Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

  Mersul Trenurilor 2015/2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 928
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mier 11 Mai 2016, 09:58

Iti dau eu explicatie, nema locomotive, mai ales apte de 160km/h. La CFR acum arde o locomotiva pe saptamana iar pana in iunie mi-e teama ca o sa vedem sezonierele de pe M800 trase de LDH'urile de manevra ale BC.
In 80% din cazuri o sa vedem locomotive de V.max 120km.h la vara pe M800...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mier 11 Mai 2016, 10:10

Dr2005 a scris:
Au inclus în mers posibilele întârzieri datorate caniculei. Că altă explicație nu văd pentru timpii ăștia supra-lărgiți.

Pe ce tronson sunt timpii largiti ? Ca eu vad ca timpii pe tronsoane sunt ca in livretul de iarna, iar iarna nu e canicula.


Jurnal Feroviar a scris:
Iti dau eu explicatie, nema locomotive, mai ales apte de 160km/h. La CFR acum arde o locomotiva pe saptamana iar pana in iunie mi-e teama ca o sa vedem sezonierele de pe M800 trase de LDH'urile de manevra ale BC.
In 80% din cazuri o sa vedem locomotive de V.max 120km.h la vara pe M800...

Nici gand, mersul e facut pentru 140-150-160km/h, la 120km/h timpii sunt de 2h45' intre Bucuresti si Constanta (vezi 1921/1922).
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2674
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mier 11 Mai 2016, 21:51

Trenul IR 1922 Mangalia-Sibiu apare pe site ca ar circula chiar din 09.06.2016 - deci mai devreme decat era stabilit.

As vrea sa rog toti pasionatii feroviari si cei ce calatoresc pe ruta acestui tren (Pitesti, Slatina, Rm Valcea etc ) sa incercam sa se mentina acest tren si dupa sezon intr-o forma prescurtata, macar pana la finele actualului mers experimental pe ruta Bucuresti Nord-Sibiu si retur ca tren IR de noapte tarifat Regio in continuare evident. Ca si compunere - un AM Desiro cu fotolii de 70 de locuri cred ca ar fi suficient pt inceput - poate pana atunci mai ies de la reparatii. Avantaje: consum redus, conditii decente fotoliile fiind destul de OK (nu stralucite dar avand in vedere tarifele asta e ), spatiu destul pt bagaje mari, rebrusare rapida etc Este absolut necesar un tren de noapte pe ruta Bucuresti-Sibiu in conditiile in care nu exista autocar care sa ii faca concurenta. Eventual la intoarcerea din Sibiu mersul ar trebui modificat astfel incat sa ajunga seara la o ora mai decenta in Capitala - nu la 2 dimineata ca in sezon. Sau sa fie tren de noapte in ambele sensuri - sa ajunga la primele ore ale diminetii in Bucuresti sau Sibiu. Se pot imagina destule solutii - daca se vrea.

Pe ruta Bucuresti-Sibiu trenul este necompetitiv fata de autocare din motive evidente (pret aberant raportat la durata calatoriei). Din pacate autocarele nu au concurenta pe aceasta ruta in timpul zilei - dar CFR Calatori ar putea specula faptul ca noaptea principalul competitor doarme...  Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mier 11 Mai 2016, 22:40

Dacă nici cei cu autocarele nu se bagă, e clar că sunt călători puțini.

Am circulat București - Lotru anul trecut cu trenul ăsta. Mai departe de Drăgășani mai rămăseseră călători care ar fi încăput lejer într-un singur 20-55. Și asta în august, într-o vineri spre sâmbătă și cu o vreme destul de bună.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mier 11 Mai 2016, 22:46

Bagă un ADH 11, că ăla chiar e ok, față de șobolan. Sibiul are ADH-uri destule. Sunt mai comode, silențioase, comode și poți stinge luminile în compartimente.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Joi 12 Mai 2016, 01:19

Daca e sa ma iau dupa ce spuneau niste lucratori la Depoul Sibiu acum putin timp, pe la anul or sa cam dispara garniturile clasice in zona pentru locale. Deci Nu cred ca or sa bage ADH-uri.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Joi 12 Mai 2016, 08:24

Dr2005 a scris:
Au inclus în mers posibilele întârzieri datorate caniculei. Că altă explicație nu văd pentru timpii ăștia supra-lărgiți.

Eu nu vad deloc timpi largiti cu atat mai mult supra-largiti ci doar greseli/modificari remediate aproape de ultima suta de metri. Nu ai vazut ca la 15:00 soseste IR 1582 Constanta-Buc.Nord ala de merge fara oprire cu viteza maxima de 160 km/h ? Iar la 14:50 ar fi plecat IR 1936 Brasov-Constanta din Buc.Nord ceea ce nu putea intampla fiind linie simpla pana la kilometrul 4/700metri se fac 5 minute la cum vine IR 1582 timpuriu ar fi trebuit sa-l tina vreo 4-5 minute la semnalul dupa Bucuresti Baneasa ca sa treaca IR 1936. In plus ai putea vedea ca 1981 va scoate 2h24' la dus cu 3 opriri iar in prezent un tren IR cu 4 opriri intre Buc.Nord si Constanta scoate 2h28' cat crezi ca au largit mai mult de 1 minut nu are cum.

Jurnal Feroviar a scris:
Iti dau eu explicatie, nema locomotive, mai ales apte de 160km/h. La CFR acum arde o locomotiva pe saptamana iar pana in iunie mi-e teama ca o sa vedem sezonierele de pe M800 trase de LDH'urile de manevra ale BC.
In 80% din cazuri o sa vedem locomotive de V.max 120km.h la vara pe M800...

Trenurile de 150-160 vor avea locomotive pentru viteza respectiva daca se intampla sa cada vreuna nu e capat de tara un tren o singura zi hai 3-4 zile tot sezonul sa circule cu una limitata dar stati linistiti ca au soluti de avarie stiu si ei ca nu pot trimite DA la tren de 160 km/h Smile)))

cristy79 a scris:
Trenul IR 1922 Mangalia-Sibiu apare pe site ca ar circula chiar din 09.06.2016 - deci mai devreme decat era stabilit.

As vrea sa rog toti pasionatii feroviari si cei ce calatoresc pe ruta acestui tren (Pitesti, Slatina, Rm Valcea etc ) sa incercam sa se mentina acest tren si dupa sezon intr-o forma prescurtata, macar pana la finele actualului mers experimental pe ruta Bucuresti Nord-Sibiu si retur ca tren IR de noapte tarifat Regio in continuare evident. Ca si compunere - un AM Desiro cu fotolii de 70 de locuri cred ca ar fi suficient pt inceput - poate pana atunci mai ies de la reparatii. Avantaje: consum redus, conditii decente fotoliile fiind destul de OK (nu stralucite dar avand in vedere tarifele asta e ), spatiu destul pt bagaje mari, rebrusare rapida etc Este absolut necesar un tren de noapte pe ruta Bucuresti-Sibiu in conditiile in care nu exista autocar care sa ii faca concurenta. Eventual la intoarcerea din Sibiu mersul ar trebui modificat astfel incat sa ajunga seara la o ora mai decenta in Capitala - nu la 2 dimineata ca in sezon. Sau sa fie tren de noapte in ambele sensuri - sa ajunga la primele ore ale diminetii in Bucuresti sau Sibiu. Se pot imagina destule solutii - daca se vrea.

Pe ruta Bucuresti-Sibiu trenul este necompetitiv fata de autocare din motive evidente (pret aberant raportat la durata calatoriei). Din pacate autocarele nu au concurenta pe aceasta ruta in timpul zilei - dar CFR Calatori ar putea specula faptul ca noaptea principalul competitor doarme...  Very Happy

1. Daca ai fi studiat 5 minute livretele care de cativa ani sunt publice chiar si la copii de 8 ani plus ca si in brosura Mersul Trenului editatia 2015-2016 apare ca circula incepand cu 10/11.06.2016 nu e deloc devreme ba chiar e un lucru normal e deja vacanta, e cald, alti fac baie iarna sau de 1 mai la 11 iunie deja la orele pranzului cat ar fi de rece apa tot te bagi in ea, plus ca pe litoral lumea gaseste ceva de facut si cand e frig, furtuna sau apa rece.

2. Care pasionati feroviari ? Nu exista asa ceva, cel putin eu nu am gasit traducere pentru acest pasionat feroviar, fiecare isi urmareste propriile interese ascunse, murdare sau meschine. Sa fi pasionat feroviar in 2016 in Romania nu stiu cum as putea traduce dupa ce am facut cunostinta chiar si virtual cu multe specimene negative care traiesc in lumea lor doar pentru a face rau altor pasionati sau angajatilor de la cf direct sau indirect fara sa-si dea seama de prostia lor.

3. Cum putem noi incerca sa tinem in tren pe ruta Bucuresti-Sibiu cand unii zic hais si ceilalti cea ? Unii vor tren de noapte spre Sibiu prin Brasov acum tu vrei pe Valea Oltului, hotarati-va si trimite-ti "mailu salvator" daca se poate spune asa.

4. AM Desiro cu 70 locuri ? Are 74 locuri in total cu 4 mai mult decat cred unii la fel cum cred unii ca la seria 22-96 exista doar 50 de vagoane cand in realitate sunt 51 bucati. Automotoarele Desiro tot intra la reparatie s-ar putea ca nici din toamna sa nu fie disponibil apoi mai e o chestie daca baga sageata spre Sibiu si nu va avea calatori apoi ce mai ziceti ? De unde anticipatio voi cativa pasionati care va place sa mergeti cu trenul ca trenul asta va avea cel putin 70-80% grad de ocupare ca sa fie mentinut in circulatie ? Oare pe Brasov nu ar fi avut mai multi calatori ? Dar pe Brasov e o problema ca e electric pe Buc-Brasov si diesel pe Brasov-Sibiu iar mesterii de la Softronic i-au laudat unii si alti ca ei vor sa fie primii din Europa care vor sa scoata o rama electrica care sa mearga si diesel, va dati seama ce n-au reusit giganti din Vest cu renume, traditie si experienta vor reusi 20 oameni de la fabrica din Oltenia.

5. Este necesar un astfel de tren si are destule avantaje si dezavantaje dar nu depinde de noi sau de 2-3 mailuri trimise. Daca s-a facut ceva in urma unor mailuri asta nu inseamna ca daca trimitem acum ca vrem tren Satu Mare - Varna o sa avem, se analizeaza si calculeaza destul si apoi se pierde dosarul pe drum si iar o luam de la capat. Din 16 ianuarie la 4 luni de la mare plimbare a pasionatilor cu sefii CFR chipurile s-a adus la cunostinta ca IR 1745/1746 are vagoane Alstom 19/20-76 desi tind sa cred ca acesta a fost unul din subiectele evitate caci unor pasionati care au fost la acea intalnire cu CFR-isti le plac mai mult Alstomurile decat vagoanele cu prize de parca ei ar merge zilnic cu acest tren. O fi mai comod 19/20-76 dar sutele de calatori care calatoresc zilnic cu aceste 2 trenuri 1745 si 1746 poate nu le arde de pseudo-preferintele pasionatilor, poate ca la 16 ore cat merge trenul de la Satu Mare la Buc.Nord ai nevoie sa suni pe cineva in conditile in care tehnologia din 2016 e buna e rapida dar cand vine vorba de baterie mai bine revi la un telefon mai vechi.

6. Te-ai gandit ca daca nu exista autocar noaptea poate nu exista nici calatori ? Cine crezi ca merge noaptea cu autocarul mai ales iarna in afara de rutele lungi si cu traditie ?

7. Pentru intoarcere ora cea mai potrivita ar fi sa ajunga in Bucuresti Nord la 22:40 in felul asta s-ar crea o legatura pentru cei ce vin de la Pitesti si ar merge cu IR 1667 spre Moldova. Pe ruta cealalta pe Brasov nu mai zic nimic ca s-ar gasi unii haterii sa zica ca vreau eu pe Brasov.


Dr2005 a scris:
Dacă nici cei cu autocarele nu se bagă, e clar că sunt călători puțini.

Am circulat București - Lotru anul trecut cu trenul ăsta. Mai departe de Drăgășani mai rămăseseră călători care ar fi încăput lejer într-un singur 20-55. Și asta în august, într-o vineri spre sâmbătă și cu o vreme destul de bună.

Stilul asta nu mi-a placut niciodata ce am vazut in ziua in care am fost eu se intampla in fiecare zi, da poate la trenurile de naveta dar sa compari o zi de marti cu una de joi nu sa compari lunea dimineata cu duminica dimineata. Dr2005 acolo asa o fi dar vezi ca nu merge figura asta peste tot si iti dau un singur exemplu testeaza R 5056 Marasesti-PL.Sud intr-o zi de luni si apoi testeaza-l intr-o zi de duminica sa vezi diferente ca de la microbuz la etajat Wink


mielutu zburator a scris:
Bagă un ADH 11, că ăla chiar e ok, față de șobolan. Sibiul are ADH-uri destule. Sunt mai comode, silențioase, comode și poți stinge luminile în compartimente.

Nu cred ca s-ar risca nimeni sa trimita ADH atata drum pana la Capitala mai ales daca n-ar avea calatori. Solutia este Desiro au experienta sunt mai noi ca ADH-urile au fost folosite la drumuri de 400 km mai ales cele cu 74 de fotolii nu am ce sa reprosez nici macar celor cu 120 locuri am mers cu ele in ultima perioada daca e sa pice pica asta e, cand EA-ul sau GM-ul pica nu esti in aceeasi situatie ? Tot cu intarziere ajungi, ca sunt ele mai firave iarna asta e o problema la care nu ma bag.

Adirmvl a scris:
Daca e sa ma iau dupa ce spuneau niste lucratori la Depoul Sibiu acum putin timp, pe la anul or sa cam dispara garniturile clasice in zona pentru locale. Deci Nu cred ca or sa bage ADH-uri.

Dispare de tot ? Aduce malaxa 77 care stau in conservare prin diferite depouri sau le anuleaza de tot ? Desiro nu cred ca vor aduce ca si asa sunt putine si e nevoie de ele in alta parte.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Joi 12 Mai 2016, 11:29

Asta au zis. Am auzit destul de bine, ca eram la un rand de scaune de ei. Doar ca nu pot crede orice vorba auzita de la un ceferist, avand in vedere ca am auzit destule pareri sau inormatii gresite. Faza e ca ei au R-ul ala Sibiu-Medias cu 6-7 vagoane, ar trebui sa trimita doua ADH-uri sau trei Desiro. A, ziceau ca tot lucrau la 2-3 ADH-uri, asta mi se pare plauzibil.

La Sibiu sint destule Desiro, dar si ADH-uri. Daca ar fi active toate ar putea sa dea si in alte parti cateva si ei sa compuna toate localele cu AM-uri, dar nu stiu cate sint bune de drum in prezent.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Joi 12 Mai 2016, 17:27

Planul cu formarea tuturor trenurilor R de la Sibiu cu automotoare e vechi de prin 2012. Tot atunci s-a decis și scoaterea din circulație a DA-urilor. Anii au trecut, la DA-uri s-au făcut RR-uri, iar R8-urile la Desiro abia au început anul trecut.
ADH-urile cred că sunt o cauză pierdută, puțin probabil să poată fi reparate prea rapid (sau se vor face 2 și canibalizate alte 2 și tot așa), mai ales că se strică la ele de toate, de la uși (pe astea nu cred că le mai repară) la cardane.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Vin 13 Mai 2016, 00:08

ADH11 este cel mai bun automotor în circulație în România dpdv. al confortului. Desiro e un dezastru la partea asta, pe drumuri de +3 ore.
Al naibii ADH 11, ăla de la TFC aleargă de n-are aer, a avut o (o!!!) defecțiune majoră într-un an, băi oare cum de lor le merge ADH-ul dar la CFR n-au mers? Să fiu al naibii dacă mă prind!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Vin 13 Mai 2016, 01:46

Mielutu, pai... Ale CFR-ului au fost facute pentru CFR... Wink

Cu defectiunile nu stiu ce sa zic. Ce pot spune e ca i-am vazut pe nasii de pe 205, de la RT. Insistau sa nu fie deschise usile si geamurile pe partea cu vegetatie, sa nu intre frunze-n tren.

Doctore, oamenii aia vorbeau inclusiv de burdufurile unui ADH.

Ca idee, se plangeau ca o DA a fost trimisa la Brasov (nu i-am retinut numarul) si au trebuit sa faca ei nu stiu ce suruburi pentru ca s-a intors cu ele lipsa. I-au intrebat pe brasoveni ce s-a intamplat si ei au cam ridicat din umeri. Din ce am dedus din discutie e lipsa mare de piese.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Vin 13 Mai 2016, 09:29

Fiecare ciupește câte ceva de pe locomotivă când o conduce. Când 1621/2 mergea cu locomotivă diesel de Timișoara până la Sibiu, la Sibiu se schimba locomotiva, că nu voia timișoreanul să lase locomotiva sibianului sau invers, că toate erau cu titulari.
Soluția e simplă: mecanicul să refuze să ia în primire locomotiva incompletă sau să consemneze lipsurile într-un proces verbal. Dar are cineva curajul ăsta?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2478
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5002
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Vin 13 Mai 2016, 09:33

Dr2005 a scris:
Fiecare ciupește câte ceva de pe locomotivă când o conduce. Când 1621/2 mergea cu locomotivă diesel de Timișoara până la Sibiu, la Sibiu se schimba locomotiva, că nu voia timișoreanul să lase locomotiva sibianului sau invers, că toate erau cu titulari.
Soluția e simplă: mecanicul să refuze să ia în primire locomotiva incompletă sau să consemneze lipsurile într-un proces verbal. Dar are cineva curajul ăsta?


Are. Dejeanul urla in Suceava cand locomotiva este predata de catre iesenii la intoarcere cu 12837 sau 1831 si lipseste ceva de pe ea.

_________________
Sus In jos
ALEXCFR



Numarul mesajelor : 1902
Varsta : 21
Localizare : Rm.Sarat-Bucuresti
Reputatie : 3524
Data de inscriere : 05/03/2013

MesajSubiect: MERSU TRENURILOR 2015-2016   Vin 13 Mai 2016, 11:32

Au aparut trenuri sezionere pe siteul CFR Calatori
Sus In jos
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Vin 13 Mai 2016, 12:05

Cei din depou se vaitau de asta, nu mecanicii, ca ei trebuiau sa aiba grija sa mearga.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Astazi la 09:41

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2015/2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Pagina 6 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-