Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AutorMesaj
marius664



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2145
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Vin 21 Oct 2016, 00:49

ldh80 a scris:


Pai atunci sa se se ia masuri (legislative si tehnice) ca si trenul Iasi- Ungheni Moldova sa nu stea mai mult de 40 de minute in HM Ungheni-Prut!  Sunt convins ca daca s-ar vrea s-ar putea! De exemplul politistii de frontiera si vamesii ar putea urca in tren la Nicolina, si cat timp face trenul pana la HM Ungheni-Prut pot efectua controlul vamal si al documentelor in tren!
Apoi trenul sa opreasca 5 minute in HM Ungheni-Prut (cat sa se dea jos vamesii si politistii de frontiera), apoi sa plece spre Ungheni Moldova!


Asta este imposibil, deoarece trenurile acestea sunt folosite masiv la contrabanda, asa ca vamesii trebuie sa faca controale temeinice, nu atat la bagajele calatorilor cat in planseele din tavan ori podea unde se ascund in principal tigari...Iar un control vamal nu se poate efectua in mers, din motive obiective si tehnice...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2490
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4890
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 08 Dec 2016, 14:36

O intrebare- capacitatea actuala de trafic al M600 (cu unele portiuni cu linie simpla), ar permite circulatia a 10 perechi trenuri IR/zi (intre Iasi si Tecuci), + a numarului de trenuri R existente in momentul de fata (care circula strict intre Iasi si Tecuci) + a 5 perechi/zi trenuri R pentru linia 603 (intre Bârlad si Zorleni pe M600) + a 4 perechi trenuri R/zi pentru linia 604 (3 perechi Husi-Crasna-Vaslui si o pereche Husi-Crasna- Bârlad) ?


Pentru a atrage calatorii spre tren, si pentru a asigura legaturi bune pentru cetatenii din judetul Vaslui , dar si pentru cei din municipiul Iasi, cu orasele Bucuresti, Galati, Brasov, Constanta si Mangalia, pe M600 ar trebui sa circule 10 perechi trenuri IR/zi, astfel

-4 perechi trenuri IR Iasi- Bucuresti Nord (cel de noapte pe linia Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti)
Acestea sa plece din Iasi la prima ora dimineata, in jurul prânzului, in jurul orei 16 si seara.

-3 perechi trenuri IR Iasi- Galati (unul din ele eventual Cluj Napoca- Iasi- Galati)
Acestea sa plece din Iasi dimineata, la pranz si in jurul orei 18

-O pereche tren IR Iasi- Mangalia, cu circulatie permanenta.
Acesta sa revina la traseul traditional prin Tecuci- Faurei si sa plece din Iasi in jurul orei 22, iar in Iasi sa soseasca in jurul orei 21.00 (cum era orarul traditional al acelui tren)

-O pereche tren IR Iasi- Bârlad- Adjud- Siculeni- Brasov (care din Adjud sa se combine cu o grupa de Suceava)
Acesta sa plece din Iasi in jurul orelor 23 sau 0.30.

-O pereche tren IR Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Bârlad- Crasna- Vaslui- pe linia de racord Ramificatie Nicolina- Socola- Ungheni- Chisinau, care sa circule noaptea.
Este cel mai scurt traseu feroviar posibil, existent in momentul de fata intre Bucuresti si Chisinau, si nu ar implica schimbarea locomotivei decat la Ungheni (o singura locomotiva a CFR ar putea tracta astfel trenul pe intreaga distanta Bucuresti- Ungheni)


Dezvoltarea si modernizarea M600 ar trebui conceputa in stransa legatura cu modernizarea liniei Tecuci- Faurei si a M700 intre Faurei si Bucuresti, deoarece ultimile doua sectoare de linie amintite ofera cel mai scurt traseu posibil intre Iasi si Mangalia, respectiv intre Iasi si Bucuresti!

Apoi tronsonul Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti strabate preponderent zona de campie, cu o mare parte din traseu aproape in linie dreapta (cred ca este cel mai drept traseu din reteaua CFR, dupa M800), fara rampe mari sau curbe stranse!

Este o mare prostie din partea conducerii CFR-Infrastructura ca a lasat in paragina liniile Tecuci- Faurei si Faurei- Urziceni!

Ca toti se lauda ca vrem sa dezvoltam judetul Vaslui, da nimeni nu se gandeste sa faca un proiect ca lumea, de modernizare pt 160 km/h a M600+M700 (intre Faurei si Bucuresti), ca sa atraga investitori puternici si in judetul Vaslui!

Daca un asemenea proiect ar fi facut in mod serios, nu cred ca nu s-ar putea obtine finantare din partea UE pentru realizarea lui!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2490
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4890
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 08 Dec 2016, 23:08

Si ca argumente, ca traseul Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti ar constitui cel mai scurt traseu posibil pentru trenurile Iasi- Bucuresti, si din acest motiv merita sa fie reabilitat (impreuna cu M600) pt o VS de 160 km/h, sunt si timpii de mers obtinuti in trecut de trenurile Iasi- Bucuresti, via Faurei:

-In 1996/1997, trenul R 760 (compus evident atunci din locomotiva si vagoane; aveea atasat in acel mers 1996/1997 si o grupa directa facultativa Husi- Bucuresti Nord, compusa din doua vagoane seria 29-22 si un vagon seria 17-22 Hecht) parcurgea distanta Iasi- Bucuresti Nord (via Faurei) in 5 h si 41 minute.

Opririle erau in : Nicolina (un minut), Vaslui (doua minute), Barlad (12 minute, pentru atasarea grupei facultative directe de la Husi), Tecuci (3 minute), Faurei (un minut) si Urziceni (un minut).

-In 2003, cele doua perechi de trenuri IC Iasi- Bucuresti , dar care erau compuse din automotoare Desiro, parcurgeau distanta Iasi- Bucuresti Nord (via Faurei) in 5 h si 47 minute!

Opririle erau in: Nicolina (un minut), Vaslui (un minut), Barlad (un minut) si Tecuci (un minut). De la Tecuci la Bucuresti (via Faurei) circula fara oprire!

Si la vremea respectiva (atat in 1996/1997, cat si in 2003), VS era de 100 km/h, pe distanta Tecuci- Faurei- Urziceni- Mogosoaia- Bucuresti Nord!


Tinand cont de acestea, ganditi-va cat ar face un tren Iasi- Bucuresti Nord (via Faurei) , daca VS ar fi de 160 km/h pe intreaga distanta Grajduri- Buhaiesti- Vaslui- Crasna- Zorleni- Barlad- Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord, fara restrictii sau limitari de viteza!

Cred ca ar putea scoate si sub 5 ore de la Iasi la Bucuresti, inclusiv cu opriri in: Nicolina, Vaslui, Crasna, Barlad, Tecuci, Faurei si Urziceni!
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 246
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 476
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Joi 15 Dec 2016, 16:01

https://www.google.ro/maps/@47.1684207,27.5677045,160a,20y,254.91h,65.55t/data=!3m1!1e3

In aceasta poza din depoul Iasi se vad cel putin 6 sau 7 Desiro. Stie cineva concret cate Desiro sunt la Iasi si eventual cate sunt folosite in prezent ? Stiu ca sunt folosite pentru Iasi - Vaslui, Iasi - Ungheni si un IR: Iasi - Galati.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Astazi la 01:26

Sus In jos
 

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1961/1962 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
» Galati - Braila - Faurei
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 10 din 10Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-