Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

  Mersul Trenurilor 2015/2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 16:06

Asa ar trebui sa ia lumea pe bucati de exemplu la 1527 Buc.Nord-Sibiu pana la Brasov e IR iar de la Brasov la Sibiu e tarifat Regio daca ar fi sa iei din 2 bucati ar iesi mai ieftin si asta ar fi unul din motivele pentru care sa pleci la Sibiu cu 1527. Daca pleci cu 472 platesti tot IR dar faci cu 1h45 mai putin. Dar cine sa cunoasca aceste combinati in afara de pasionati ? De aia se si merge pe sipca si CFR nu-si bate capul Wink
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1246
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2665
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 18:05

Nu vad cine ar merge la Sibiu cu trenul... afara de cativa pensionari nostalgici, unii cu handicap care abia reuseau sa se urce in tren nu am vazut pe nimeni in Gara Sibiu sa se urce in trenul de Bucuresti, in timp ce autogara situata chiar alaturi gemea de lume si autocarele plecau pline spre Bucuresti ba chiar isi permiteau sa refuze pe cei ce nu aveau rezervare.

Deci sfatul meu este sa nu isi mai bata capul lumea sa ia bilete pe bucati si sa faca tot felul de calcule complicate... Autocarele pe aceasta ruta nu au concurenta, CFR e din alt film aici. E suficient sa arunci un ochi pe preturi si durata calatoriei ca totul e foarte clar.

Blue Air si-a pus un banner urias in care isi promoveaza ruta Bucuresti-Iasi chiar sub nasul CFR, vizavi de Gara de Nord, bannerul e cat un bloc si deja lumea incepuse sa discute pe tema asta... Bannerul ridiculiza evident tarifele trenului si durata calatoriei fata de mega-oferta lor. Hai sa zicem ca pe Iasi durata calatoriei mai e cum mai e - dar de exemplu pe Timisoara sau Cluj este pur si simplu o rusine ce se intampla acolo Sad Nu stiu daca low-costurile astea vor musca din clientii CFR Calatori, nu am date sa ma pronunt inca, timpul ne va arata care va fi situatia - dar ofertele suna al naibii de bine si se si pricep sa isi vanda marfa. Ca ele vin cu multe stelute in care nu totul e chiar asa, asta e partea a doua. Cine mai sta sa se uite la stelute? Sad

Azi IR 1630 ... m-am riscat sa iau bilet fara loc si bine am facut, trenul era sa zic 70%, dar m-a frapat curatenia ce domnea peste tot, la buda sapun, hartie, scria "Revizia Grivita: dezinfectat 05.03.2016", perdelele miroseau frumos si erau aproape apretate (!!!) si in tot vagonul mirosea foarte frumos - totul bec. Nu stiu de ce sunt atata de hulite aceste vagoane 21-87 - mie mi se pare foarte foarte OK, loc pt picioare, scaune moi, foarte silentioase. Plus ca au si capacitate mare. Mie imi plac mult si de-aia am si mers la aceste vagoane aflate in coada trenului unde a fost mai liber. Very Happy

IR 1783 - 3*Desiro tinde sa devina noua vedeta a diminetii in Gara de Nord, azi era deja 90% cand mai erau cam 10 minute pana la plecare Smile


Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Sam 05 Mar 2016, 18:17, editata de 1 ori
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2305
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4403
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 18:13

Cand CFR CALATORI va avea din nou datorii la bugete NU cred ca U.E. va mai fii de acord cu stergerea lor si atunci vor trebui reduse COSTURILE inclusiv cu angajatii + reducerea numarului de blatisti prin controale severe si eficiente la toate trenurile in toate zilele saptamanii deoarece sunt destui salariati care sa faca acest lucru pe langa MUNCA DE BIROU de multe ori ineficienta.

Eu as fii multumit daca in urmatorii 3-5 ani NU vor mai creste tarifele la calatoria cu trenul si sa creasca doar veniturile romanilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 18:30

Trenurile spre Moldova cară multe persoane cu bagaje mari (mai ales toamna când se face vinul), studenți (tot cu papornițe mari)... Ăștia nu or să meargă niciodată cu avionul, pentru că excesul de bagaj se taxează bine de tot. În plus, mulți se opresc la Rm. Sărat, Tecuci, Vaslui, Bârlad... pe când avionul nu face halte acolo. Asta ca să nu mai vorbim de cât te costă drumul până la aeroport (dacă ești din provincie și nu știi cum e cu 783-ul ori nu validezi cum trebuie și iei amendă, ori iei un taxi care-ți ia și 150 - 200 lei până în oraș, că te miroase de la o poștă că nu ești de acolo; sau, mai rău, taximetristul te duce în pădure la Snagov și-ți ia gâtul, cum au mai fost cazuri).

razvan-trenuri a scris:
Cand CFR CALATORI va avea din nou datorii la bugete NU cred ca U.E. va mai fii de acord cu stergerea lor si atunci vor trebui reduse COSTURILE inclusiv cu angajatii + reducerea numarului de blatisti prin controale severe si eficiente la toate trenurile in toate zilele saptamanii deoarece sunt destui salariati care sa faca acest lucru pe langa MUNCA DE BIROU de multe ori ineficienta.
Văd că toți au obsesia cu blatiștii... voi chiar credeți că peste tot se face cum se făcea pe Oltenița acum 10 ani? Acum mai scapă doar ăia de merg o haltă - două și nu apucă nașul să ajungă la ei. Parcă povestea Katalyn pe aici cum era supracontrolul pe București - Videle. Și supracontrol e mai mereu pe acolo, de câte ori merg în zona aia prind supracontrol. Și dacă la 5 vagoane pline găsește doar 2 - 3 nefericiți fără bilet... ce dracu' număr de blatiști să mai reducă? Ăia 2 - 3 poți să îi reduci doar punând tunichete la peron în fiecare stație și paza înarmată să nu sară vreunul peste turnichet. Dar asta costă de câteva milioane de ori mai mult decât paguba produsă de 2 - 3 blatiști la un tren.

Datoriile vechi tot prin ,,grija" statului au apărut, pentru că, până în 2012, CFR Călători primea fonduri de la stat (după care ne-am trezit cu infringement că e favorizat CFR Călători față de privați) pentru orice, așa că nu avea niciun interes să producă ceva, era un fel de RATB mai mare. După aia lucrurile s-au schimbat, așa că societatea a trebuit să trăiască din ce producea. Și uite că poate trăi din ce produce, pentru că după 1 an și un pic de ,,chin" a reușit să își reducă datoriile către furnizori, ba chiar să investească în câteva vagoane modernizate. Totul din fonduri proprii.

Tarifele cresc cu inflația, anual se face o verificare a indicelui prețurilor de consum. Anul trecut a fost de 98%. Dacă era cu mult peste 100 sigur creșteau prețurile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 18:35

Problema este ca nu toata lumea stie sa isi ia bilete pe bucati, plus ca risti sa prinda altul locul tau pe alt tronson.
Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 923
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 18:39

Anul trecut erau diferente pe ruta asta, daca luai la IR 346 plateai 73 de lei iar daca luai la IR 1527 plateai 63 de lei tarif intreg pe toata distanta Bucuresti-Sibiu, acum vad ca sunt aceleasi preturi, bila neagra pentru CFR Calatori.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1246
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2665
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 19:19

Si eu cred ca desi blatismul exista, nu mai are nici pe departe volumul din trecut.

De exemplu - pe Targoviste am avut socul ultima oara ca si o satra de 5-6 tigani care a mers pana la Titu cu IR 1886 sa isi fi luat bilet - toti aveau bilete ( e si firesc acum, ca tarifele sunt normale la cap) si erau foarte speriati sa nu distruga ceva prin sageata, nashul i-a avertizat scurt ca daca gaseste mizerie sau fac galagie ii arunca din tren Smile Ca urmare pana la destinatie nu au zis nici pis si nici nu s-au miscat de la locurile lor.

Cred ca depinde mult de nashul respectiv - anul trecut prima si singura data cand am mers cu 3003 era o femeie controlor care lua la greu cate 1-2 lei de la "amatori" pana la Pl Vest.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 20:01

Erau diferențe pentru că 1527 schimba numărul la Brașov și continua ca R, pe când acum e IR pe întreaga distanță.

Nașii au o normă de încasări din bilete, vreo 700 lei pe lună. De aia se înghesuie acum toți să prindă o neinteroperabilă fără case de bilete (de ex. Turnu Măgurele). După ce își fac norma... poate mai ciupesc 1 leu sau 2, dar așa și pe 3001 mai sunt navetiști cu ștate vechi care mai scapă cu 3 - 4 lei în loc de 8 sau cu un bilet la tarif de tren împărțit la 2 - 3 oameni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
florin94



Numarul mesajelor : 104
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 443
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Sam 05 Mar 2016, 21:33

[quote="cristy79"]Nu vad cine ar merge la Sibiu cu trenul... afara de cativa pensionari nostalgici, unii cu handicap care abia reuseau sa se urce in tren nu am vazut pe nimeni in Gara Sibiu sa se urce in trenul de Bucuresti, in timp ce autogara situata chiar alaturi gemea de lume si autocarele plecau pline spre Bucuresti ba chiar isi permiteau sa refuze pe cei ce nu aveau rezervare.

Deci sfatul meu este sa nu isi mai bata capul lumea sa ia bilete pe bucati si sa faca tot felul de calcule complicate... Autocarele pe aceasta ruta nu au concurenta, CFR e din alt film aici. E suficient sa arunci un ochi pe preturi si durata calatoriei ca totul e foarte clar.

Eu iti spun sincer ca Sibiul genereaza multi calatori pentru Brasov, Ploiesti, Bucuresti si viceversa. Am mers de multe ori cu 1621/2 1346/7. Cea mai mare parte a studentilor de la mine de la facultate merg cu 1346 pentru ca e mai tarziu decat 1621 si ajunge la o rezonabila in SB. E lume multa la aceste trenuri, nu mai vorbesc de week-end. In schimb 1527/6 e slabut pana/de la BV. De Ister nu stiu ca nu am mers decat de 2 ori si doar cu 472.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Dum 06 Mar 2016, 07:23

Dr2005 a scris:
Erau diferențe pentru că 1527 schimba numărul la Brașov și continua ca R, pe când acum e IR pe întreaga distanță.

Nașii au o normă de încasări din bilete, vreo 700 lei pe lună. De aia se înghesuie acum toți să prindă o neinteroperabilă fără case de bilete (de ex. Turnu Măgurele). După ce își fac norma... poate mai ciupesc 1 leu sau 2, dar așa și pe 3001 mai sunt navetiști cu ștate vechi care mai scapă cu 3 - 4 lei în loc de 8 sau cu un bilet la tarif de tren împărțit la 2 - 3 oameni.

Si inca merge faza cu un bilet la 2-3 insi chiar si la supracontrol dar cifrele sunt mici. De exemplu intr-o zi normala la R 5071 din 130 calatori doar 10-15 merg cu nasul restul au abonamente. La un tren mai plin sa zic 5072 din vreo 270 calatori maxim 30-40 merg cu nasul dar la cat de des vine supracontrolul pe aici si le taie un bilet de fes sau un bilet la 2 insi in curand si astia o sa-si cumpere aboanamente.

Pe 3001 sau alte trenuri R de pe Buc-Brasov e liniste dar eu vorbesc doar de sectorul Ploiesti Vest - Brasov si retur. Am venit zilele trecute de la tara am luat din Pietrosita duba Grup Atyc Srl de 14:20 Targoviste-Pucioasa-Pietrosita-Sinaia-Brasov-TG.Secuiesc-Onesti trebuia sa vina pe la 15:00 in Pietrosita si prindeam lejer la halta Sinaia Sud la ora 15:55 trenul R 3008 Brasov-Buc.Nord dar duba a ajuns in statie la Pietrosita la 15:16 ca a oprit peste tot pentru a face incasari cat mai mari. Am ajuns la Sinaia Sud cu 2 minute inainte sa vina trenul si duba a ramas in statie cu probleme la motor. M-am urcat in tren si m-am dus imediat la partida trenului care in 3 minute cat face trenul de la Sinaia la Sinaia Sud h au facut revizia la toate cele 4 vagoane. Am solicititat bilet nu avea sa-mi dea rest la 50 lei si am mers asa pana la Campina, toti care urcau aveau bilete si abonamente sau autorizati/permise. Pana la urma dupa Campina s-a dus nasul prin tren si a reusit sa schimbe aia 50 lei si mi-a dat biletul la tarif de casa 7,30 lei. Stiti cati bani facuse nasi de la Brasov pana la Sinaia Sud ? Fix 18 lei aveau ca erau din spaga sau din vanzarea de bilete era problema lor nu a mea sau a noastra.

Putea sa comenteze sa zica ca de ce vin cu 50 lei sa cer bilet dar nu au facuto mai ales ca le-am explicat ca nu aveam de unde sa stiu ca o sa prind trenul asta.

Revenind la subiect IR 1527 are calatori pentru cele 5 vagoane pana la Brasov pentru cele 352 locuri care le are, iar d ela Brasov continua spre Brasov cu 3 vagoane cu fix 200 locuri deci trageti si voi concluzile daca are sau nu are calatori. Dar daca va uitati la mersul lui 1527 si al lui Ister mai bine alegeti Ister unde puteti prinde la aceesi bani vagon 84-96 iar durata de la Buc.Nord la Sibiu e mai mica cu 1h45'.

IR 1527 are urmatoarea compunere : 20-87, 84-87, 89-87 + 20-87, 20-87. Ultimile 2 vagoane raman la Brasov. Eu i-as fi bagat oferta tarif-Regio pe toata distanta si as fi marit usor capacitatea numarului de locuri :

21-87, 21-87, 84-84, 89-87 + 21-87, 21-87. Adica cu 108 locuri in plus iar opriri in plus nu mai ai unde sa-i mai pui poate cine stie un Comarnic si atat.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mar 08 Mar 2016, 11:58

Anunt in Timisoara Nord( extras)

la data de 17/18 martie 2016 trenul 1766 anulat
suplimentar 12766 plecare Timisoara Nord 16.10 sosire Iasi 09.37 Circula conform mers trimis prin e-mail.

la data de 17 martie 2016 trenurile 1621 1622 anulate pe distanta Brasov-Timisoara Nord si retur, circula conform livret pe distanta Brasov-Bucuresti Nord si retur

la data de 17 martie 2016 trenurile 12819 si 12820 anulate.

Intrebare: ce cistiga CFR ca circula 12766 cu sosire la 09.37 si in urma lui pleaca 12838 la 17.55 soseste la Iasi 10.37 ?

Nu puteau fi cuplate aceste doua trenuri?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mar 08 Mar 2016, 12:39

Ba da puteau să îl anuleze și să îl lase doar pe 1838 cu grupa de Botoșani
Zici CFR și tragi apa doar ști dane anu trecut când a avut 1765 120 de minute întârziere la Ilva și 1837 a circulat la 20 de minute în spatele lui..
Prostălăii puteau să rezolve problemă traversarii de la Glogovat cand racordul a fost închis dar la cum se lucra la noi dura cel puțin 3 ani un subpasaj
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mar 08 Mar 2016, 13:33

R 13063 Tecuci 09:07 - Bârlad 10:24
*Circula în perioada 14.03 - 20.05.2016, fara sâmbata, duminica, luni si zile sarbatori legale.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mar 08 Mar 2016, 13:40

Adrian78 a scris:
Ba da puteau să îl anuleze și să îl lase doar pe 1838 cu grupa de Botoșani
Zici CFR și tragi apa doar ști dane anu trecut când a avut 1765 120 de minute întârziere la Ilva și 1837 a circulat la 20 de minute în spatele lui..
Prostălăii puteau să rezolve problemă traversarii de la Glogovat cand racordul a fost închis dar la cum se lucra la noi dura cel puțin 3 ani un subpasaj

Inteleg ca le trebuia dusa garnitura la Iasi pentru retur, dar puteau sa o lege la 12838 si sa duca locomotiva in DT, ca e a Brasovului.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Mar 08 Mar 2016, 13:55

dan tm a scris:
Adrian78 a scris:
Ba da puteau să îl anuleze și să îl lase doar pe 1838 cu grupa de Botoșani
Zici CFR și tragi apa doar ști dane anu trecut când a avut 1765 120 de minute întârziere la Ilva și 1837 a circulat la 20 de minute în spatele lui..
Prostălăii puteau să rezolve problemă traversarii de la Glogovat cand racordul a fost închis dar la cum se lucra la noi dura cel puțin 3 ani un subpasaj

Inteleg ca le trebuia dusa garnitura la Iasi pentru retur, dar puteau sa o lege la 12838 si sa duca locomotiva in DT, ca e a Brasovului.

Ieri a fost arădeancă 695 la 1766 dar asta cu locomotiva era ultima problemă de rezolvat
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016   Astazi la 20:27

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2015/2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Pagina 2 din 23Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-