Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 1251
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1661
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 19 Sept 2016, 11:12

rich1974 a scris:
Salut!
Pana la urma, e sfarsit de sezon si s-a cam tras linie. Trenul asta a avut ceva calatori? Are cineva informatii din interior?
Si eu sunt curios sa stiu, poate cineva ce are info ar putea sa ne spuna.Ideea a fost indrazneata cu cele trei vagoane catre Salonik.CFR a pus ce e mai bun la aceasta garnitura vis-a -vis de vagonul BDZ ce palea langa grupa noastra.Din pacate s-a ales o ruta cu concurenta maxima.Romanii nu merg in Grecia sa viziteze doar Salonikul.Grecia reprezinta litoralul ce a ce o fac agentiile cu autocarul si transportul cu avionul.Tarifele sunt atractive pe partea agentiilor si unde mai pui ca ii transporta pana in fata hotelului.
Dupa mineGrecia si litoralul bulgaresc sunt de neincercat din simplul motiv ca romanii sunt comozi si vor transport direct la hotel.Infrastructura din aceste tari este destul de dificila si nu se compara cu litoralul romanesc unde sa zicem din Mnaglia te sui in microbuzul local ce te lasa in fata hotelului.
Pentru palmares CFR ar trebuii sa se rezume la un vagon cuseta cu circulatie zilnica si cam atat.
Repet CFR ar trebuii sa geseasca o solutie poate prin Dimitrovgrad sa puna in circulatie o cuseta care sa faca cumva legatura la IC 431 sau D.1137 catre Muntenegru.Transportul cu avionul nu se poate iar cel cu autocarul dureaza aproximativ 30 de ore din Bucuresti.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13997
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17439
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 26 Sept 2016, 18:49

Sezonul s-a incheiat si trenul nu mai circula, pacat, trebuia sa ramana macar cum e prin alte tari, o zi da o zi nu, in fine. Cert e ca a circulat putin si in acele zile de circulatie au fost cateva cu calatori ok dar nu a circulat niciodata la capacitate maxima, a fost binisor. Multi turisti straini care achizitionau bilete cu pret intreg, asta a facut sa salte putin nivelul.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 411
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2604
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 08:52

mai e putin si se reia circulatia acestui tren....
totusi, am indoieli ca trenul asta isi scoate banii. poate ideea mai buna ar fi introducerea pe traseul asta a unui automotor desiro de 70 de locuri. trenul ar fi fost mult mai ieftin de operat si putea fi coborat pretul biletelor, un 70 de euro dus-intors, sa zicem. asa cum stai intr-un autocar, ai putea foarte bine sa stai si int-un desiro.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 09:03

CFR Călători se încăpățânează să îl taxeze pe 460/461/1095/1094 ca IR și să nu-i pună oprire decât la Videle... asta în condițiile în care sunt zeci de angajați CFR care nu au cu ce face naveta. Când 1094 mai oprește la încrucișare în Grădinari, se face full de acolo.
Doar 3 - 4 opriri i-ar trebui, nu l-ar afecta prea mult la mers (ar face mai mult cu vreo 5 - 6 minute) și clar nu i-ar deranja pe cei zero - unu călători internaționali.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13997
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17439
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 14:31

Trenul asta e international deci oameni care platesc bilete scumpe si nu e normal sa fie amestecati cu toti tiganii care urca si coboara in alte halte. Asa e bine cum e.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1339
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 14:46

Eu as scoate si oprirea din Videle ca tot pleaca cu diesel din Bucuresti...
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1251
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1661
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 15:33

marius664 a scris:
Eu as scoate si oprirea din Videle ca tot pleaca cu diesel din Bucuresti...
Depinde care este scopul acestui tren.Daca vrei turisti catre Grecia sau Turcia, acest tren il faci sa meraga rapid si cu cat mai putine opriri in tara si in Bulgaria.Daca ai nevoie de navetisti e bun asa cum este.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2173
Reputatie : 4919
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 18:02

Eu nu inteleg de ce nu se baga niste rame electrice care sa penduleze pe Basarab Chiajna Gradinari Videle, daca situatia e asa critica pe acolo Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 18:19

Karpaty a scris:
Trenul asta e international deci oameni care platesc bilete scumpe si nu e normal sa fie amestecati cu toti tiganii care urca si coboara in alte halte. Asa e bine cum e.
Oamenii ăia cu bilete scumpe sunt ZERO, rar găsești câte 2 rătăciți care iau trenul, iar ăia sunt cu InterRail sau cu FIP. Asta în timp ce nașii din localitățile de pe Giurgiu - Videle fac naveta cu autostopul la Videle. Am tot mers cu trenul ăsta de la Giurgiu la București, niciodată nu am prins mai mult de 2 călători veniți din Ruse. Ah, ba da, în 2009 am dat peste 5 brazilieni cu BalkanFlexiPass.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6523
Reputatie : 8673
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 18:30

Doctore, dacă sînt așa de economice malaxele de ce să nu le pună un AM sau două la dispoziție pentru navetă?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 19:42

Degeaba sunt economice, dacă au nevoie de încă o trasă (cu TUI de rigoare) și încă un rând de personal de deservire. Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 19:43

Cum ajung IDM la schimb in Valea Alba?

Cum se face schimbul de personal la CFR Infrastructura? (IDM, acari etc)
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6523
Reputatie : 8673
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 20:41

Dr2005 a scris:
Degeaba sunt economice, dacă au nevoie de încă o trasă (cu TUI de rigoare) și încă un rând de personal de deservire. Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.

Sa foloseasca mai bine un tren care sa ajunga la Salonic? Pai cum vrei sa atragi calatori daca pui trenurilor opriri in te miri ce halta?

Uite ce se intampla intre Sibiu si R. Valcea: Talmaciu, Podu Olt, Caineni (poate si ceva pana la Brezoi) Lotru, Pausa, Calimanesti, R. Valcea. Daca nu ai legatura in Podu Olt pentru ce sa opreasca acolo? Idem de ce sa le pui doua opriri in Calimanesti, cand poate ramane cea din Pausa? Caineni? Pentru ce?
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1251
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1661
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Lun 29 Mai 2017, 20:56

CFR se afla intr-o dilema cu toate aceste trenuri internationale.Pe deoparte vor calatori la ele si atunci vedem cum aceste trenuri opresc si in gari mai mici pe dealtaparte vor sa fie si rentabile catre destinatia propusa dar fara timp optim de calatorie.
Clar pentru CFR viteza comerciala buna este doar daca renunta la numeroase opriri asa cum s-a incercat cu IR EXPRES.Nu ne putem compara cu cei din vest unde isi pot permite ca trenuri internationale sa aibe opriri mai dese.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1339
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   Lun 29 Mai 2017, 21:08

Dr2005 a scris:
Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.
Atunci sa-l anuleze, si sa-l faca regio pana la Giurgiu daca asta e mai rentabil.In fond la ce ne trebuiesc trenuri internationale, doar sa rada strainii de ce infrastuctura avem...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki   

Sus In jos
 

IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» Nemtii de la DB Schenker Rail Romania cauta mecanici de locomotiva
» Vitezele de circulatie pe liniile din Romania
» Istoricul locomotivelor folosite in Romania
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-