre Bucuresti, detaseaza vagoanele si isi vede de drum. Apoi e cuplata locomotiva din spate si pleaca spre Tulcea. 3 minute pentru sa decupleze vagoanele? Hai 5? Cam atat ar avea de stat IR-ul in Tulcea. Grupa cat ar sta? 12 minute? 15 in cel mai rau caz? Deci nu de timp e vorba, ci daca nu e mai convenabil sa ai la peron comun AM fata de vagoane directe, daca ai vagoane si locomotive, daca ai mecanici, etc. Dar asta duce iar la discutia aia fara sfarsit "vagoane directe versus tren de legatura".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 09:12

baiazid a scris:
Acum 20 de ani trenurile cele mai rapide scoteau 2 ore intre Medgidia si Tulcea, daca se face RK cum trebuie, se poate reveni la viteza construita si introduse mai multe trenuri...

Repari linia între Tulcea Oraș și babadag (să nu mai faci o oră pe 30 km) - mai scoți 30 minute
Scoți limitarea de la Ceamurlia de Jos - mai scoți 10 minute

Deja duci IR-ul la 2h10min (acum face 2h50min) cu doar 2 acțiuni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 09:45

Adirmvl a scris:


Timpii nu ar creste mult daca ai avea vagoane directe. Asteapta locomotiva in capat, opreste trenul dinspre Bucuresti, detaseaza vagoanele si isi vede de drum. Apoi e cuplata locomotiva din spate si pleaca spre Tulcea. 3 minute pentru sa decupleze vagoanele? Hai 5? Cam atat ar avea de stat IR-ul in Tulcea. Grupa cat ar sta? 12 minute? 15 in cel mai rau caz? Deci nu de timp e vorba, ci daca nu e mai convenabil sa ai la peron comun AM fata de vagoane directe, daca ai vagoane si locomotive, daca ai mecanici, etc. Dar asta duce iar la discutia aia fara sfarsit "vagoane directe versus tren de legatura".

A fost ce zici tu acum cativa ani, iar trenul Bucuresti-Constanta trebuia sa stea 15 minute sa ataseze si sa detaseze. O mare prostie, bine ca au renuntat...Facea trenul pana la Constanta cu 15' mai mult

Trenurile de pe linia modernizata nu trebuie sa stea si sa lase vagoane pentru secundare, alea trebuie sa respecte un program, sa stie omul ca de la Bucuresti la Constanta faci maximum atatea minute cu orice tren...

Pana si Sageata mie mi se pare o prostie, aia merge cu 120, in curand toate trenurile de pe m800 vor merge cu 160...Dar au preferat solutia asta decat sa faca RK la linie spre Tulcea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 10:13

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Nu poți să lași la mâna IDM viteza maximă... ori faci trasă de 150, ori o faci de 160. Dar la 160 sigur nu o să asigure procentul de frânare, fiind prea greu.

Nu cumva pe trenul ăsta mai scapă 20-49? Cu alea nici să vrei nu poți să mergi cu 150 km/h. Chiar și trasa actuală are mulți timpi morți, se poate vedea pe raportările din IRIS că se mai recuperează minute.

--
Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanța la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, șoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de București, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadențat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienți pe acolo (cu condiția să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce.

În afară de cusete si dormitoare sunt vagoane de 160
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 13:40

Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:
Bucuresti Nord 07:00
Medgidia 08:40-08:50 (-grupa de Tulcea Oras, +LDH)
Tulcea Oras 11:20
-------------------------------
2h50min este calculat gresit acum pentru Medgidia-Tulcea Oras. In realitate atunci cand IR este intarziat se parcurge distanta in 2h30min cu opririle din livret. Very Happy
Exemplu, IR 1989, 26.06.2016
Medgidia 09:34-09:38
Nicolae Balcescu 09:56-09:57
Cogealac 10:23-10:24
Mihai Viteazu 10:41-10:42
Baia Dobrogea 10:50-10:51
Babadag 11:11-11:12
Tulcea Marfuri 11:59-12:00
Tulcea Oras 12:10
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 13:57

Dr2005 a scris:

Repari linia între Tulcea Oraș și babadag (să nu mai faci o oră pe 30 km) - mai scoți 30 minute

Sunt 39 km care se pot face in 58 minute acum la viteza maxima 50 km/h.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2413
Varsta : 21
Reputatie : 3307
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 07 Iul 2016, 15:19

Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
billy752-istu



Numarul mesajelor : 150
Varsta : 24
Localizare : brasov
Reputatie : 2395
Data de inscriere : 29/10/2010

MesajSubiect: trenuri   Joi 07 Iul 2016, 16:10

mielutu zburator a scris:
Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
Trenul asta in livret are viteza maxima 120 km/h,si a facut 38 de minute din cauza restrictiei de 70 km/h de la iesire din Chitila de pe firul 2,altfel ar fi facut in jur de 35 de minute in conditiile in care are cel putin 3 sectoare libere in fata,deci verde peste tot.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 20:26

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 3 din 35Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-