Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Mier 31 Mai 2017, 19:21

Iar incepi ? Blocheaza naibi topicul daca nu iti convine tie si la inca maxim 80 de insi din toata tara. Voi 81 sunteti furnica pe langa elefant sti foarte bine cate zecii de mii de calatori circula saptamanal cu RT de ce va agitati 81 contra 10.000 ? Cand nu ai episoade cu Dr2005 cauti nod in paura cu oricine hai sa te vad cu cine te mai certi ca eu nu mai raspund la postarile tale. GoodLuck !!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Mier 31 Mai 2017, 19:29

Tu vorbesti care te dai mare zmeu pe aici si incerci sa convingi pe toata lumea ca e ca tine. Nu toata lumea e orbita de nebunie sa pupe in partea dorsala niste vechituri cascarabete si nu inteleg de ce cand operatoruld e stat e cel ce duce tot greul se gaseste x sa pupe o vechitura care face concurenta aiurea.
Lasa vrajelile de mahala ploiestene ca nu tine figura. Nu prea mai circula asa multi cu aceste vechituri, majoritatea sunt la CFR acum ca e mult mai confortabil, inainte studentii cautau ce e mai ieftin dar de cand cu gratuitatea toti au venit la IR CFR si CFR este forta nu cascarabeta rt.

P.S-sunt curios cat te poti abtine si sa nu te mai contrazici cu lumea pe aici ca esti cel care se contrazice cu toata lumea pe primul loc.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Mier 31 Mai 2017, 20:06

1. Nu sunt zmeu, sunt om!!
2. Unde si cand am pupat eu fiare ?
3. Cascarabete li se spune microbuzelor din zona Galati-Tecuci acolo pentru prima data a aparut termenul de cascarabeta.
4. Mai nou te pricepi si la cifre atunci de ce RT are duminica acelasi nr de calatori la 14036 si 14038 la fel ca pe vremea cand studenti nu aveau gratis. Vino cu niste probe data viitoare inainte sa te dai mare expert si sa contrazici tu mereu pe toata lumea, vino cu probe si apoi mai vorbim. Nu ai timp sa te duci duminica in gara sa vezi cati coboara din 14036 sau 14038 atunci sezi ghinisor si abtine-te.
5. Nu inteleg cu ce te afecteaza pe tine sau pe mine ca duce CFR-ul greul putem noi in vreun fel influenta asta ? Nu depinde de noi si nu prea ne afecteaza pe noi.
6. In august o sa ma duc de 2 ori la mare odata cu RT si odata cu CFR 1538+1921 insa nu stiu cu ce trenuri ma voi intoarce de la mare. Si m-as mai duce odata si cu ATC sa testez si luxul din Romania.
7. Scuza-ma dar locul 2 e al meu, primul a fost dintotdeauna al tau la contraziceri asa ca nu ma bag sa iti iau locul.
8. Am mai tot spus de n ori pentru mine prima data conteaza tariful si orarul abia apoi ma gandesc la conditi, bine daca ar fi sa merg pe M1000 in niciun caz nu voi folosi TFC cu DH2 pe timp de vara sa ma urc odihnit si sa cobor obosit si transpirat ori aleg RT ori CFR.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Joi 10 Aug 2017, 23:28

Am fost cu 14088 pe joi 03.08 de la Ploiești.VEST la CTA o singura rama grad de ocupare maxim 40% aer condiționat, prize funcționale, locuri grămadă pentru toată lumea și bagaje. Am avut online, am spus doar numărul comenzii un cod format din 5 cifre, în câteva secunde mi-a dat biletul. Intre Chitila și Băneasa șeful de tren a dat o tura prin rama și întreba toți călători cum e cu aerul, eu fiind singur intr-un mic salon i-am spus sa-l dea la maxim la rece. Am mai deschis geamul din când în când pentru poze, în 2 minute era ok.

Am ajuns timpuriu la Fetești cu 7 minute iar la intrare în Palas am avut 6 minute timpuriu.

Luni 07.08 m-am întors cu 14089 2 rame RIo 09 și 02, călători foarte putini in vagonul 5 ( al 2-Lea vagon al ramei a doua ) am fost 12 călători. În salonul din mijloc aerul nu prea făcea față, am rugat călători sa vina la mine în salon fiind destul de ok, a venit doar o fata care tot drumul a stat pe laptop. Dacă nu era 1988 Tulcea-București în fata noastră întârziat ajungeam timpuriu la Băneasa cu cel puțin 15 minute. Am oprit la Medgidia 3 minute și la Fetești 30 secunde din cauza lui 1988 dar și înainte de multe stații ne încetinea.

Și când te gândești ca erau oameni în Gara din CTA care la ora 14:30 primeau bilete la 1586 de la ora 17:00. Mai ales studenți prosti, dacă le spui de RT zic pseudopasionați ca faci reclama, lăsai atunci sa stea aiurea prin gări și sa meargă cu CFR în picioare pe la uși în vreme ce RT are vagoane goale.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1416
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3213
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Vin 11 Aug 2017, 08:07

Asta pentru ca majoritatea pomanagiilor au inca impresia ca mocangeala e numai la operatorul de stat CFR Calatori. 

De aia se calca in picioare acolo si stau claie peste gramada pe scari, iar pe urma dau fuga sa isi verse ofurile pe Facebook si fac reclamatii la Haga, la Bruxelles si unde le mai spune Florin Badita sa se duca, doar sunt cetateni europeni si au drepturi. Iar Coruptia Ucide bineinteles, PSD e Ciuma Rosie dar ne plac maxim pomenile lor, jos asistatii social dar pentru noi ne place mocangeala etc. Coruptia Ucide - dar Prostia nu? 

Pentru calatorii platitori care nu mai au loc in trenurile companiei de stat intrucat respectivii indivizi s-au mutat acolo si fac zilnic naveta la Constanta e foarte buna ignoranta lor. Sa ii lasam sa creada asta. Mai sunt si autocarele, daca stii pe care sa le alegi si cum sa iti iei biletul iesi mai ieftin ca la tren si cu mult mai putini nervi, intrucat la auto nu gasesti hoardele de pomanagii sa iti urle in urechi tot drumul. 

Pentru mine RT nu e o optiune fie si pentru ca imi e prea lene sa ma deplasez din Militari la Gara Baneasa si exista suficiente alternative la trenurile groazei pline de pomanagii spre Litoral. Sa ii pupe picioarele lui Dracnea, ca daca nu era el multi nici nu ieseau din satul lor si poate nu vedeau marea niciodata. Dar capra raioasa este evident tot cu coada pe sus...
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Vin 11 Aug 2017, 18:19

Eu am avut grija sa dau în studenți peste tot pe unde i-am prins le-am bătut apropouri unul nu zicea nimic stăteau și ascultau mai ales în 1921 în noaptea de 31.07/01.08.

Și da am cunoscut în 1921 studenți care chiar fac naveta la CTA în fiecare week-end, și ai dreptate când ai spus ca dacă nu era Dracnea unii poate nici acum nu vedeau marea. Eu am văzut marea la primul salariu în 2006.

Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2094
Reputatie : 4580
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Dum 27 Aug 2017, 11:44

Daaa, si cu tot cu studenti uite cum avem trenuri goale fest. Apoi naveta in fiecare week-end la mare cu 1922/1921 o faceau unii si inainte de gratuitate, nu se uita la 30 de lei cat e cu reducere dus-intors un bilet cineva care merge la mare unde doar intrarea la club e cam atat, bauturile mult mai mult sa nu mai zic de alte costuri.

Aaa, apropo am fost si cu 1922/1921 atat eu cat si niste prieteni si e mult mai gol decat anii trecuti, tineri cel putin mult mai putini in el.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Dum 27 Aug 2017, 12:32

Cine se duce în cluburi nu merg la mare cu trenul. Cu trenul știți cu toții cine merge: elevii, studenți, pensionari, persoanele cu dizabilități, cei care nu au mașini, cei care nu au mașini dar care nu vor sa conducă din cauza bezmeticilor de pe drumurile patriei, cei care se droghează și bea și sunt destui de mulți și în creștere chiar, cei cărora le place sa meargă cu trenul, cei care au mai fost la mare cu mașina și nu au avut unde sa o parcheze ( am simțit asta pe pielea mea anul trecut la Costinești unde ai mei au parcat mașina la 1 km de locul unde eram cazați și acolo a stat 5 zile nemișcata. Mergeam de 2 ori pe zi sa vedem dacă găsim vreo oglinda rupta sau pană )

Am mers de 2 ori cu 1921 și odată cu 14088. La 1921 tineret mult dar nu doar studenti ci și alte categorii de tineri care terminaseră cu școală, inclusiv cocalari am văzut, bătrâni sau familii care mergeau la Techirghiol și chiar adulți. 1921 e un tren direct din anumite orașe, singurul tren direct cu litoralul, am mai povestit ca în vagonul 8 la parter în noaptea de 31.07/01.08 jumătate de vagon era atenta la discuția mea cu 2 bătrâne despre trenuri, istorie, geografie, călătorii și politică, am avut grija și de studenți sa le arat adevarata față căci aveam câțiva pe lângă mine în acel vagon. Cel mai interesant lucru a fost când a trecut șeful de tren cu revizia biletelor fiind grupa de Sibiu venita oricum 90% plina la sosirea în București nașul nu ne-a mai intrebat nimic de bilete pe mine și celălalt pasionat cu care eram deși ne-a văzut în GDN când pozam locomotivele trenului 1921.

Trenul 1921 "Trenul Tineretului" sau Cucuveaua cum i se mai spune rămâne unul dintre cele mai importante trenuri sezoniere din România datorita istoriei lui, orarului de mers și a tarifelor chiar dacă confortul e mai redus. Sa nu uitam la ca la celelalte sezoniere aveam 21-76 cu același confort ca la etajate doar ca etajatele nu au prize și măsuțe în rest e aceeași marie dar cu alta pălărie. Ce mi-a plăcut la 1921 în ultimii ani e ca nu am mai văzut atâta petrecere în tren ca în alți ani, e mult mai liniște acum și lumea chiar doarme în acele etajate, nu am mai prins supracontrol ( ar trebui sa fi tâmpit la cap sa încerci sa mergi cu nasul pe cel mai ieftin tren spre litoral care oricum e plin de miliție ) singura problemă e că a mai pierdut din călători. În alți ani peste 10 etajate era o regula de baza a acestui tren anul asta nu știu cate zile a avut peste 10 vagoane.

Pentru vara 2018 voi folosi din nou acest tren ( deși banii nu sunt o problema la mine dar m-am obișnuit cu trenul asta cu care merg încă din august 2006 ) iar eu nu uit ce înseamna "Sa nu uiți de unde ai plecat".

Cârcotașii și postaci de serviciu pot sa spună ce doresc despre Regiotrans însă e The Best train spre litoral în primul rand datorita prețului, orarului și a condițiilor plus amabilitatea personalului de la bord. Sa plătești 50 lei de la Ploiești Vest la Constanța pentru 3 ore jumate cu aer condiționat și prize și loc cat vrei plus bagaje voluminoase ori bicicleta e mai mult decât îți poți dori de la un tren. Aas
Aaa și inca ceva de care sper sa tineți cont ăștia de sunteți Gică-Contra pe MR al Regiotrans: la ramele Rio dacă ar pica locomotiva sau s-ar strica prin absurd aerul condiționat nu faci sauna ca la CFR, sunt geamuri mari care se deschid pe când la CFR în lipsa tensiuni în 8 minute vagoanele salon ajung adevărate cuptoare, excepție RIO 08 care nu are geamuri.

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2983
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Dum 27 Aug 2017, 17:28

Katalyn a scris:


Cârcotașii și postaci de serviciu pot sa spună ce doresc despre Regiotrans însă e The Best train spre litoral în primul rand datorita prețului, orarului și a condițiilor plus amabilitatea personalului de la bord. Sa plătești 50 lei de la Ploiești Vest la Constanța pentru 3 ore jumate cu aer condiționat și prize și loc cat vrei plus bagaje voluminoase ori bicicleta e mai mult decât îți poți dori de la un tren. Aas
Aaa și inca ceva de care sper sa tineți cont ăștia de sunteți Gică-Contra pe MR al Regiotrans: la ramele Rio dacă ar pica locomotiva sau s-ar strica prin absurd aerul condiționat nu faci sauna ca la CFR, sunt geamuri mari care se deschid pe când la CFR în lipsa tensiuni în 8 minute vagoanele salon ajung adevărate cuptoare, excepție RIO 08 care nu are geamuri.
Si ca o completare a ce ai spus tu, este si punctulal, un lucru extrem de important si deosebit de rar pe reteaua nostra feroviara, fiind mai mult ca sigur sezonierul cu cele mai putine minute si zile in care nu a sosit la timp...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6676
Reputatie : 8947
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Dum 27 Aug 2017, 18:05

Marius, corect, dar la fel de adevărat e că îl avantajează și traseul. Crezi că de la Arad sau Timișoara ar fi avut o rată a punctualității la fel de bună?
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2983
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Dum 27 Aug 2017, 20:41

Hmm , pai atunci sa luam 1936 de luna asta:
03.08-intarziat 18 min; 04.08-12 min; 06.08-15 min; 15.08-15 min;26.08-85 min. Sa luam si 1938:
03.08-intarziat 35 min;07.08-90 min;08.08-29 min;12.08-15 min;13.08-38 min;16.08-15 min;17.08-99 min
Cam multe zic eu...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6676
Reputatie : 8947
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Lun 28 Aug 2017, 08:18

N-am timp să caut acum, dar sigur nu a așteptat alte trenuri? Dacă nu, bravo RT-ului!
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Lun 28 Aug 2017, 18:02

Adirmvl a scris:
N-am timp să caut acum, dar sigur nu a așteptat alte trenuri? Dacă nu, bravo RT-ului!

Despre ce trenu e vorba ? Ce tren sa aștepte alte trenuri ? Vedeți ca sunt zile când de la Brașov se pleacă întârziat din lista de locomotive, dacă e vorba de 1938 atunci nu uitați de incidentul cu 1932 în ziua aia parca a întârziat și 1938. Apoi la CTA în 7 august a ajuns întârziat l-au dus la curățenie și a plecat tot întârziat cam o oră.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6676
Reputatie : 8947
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Lun 28 Aug 2017, 22:13

1936.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2983
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   Mar 29 Aug 2017, 01:28

Doar 1635 asteapta alte trenuri de accea nici nu l-am luat in calcul in comparatia mea, 1936 si 1938 nu asteapta nimic, intarzierile au rezultat din defectari ale locomotivei, si din trimiterea de locomotive limitate la viteza de 100 sau 120...deci proasta organizare si lipsa de material rulant adecvat. Deci la RGT , cel putin pe aceasta ruta se poate, cu toate ca materialul lor rulant este mult mai vechi ca al CFR-ului, daca nu chiar mai vechi...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord   

Sus In jos
 

IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» IR 15983/15984: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord-Craiova
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-