Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2843
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5396
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 20 Apr 2017, 19:47

De remarcat ca in 1988/1989, pe M600, circulau numai 6 perechi/zi de trenuri de rang superior, astfel:


-O singura pereche tren R "Moldova" Iasi- Bucuresti Nord (Iasi plecare 5.35. Clasa 1, 2, vagon-restaurant)

-Doua perechi trenuri A Iasi- Bucuresti Nord, ambele cu grupe directe Husi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la ora 13.50 si 23.45. Compunere: clasa 1, 2, iar cel de 13.50 si vagon-restaurant)

-Doua perechi trenuri facultative A Iasi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la 10.25 si 11.50. Compunere: clasa 1,2).

-O singura pereche tren A Iasi- Mangalia (Iasi plecare 20.35. Compunere: clasa 1,2).




In afara de acestea, mai existau si 3 perechi/zi trenuri personale de lung-parcurs:


-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord

-P Iasi- Barlad- Targu Bujor- Galati

-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Ploiesti Sud- Ploiesti Vest- Brasov.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 401
Reputatie : 2593
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 20 Apr 2017, 20:04

Kapпaтй a scris:
cfr500 a scris:
Partea rea e ca nu este nici un tren care pleaca din Iasi spre Bucuresti intre 6 si 14:25, si urmatorul e la 16:30 si pe urma 2 consecutive la 22:38 si 23:10 pe trasee diferite. Deci ar trebui sa fie o cadenta intre ele...

Ala de 14 e garnitura lui 1667 si e facut de partida de Bucuresti, dupa o noapte de stat pe drum la serviciu e normal sa se odihneasca omul cateva ore si apoi sa plece. Totusi trenurile astea circula si ele dupa anumite calcule nu asa aiurea in vant, bagam tren la ora x ca vrea Ionica, nu e chiar asa. Un tren sa plece la drum trebuie sa indeplineasca multe chestii. Cel mult 1664 merge mutat la 13 dar mai devreme chiar nu are cum, zic ca la 13 e ok iar Bacaul sa vina singur sa nu se mai cupleze in Marasesti cu 1664.


Intra-adevar circula dupa anumite calcule, dar la cFR Calatori banuiala e ca aceste alcule nu sut facute in interesul calatorilor, ci in functie de interesele interne ale companiei
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4975
Reputatie : 7666
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 20 Apr 2017, 23:12

@alliens

I. PREZENTARE GENERALĂ A SOCIETĂȚII
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători „CFR Călători” -S.A., denumită în continuare CFR Călători, înființată prin H.G. nr.584/1998, cu modificările și completările ulterioare, este persoană juridică română, avand forma juridica de societate pe actiuni, care isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane, inclusiv dar fara a se limita la Legea societatilor nr.31/1990, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu completarile si modificarile ulterioare si cu Actul Constitutiv aprobat de Adunarea Generală a Acționarilor.
CFR Călători, în calitate de operator de transport feroviar, este un agent economic, cu capital de stat, licențiat în conformitate cu legislația în vigoare pentru efectuarea serviciului de transport feroviar public de călători, supunându-se atât legislației naționale cât și legislației comunitare, având în vedere că România este stat membru UE. CFR Călători desfășoară activități de interes național cu caracter public social. Furnizarea serviciilor de transport de către CFR Călători se face, în baza contractului de servicii publice încheiat pentru perioada 2016-2020 cu Ministerul Transporturilor, aprobat prin Hotarare de Guvern nr.231/2016 și care se actualizează anual prin Act aditional, după aprobarea legii bugetului de stat.
Principalele reglementări ale Uniunii Europene specifice transportului feroviar public de călători fac parte din al Treilea Pachet Feroviar și sunt reprezentate de regulamente UE care se aplică obligatoriu în forma în care au fost emise: Regulamentul(CEE)1370/2007/CE privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și de abrogare a Regulamentului (CEE) nr.1191/69 și nr.1107/70 ale Consiliului European si Regulamentul(CEE) 1371/2007/CE privind drepturile și obligațiile călătorilor din transportul feroviar, precum și de o serie de directive UE care se transpun în legislația națională.
În scopul realizării obiectului său de activitate în condiții de calitate și siguranță, CFR Călători, în limita competențelor aprobate, prin structura sa centrală și teritorială are în principal următoarele obligații:
- să respecte Reglementările Proprii ale CFR Călători de aplicare a Regulamentului privind transportul pe căile ferate din România aprobat prin O.G. nr.7/2005, cu modificările și completările ulterioare și a Normelor Uniforme privind transporturile pe căile ferate din România aprobate prin OMT nr.655/2007 cu modificările și completările ulterioare;
- să stabilească politica tarifară pe termen scurt, mediu și lung a societății privind traficul intern de călători și să elaboreze reglementări pentru aplicarea politicii tarifare;
- să încheie convenții de prestări servicii cu instituțiile abilitate în vederea acordării facilităților la transportul persoanelor pe calea ferată, în condițiile prevazute de legislația în vigoare;
- să elaboreze instrucțiuni de exploatare tehnică proprii și să aplice măsurile de siguranță a circulației pe calea ferată, în scopul prevenirii evenimentelor de cale ferată;
- să organizeze și să exercite, prin organe proprii specializate, controlul permanent al activității de producție și exploatare și de siguranță a circulației feroviare;
- să ia măsuri pentru folosirea rațională și în condiții de siguranță a mijloacelor de transport feroviar, a instalațiilor, utilajelor și mașinilor, precum și pentru respectarea normativelor tehnice privind întreținerea și repararea acestora, aferente activității proprii;
- să organizeze recepția materialului rulant, a instalațiilor și echipamentelor la unitățile furnizoare și de reparații, în scopul asigurării unei calități corespunzătoare siguranței circulației feroviare;
- să stabilească, cu respectarea prevederilor legale, normativele de personal, funcțiile și meseriile din activitatea proprie, precum și răspunderea acestora față de siguranța circulației;
- să propună spre aprobare norme metodologice pentru selecționarea, școlarizarea, verificarea cunoștințelor și aptitudinilor psihologice ale întregului personal autorizat, cu atribuții în siguranța circulației pe căile ferate române;
- să organizeze, în condițiile legii, autorizarea personalului cu răspunderi în siguranța circulației pe calea ferată, precum și a celui care îndeplinește sarcini de verificare și de îndrumare metodologică pentru siguranța circulației feroviare.

Arata-mi si mie daca la obligatii scrie ca ii revine si stabilirea graficelor mersului trenurilor?!
A, ca poate cere introducerea de trenuri noi sau suplimentare, retragerea sau revenirea pe alte sectii,  sau ca poate cere si niste opriri in plus e alta discutie.

Oameni buni, intelegeti odata pentru totdeauna ca NU cfr calatori intocmeste graficele, ci CFR SA !
Scrie clar aici http://www.cfr.ro/index.php/ct-menu-item-125  
anexa 15 http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%2015%20Reguament%20de%20alocare.pdf

Si putea la fel de bine daca nu se opunea categoric CFR SA sa (re)introduca trenuri si pe intervalele orare destinate mentenantei sa existe si un tren din Iasi cu plecare pe la 10, 11, 12, sau cat doriti dvs, iar cfr calatori sa stabileasca alte turnusuri pentru personalul de tren!
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 496
Localizare : Iasi
Reputatie : 1678
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 21 Apr 2017, 09:26

ldh80 a scris:
De remarcat ca in 1988/1989, pe M600, circulau numai 6 perechi/zi de trenuri de rang superior, astfel:


-O singura pereche tren R "Moldova" Iasi- Bucuresti Nord (Iasi plecare 5.35. Clasa 1, 2, vagon-restaurant)

-Doua perechi trenuri A Iasi- Bucuresti Nord, ambele cu grupe directe Husi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la ora 13.50 si 23.45. Compunere: clasa 1, 2, iar cel de 13.50 si vagon-restaurant)

-Doua perechi trenuri facultative A Iasi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la 10.25 si 11.50. Compunere: clasa 1,2).

-O singura pereche tren A Iasi- Mangalia (Iasi plecare 20.35. Compunere: clasa 1,2).




In afara de acestea, mai existau si 3 perechi/zi trenuri personale de lung-parcurs:


-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc-  Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord

-P Iasi- Barlad- Targu Bujor- Galati

-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Ploiesti Sud- Ploiesti Vest- Brasov.


Cel de 23,45 avea in compunere si vagoane de dormit.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1992
Varsta : 25
Reputatie : 4055
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 21 Apr 2017, 19:53

ldh80 a scris:
Pentru legatura Suceava/Iasi- Brasov, raman totusi la parerea ca cea mai buna solutie at fi existent a doua grupe (una care sa circule prin Suceava- Pascani- Roman- Bacau- Adjud si cealalta grupa care sa circule prin Iasi- Vaslui- Crasna- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Adjud. Ambele grupe sa se combine in Adjud, iar apoi sa circula impreuna prin Onesti- Comanesti- Siculeni- Sfantu Gheorghe- Brasov).



  .

IR 1540/1541 trebuie sa ramana ca in prezent pe racordul de la Pascani, cu o eventuala grupa Suceava-Bacau, ca in Bacau sta vreo 10 minute pentru revizie. Partea proasta e suprapunerea intre Pascani-Bacau. Daca coridorul 9 era finalizat Pe Iasi-Pascani-Ploiesti, multe IR Iasi-Bucuresti dispareau de pe M600.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2843
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5396
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 21 Apr 2017, 22:15

Cu asa ceva nu pot fi de accord! Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov! Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4046
Reputatie : 7149
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 21 Apr 2017, 22:54

ldh80 a scris:
Cu asa ceva nu pot fi de accord!  Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov!  Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).

Pentru asta trebuie sa convingi cat mai multe persoane din zona de utilitatea acestor legaturi, eventual strangere de semnaturi si petitia trimisa la conducerea CFR Calatori.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1992
Varsta : 25
Reputatie : 4055
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Sam 22 Apr 2017, 00:14

ldh80 a scris:
Cu asa ceva nu pot fi de accord!  Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov!  Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).
Punem 401/402 si 1540/1541 pe 600. Bun, nu mai exista tren IR direct Iasi-Roman-Bacau cu exeptia lui 1852 care circula vineri si 1851 de duminica.
Aduna locuitorii din Vaslui, Bârlad, Tecuci  si pe cei din Roman si Bacau.
Si eu vreau inapoi Botosani-Brasov/Mangalia/Iasi via Pascani/Dorohoi, dar daca cei din Botosani au alergie la tren...
offtopic offtopic offtopic
Si in prezent Iasiul de Tecuci e legat de 8 perechi de IR, pe când Iasi-Roman-Bacau de numai 2 perechi si a 3 e de week-end.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2120
Reputatie : 4809
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Sam 22 Apr 2017, 00:29

Tecuciul e pur și simplu în drum.
De aia sunt multe legaturi, nu că s-ar fi gândit cineva " hai să punem multe legături Iași Tecuci, că sunt călători".
Și or mai fi și care schimbă trenul, de pe 704 pe 600, nu știu.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2843
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5396
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Sam 22 Apr 2017, 09:58

cfr500 a scris:
ldh80 a scris:
Cu asa ceva nu pot fi de accord!  Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov!  Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).
Punem 401/402 si 1540/1541 pe 600. Bun, nu mai exista tren IR direct Iasi-Roman-Bacau cu exeptia lui 1852 care circula vineri si 1851 de duminica.
Aduna locuitorii din Vaslui, Bârlad, Tecuci  si pe cei din Roman si Bacau.
Si eu vreau inapoi Botosani-Brasov/Mangalia/Iasi via Pascani/Dorohoi, dar daca cei din Botosani au alergie la tren...
offtopic offtopic offtopic
Si in prezent Iasiul de Tecuci e legat de 8 perechi de IR, pe când Iasi-Roman-Bacau de numai 2 perechi si a 3 e de week-end.


Pentru cei care locuiesc in Iasi si vor sa ajunga la Bucuresti, sunt IR-urile Iasi- Bucuresti care circula pe M600!

Pentru cei din Suceava si de pe restul magistralei 500 care vor sa ajunga la Bucuresti, sunt cred destule IR-uri Suceava- Bucuresti pe M500 (unele din ele cu vagoane directe pentru Botosani si Piatra-Neamt).

Ramane doar problema celor de pe linia 606 (mai exact pentru cei din Targu-Frumos) care vor sa ajunga la Bucuresti! Aici cred ca Solutia ideala at fi o grupa Iasi-Pascani, care, din Pascani, sa fie atasata la IR 1754.

In plus, exista trenuri regio Iasi- Pascani- Bacau/Marasesti!
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1992
Varsta : 25
Reputatie : 4055
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 15 Iun 2017, 22:59

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2843
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5396
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 20 Iun 2017, 20:07

E bun ca se mai modernizeaza si refac unele aparate de cale din statia Vaslui! Ar fi o ocazie pentru montarea unor aparate de cale (in capatul dinspre HM Munteni a statiei Vaslui) in vederea dublarii liniei Vaslui- HM Munteni!


In privinta liniei industriale pentru fosta Termica/CET Vaslui, aceea linie ferata industrial se desprindea din HM Munteni si mergea parallel cu M600!

CET-ul din Vaslui a functionat initial pe carbine (lignit), iar din anii 1996-1998 pe baza de pacura si gaz metan. Ultima iarna in care a mai functionat CET-ul din vaslui a fost iarna 2008/2009.

Probabil pana atunci a fost utilizata calea ferata industriala pentru CET-ul din Vaslui.

Prin 2010 aceasta cale ferata industriala este desfiintata si demontata din teren! Terasamentul ei mai exista insa.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    

Sus In jos
 

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1961/1962 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
» Galati - Braila - Faurei
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 13 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-