Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9216
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11855
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 15 Ian 2016, 21:27

Foarte foarte interesanta statistica pacat ca e doar pe 2014

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cum-s-a-clasat-romania-in-ue-din-punct-de-vedere-al-cresterii-traficului-feroviar

Elvetia e senzationala 7 mil de locuitori 480 mil de calatori si o retea de 5000 km de cale ferata
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9216
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11855
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 16 Ian 2016, 12:06

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 16 Ian 2016, 20:06

O initiativa foarte buna care sper sa se repete si sa aiba rezultate din partea CFR CALATORI. Noi pasionati sa nu scriem degeaba aici sau in alte parti :


16 ianuarie: “Trenul pasionaților feroviari”
16-01-2016

Sâmbătă 16 ianuarie a.c., la inițiativa directorului general al CFR Călători, Iosif Szentes, a avut loc o întâlnire cu reprezentanți ai comunității pasionaților feroviari (de locomotive, de infrastructură, călătorii cu trenul, diferite tipuri de vagoane, istorie feroviară) care manifestă un interes real pentru domeniul nostru de activitate și în repetate rânduri au venit către noi cu întrebări și propuneri.

La discuțiile care s-au desfășurat pe parcursul călătoriei cu trenul de la București la Constanța și retur, au participat și reprezentanți ai companiei de infrastructură feroviară (CNCF CFR SA).

Pentru o mai bună înțelegere a activității feroviare la nivelul comunității, având în vedere importanța transpareței și a dialogului civic, inclusiv prin preluarea sugestiilor din partea societății civile, în cadrul acestei întâlniri, au avut loc discuții in care s-au punctat diferite probleme si pot fi identificate posibile soluții privind optimizarea “Mersului trenurilor” în conformitate cu nevoile cetățenilor.

Câteva dintre sugestiile și propunerile pasionaților feroviari...

- realizarea legăturilor feroviare existente prin schimbarea orariilor unor trenuri, reintroducerea unor trenuri pe rute existente sau rute noi (Timișoara, Iași, Cluj și București să aibă legături directe cu restul țării; Reintroducerea trenului 1625 cu plecare după ora 23:00 din București spre Brașov, deoarece în intervalul orar 23:00 – 06:00 nu circulă niciun tren pe această rută; Reintroducerea grupei București Nord - Zalău și retur; Trenul Cluj Napoca – Constanța și retur să circule permanent; Orarul trenului Brașov –Iași si retur trebuie modificat; Introducerea unor trenuri pe rute internaționale București – Belgrad, București – Praga și București – Munchen, adugarea unei grupe cu destinația)
- siteul cu info imbunatatit, modificări la reducerile tarifare acordate în prezent
- călătoria fără bilet (acțiuni de voluntariat pentru controlul biletelor în tren)
- condițiile de călătorie (îmbunătățirea condițiilor de călătorie printr-o acțiune de salubrizare temeinică a vagoanelor, repararea instalațiilor electrice etc)
edit:  

Domnului Iosif Szentes​   i-a fost inmanat un memoriu cu urmatoarele subiecte:
1.1 Situatia parcului de vagoane al CFR Calatori.
1.2 Situatia parcului de locomotive al CFR Calatori.
1.3 Plan de reorganizare al materialului rulant al CFR calatori pe termen scurt, investitie minima cu efect maxim.
1.4 Tarifarea trenurilor de calatori.
1.5 Mersul trenurilor eficientizat pe M300, M500, M900 si M1000.
1.6 Achizitie de material rulant nou din categoria rame electrice si diesel-electrice din productia autohtona.
1.7 Achizitie de material rulant nou din categoria rame electrice si diesel-electrice din import.
1.8 Mentiune legata de linia 902 CFR Progresul-Vidra si introducerea de trenuri R cadentate din 30 in 30 de min, minim 16 trenuri/zi.


MULTUMIM tinerilor care înțeleg implicarea în aceasta forma constructiva!!!!!


imagini aici> https://www.facebook.com/PoftitiInVagoane/posts/572120119612821
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1861
Reputatie : 4353
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 16 Ian 2016, 20:25

A circulat vreodata sub acest numar, 1625 ?
Daca eventualul 1625 pleaca la 23 din Bucuresti, perechea sa la ce ora ajunge ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9216
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11855
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 16 Ian 2016, 20:32

Ajungea la ora 5 dimineata in Bucuresti
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15661
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 16 Ian 2016, 20:33

1625 era Bucuresti-Brasov-Sibiu-Arad, retur 1626 care la 5 era in Bucuresti.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4743
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5642
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:09

razvan - trenuri a scris:
O initiativa foarte buna care sper sa se repete si sa aiba rezultate din partea CFR CALATORI. Noi pasionati sa nu scriem degeaba aici sau in alte parti :


16 ianuarie: “Trenul pasionaților feroviari”
16-01-2016

Sâmbătă 16 ianuarie a.c., la inițiativa directorului general al CFR Călători, Iosif Szentes, a avut loc o întâlnire cu reprezentanți ai comunității pasionaților feroviari (de locomotive, de infrastructură, călătorii cu trenul, diferite tipuri de vagoane, istorie feroviară) care manifestă un interes real pentru domeniul nostru de activitate și în repetate rânduri au venit către noi cu întrebări și propuneri.

La discuțiile care s-au desfășurat pe parcursul călătoriei cu trenul de la București la Constanța și retur, au participat și reprezentanți ai companiei de infrastructură feroviară (CNCF CFR SA).

Pentru o mai bună înțelegere a activității feroviare la nivelul comunității, având în vedere importanța transpareței și a dialogului civic, inclusiv prin preluarea sugestiilor din partea societății civile, în cadrul acestei întâlniri, au avut loc discuții in care s-au punctat diferite probleme si pot fi identificate posibile soluții privind optimizarea “Mersului trenurilor” în conformitate cu nevoile cetățenilor.

Câteva dintre sugestiile și propunerile pasionaților feroviari...

- realizarea legăturilor feroviare existente prin schimbarea orariilor unor trenuri, reintroducerea unor trenuri pe rute existente sau rute noi (Timișoara, Iași, Cluj și București să aibă legături directe cu restul țării; Reintroducerea trenului 1625 cu plecare după ora 23:00 din București spre Brașov, deoarece în intervalul orar 23:00 – 06:00 nu circulă niciun tren pe această rută; Reintroducerea grupei București Nord - Zalău și retur; Trenul Cluj Napoca – Constanța și retur să circule permanent; Orarul trenului Brașov –Iași si retur trebuie modificat; Introducerea unor trenuri pe rute internaționale București – Belgrad, București – Praga și București – Munchen, adugarea unei grupe cu destinația)
- siteul cu info imbunatatit, modificări la reducerile tarifare acordate în prezent
- călătoria fără bilet (acțiuni de voluntariat pentru controlul biletelor în tren)
- condițiile de călătorie (îmbunătățirea condițiilor de călătorie printr-o acțiune de salubrizare temeinică a vagoanelor, repararea instalațiilor electrice etc)
edit:  

Domnului Iosif Szentes   i-a fost inmanat un memoriu cu urmatoarele subiecte:
1.1 Situatia parcului de vagoane al CFR Calatori.
1.2 Situatia parcului de locomotive al CFR Calatori.
1.3 Plan de reorganizare al materialului rulant al CFR calatori pe termen scurt, investitie minima cu efect maxim.
1.4 Tarifarea trenurilor de calatori.
1.5 Mersul trenurilor eficientizat pe M300, M500, M900 si M1000.
1.6 Achizitie de material rulant nou din categoria rame electrice si diesel-electrice din productia autohtona.
1.7 Achizitie de material rulant nou din categoria rame electrice si diesel-electrice din import.
1.8 Mentiune legata de linia 902 CFR Progresul-Vidra si introducerea de trenuri R cadentate din 30 in 30 de min, minim 16 trenuri/zi.


MULTUMIM tinerilor care înțeleg implicarea în aceasta forma constructiva!!!!!


imagini aici> https://www.facebook.com/PoftitiInVagoane/posts/572120119612821

Sunt curios ce alte propuneri au fost din partea pasionatilor ca multe sunt fara niciun efect sau sunt doar "sentimentale" si "personale" ca sa aibe x si y tren direct odata pe an cand face o anumita calatorie, sau propuneri de genul sa ne strangem 10 insi sa spalam o locomotiva in Depoul BC sau alte frustrari ale unor pasionati care n-au avut ce face decat sa mearga la Constanta sa se plimbe cu 150 km/h fara bilet.

Nu tu o propunere credibila, nu tu tren transfrontalier Giurgiu-Ruse cu Desiro eventual sa vina de la Bucuresti cum e 380 care trece granita pana la prima statie din Ucraina, nu tu nimica. Imi si imaginez cu ce gust amar a ramas DG CFR Calatori dupa intalnirea cu pasionati, ce o fi fost in mintea lui numai el stie. Eu stiu ca internetul si mai ales forumurile cu aceasta tematica sunt pline de experti, sefi, viitori sefi, manageri, directori etc dar cateodata e bine sa gandim pentru toata lumea, pentru toti calatori nu doar pentru mine. Eu il luam pe DG si inca 2 reprezentati CFR si un reportofon si mergeam prin trenul IR 1583 prin cele 4 vagoane cu calatori si intrebam calatori ce au de spus la adresa CFR Calatori de bine sau de rau sa vada omul cu ochii lui realitatea din teren la fatza locului nu niste pareri si frustrari personale ale lui x si y. Am vazut pozele cu toti cei care au fost ieri la Constanta cu "Trenul Pasionatilor" sunt acolo oameni capabili, oameni cu cap dar frate au fost si cateva specimene eu la tura urmatoare le-as da direct interdictie dar sa nu mai intru in amanunte ca apoi iar incep "amenintarile" la adresa mea desi nu ma feresc de nimeni si nu m-am ferit.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3664
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:28

Nu tu niste trenuri cadentate Arad-Timisoara, poate niste legaturi mai bune spre Oradea, Pitesti-Bucuresti, Brasov-Sfintu Gheorghe.Nu niste propuneri de mutari ale punctelor de oprire mai aproape de localitatile deservite, cum poate solicita CFR Calatori la Infra eliminarea anumitor restrictii.Viteza, timpi de mers, schimbare prin gararea trenurilor la peron comun acolo unde e posibil.

Trenurile de foarte lung parcurs sa aiba opriri mai putine ca sa nu mai fie atitia blatisti, renuntarea la principiul stalinist ca fiecare nod de cale genereaza calatori, renuntarea la opririle pentru ceferisti.

S-a marsat pe grupa directa de Zalau ca vorba aia genereaza calatori, orasele din extremitatile tarii sa aiba legaturi cu alte orase, probabil Timisoara cu Constanta, direct spre Belgrad.
Trairi personale.

Doar lucruri slabe.

Care din pozele alea activeaza pe forum?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15661
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:35

Esti asa sigur ca doar atat s-a discutat?

Au fost propuse n variante, atat pentru trenuri/rute noi cat si oferte comerciale, s-a discutat non-stop de dimineata pana dupamasa. Ce s-a spus acolo este un mic rezumat.

Nu e normal sa jignesti 30 de oameni ca nu au fost capabili sa discute si sa propuna ceva.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3664
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:42

Rezumatul cuprinde ideeile principale nu?

ei bine nu e nevoie de tren Timisoara -Constanta sau Galati ca nu ar avea oameni nici de un compartiment.
Deci altceva trebuia sa propui.

Am mers zile trecute cu Virsetul acasa si erau 4 pentru Sirbia, restul erau navetisti.Intr-o zi imi iau liber si merg cu cel de dimineata sa vad ce si cum, deci nu trebuie propus tren spre Belgrad pina nu se rezolva anumite probleme din tara astfel incit incasarile s permita cheltuielile cu un tren international.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4743
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5642
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:44

Si totusi ce s-a discutat ? Ce au discutat cei de la masa cu tine dl Karpaty ca din pozele de pe FB sunt cel putin 7 insi din aia 30 care au fost doar sa se plimbe gratis, mai sunt acolo si alti 4 cu orientari sexuale negative dar am vazut ca unora le place compania lor de aia au si stat spate in spate, atat de aproape Very Happy

Apoi sa ceri sa ti se faca o poza in care faci ca toate maimutzele te scalambi in toate felurile in care apare si DG al unei compani de mare renume ori esti bolnav cu capul si nu ai leac ori ai diploma de rat.. pe viata.

Sunt curios si eu in afara de Jurnal Feroviar si restul de pe acolo cu ce propuneri au venit ceilalti copii ca vad ca la poze cu care sa se laude pe FB au fost primi.

Puneti-va in locul lui DG CFR Calatori pret de 20-30 minute si apoi o sa va dati seama despre ce vorbesc. Neaparat la urmatoarea intrevedere cu pasionati sa-si ia masuri caci nu da bine deloc la imaginea companiei si a unui director general ca niste maimutze sa faca ca toti dracii, basca isi mai iau cu ei si probe la pachet sa aiba cu ce se lauda si totul gratis.



Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Dum 17 Ian 2016, 00:58, editata de 1 ori
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:50

dan tm a scris:
Rezumatul cuprinde ideeile principale nu?

ei bine nu e nevoie de tren Timisoara -Constanta sau Galati ca nu ar avea oameni nici de un compartiment.
Deci altceva trebuia sa propui.

Am mers zile trecute cu Virsetul acasa si erau 4 pentru Sirbia, restul erau navetisti.Intr-o zi imi iau liber si merg cu cel de dimineata sa vad ce si cum, deci nu trebuie propus tren spre Belgrad pina nu se rezolva anumite probleme din tara astfel incit incasarile s permita cheltuielile cu un tren international.

Pai de ce sa nu ? De ce n-ar putea face tren de zi Beograd - Bucuresti (sugestie din semnatura mea) si retur ca sa limiteze contrabanda cu tigari / alcool care era mult mai bine "acoperita" seara sau dimineata devreme cand lumea e la nani ? Uita-te cate trenuri au amaratii aia de sarbi spre Zagreb si Ljubljana (plus 1 vagon direct pana la Zurich, daca mai exista) asa cum noi avem prea multe pentru Budapest Keleti (desi se mai pot festesi sa ajunga un Timisoara - Budapest - Hidasnemeti - Kosice sau Cluj - Budapest - Bohumin cum era in 2008). Aceiasi amarati de sarbi au vagon direct RZD pentru Moskva (cu toate ca ocoleste Romania si Ucraina pentru ca NATO). A, si sa nu mai zic de cuseta macedoneana pentru Salonic (desi aici trebuia prestatia ori de la OSE ori de la MAV sau ZS, nu operator "de tranzit")...

Un tren de zi si unul de noapte Beograd - Bucuresti si retur mediatizat in masa si garantez c-or mai fugi oamenii de la autocare sau zboruri.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3664
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 00:55

Vezi ca acuma propui nu un tren ca in semnatura, ci doua spre Belgrad. Sint de acord insa sa opreasca asa: Bucurestu Nord-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Timisoara Nord-Stamora Moravita , te bagi?
si il poate prelungi la Galati cu oprire doar in Braila.

aaa nuu ca atunci cum mai are calatori si blatistii din Teleorman...
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 01:06

Ce-i mult e prea mult. Nu trebuie stricat trenul Beograd - Bucuresti pana la Galati cum fac ungurii cu vagoanele tuturor (ZSSK, CD, OBB, PKP) de le imprastie prin tot felul de IC-uri interne si care intarziate la retur, dau peste cap tot meciul cu traficul international.

Am propus tren de zi (fara sa mai fac referire in mod expres la cel de noapte) pentru ca nu tin minte sa fi existat tren de zi pe Beograd. Si nu cred eu ca n-ar avea calatori, uita-te pe Sofia unde au anulat "de neam prost" 382 / 383 pe Bucuresti - Sofia si 50% din calatorii lui au dat navala la cel de zi iar restul s-au reprofilat pe autogari. Care cu 2 vagoane ma indoiesc ca-si scoate profit, sa nu mai pun la indoiala stationarea umflata din Ruse ca le trantesti peste si o grupa interna cand cu un tren "compact de 4-5 vagoane" si fara grupe interne inutile pe reteaua BDZ, strict cu schimbul tractiunii la Ruse castigi si timp si mobilizezi materialul rulant al BDZ pe rapidele lor interne.

Sunt de acord cu parerea ta ca trenurile de extern sa aiba opriri limitative. Imigrantii si navetistii au la dispozitie scurt parcurs, ca doar n-o sa le oferi si consultatii medicale in pretul biletului, e exagerat.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI



Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Dum 17 Ian 2016, 01:46, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15661
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 17 Ian 2016, 01:11

Trenul de Beograd.

CFR vrea sa il introduca dar se pare ca ZS nu il vrea si din cauza ca se lucreaza la gara Beograd Center.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 10:38

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-