Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 924
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 19:53

Hai sa ne linistim putin si sa va explic si eu ce am discutat noi cei 3 mai discreti cu Dl Szentes. Nu ne-am inghiesuit buluc peste cei 15, i-am lasat sa-si spuna ideile la dus spre CT. Nici nu agreez aglomeratiile si imbulzeala, la un moment dat atmosfera devenise apasatoare si sufocanta. Nu stiu daca s-a inteles ceva, vorbeau cate 2 odata si nici o idee nu s-a discutat cap coada intrerupandu-se mai mereu unul pe celalalt. Parere personala.

Cand am ajuns la CT si vagonul s-a eliberat, mai era Dl Szentes inauntru, am urcat inapoi in tren si l-am anuntat si pe el, Dle Szentes, cand aveti timp la intoarcere suntem 3 baieti in salonul rosu care avem cateva propuneri pentru dvs.

La intoarcere, omul nu ne-a uitat si a venit si la noi. S-a pus un telefon pe inregistrare pe masa si am inceput sa vorbim, in primele 5 minute abia imi gaseam cuvintele, recunosc asta. I-am inmanat 3 copii dupa un plan real de eficientizare, corect, bazat pe ce detine CFR acum in parc si am inceput sa discutam pe rand cele 8 puncte.

La un moment dat Dl szentes m-a intrebat asa: In partea cealalta la dus ceilalti colegi ai vostrii sustin ridicarea V.max pe M1000 la 160km/h, ce credeti dvs?. Raspunsul meu a fost asa: Dle szentes va raspund sincer, mai intai rezolvati cele 4 sau mai multe restrictii istorice de pe traseu iar dupa ce achizitionati rame electrice autohtone sau de import, dupa care putem discuta eventual si de trenuri cu 160km/h pe M1000. In momentul actual, trenurile clasice formate din locomotiva plus vagoane nu se preteaza la asa ceva, deoarece comsumul de energie si uzura materialului rulant nu nu justifica timpul castigat fata de un tren de 140km/h pentru ca pur si simplu distanta e prea mica.

In acel moment Dl Szentes s-a luminat la fata, s-a facut liniste intre noi, el si colegii dumnealui au facut ochii mari si si-au dat seama ca nu avem de gand sa discutam despre dorinte ci despre ce putem sa facem cat mai repede pentru a eficientiza transportul de calatori pe calea ferata, dupa care Dl Szentes a inceput sa zambeasca si m-a intrebat unde lucrez. De aici fiecare intelege ce vrea...

Am venit toti 3 cu propuneri corecte ancorate in realitate, legate de mers, conditii, tarife, controale in tren si asa mai departe. A fost masa la care s-a discutat real si corect despre ce se poate face acum si cu efecte imediate, cu ce are la dispozitie CFR Calatori fizic, palpabil.

Da, am sustinut si productia interna de material rulant.

Nu s-au discutat povesti, dorinte sau sf'uri. Mi-a placut de Dl Szentes cand i-am inmanat referatul, estuziasmul cu care m-a intrebat daca le poate pastra pe toate 3 Smile) . L-am scutit si pe el si pe fetele care au luat notite in celalalt salon.

Am incercat sa fiu cat mai discret si elegant posibil, lucru apreciat si de alt om din echipa DG cu care am mai vorbit cateva minute la peron in GdN.

Dl Szentes are o echipa in formare care surprinzator stie ce are de facut, au venit cu temele facute, nu am auzit nici un raspuns din partea lor care sa devieze de la subiectele discutate.

Sunt de parere ca am reusit sa expunem real mai multe probleme, noi cei 3 decat cei 15 care au dat buluc in salonul albastru doar ca sa vorbeasca primii. Fiind doar 3, am putut sa vorbim pe rand si sa ducem ideile de la inceput pana la sfarsit.

Sa auzim de bine.
Multumesc.


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Dum 17 Ian 2016, 20:58, editata de 1 ori
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4469
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 19:59

Jurnal Feroviar a scris:
[...]La un moment dat Dl szentes m-a intrebat asa: In partea cealalta la dus ceilalti colegi ai vostrii sustin ridicarea V.max pe M1000 la 160km/h, ce credeti dvs? Raspunsul meu a fost asa: Dle szentes va raspund sincer, mai intai rezolvati cele 4 sau mai multe restrictii istorice de pe traseu[...]

Iti multumesc, cel putin in nume personal, pentru raspunsul dat. Chiar daca restrictiile de viteza tin de alta companie (CNCF CFR SA - "Infra"), e bine ca ai pus in felul asta problema, banuiesc ca erau de fata si oficiali de la Infra. Multumesc inca o data !


Ultima editare efectuata de catre DPS in Dum 17 Ian 2016, 20:04, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 924
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 20:03

Si eu iti multumesc pentru idee Smile .

Da, au fost mai multi oficiali, plus ca discutia noastra a fost inregistrata, in celelalt salon la dus nu am vazut nici un telefon care sa inregistreze ce s-a discutat.
Mai mult ca sigur va ajunge si la CFR Infra ce am vorbit.
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4469
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 20:39

Sunt curios, daca tot a fost prezenta si Infra, daca a intrebat cineva despre stadiul lucrarilor de reabilitare in statiile Ciulnita si Fetesti, ca se pare ca lucrarile au "inghetat" complet de ceva timp...
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 924
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 20:48

Da, nush ce litigiu in derulare...


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Dum 17 Ian 2016, 20:57, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3589
Localizare : Brașov
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 20:50

Despre Ciulnita si Fetesti s-a spus doar ca se vor reabilita din fondurile proprii, dar nu se stie cand.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2307
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 21:41

Sa urmariti in aceasta seara REALITATEA TV si emisiunea "Jocuri de Putere".
Se vorbeste despre circulatia trenurilor...dar negativ.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2395
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 18 Ian 2016, 14:51

Am si eu o rugaminte:

S-ar putea face un topic nou unde sa se scrie (puna) doar de discutiile cu directorul CFR Călători Szentes ?

E destul de greu de urmarit fiecare topic nelogat pentru a vedea unde s-a scris pe tema asta.

- realizarea legăturilor feroviare existente prin schimbarea orariilor unor trenuri, reintroducerea unor trenuri pe rute existente sau rute noi (Timișoara, Iași, Cluj și București să aibă legături directe cu restul țării; Reintroducerea trenului 1625 cu plecare după ora 23:00 din București spre Brașov, deoarece în intervalul orar 23:00 – 06:00 nu circulă niciun tren pe această rută;


de cand am vazut paragraful asta pe siteul Cfr Calatori m-am gandit ca Karpaty a fost sigur / a fost cel cu ideea.

Era frumos daca ar fi mers si Dr2005.

Daca va mai fi pe viitor o alta intalnire ar fi frumos daca s-ar anunta in topicul dedicat. E destul de greu de urmarit diverse siteuri / fb . Mie unul imi e mai usor sa citesc aici decat pe alte siteuri.

Total de acord cu Dan Tm
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2418
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4905
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 18 Ian 2016, 15:01

Sus In jos
http://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Ony_x



Numarul mesajelor : 21
Reputatie : 1317
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 18 Ian 2016, 15:11

Da, intradevar incidentul sunt sigur ca a fost foarte neplacut pentru calatorii din acel tren, si de asemenea un dezastru de imagine pentru CFR. Directoarea respectiva parea ca nu stie ce explicatii sa mai inventeze ca sa para credibila, pacat ca CFR (calatori) nu se intereseaza prea mult de de relatiile cu publicul. In ceea ce priveste incidentul in sine, mi se pare absolut ciudat ca stiindu-se prognoza meteo si faptul ca linia respectiva se inzapezeste la fiecare zapada mai consistenta, nu s-au putut lua masuri preventive cum ar fi sa se ataseze un plug de zapada chiar la trenul respectiv.  In Rusia asa se face si aprope niciodata nu se intampla sa ramana un tren blocat in mislocul campului ca la noi. Cunoaste cineva mai multe detalii despre cauzele incidentului ?
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2551
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 18 Ian 2016, 22:12

...respectiva este o purtatoare de cuvant , nu directoare, cat despre incident CFR Calatori are cea mai mica parte de vina. De ce nu intreaba pe cei de la CFR Infrastructura?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2307
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 19 Ian 2016, 00:03

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 19 Ian 2016, 09:11

Ryanair operează la tarife de dumping, ca să atragă clienții și să scoată concurența de pe rutele respective.

Aduceți-vă aminte cum era WizzAir la început și uitați-vă cum e acum, când mai au puțin și pun și taxă pe buda din avion (stai, parcă Ryanair a făcut asta mai demult).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu



Numarul mesajelor : 219
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2804
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 19 Ian 2016, 10:42

Transportul aerian, taxe de poluare 0, desi e cel mai mare poluator. De aceea i-si permite preturi de duping! Pe cand la noi cfr-ul achita si taxa de drum ce se afla in pretul motorinei!
Sus In jos
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2884
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 19 Ian 2016, 11:01

Ne place, nu ne place transportul intern cu avionul nu este si nu va fi un mijloc de transport comun.
De ce? Nu avem distante de parcurs cu avionul. Ca intre orasele mari se mai intampla sa existe flux de calatori da, dar ne e clar ca de la Brasov la Iasi nu merge nimeni cu avionul. La fel de la Bacau la Bucuresti, ori de la Constanta in alte parti (unde e aeroportul Kogalniceanu si unde e Constanta!). Degeaba fac o ora (cu decolare, aterizare bla, bla) daca am check-in-ul, timp la si de la aeroport samd. In plus cine n-are treaba in orasul respectiv si mai trebuie sa mearga 40 -50 de km unde are treaba iar nu ia avionul. Alt impediment: transportul de bagaje. Nu poti transporta orice cu avionul.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 10:31

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-