Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 21 Sept 2016, 17:50

ldh80 a scris:
Stiu ca ar suna ieftin si tentant, dar nu vreau sa am de-a face cu abonament la telefonie mobila!  Eu am cartela de telefonie mobila de la Vodafone! Multumesc oricum!

Dar ai avea cu ce sa faci poze.
ori pune pozele facute pe film, mai sint useri care ne-au aratat poze de pe film.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 17 Oct 2016, 15:30

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 17 Oct 2016, 15:41

Schita Socola Grupa A

-Cu negru= linii de ecartament normal existente (sau care existau in 1990)

-Cu rosu= linii de ecartament normal propuse, astfel incat cele doua fire dintre Nicolina- Socola Grupa A- statia Socola sa poata fi utilizate ca linie dubla (in configuratia actuala, de pe unul din firele ce pleaca din statia Nicolina se poate ajunge in triaj, dar nu si in statia Socola si spre Ungheni), astfel incat sa existe linie dubla Nicolina- Socola Triaj Grupa A- Statia Socola, si in eventualitatea dublarii liniei pana la Ungheni Moldova.

In aceasta eventualitatea liniile 9 si 10 (numerotate de la nord la sud) din socola Grupa A, ar deveni linii directe Nicolina- Socola Grupa A- Statia Socola.

Pentru aceasta ar fi necesara montarea unui macaz simplu, a 3 traversari cu jonctiune (TDJ) , a unei traversari fara joNctiune si a transformarii unui macaz simplu in traversare cu jonctiune (TDJ).


-Cu albastru= linie de ecartament larg existenta (montata in septembrie 2015, unde opreste automotorul CFM).

-Cu galben= strazi si accese pietonale
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 394
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Lun 17 Oct 2016, 23:45

ldh80 a scris:
Schita Socola Grupa A

-Cu negru= linii de ecartament normal existente (sau care existau in 1990)

-Cu rosu= linii de ecartament normal propuse, astfel incat cele doua fire dintre Nicolina- Socola Grupa A- statia Socola sa poata fi utilizate ca linie dubla (in configuratia actuala, de pe unul din firele ce pleaca din statia Nicolina se poate ajunge in triaj, dar nu si in statia Socola si spre Ungheni), astfel incat sa existe linie dubla Nicolina- Socola Triaj Grupa A- Statia Socola, si in eventualitatea dublarii liniei pana la Ungheni Moldova.

In aceasta eventualitatea liniile 9 si 10 (numerotate de la nord la sud) din socola Grupa A, ar deveni linii directe Nicolina- Socola Grupa A- Statia Socola.

Pentru aceasta ar fi necesara montarea unui macaz simplu, a 3 traversari cu jonctiune (TDJ) , a unei traversari fara joNctiune si a transformarii unui macaz simplu in traversare cu jonctiune (TDJ).


-Cu albastru= linie de ecartament larg existenta (montata in septembrie 2015, unde opreste automotorul CFM).

-Cu galben= strazi si accese pietonale

Si la ce anume te.ar ajuta sa ai linie dubla pe acolo? Trenurile spre Ungheni circula mai mult goale. Azi venea 1063 cu ditamai DA-ul cu un vagon si 5 sau 6 calatori..L-am vazut la intrarea in gara Nicolina.Si nu e un caz izolat,cam asa il vad mereu.Si nici Desiro pe aceasta sectie nu il vad prea ocupat..Si nici marfare nu poti spune ca nu incap in triaj.De pe paserla Bucium nu cred ca am vazut vreodata mai mult de 3,4...In loc sa electrificam sau sa dublam M600 de la Iasi pana la Tecuci stam si ne zbatem pentru Iasi-Ungheni...Tu poti propune,si n.am nimic cu tine.dar nu e realist.Adica nu fac ei nimic pe Cluj-Oradea sau pe Constanta-Mangalia, o sa faca ei linie "tripla" pe Iasi -Ungheni.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 18 Oct 2016, 07:49

Aici sunt motive de ordin politic si economic pentru care trenurile Iasi- Ungheni Moldova circula mai mult goale!

Dar mai este si vina CFR-ului, din cauza

-Materialului rulant total neadecvat folosit pe aceasta ruta. Intr-un timp trenurile Iasi- Ungheni Moldova erau facute cu automotoare Desiro- evident mult mai potrivite decat locomotiva 060-DA si un vagon!
Adica pentru trenurile R Iasi- HM Ungheni-Prut se gaseste un Desiro, dar pentru trenurile Iasi- Ungheni Moldova (care ar trebui sa fie un fel de carte de vizite si o imagine a Romaniei) nu se gaseste un Desiro!

-Orarul nepotrivit al trenurilor Iasi-U Ungheni Moldova si necorelarea orarului acestora cu al trenurilor CFM Ungheni- Chisinau si Ungheni- Balti Slobozia.

Ar trebui sa fie 3 perechi/zi (dimineata, la pranz si seara) de trenuri Iasi- Ungheni Moldova, facute cu automotoare Desiro, si cu un orar corelat cu al trenurilor CFM spre Chisinau si Balti-Slobozia.

Calatori care sa mearga in Republica Moldova ar fi destui, deoarece din asa-zisa autogara Vama Veche din Iasi, pleaca destul de multe microbuze (rutiere) spre Chisinau, Balti, Orhei, etc.

Ideea ar fi cum sa-i aduci pe acesti calatori la tren. Si aceasta se poate face prin folosirea unui material rulant adecvat, a unor legaturi bune , a unor trenuri mai dese, dar si prin imbunatatirea infrastructurii feroviare.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 982
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2049
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 18 Oct 2016, 19:07

Timpul necesar controlului de frontiera precum si lipsa unei cai ferate cu ecartament european cel putin pana la Chisinau descureajeaza din start orice calator intreg la minte.Ai dreptate sunt calatori destui intre cele 2 tari , si eu ma duc aproape in fiecare an, dar nu pot sta 2 ore la frontiera, nici chiar daca nu am ceva urgent de facut...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 18 Oct 2016, 19:58

Pai si la transportul rutier tot aproximativ accelasi timp de stat in frontiera este! Si vad ca microbuzele, minibuzele si autobuzele de la Iasi spre Republica Moldova sunt destul de pline!

Cu o cale ferata de ecartament normal (nu stiu de ce a aparut expresia "ecartament european") pana la Chisinau si eu sunt total de acord ca trebuie facuta!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mar 18 Oct 2016, 20:24

Ecartament european a aparut la moldovenii de peste Prut ca la ei normal e cel rusesc, ce e atit de greu de inteles.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4413
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 19 Oct 2016, 02:07

ldh80 a scris:
Pai si la transportul rutier tot aproximativ accelasi timp de stat in frontiera este! Si vad ca microbuzele, minibuzele si autobuzele de la Iasi spre Republica Moldova sunt destul de pline!

Cu o cale ferata de ecartament normal (nu stiu de ce a aparut expresia "ecartament european") pana la Chisinau si eu sunt total de acord ca trebuie facuta!

Lasa ca va ocupa Rusia (rusii sunt nationalisti) Republica Moldova si o va indeparta de Romania si U.E.. Tarile bogate din UE nu prea stiu ce trebuie construit ca sa apropie Ucraina si R. Moldova de noi. Vor construi China si Rusia caii ferate de mare viteza ca sa lege de Moscova aceste doua tari, si pe locul doi autostrazi, cum sunt acum legaturi feroviare bune din Belarus (mai ales Minsk) catre Moscova.


Si eu sunt suparat, dar europenii prefera sa "indoape" tari precum Grecia cu miliarde de euro si NU vor sa ofere niste bani, fara multe studii de fezabilitate, mediu, etc pt. infrastructura est europeana.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 194
Localizare : Timisoara
Reputatie : 434
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 19 Oct 2016, 14:04

ldh80 a scris:
Pai si la transportul rutier tot aproximativ accelasi timp de stat in frontiera este! Si vad ca microbuzele, minibuzele si autobuzele de la Iasi spre Republica Moldova sunt destul de pline!

Cu o cale ferata de ecartament normal (nu stiu de ce a aparut expresia "ecartament european") pana la Chisinau si eu sunt total de acord ca trebuie facuta!

În acest an am fost de două ori între Iași și Chișinău și retur, lunile Mai și August.
Nu se stă mai mult de 40 de minute însumate la ambele PTF de la Sculeni, la trecerea frontierei cu microbuzele. Au pista specială de curse regulate și nu stau în rând cu autoturismele și marfa.
Așa că timpul de trecere din o parte în alta este la sfert decât feroviar. Și aceasta face diferența. O călătorie durează cam 3,5 ore, cu tot cu pauzele de alimentare cu motorină. În afară de câte o oprire ocazională în centrul orașului Ungheni se circulă fără opriri pe traseu.
Normal că Sprintere-le iau toți călătorii, iar un timp de 3 ore și ceva pentru cei 150 km pe șosea nu are cum fi concurat de nimic feroviar.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 413
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 560
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: M 600 :: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   Mier 19 Oct 2016, 14:26

Eu am fost prin primavara in R Moldova in comuna Sangerei aproximativ 80 km de la Sculeni.Cine isi imagineaza ca acolo se va investi in infrastructura se inseala amarnic.Impresia mea a fost ca m-am intors cu 20 de ani inapoi.In afara de oameni primitori si mancare buna nu au nimic acolo.In doua autoserviri ca nu pot spune supermarketuri la raft produse moldovenesti si rusesti, nici o marca de produs din UE.Nu cunosc calea ferata insa rutier e infiorator, nu am avut curaj sa merg cu mai mult de 40 km/h.
image upload
screen capture software
upload a picture
free image host
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 19 Oct 2016, 15:33

neluadi a scris:
ldh80 a scris:
Pai si la transportul rutier tot aproximativ accelasi timp de stat in frontiera este! Si vad ca microbuzele, minibuzele si autobuzele de la Iasi spre Republica Moldova sunt destul de pline!

Cu o cale ferata de ecartament normal (nu stiu de ce a aparut expresia "ecartament european") pana la Chisinau si eu sunt total de acord ca trebuie facuta!

În acest an am fost de două ori între Iași și Chișinău și retur, lunile Mai și August.
Nu se stă mai mult de 40 de minute însumate la ambele PTF de la Sculeni, la trecerea frontierei cu microbuzele. Au pista specială de curse regulate și nu stau în rând cu autoturismele și marfa.
Așa că timpul de trecere din o parte în alta este la sfert decât feroviar. Și aceasta face diferența. O călătorie durează cam 3,5 ore, cu tot cu pauzele de alimentare cu motorină. În afară de câte o oprire ocazională în centrul orașului Ungheni se circulă fără opriri pe traseu.
Normal că Sprintere-le iau toți călătorii, iar un timp de 3 ore și ceva pentru cei 150 km pe șosea nu are cum fi concurat de nimic feroviar.

Pai atunci sa se se ia masuri (legislative si tehnice) ca si trenul Iasi- Ungheni Moldova sa nu stea mai mult de 40 de minute in HM Ungheni-Prut! Sunt convins ca daca s-ar vrea s-ar putea! De exemplul politistii de frontiera si vamesii ar putea urca in tren la Nicolina, si cat timp face trenul pana la HM Ungheni-Prut pot efectua controlul vamal si al documentelor in tren!
Apoi trenul sa opreasca 5 minute in HM Ungheni-Prut (cat sa se dea jos vamesii si politistii de frontiera), apoi sa plece spre Ungheni Moldova!

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 19 Oct 2016, 15:39

Dar intradevar, orice lucrari ar face CFR-infrastructura la magistrala 600 intre Nicolina si Ungheni-Moldova, si orice masuri legislative si tehnice ar lua partea romana, ramane problema cea mai mare- starea liniei Ungheni- Chisinau.

Ca sa aduci calatorii de la transportul auto la tren pe distanta Iasi- Chisinau, ar trebui sa poti parcurge cu trenul linia Ungheni- Chisinau intr-un timp de maxim 1 h si 30 minute. Ceea ce ar presupune practic reconstructia completa a liniei Ungheni- Chisinau (pe unele tronsoane chiar pe alt amplasament).
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 394
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 19 Oct 2016, 16:04

ldh80 a scris:
Dar intradevar, orice lucrari ar face CFR-infrastructura la magistrala 600 intre Nicolina si Ungheni-Moldova, si orice masuri legislative si tehnice ar lua partea romana, ramane problema cea mai mare- starea liniei Ungheni- Chisinau.

Ca sa aduci calatorii de la transportul auto la tren pe distanta Iasi- Chisinau, ar trebui sa poti parcurge cu trenul linia Ungheni- Chisinau intr-un timp de maxim 1 h si 30 minute. Ceea ce ar presupune practic reconstructia completa a liniei Ungheni- Chisinau (pe unele tronsoane chiar pe alt amplasament).

In prezent cat face un tren Iasi - Ungheni - Chisinau cu tot cu controlul vamal ?
Si cat dureaza daca mergi cu masina?
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 194
Localizare : Timisoara
Reputatie : 434
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Mier 19 Oct 2016, 16:28

Iași-Chișinău cu trenul direct 6h. "Prietenia" cu dormitoarele CFM.
Iași-Chișinău cu microbuzul 3,5h. Plecări la fiecare oră sau două ore. Microbuze înmatriculate RO sau MD, curse regulate.
Iași-Chișinău cu autoturism între 3 - 5h. Depinde de aglomerația din cel două PTF (Sculeni RO și Sculeni MD).
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    Astazi la 07:59

Sus In jos
 

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1961/1962 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
» Galati - Braila - Faurei
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 9 din 10Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-