Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 diverse ldh80

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 14:31

Orice argumente am adus le-ai intors si eu am prins mai mult din epoca aceea si parintii mei nu au fost parte a sistemului sa aiba totul pe tava.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:00

E adevarat ca din pacate eu am prins mai putin din epoca respectiva decat dumneavoastra! Dar stati linistit- nici parintii mei nu au avut totul pe tava!

Oricum- pentru specificul forumului- afirm cu toata convingerea ca perioada 1960-1990 (prelungita aproximativ pana prin 1997-1999) a fost cea mai buna si de maxima dezvoltare (cel putin pana in prezent- nu stiu si nu cred daca vreodata transportul feroviar din Romania va mai atinge nivelul de dezvoltare si mai ales intensitatea de atunci) din istoria cailor ferate romane.

In privinta volumului de marfuri transportate, in privinta numarului de calatori transportati, in privinta investitiilor in reteaua feroviara.

Dar mai era un aspect atunci. Era vorba de disciplina de fier de la calea ferata, unitatea exemplara dintre ceferisti si profesionalismul desavarsit a ceferistilor, care erau pe drept cuvant considerati a doua armata a tarii.

Numai intr-o statie mica precum Husi, traficul de trenuri de marfa era foarte intens. Erau situatii când toate liniile statiei erau ocupate, iar acele vagoane de marfa nu transportau aer, ci transportau vinuri, mobila, produse alimentare, tabla, conserve, incaltaminte, textile, bunuri de larg consum, ciment, material lemnos, produse petroliere, cereale, etc.

Ori si acesta era un fapt care arata dezvoltarea economica si sociala a orasului atunci.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:22

În ciuda subfinanțării cronice, disciplină la calea ferată e și acum. E drept, mai vezi câte un privat că merge cu INDUSI anulat și-l ia somnul, dar accidente grave cauzate de exploatare nu prea au fost la noi (a fost GFR-ul intrat în alt tren, o locomotivă de CFR Marfă la fel și TFG cu mașinile grele de cale), spre deosebire de alte țări mai cu apă caldă. La nemți s-au ciocnit două automotoare pe linie simplă, la belgieni și olandezi mai scapă câte un tren peste opritoarele fixe... și se lasă cu morți și răniți. E drept, mai scapă și pe la noi (vezi EA-ul de la Ploiești și LDH-ul de la Tg. Secuiesc), dar consecințele nu sunt atât de grave ca la ei. Iar pe partea de călători, în afară de accidentul de la Valea Călugărească și de sabotajul din apropiere de Craiova, nu au fost accidente grave.

ldh80 a scris:
Oricum- pentru specificul forumului- afirm cu toata convingerea ca perioada 1960-1990 (prelungita aproximativ pana prin 1997-1999) a fost cea mai buna si de maxima dezvoltare
Maximă dezvoltare? Care dezvoltare, că aia a fost perioada marilor tunuri financiare (Bancorex, BIR, BTR, ca să nu mai vorbim de escrocherii precum Caritas) și perioada când s-a băgat în mormânt cam toată industria românească... la momentul venirii lui Bombonel, totul era deja în comă, se ajunsese ca în perioada 1996 - 1999 să se construiască rețele de troleibuz în diverse orașe pentru a da de muncă Rocarului (Slatina, Tg. Jiu, Vaslui, Satu Mare ș.a.), dar rețelele se făceau după planurile din anii '80, deși combinatele erau deja în comă. Din cele din paranteză, doar la Tg. Jiu mai circulă troleibuze (și Vaslui se tot chinuie să refacă rețeaua), că acolo au avut norocul ca rețeaua să străbată tot orașul și nu a fost prea tare afectată de restrângerea activității industriale din zona Adesgo.
Să nu mai vorbim de inflația cu două cifre, care a dus la explozia prețurilor în toate domeniile (era o vreme când biletul de tramvai se scumpea în fiecare lună cu câte 50 lei), îmbogățind speculanții, mai ales pe cei din domeniul imobiliar (de ex. Becali, Țiriac). Plus că era și vremea ,,buticurilor" și ,,privatizaților" care aduceau marfă din Turcia și o vindeau nefiscalizat. Deci toată lumea fura în continuare, după posibilități.
Sincer, mi s-a părut mai prosperă perioada 1998 - 2004, se mai stabilizase inflația, ajunsesem ca dintr-un salariu de învățător să ne permitem în fiecare vară o vacanță la munte și una la mare + pensiune completă sau demipensiune + transportul cu trenul până acolo, pe când până prin 1997 abia prindea mama câte un bilet prin sindicat sau bunica prin casa de pensii, după cozi enorme, liste de așteptare și mers pe la ghișee cu zilele. După 2004 au început scumpirile impuse de UE, mai ales la gaz, electricitate și combustibil... și populația a început să sărăcească, culminând cu măsurile guvernului emil boc (nu merită să îi scriu numele cu litere mari). Acum, cu același salariu de învățător abia poți să pleci un week-end la mare, cu mâncarea adusă în valiză.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4528
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:32

Mda, hai că unu' aruncă o piatră iar alți 10 se chinuie s-o caute. Ideea e că moderatorii să rupă din fașă orice inițiativă de trolling a lui ldh80 iar restul să ignorăm. E clar, votantul tip PSD, lucrează la primărie, inadaptat, absolvent la Xși0 etc.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:39

Dr2005 nu sunt așa grave la noi ca vitezele sunt mici dar dacă s-ar ciocni doua marfare la 90 km\ h ar ieși si la noi balamuc
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:39

Ma refer la faptul ca pana prin 1997-1998 inca mai mergea lumea cu trenul in numar mare, si inca nu se punea problema de inchidere a unor linii secundare (cel putin nu in prima parte a anilor 1990).

La troleibuze, retelele de troleibuze realizate dupa 1990 s-au construit pana in 1996 (cu exceptia Ploiestiului).

La Vaslui reteaua de troleibuze a fost inaugurata la 1 mai 1994, la Piatra-Neamt in 1995, la Targoviste in 1995, la Slatina in 1996, la Targu-Jiu in 1995, la Satu-Mare in 1994, la Baia-Mare in 1996, iar la Ploiesti in 1997.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:44

ldh80 a scris:
Ma refer la faptul ca pana prin 1997-1998 inca mai mergea lumea cu trenul in numar mare, si inca nu se punea problema de inchidere a unor linii secundare (cel putin nu in prima parte a anilor 1990).

La troleibuze, retelele de troleibuze realizate dupa 1990 s-au construit pana in 1996 (cu exceptia Ploiestiului).

La Vaslui reteaua de troleibuze a fost inaugurata la 1 mai 1994, la Piatra-Neamt in 1995, la Targoviste in 1995, la Slatina in 1996, la Targu-Jiu in 1995, la Satu-Mare in 1994, la Baia-Mare in 1996, iar la Ploiesti in 1997.

Mergea ca nu erau alternative tarifele erau mici motorina era ieftine CFR subvenționat blatul la greu dar CFR era ținut în spate ca să muncească lumea și cred că atuncea CFR Marfă ținea în spate toate cele 3 societati
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 15:56

S-au luat totuși măsuri ca marfarele să nu atingă această viteză astronomică Smile) Ideea e că la noi la calea ferată sunt luate n'șpe măsuri de siguranță, tocmai pentru că infrastructura e praf.

Dan, uneori e bine să mai vedem și ce mai zic nostalgicii... plus că e mai bine să scrie undeva, decât să te țină fizic de vorbă (să vezi distracție când nimerești în tren cu un astfel de nostalgic și ai de mers vreo 10 ore).

---
Vaslui: au refăcut rețeaua, au luat 3 trolee 2nd hand și se uită la ele
Slatina: desființat
Târgu-Jiu: rețea funcțională (dar cu troleibuzele din 1995), viitor incert (acum 2 ani voiau să le scoată, între timp s-au răzgândit)
Satu Mare: desființat
Târgoviște: desființat
Baia Mare: funcțională și extinsă, cu troleibuze noi
Ploiești: funcțională și extinsă, cu troleibuze 2nd hand (dar destul de noi)
Piatra Neamț: rețea în stare foarte proastă, cu 5 troleibuze rămase de la înființare și încă vreo 20 la mâna a doua (și alea ca vai de ele), viitor incert

---
Lumea mergea cu trenul în 1997-1998 pentru că nu avea alternativă. Daciile 1310 încă erau scumpe și așteptai și doi ani pentru ele (când luai o Dacie, după ce îi făceai rodajul o vindeai la mâna a doua cu mai mult decât dădeai pe ea), Cielo deja era mașină de lux, autobuze nu erau, privații mergeau du dube de marfă modificate în regie proprie sau cu mașini la mâna a doua aduse de prin afară, nu exista un program concret de curse interjudețene, autogările se privatizau cu tot cu parc pe câțiva lei... cam toate firmele mari de acum s-au ridicat de pe urma vidului legislativ din acea perioadă neagră, în care fiecare mergea pe unde îl bătea capul și dădea bilete doar dacă voia... așa s-au ridicat Carabulea (Atlassib Holding), Codreanu, (Transbus Codreanu), Mitrea (da, Miron Mitrea, el era în spatele firmei C&I) ș.a.. În plus, SNCFR era stat în stat, banii din marfă subvenționau și călătorii, asta pe lângă subvențiile imense de la stat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5662
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8545
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 16:51

ldh80 a scris:

La troleibuze, retelele de troleibuze realizate dupa 1990 s-au construit pana in 1996 (cu exceptia Ploiestiului).

Să nu uitm de zona Timișoarei, unde, de curând, s-au inaugurat două linii de troleibuz (spre Dumbrăvița, respectiv spre Ghiroda).

Pentru documentare:
http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2080
http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2139
Sus In jos
IonutChircu



Numarul mesajelor : 767
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3266
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 17:01

ldh80 a scris:
Aici a gresit Ceausescu dupa anii 1981-1982!  Ca a introdus restrictiile la mancare, caldura, curent, gaz si butelii.

Nu e vorba de vreo greseala Smile Altfel nu se putea. Industria dezvoltata total aiurea nu putea fi sustinuta fara imprumut extern, care imprumut s-a facut pentru a cumpara materie prima si combustibil.
In acelasi timp produsele romanesti erau din ce in ce mai proaste, se vindeau mai greu la export, si uite asa produsele alimentare (mare parte neprelucrate) mergeau la greu la export pentru a se putea face rost de valuta, ptr plata datoriei.

ldh80 a scris:
Militia si securitate, in perioada anilor 1964-1989, erau a poporului, in sensul ca au servit statul si poporul roman, indiferent de regimul politic de atunci!

Asta e cea mai "tare" afirmatie pe care am auzit-o vreodata.... Laughing
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 18:55

Decizia de plata fortata si cat mai rapida a datoriei externe luata in 1981 de Nicolae Ceusescu a fost o greseala, si datoria putea fi platita esalonat, fara a impune populatiei cunoscutele restrictii la aprovizionarea cu mancare, caldura, energie electrica, etc!

Unii au incercat sa-l avertizeze pe Ceausescu despre consecintele acestei masuri gresite, dar din pacate nu au fost ascultati!

Ioan Totu i-a zis lui Ceausescu- "Nicule, nu-i bine ce vrei sa faci". Si altii au incercat sa-l avertizeze- Nicolae Vacaroiu de la Comitetul de Stat al Planificarii, Ion Iliescu, Teodor Stolojan (de la directia valutara a Ministerului de Finante), ministrul de externe Stefan Andrei, Cornel Burtica de la comert exterior, Iulian Vlad de la DSS si multi altii.

Fostul prim-ministru Ion Gheorghe Maurer era stupefiat de deciziile gresite luate in anii 1980 de Ceausescu! Iar Ilie Verdet a spus "Mai bine mai putin si mai bine, decat mult si prost".

Pana si propriul sau fiu- Nicu Ceausescu critica deciziile gresite luate de tatal sau!
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2636
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 19:23

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 19:40

Iar cu militienii si securistii de dupa 1964. Si ei erau tot oameni, si ei suportau lipsurile si greutatile de dupa 1981-1982- si ei tremurau de frig iarna in apartamente, si lor li se intrerupea curentul, si ei stateau la cozi la magazine, etc!

Tata a avut de-a face cu ei! Veneau la depozit si se rugau de tata- "Nea' Valerica, avem si noi nevoie de un frigider, de o masina de spalat, de niste materiale de constructii, de o sticla de ulei". Iti era si mila de ei!

Dar totusi erau baieti fini- un sprit sau o masa la "Cina" faceau si ei o "cinste".

O data tata exasperat ca astia intarziau sa ne dea repartitie pentru apartament, s-a enervat si a zis- 'Las' ca va aranjez eu"
S-a dus la Vaslui- era unu Tanase la partid- si i-a zis "Ma Tanase, eu fac cerere de emigrare in URSS cu familia ca am si neamuri acolo".
Cand a auzit Tanase s-a albit la fata de era sa cada de pe scaun! A incercat sa-l ia cu binisorul pe tata- "Vai de mine, nea' Valerica, nu se poate, e prestigiul tarii in joc, ce a sa zica sefii mei, etc".
Tata i-a spus- "Nimic, nu discut nimic! Am dreptul conform legii sa fac cerere- dumneata esti obligat sa-mi inregistrezi cererea". sI Tanase nu a avut ce face si a inregistrat cererea.
Probabil nu ar fi aprobat-o nicioadata, dar cred ca tata a fost singurul cetatean roman care a facut atunci cerere de emigrare in URSS!
Cand s-a intors in Husi, s-a intalnit cu baietii de la securitate. Aia -cu o mutra plostita- i-au spus lui tata- "Vai, nea' Valerica, ce ne-ati facut". Tata mirat- "Pai ce v-am facut ?!".
Iar aia de la securitate au zis- "Pai ne-au luat sefii la rost, cum de n-am stiut de intentiile dumneavoastra". Atunci tata mirat le-a spus- "Pai cum vine asta, voi trebuie sa stiti ce vreau eu sa fac ?!"
Iar aia de la securitate au zis- "Pai stiti, e o situatie, ne cer sefii, etc".
Atunci tata le-a spus- "Bine ma, data viitoare am sa va zic ce am de gand, ca sa nu mai aveti probleme cu sefii"! "Dar masa la "Cina" tot voi o dati, ca m-ati suparat".
Apoi la cateva zile tata a fost invitat de prima secretara Aneta Slivneanu sa se uite la niste apartamente din centru ce se construiau atunci si sa-si aleaga unul! Atunci tata a zis- "Mama voastra de plosnite- acuma se poate".


In 1969 cand a fost intr-o excursie in Ungaria si Cehoslovacia , la urcare in autocar la Vaslui, vine ghidul la tata si i spune- "Domnul Onose, pe perioada excursiei a sa colaborati cu un tovaras Parjol". Tata si-a dat seama imediat ca ala era informator a securitatii si stia ca daca zice "Nu" nu mai pleaca in excursie! Si a zis "Da- suntem oameni, vedem noi".
Cand au ajuns la Praga, vine tovarasul Parjol l-a tata si i spune sa aibe grija pe unde umbla, cu cine sta de vorba, etc!
Tata se uita la el si i zice- "Tovarasul Parjol- eu nu stiu daca dumneavoastra ati platit excursia asta, dar eu am platit-o si am de gand sa ma bucur de ea! Asa ca nu-mi spuneti mie ce sa fac".
Ala Parjol mirat- "Ei, a sa aveti probleme cand va intoarceti in tara". La care tata i-a spus- "Asta mai vedem noi".
Bineinteles ca nu a avut nici o problema la intoarcerea in tara!
Peste cativa ani, cand s-a dus la ICRM Iasi sa contracteze niste mobila, gestionar acolo era tocmai Parjol! Ala cand l-a vazut pe tata a inceput sa se scuze- "Stiti, atunci cu excursia, a fost o situatie, mi-a cerut si mie altcineva', etc".


De multe ori cei de la militia economica apelau la tata sa-i ajute in anchetele economice, sa analizeze unele documente contabile, etc!

Pe unii gestionari tata i-a scapat chiar de puscarie, iar carnetul unui sofer de la depozit l-a "recuperat" chiar din mana sefului militiei rutiere Husi de atunci.


Prin anii 1980, in statia Husi urma a se efectua o manevra de impingere a unei garnituri cu vagoane de marfa la linia 17. Pe tura era atunci impiegatul de miscare Ailenii Dumitru (de la el stiu intamplarea).
Cum statiile radio erau la incarcat, acesta a dispus ca manevra sa se efectuieze fara statii radio, numai prin semnalele date de manevrantii de vagoane cu fanionul si fluierul.
S-au apucat acestia sa faca manevra- mecanicul de locomotiva conducea pe partea dreapta, mecanicul-ajutor supraveghe pe partea stanga, iar manevrantii la mijlocul si urma garniturii cu fanionele si fluierele.
Insa datorita faptului ca mecanicul-ajutor a atipit cateva secunde, si in plus linia fiind in curba si cu vizibilitate redusa, nu a mai observat cand manevrantul i-a facut semn cu fanionul si fluierul "Bun asa manevra", nu i-a spus mecanicului de locomotiva, care a continuat impingerea garniturii.
Ca urmare, ultimile vagoane au depasit opritorul fix de la capatul liniei, au deraiat si s-au rasturnat, de era sa darame si casa unuia ce locuia in aceea zona!
Au venit astia de la securitate sa faca ancheta. L-au luat la intrebari pe impiegatul de miscare, ca de ce nu a dat statii radio la partida de manevra!

Acesta fiind si in timpul serviciului si echipat in uniforma, s-a enervat de cele spuse de securisti si i-a luat la rost- "Ma idiotilor, da' voi stiti ce statii radio ne dau astia la Husi ?! Ca toate ciurucurile care le culeg de pe regionala ni le dau noua la Husi, de nu-ti poti face treaba ca lumea cu ele" (Si intradevar, erau niste statii radio foarte proaste, cu acumulatori, ce se descarcau foarte repede).

Au plecat aia de la securitate cu coada intre picioare din biroul de miscare!

Tot impiegatul de miscare Ailenii Dumitru a avut onoare sa primeasca in statia Husi si trenul prezidential in anii 1980 (de doua ori), dar si automotorul care-l aducea pe celebrul sef al Regionalei Iasi din aceea vreme- Alexandru Filioreanul.

Cam astia erai dupa 1964 cei de la militie si securitate! Oameni simpli, care-si faceau doar meseria si datoria fata de statul si poporul roman!

La revolutie mai multi cetateni s-au prezentat la militia orasului Husi, solicitand eliberarea "detinutilor politici". Cu mult tact si pricepere, sefii de atunci ai militiei si securitatii (comandantul Constantin Grigoras), le-au aratat celule, le-au demonstrat ca nu exista nici un detinut politic in arestul militiei Husi.
Cativa cetateni mai recalcitranti din cartierul Corni au fost convinsi de cativa militieni- cu care erau vecini de cartier si pe care i cunoasteau- sa se potoleasca si sa-si vada de treaba!
Astfel la Husi revolutia a fost una deosebit de pasnica, nici un cadru de militie sau securitate nefiind agresat.

La judet la Vaslui, printr-o simpla discutie dintre liderii revolutionari si seful inspectoratului judetean al MI- colonelul Mihaila- din primul moment militia si securitatea vasluiana si-au aratat sustinerea pentru revolutie.
Primul secretar al judetului Ioan Pavel- originar din Timisoara- a luat primul tren spre Timisoara.

La Husi, mai multi cetateni s-au adunat in fata blocului unde locuia prima secretara Maria Roman, strigand anumite lozinci. Dar poate si prin faptul ca sotul acesteia era seful statiei CFR Husi- Roman Stelica (un om deosebit de apreciat si stimat in oras), s-au linistit repede si au plecat.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 19:54

Au deraiat trenul de agemii ce erau, tu crezi ca pe vremea aia erau statii asa peste tot? mai lasa povestile despre comunism si despe dl Onose cel onest sau cum sa ii spun descurcaret.Sau de preasfintul comunist Filioreanu, ce mare cinste sa primesti pe seful regionalei? erai la lucru asta basta

Erau gari mari care nu aveau statii de emisie la manevra ca sa nu mai spun ca erau locomotive la drum care nu aveau statii.

Atita lauzi militia si securitatea Husului de parca curgea lapte si miere la voi.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Mier 23 Mar 2016, 20:05

Statii radio existau in anii 1980 la Husi (mi le aduc aminte foarte clar), dar erau de proasta calitate- acumulatorii se descarcau repede!

Se mai intamplau mici incidente si atunci- de obicei din cauza anumitor conjuncturi nefavorabile si din pacate uneori s-au intamplat si accidente foarte grave atunci din cauza unor erori umane!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: diverse ldh80   Astazi la 18:17

Sus In jos
 

diverse ldh80

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» diverse ldh80
» Galeria mea Norbi
» Diverse (Dan tm)
» Diverse curiozitati
» Diverse
Pagina 4 din 6Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-