Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 23 Iun 2017, 18:19

2. Semnalul de intrare in HM Ungheni-Prut dinspre statia Ungheni CFM

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 29 Iun 2017, 13:01

O schita cu statia CFR Vaslui si zona inconjuratoare, cu precizarea ca liniile industriale (arate pe schita) pentru: Depozitele cooperatiei de consum, fosta statie transcontainere, fosta platforma industriala Rediu, fostul CET/Termica (linie care se racorda la HM Munteni) si fosta fabrica de mobila Movas , precum si cele doua foste linii infundate din capatul spre Buhaiesti a statiei Vaslui, sunt desfiintate si demontate din teren.

Pe schita nu am putut marca fostele linii din fosta grupa de marfa a statiei Vaslui (grupa care era situata dupa pasajul denivelat, in sensul spre HM Munteni), deoarece aceasta grupa a fost desfiintata cu mult timp in urma, fapt care a facut imposibila observarea la fata locului a modului cum erau dispuse liniile din aceasta fosta grupa.

Schita am facut-o pe baza observatiilor la fata locului. Cu negru am marcat liniile existente (inclusiv cele industriale mentionate ca si linii desfiintate si demontate din teren), cu verde am marcat liniile propuse in cazul dublarii liniei HM Munteni- Vaslui- Buhaiesti, iar cu rosu am marcat traseul studiat si propus la sfarsitul anilor 80 pentru ceea ce urma sa fie linia de tramvaie spre fosta platforma industriala Rediu.

Sus In jos
TER200



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 782
Data de inscriere : 13/01/2016

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 10 Aug 2017, 17:01

Incepand cu data de 17.08.2017, toate trenurile IR Bucuresti-Iasi si retur au numerele cu 12xxx. Ce se schimba in mersul lor?
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1545
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2987
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 10 Aug 2017, 18:18

TER200 a scris:
Incepand cu data de 17.08.2017, toate trenurile IR Bucuresti-Iasi si retur au numerele cu 12xxx. Ce se schimba in mersul lor?
Se modifica un pic timpii intre Bucuresti si Ploiesti Sud.Afectate la orele de sosire sunt doar cele care vin de la Iasi, cel mai slab timp pe aceasta portiune avand "expresul" care va stabate cei 60km in 50 minute.Probabil sunt iar ceva lucrari...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17895
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Sam 12 Aug 2017, 00:16

E vorba de toate trenurile ce merg spre Ploiesti Sud vor circula cu numar modificat si durata marita din cauza unor lucrari la linie.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1545
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2987
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 14 Aug 2017, 14:51

Intre timp a aparut si comunicatul oficial.Cat despre durata sper sa fie doar o greseala de tehnoredactatre...

Lucrări de reabilitare a podului de la km 57+560

București, 14 august 2017

Compania Națională de Căi Ferate informează că în perioada 17 august 2017 – 15 octombrie 2018 se vor executa lucrări de reabilitare a podului feroviar de la km 57+560, linia CF Brazi – Ploiești Sud, lucrări ce se vor face cu închiderea liniei permanente și scoaterea de sub tensiune Fir I și II Ramificația Ploiești Triaj – Ploiești Sud.

Reamintim că în perioada 12.06 - 26.06.2017 au fost executate lucrări la infrastructura feroviară la intrare în stația Ploiești Sud, pentru realizarea unei joncțiuni (legături) între firul I Ramificația Ploiești Triaj - Ploiești Sud și firul II Marfă Ploiești Triaj - Ploiești Sud. Aceste lucrări au fost realizate pentru a oferi o variantă provizorie de circulație la intrare în stația CF Ploiești Sud, pentru redirecționarea traficului la liniile 1-7 din stație, în perioada derulării lucrărilor de modernizare a podului de la km 56+560, de pe linia CF Brazi - Ploiești Sud, când accesul trenurilor va fi restricționat la liniile 8 și 9.

În perioada de execuție a lucrărilor se vor înregistra întârzieri în graficul anumitor trenuri din cauza redirecționării circulației alternativ pe un singur fir între Ploiești Triaj și Ploiești Sud și între Ploiești Sud și Ramificația Ploiești Triaj și a timpului necesar reînscrierii acestora în grafic, dar și modificări la trasele anumitor trenuri.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10484
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13501
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 14 Aug 2017, 15:00

Nu cred ca este nici o greseala tragic este ca nici termenul ala nu se respecta
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6022
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7305
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 14 Aug 2017, 17:34

Deci în sfârșit încep mult așteptatele lucrări. Fără sa îmi Sara nimeni în cap unii angajați din diferitele ramuri de la cf spuneau ca o parte din trenuri le deviază prin Ploiești Vest cu rebrusare. La prima strigare nu ar putea face asta decât cu trenurile Regio și privați ce va fi vom vedea.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5142
Reputatie : 8014
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 14 Aug 2017, 18:35

Doar IR1551, 1553 si 1555 vor circula cu rebrusare prin Ploiesti Vest.
Nu si cele de rang Regio sau IR spre Moldova care sunt trasate prin Ploiesti Triaj.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 25 Aug 2017, 10:42

cfr500 a scris:
CFR SA a scos la licitatie desfiintarea TDJ din capat X Vaslui, linia spre termica mai e functionala?

http://cfr.ro/index.php/achizitii-iasi/3596-lucrari-de-reparatii-pentru-ridicare-restrictii-de-viteza-pe-aparate-de-cale-linia-600-fir-i-ii-tecuci-iasi-statia-vaslui-inlocuire-tdj-si-refacere-substrat-aparate-cale-cap-x


Nu este vorba de desfiintarea acelui TDJ, ci de înlocuirea lui cu un alt TDJ nou! Citez din linkul postat- la sectiunea Descrierea succinta a contractului sau a achizitiilor/achizitiei:

Lucrarile ce se vor executa in cadrul contractului constau in principal in lucrari de: Inlocuire TDJ 7/5A cu TDJ nou montat pe traverse din beton-armat (tip 49, Tg=1/9, R=190, Af, care include tot materialul metalic si traversele speciale de beton prevazute in planul de montare, inclusiv fixatorii de macaz cu cleme, sistemul de amplasare a electromecanismului de manevrare a macazului si barelor de tractiune si control al acestuia, materialul marunt de cale), inlocuire material marunt de cale uzat, executarea stratului de repartitie la TDJ 7/5A, balastarea aparatelor de cale TDJ 7/5A schimbatorul 5, demontarea/montarea schimbatorului 5 cu înlocuirea traverselor speciale, demontare/montare suprastructura panouri adiacente TDJ 7/5A si diagonala schimbator 5- TDJ 7/5A cu înlocuirea traverselor de lemn necorespunzatoare si a traverselor de beton T13 cu traverse T18 placate, deplacarea traverselor scoase din cale, stivuirea traverselor scoase din cale, incarea, descarcarea si transportul materialelor scoase si introduse in cale, profilarea prismei de balast, ciuruirea materialului de balastare, stivuirea traverselor din lemn scoase din cale, transportul rutier al materialelor scoase si introduse in cale, buraje tehnologice, deplasari de aparate de cale necesare axarii, lucrari SCB.



TDJ 7/5A situat in capatul X (Spre HM Munteni) al statiei Vaslui nu poate fi desfiintat, prin acel TDJ (vezi schita statiei Vaslui postata de mine la acest topic, schita facuta in urma observatiilor pe teren) asigurandu-se accesul dinspre linia 1 (directa) spre celelalte linii ale statiei Vaslui (2, 3, 4, 5, 6 si 7).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 25 Aug 2017, 11:04

Cat priveste fosta cale ferata industriala pentru fostul CET/Termica, linie care se desprindea din HM Munteni si mergea un timp paralel cu M600, aceea fosta cale ferata industriala a fost desfiintata si demontata din teren in jurul anilor 2010-2011.

CET-ul din Vaslui a functionat ultima data prin 2009. Insa, ca toate astfel de CET-uri din tara, proiectate si construite in anii 80, a fost inca de la inceput prost proiectat, datorita:

-Ca si combustibil utilizat la inceput s-a folosit carbunele inferior- lignit, cu o putere calorica slaba.

Intr-un raport din 13 noiembrie 1989 a conducerii judetului Vaslui se precizau urmatoarele referitoare la CET-ul din Vaslui: "...la Uzina de termoficare Vaslui tunelul de dezghet pentru carbune are ca termen de realizare anul 1990, dar stadiul de realizare actual este sub graficul de executie stabilit de comun acord cu constructorul, T.A.G.C.Ind Iasi". Motivul invocat de constructor era "...lipsa materialelor de constructie".

"...principalul neajuns (...) il constituie neasigurarea stocului de carbune pentru perioada friguroasa, de 60 de mii de tone".

"...se intampina greutati si in asigurarea calitativa a carbunelui livrat. Astfel, C.E.U.C. Motru livreaza carbune cu putere calorica intre 1050-1200 kcal./kg., cu mult sub nivelul minim de 1450 kcal/kg."

De-abia prin 1996 CET-ul din Vaslui este trecut pe pacura (partial) si apoi- dupa 1998- pe gaz metan.

-CET-ul fiind situat la marginea orasului, lungimea conductelor de transport si distributie a agentului termic, de la CET pana la blocurile din oras, era foarte mare, generând pierderi insemnate de agent termic pe conductele de transport si distributie.


Apoi, dupa introducerea retelei de gaz metan in municipiul Vaslui, in 1998, majoritatea populatiei s-a debransat in masa de la fostul CET/Termica, punandu-si centrale termice de apartament, pe gaz metan.

Astfel, ramasa fara majoritatea clientilor, CET/Termica isi pierde in mare parte obiectul muncii, iar ultima iarna in care a mai fuctionat CET-ul din Vaslui a fost iarna 2008/2009.

Astazi in Vaslui mai functioneaza (in cadrul sistemului centralizat de termoficare) doar cateva centrale termice de cartier apartinand SC Termoprod SA (mostenitoarea fostei CET/Termica), trecute pe gaz metan prin anii 2002-2004.


Desi CET-ul din Vaslui a fost un esec evident, totusi in anii 80 s-a inceput constructia (neterminata- ruinele se vad si azi) a unui CET si la Bârlad (proiectat sa functioneze tot pe carbune inferior- lignit)!
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2058
Varsta : 26
Reputatie : 4300
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 15 Noi 2017, 15:58

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 04 Dec 2017, 14:23

Mai bine ar dubla portiunea Barlad- Tecuci Ram. Frunzeasca, ca sa nu se mai stea la incrucisari intre Barlad si Tecuci!

Daca s-ar dubla portiunea amintita, atunci ar aveea o justificare desfiintarea HM Ghidigeni!
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1545
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2987
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 05 Dec 2017, 14:20

Cand va fi trafic suficient pentru o dublare a liniei cu siguranta se va face.Din pacate la traficul actual, asa cu incrucisari isi pot permite sa desfinteze o halta de miscare.Probabil vor urma si altele singurul lucru bun este ca pe linie se circula cu o viteza buna, in care se pot recupera lejer si intarzieri de 20 de minute, asa ca  eventualele incrucisari se pot foarte bine face  la Nichiseni situata la  doar la 5 minute.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4900
Reputatie : 6272
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 05 Dec 2017, 14:22

Vorbeam zilele trecute cu cineva de aceasta linie ca trenurile de calatori circula bine pe linie insa cu un cost mare:

LIPSA trenurilor de marfa.
Lipsa trenurilor de marfa denota lipsa locurilor de munca si tot asa un lant sau un cerc vicios.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    

Sus In jos
 

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
» Galati - Braila - Faurei
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 14 din 16Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-