Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Revista presei   Mier 13 Ian 2016, 01:01

...

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 13 Ian 2016, 19:21

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 13:31

Sucursala Iasi Calatori

Planuri mari, cu investiții pe măsură pentru CFR Călători România. 2016 pare să stea sub semnul înnoirii la această sucursală, spre bucuria pasagerilor care nu de puține ori, atunci când urcă în tren, au impresia că fac o călătorie în timp, la cât de vechi sunt unele garnituri.
Pe hârtie, cel puțin, lucrurile încep să se schimbe din acest an. Compania CFR Călători din România planifică să achiziționeze cinci locomotive inter-regionale pentru a le pune pe rutele renovate dintre București, Brașov, Craiova și Constanța.
100 milioane de lei au fost investite de Ministerul Transportului. Licitația va avea loc în a doua parte a anului 2016. CFR va primi de asemenea 126 milioane de lei (27,7 milioane de euro) de la Programul Operațional și Infrastructură al Uniunii Europene (LIOP) și alte surse pentru a face investiții în parcul de vagoane.
În plus, pe lângă noile trenuri, CFR Călători are de gând să modernizeze în acest an, din propriile surse, 30 de segmente de cale ferată, Pe aceste tronsoane trenurile vor putea circula cu o viteză de 160km/h.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2353
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4703
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 13:57

Nu inteleg ce treaba are CFR-calatori cu modernizarea infrastructurii feroviare! Aceasta nu este treaba CFR-Infrastructura ?!

Iar legat de asa-zisele planuri marete a CFR-Calatori pe regionala Iasi, o intrebare

-Daca presupunând ca CFR-Infrastructura ar repara si reabilita toate liniile secundare de pe raza regionalei Iasi, aflate in administrarea sa (acum inchise- liniile Floreni- Dornisoara, Vama-Moldovita, Pojorata-Fundu Moldovei, Dornesti-Siret, Dornesti-Gura Putnei- Putna, Gura Putnei- Nisipitu HM, Dangeni-Saveni, Leorda-Dorohoi, Crasna-Husi, Zorleni-Falciu-Falciu Nord HM), CFR-Calatori- regionala Iasi- ar reintroduce trenuri de calatori pe aceste linii ?!

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 14:10

Dupa ce am citit mai bine cred ca e vorba de 5 rame electrice nu locomotive
Probabil la modernizare poate se refera la unele restrictii de pe anumite sectoare
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6801
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 15:49

La 160 km/h clar e vorba de o refactie totala cu noile tehnologii (sina tip 65, prindere indirecta sistem Vossloh si viteza sporita in abatere)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 15:55

Chiar nu are rost sa vorbim de160 km/h sa le ridicam viteza la 100 pe toate magistralele sa dispara restrictiile macazuri cu vitreza sporita peroane inaltate
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 16:18

Toate planurile vizează întreaga rețea, nu doar Regionala Iași. Este vorba despre 5 rame electrice, nu locomotive... și nu prea cred că vor ajunge pe Regionala Iași, ci pe București - Constanța.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2415
Varsta : 21
Reputatie : 3310
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 21:43

Ăștia vor să ridice la 160 km/h segmente de linie?Smile)) Presupunând că așa e, parcă văd că o să facă, să zic, 5 km cu VS 160, apoi pac restricție 30 la un macaz defect sau o joantă izolantă mărită, și apoi iar 160. Asta în timp ce pe Buzău - Făurei s-au rupt aprox. 7 cupoane de șină când a dat gerul, și încă se circulă cu 30 km/h. Ce inepții, tot master-planul lor mi se pare o insultă aruncată așa, pe față.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 22:06

Master Planul e făcut de o firmă care nu are nimic în comun cu transportul. După aia, vreo 10 oameni din MT și CFR, plătiți cu vreo 900 lei pe lună au stat două săptămâni, și-au stricat concediile și Crăciunul, ca să mai corecteze cât se mai putea din el.

Pe M500 este șină fabricată în Ucraina (URSS pe atunci), de slabă calitate, care trebuia schimbată de mult, există și un raport AFER pe tema asta - șina are defecte constructive. Dar nu sunt bani pentru înlocuirea ei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2415
Varsta : 21
Reputatie : 3310
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 14 Ian 2016, 22:24

Și în situațiile ăstea, deștepții au utopii în cap... Mare păcat. Eu aș vrea sincer să văd măcar toate magistralele cu VS 100 km/h cap - coadă (pe cât posibil, acolo unde relieful sau proprietățile solului impun restricții să se mențină restricțiile) și apoi mai vorbim de alte chestii...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 15 Ian 2016, 08:15

mielutu zburator a scris:
Ăștia vor să ridice la 160 km/h segmente de linie?Smile)) Presupunând că așa e, parcă văd că o să facă, să zic, 5 km cu VS 160, apoi pac restricție 30 la un macaz defect sau o joantă izolantă mărită, și apoi iar 160. Asta în timp ce pe Buzău - Făurei s-au rupt aprox. 7 cupoane de șină când a dat gerul, și încă se circulă cu 30 km/h. Ce inepții, tot master-planul lor mi se pare o insultă aruncată așa, pe față.

abere
Sus In jos
IonutChircu



Numarul mesajelor : 767
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3267
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 15 Ian 2016, 13:10

Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2418
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4905
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 15 Ian 2016, 13:11

Sus In jos
http://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 15 Ian 2016, 17:57

19jimmy84 a scris:
http://www.realitatea.net/un-tren-de-marfa-a-deraiat-langa-deva-circula-ia-este-restric-ionata_1866765.html

Doar un vagon dintro naveta ce venea sau mergea la termo la ora 17 se circula pe firul 1 cu 50 in dreptul macazelor cap Y unde lucra o drezina la o consola de pe un stalp
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 04:25

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-