Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din România - 2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 08:54

Dr2005 a scris:
La 1630 nu se vând și bilete fără loc?

Locul e optional la trenurile IR cu oferta Regio dar cum s-au dat probabil toate locurile ceilalti calatori au refuzat sa ia fara loc de teama aglomeratiei din tren, stiau ei ce stiu, sa nu uitam ca trenul asta in week-end-uri e prapad desi avem si R 11034, RT, ST, IR 347 si R 3008 toate cu plecare intr-un interval de numai 102 minute.

@cristy79 astazi IR 1630 are toate sansele sa ajunga din nou la 14 vagoane. Deja a urcat perechea lui 1631 cu 8 vagoane plus grupa de minim 5 care o va primi de la 1621 se fac 13 asa ca nu-i exclus sa mai bage 1-2 vagoane dar nu cred ca va fi cazul ca azi RT coboara cu 3 rame ( 9 vagoane )

Apropo de locul optional la aceste trenuri IR cu oferta tarif Regio este o prostie ca locul este optional. Ar trebui ca la aceste trenuri dupa ce ca au mers de IR, conditi de IR si tarife de Regio nu cred ca e capat de tara 4 lei in plus. Pai la elevi si studenti e pomana curata astfel de trenuri inclusiv locul. S-ar evita neplacerile din trenuri din perioadele aglomerate si din week-end-uri, nu s-ar mai certa nici casierele cu calatori si ar mai castiga ceva bani in plus si compania. Nu cred ca e capat de tara sa vi cu 1630 pe linie modernizata cu vagoane si mers de IR ca elev/student de la Brasov la Buc.Nord cu 12,5 + 4 lei locul ( pret bilet pe tariful vechi ) gratis totusi nu se poate.

In aceste perioade casierele incearca sa convinga calatori sa ia cu loc sa stie o treaba ca au unde sta in tren ca e aglomerat de cele mai multe ori le iese pasenta alti mai zgarciti fac scandal dar cand se trezesc in tren constata ca dna de la ghiseu avea dreptate.

In aceasts perioada s-ar fi putut umbla putin la turnusul anumitor garnituri de R de pe Buc-Brasov si s-ar fi putut suplimenta IR 1630 cu 3 etajate dintr-un start 360 locuri echivalentul a 4 vagoane de 84 locuri seria 21-87.

Si R 11034 ar fi trebuit suplimentat macar duminica.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1245
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2664
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 10:06

Pai cred ca de-aia si incepuse scandalul la 1630 - ca lumea nu voia bilete fara loc ca stiau prea bine ce inseamna asta. Trenul a plecat aproape 90% ocupat din Brasov - deci va dati seama ce a fost si cu cei urcati din statiuni...

Nu stiu ce sa zic de faza cu locul - depinde, sunt zile si zile, rute si rute. In majoritatea cazurilor si a zilelor - nu are niciun rost sa dau sa zicem 8 lei pe loc dus-intors (pt unii conteaza suma asta) atata timp cat stiu ca gasesc loc si ma pot aseza unde vreau eu. De exemplu pe Targoviste - de cate ori am fost nu am luat cu loc pt ca mi s-a parut aberant sa platesc locul aproape jumate din pretul biletului in conditiile in care mereu erau locuri libere pe care sa ma asez. O singura data am fost sculat de pe locul meu in IR 1888 - dar mi-am gasit alt loc foarte bun imediat. In jurul meu lumea comenta ca 15 lei e un pret foarte bun si majoritatea isi luasera cu loc. Dar 11 lei e si mai bun What a Face Deci fiecare face cum considera de cuviinta. Mi se pare corect sistemul asa cum e - de fiecare data am cerut eu fara rezervare si cand nu am specificat am fost intrebat: Doriti cu loc sau fara? Deci niciodata nu mi s-a bagat cu forta locul pe gat, ca sa zic asa... Si asa mi se pare cel mai corect.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 10:16

Targovistea nu se compara cu IR 1630 duminica si acum cu sarbatorile si vacantele elevilor/studentilor. Cat va fi zapada pe partii trenul asta va fi un real succes.

De cate ori ai mers cu Desiro la Targoviste ? Odata de cand s-au bagat tarifele de IR ? Ia sa vezi cum vor arata sagetile de Targoviste peste 1-2 luni cand tot mai multa lumea va afla de oferta Regio cu mers de IR Wink

Locul ar trebui sa-l vanda obligatoriu la trenurile IR cu oferta Regio daca nu la toate macar la cele aglomerate sau in perioadele full.

Daca faci o comparatie intre 50 lei Brasov-Buc.Nord IR normal si IR 1630 cu doar 28 lei cu tot cu loc nici asa nu e bine ? Adica scutesti 22 lei tot e ceva, se termina cu certurile prin tren si castiga si compania. Am vazut destule show-uri in trecut cand veneau calatori cu bilete cu loc si i ridicau pe cei fara loc ce scandaluri ieseau in primul rand din cauza aglomeratiei cu mutatul cu bagaje si copii etc...

"Du-te domnule mai incolo ca uite sunt cu copii" "Unde sa ma duc domnule ca si eu am copil si e plin peste tot" si tinete tata de show-uri mai ales asta vara cate am vazut pe IR 1634 as putea scrie o carte pe tema asta.

Cand o sa mergi fara loc si mai ai parte si de scandal gratis sa vezi cum nu te mai uiti la 4 lei si ceri obligatoriu cu loc 8-)
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 14:25

IR 1837(12837) (20-49 200) + (19-55) + (20-49 200) + (20-49 200) + (71-31) + (44-31)

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7183
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 22:53

Repet ce am mai spus si in postari anterioare. In week-end o Acvila sta degeaba in Revizia Basarab, cea de la trenurile 1551/6/7/4.
Daca o luau si o puneau azi cel puțin la 3003 din Basarab iar din Brașov o bagau la 11034 rezolvau problema. Aveau timp s-o salubrizeze intre 17 si 20 cat ar sta in Basarab intre trenurile 11034 si 1557 apoi ar reintra in circuitul planificat. Refuz categoric sa cred ca n-au personal de tren. Unde sunt cei care o deservesc de luni pana vineri ? Din cați nasi sunt la București, Ploiești si Brașov chiar e greu sa găsești disponibili in week-end 2 macar ?
Asta e problema unei Acvile dar se mai poate obține inca una daca s-ar inversa turnusul inca uneia din 5003/8/1553/0 cu cea de la 5021/6/5/2 in 5003/8/5025/2 si 5021/6/1553/0 si uite cum se mai obține material rulant disponibil. La capitolul turnusuri si compuneri sunt multe de spus fiind o harababura de nedescris dar il voi discuta cu d-l director general d-l Iosif Szentes. Acum punctez doar soarta unei Acvile pentru care am doua variante s-o trimită la Brașov pentru a se întoarce cu 11034. Repet doar in week-end e posibil.
Varianta 1.
Daca la 3001 nu se mai poate, cele 8 etajate asigurand trenului peste 450 tone, macar la 3003 atașată din Basarab apoi in Brașov la 11034. Si se poate la 3003 cele 5 vag ce le are acum in compunere insumand undeva la vreo 250 de tone.
Varianta 2, in caz ca nu rentează la 3003, vagoanele lui fiind suficienta pentru zile de S-D si SL.
Aici e cu schepsis si va rog sa nu ma înjurați Very Happy
Vineri seara adusa de la tren 1556 GG in Grivița si nu in Basarab. A doua zi introdusa pe tren 1636-1 Bucuresti-Brasov, ordin de circulatie cu 120 in loc de 140 cat are acum, oferta de preț regio făcând concurenta Regiotransului 14031, apoi in Brașov iar pe 11034 apoi sâmbăta seara mutat G11034 si G11033 in Grivița in loc de Basarab, duminica dimineața iar pe 1636-1, si iar pe 11034, ajunge in Basarab de unde reintra in turnus cu IR1557. Sau daca sunt manevre multe si inutile ba prin Grivița ba prin Basarab se mai pot trimite cu 3003 inca unul-doua vagoane pentru 11034, ca tot vine L izolata din Basarab in Buc Nord Gr B, astea sa vina cu 11034, sa rămână G11034/3 la Basarab iar Acvila sa zicem turnus 3003/8 urmând a rămâne duminica seara doua ore in Gara de Nord pana la IR1557.
Ar fi unica soluție sa concureze RT-ului 14031 fara a mai introduce inca un tren regio. Ca e o porcărie sa oprească in toate gările. Așa puteau sa-l facă si pe 11071 mai sprinten, 70% opriri si plecare la 14.50 in loc de 14.00
Acum daca si voi aveți alte păreri sunt bine-venite, ca de-aia e forum sa discutam sa propunem, sa descoperim, etc.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 23:15

Vitosa a scris:

Ar fi unica soluție sa concureze RT-ului 14031 fara a mai introduce inca un tren regio. Ca e o porcărie sa oprească in toate gările. Așa puteau sa-l facă si pe 11071 mai sprinten, 70% opriri si plecare la 14.50 in loc de 14.00
Acum daca si voi aveți alte păreri sunt bine-venite, ca de-aia e forum sa discutam sa propunem, sa descoperim, etc.

De acord cu tot ce ai spus, nu am stat să verific în detaliu propunerile dar par pertinente.
În schimb, dacă-l pui pe 11071 la 14:50 (așa cum a fost cândva) îl ucizi de tot.
Avem, de la București spre Galați, următoarele ore de plecare: 6:40 (1771) 8:30 (1571) 13:37 (1773) 14:00 (11071) 15:25 (15073) 15:40 (7001) 18:xx (1775). Deci, după cum se observă, un mare gol între 8 30 și 13 37, apoi buluc de trenuri. Pe cine să ia 11071 la 14:50, când există TFC-ul și 7001 imediat după? În plus, 11071 ar ține pe 15073 la sector cel puțin de la Urziceni la Cotorca sau Pogoanele, iar 15073 l-ar ține apoi pe 11071 la sector pentru că demarajul VT-ului/ADH-ului este FOARTE lent comparat cu al unui EGM cu 2-3-4 vagoane.
Invers, între 4:50 și 6:50, din Galați pleacă spre capitală 4 trenuri, din care 3 la același preț. Ar trebui ca 11071 să plece la 10:25 în trasa unui tren deja existent (i-am uitat nr, o găsești tu pe Infofer) și de la Urziceni să plece la Galați în trasă nouă (nu ar necesita cruci). Apoi, între 15:20 și 15:40, să plece 11072 spre București, deservind astfel elevii navetiști dintre Galați și Brăila (Filești, Barboși, Zagna Vădeni, Vădeni, Baldovinești). Ar fi cel mai ok așa, deși ar trebui găsită o haltă în care să stea la cruce cu 15073 (să zicem că s-ar putea face la Făurei) și cu 7001 (Pogoanele).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3413
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 23:28

IR1571/1776 astazi a avut 20-83-027+19-83-102+20-83-021+21-70-011+84-83-002+30-76-014+30-76-013.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7183
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 23:28

Mieluțule sunt absolut de acord cu tine. Un singur aspect nu-l înțeleg. Pentru ce mai oprește 11071 pana la Urziceni când la 14.17 începând de mâine reintra regio 7035 ? Eu asta nu înțeleg si tu știi mai bine ca 11071 oprește de multe ori de dragul de a-și face norma de opriri. Iar pe unele secții intervalul 9-13 depinde de sens e interval mort dpdv al traficului de călători. Parerea mea e ca de-aia se si feresc sa bage trenuri.
8121 e trenul la care te referi Wink
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 23:33

Eu am spus dintotdeauna că 11071 nu are ce căuta după ora 13:30, ci înainte, chiar și când l-au introdus pe 30.11.2015.
11071 oprește ca să facă norma de 70%, nu are cum să o scoată doar din opriri între Urziceni și Galați. Sunt de părere că 11071, chiar dacă ar rămâne la prânz, ar trebui combinat cu alt tren până la Urziceni, ca să merite, că altfel o să fie iarăși prea multe trenuri pe oră înspre orășel. Apare, desigur, problema liniei 700 și anume lipsa BLA și circulația la cale liberă. Dacă 11071 întârzie 10 minute cum pățește des din cauza aglomerației de la ieșirea din GDN sau când crapă pentru scurt timp GM-ul (din păcate o situație tot mai des întâlnită) 7035 o să se târâie în urma lui din stație în stație, neputând fi trimis la sector.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Dum 03 Ian 2016, 23:33

R 6313 20-54 + 20-54 + 20-54 + 20-54

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3588
Localizare : Brașov
Reputatie : 5755
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Lun 04 Ian 2016, 01:04

R 11021/11022 - 20-87 + 20-87
R 11033/11034 - 21-80 + 21-80 + 19-80
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Lun 04 Ian 2016, 01:18

@Vitosa problema nasilor am observat-o si eu in 27 decembrie la IR 1621 cu 11 vagoane primele 5 le lasa la Brasov si au fost pline de calatori si ultimile 6 de Timisoara. Doar 2 nasi au fost la trenul ala, in alti ani cei 2 aveau doar grupa de Timisoara si unul sau alti 2 aveau grupa de Brasov, acum cei 2 au avut de verificat 11 vagoane.

Pentru R 11034 eu am gasit alta solutie mai simpla pentru zilele de duminica : Cele 2 vagoane 22-96 si 21-86 grupa de Brasov ale lui IR 1644 sa le tina la Brasov si sa le trimita cu R 11034 pe langa cele 3 19/21-80 ar mai fi 144 locuri in plus s-ar rezolva treaba. Au si timp la Buc.Nord sa scoata de la coada lui 11034 cele 2 vagoane si sa le bage peste garnitura lui IR 1643 nefiind nevoie de salubrizare majora, eventual se poate strange doar pet-urile, pungile lasate de calatori si e gata. Sunt destule trenuri care formeaza la peron in Buc.Nord alte trenuri exemple ? R 3012 vine de la Brasov si formeaza pe R 5027 pentru PL.Sud, IR 1586 vine de la CT si formeaza pe IR 1559 pentru Buzau si altele. In plus de asta IR 1644 vine cu 2 vagoane grupa de la TG.Mures si inca 3 vagoane B A B grupa de la Sighet iar in zilele de duminica nu sunt calatori intre Brasov si Buc.Nord sa umple cele 5 vagoane dapoi inca 2 de la Brasov. Solutia este doar pentru zilele de duminica desi s-ar putea aplica si vinerea si sambata.

Sau gasita alta solutie si trimis la Brasov 1-2 vagoane de capacitate mare ( 80-88-120 locuri ) cu IR 1631 tot e scurt si intoarse cu R 11034, nu are rost sa complici Acvila cu RailJet, mai bine bagi Acvila la coada lui 1631 si s-a rezolvat problema.

Katalin4653 a scris:
IR1571/1776 astazi a avut 20-83-027+19-83-102+20-83-021+21-70-011+84-83-002+30-76-014+30-76-013.

Ultimul vagon a fost 30-76 014 si penultimul 013 nu invers si la intoarcere IR 1776 a avut dupa locomotiva Etajatul 26-16 008 apoi garnitura prezentata de tine.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Lun 04 Ian 2016, 02:27, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Lun 04 Ian 2016, 02:20

Duminica 03 ianuarie 2016

IR 1644 : 20-49, 218 + 71-31, 44-31, 71-31, 22-96, 30-76, 22-96 + 22-96, 21-86.
IR 1631 : 21-87, 21-87, 21-87, 19-83, 84-96, 21-87, 19-70, 21-86
IR 1630 : 21-86, 19-70, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87, 21-87, 21-76, 21-76, 22-96, 10-91, 22-76.
IR 1636 : 30-76, 20-76 + 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83
IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 19-83, 19-83.
IR 1590 : 255, 256, 21-70, 30-76, 21-70, 21-70.
IR 1653 : 71-31, 40-31, 22-76, 10-91, 22-96 + 21-76, 21-76 ( Vatra.Dornei + Suceava )
IR 1746 : 20-49, 228, 20-76, 20-76, 19-76, 20-76, 20-76, 71-31
IR 1635 : 30-76, 30-76 + 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1752 : 20-54, 239, 232, 237, 20-76, 20-76, 21-76, 21-76, 30-76, 241 + 234, 21-86, 21-76 ( Suceava + Botosani )
IR 1836 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83 ( 2 de la Cluj, 4 de la TG.Jiu si 4 de la Craiova )
IR 1622 : 22-96, 22-96, 22-96, 84-96, 30-76, 22-96, 22-96 + 20-87, 20-87 + 21-87 ( 7 Timisoara + 2 de la 11022 + 1 de la 1631 )
IR 1572 : 26-16, 20-83, 21-90 011, 89-87, 84-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1776 : 26-16, 30-76, 30-76, 21-70, 84-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1741 : 229, 19-76, 224, 71-31, 71-31, 40-31, 71-31, 40-31, 71-31 + 207, 219.
IR 1641 : 20-49, 218 + 71-31, 204 + 225, 19-80, 230, 71-31, 71-31, 44-31, 44-31 + 71-70, 40-31, 20-49.
IR 1597 : 20-49, 258, 260, 262, 20-49, 20-49.
IR 1586 : 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. ( IR 1559 )
IR 1646 : 83-76, 22-96, 30-76, 22-96, 22-96.
IR 1695 : 21-76, 10-91 + 21-76, 84-87, 71-31, 44-31, 71-31, 44-31 + 21-87, 21-87 ( Primele 2 vagoane sunt pentru IR 78 Timisoara-Budapesta )
IR 1666 : 21-86, 10-70, 21-76
IR 1667 : 22-76, 22-96, 30-76, 22-96, 22-76, 71-31, 44-31
IR 1553 : TE Acvila 005.
IR 1557 : TE Acvila 007.
IR 402 : 20-76, 20-76 + 6 CFM.
IR 347 : 10-90, 21-90, 21-90, 40-70, 71-70, 70-91 + 40-31 + 21-76, 21-86, 89-76 ( Viena + Arad + Simeria )


IR 1588 ( 160 km/h ) : 21-90 013, 22-96 027, 22-96 046, 89-87 019, 10-90 100.

R 3001 : 84-16, 36-16, 26-16, 26-16, 36-16, 26-16, 84-16, 26-16 ( Are 4 etajate pentru 3008 si 4 pentru 3010 )
R 3008 : EA + 26-16, 26-16, 36-16, 84-16
R 3010 : EA + 26-16, 84-16, 26-16, 36-16.
R 5010 : EA + 36-16, 26-16, 26-16.
R 5025 : TE Acvila 001
R 5027 : EA + DA + 20-55, 20-55, 20-55, 20-55, 19-55.
R 7037 : 82 + 19-80, 21-80, 20-55
R 7039 : DA + 19-80, 21-80, 20-55, 19-80.
R 8084 : EA + EA + 26-16, 36-16.
R 8124 : 82 + 19-80, 20-55
R 9026 : GM + 20-55, 21-80, 21-80, 19-80.
R 9027 : GM + 26-16, 36-16, 26-16, 26-16.
R 9107 : GM + 21-80, 19-80, 19-80, 21-80, 20-55.
R 9108 : GM + 19-80, 21-80, 20-55
R 9308 : EA + DA + 36-16, 26-16, 26-16, 26-16. ( In statia Rosiori se formeaza din R 9366 Alexandria-Rosiori )
R 9311 : EA + EA + 36-16, 26-16, 26-16.
R 11034 : 21-80, 21-80, 19-80 ( Trenul asta l-am vazut pe geam din casa nu se vedea fanta de lumina prin geamuri atat de aglomerat ce era ) La vagonul 19-80 culoarul era pe partea cu orasul Ploiesti stateau calatori mai ceva ca in tramvai )
R 11033 : 19-80, 21-80, 21-80.


Desiro

IR 1896 : 2079
IR 1522 : 2056
IR 1793 : 2056
IR 1792 : 2054 + 2070 ( Pitesti + Targoviste )
R 9348 : 2115


Toate trenurile au fost pline, unele pana la refuz iar la capitolul trenuri goale R 8124 cu cele 2 vagoane si IR 1792 la grupa de Targoviste cred ca au fost maxim 25 calatori si bineinteles IR 1793 cu cei 18 calatori + 3 veniti de la IR 1752, iar cel mai plin care a plecat din Buc.Nord a fost IR 1635 spre Constanta cu un grad de ocupare al celor 6 vagoane de 98-99%.
Vagonul 21-80 011 suplimentar la IR 1572 Galati-Buc.Nord era singurul cu perdele dintre toate vagoanele din seria 19/21-80.
Au anuntat la statie de cel putin 4 ori ca IR 1793 va pleca intarziat si IR 1695 asteptand trenurile IR 1752 respectiv IR 1664 iar cand a sosit la peron IR 1752 au anuntat pe putin de 7-8 ori ca, calatori cu legitimati de calatori pentru IR 1793 sunt asteptati la linia 8 pentru imbarcare.

Luni 4 ianuarie 2016

IR 1550 : TE Acvila 005
IR 1552 : TE Acvila 006 + 26-16, 26-16, 36-16.
IR 1554 : TE Acvila 007
R 5022 : TE Acvila 001
R 5055 : 20-55, 36-16
R 3023 : 19-55, 20-55, 19-55.
R 8151 : 19-80, 21-80, 20-55


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Lun 04 Ian 2016, 02:22, editata de 1 ori
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1245
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2664
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Lun 04 Ian 2016, 08:29

Uite cum se schimba treburile de la o saptamana la alta.

Duminica trecuta am venit chiar cu IR 1888 (grupa de Tgv la IR 1792) si era cat pe ce sa nu gasesc loc liber, a fost peste 90% mereu, ba chiar am si fost sculat o data de pe locul pe care stateam.

Cred ca fost si din cauza vremii, multa lumea s-a intors sambata sau duminica devreme, ca se auzise ca dupa-amiaza se va strica vremea si nu au vrut sa riste.

R 11033/4 - noua gaselnita de la CFR Calatori e foarte bun si am de gand sa il incerc cat de curand (nu insa duminica What a Face )...

Cat priveste problema de dimineata - e foarte greu sa bage tren sa concureze RT. Orarul ala e foarte aglomerat, iar IR-ul de 8.15 de la Constanta nu il vor tarifa Regio pt ca are musterii (nu stiu cati dau chiar 50 de lei pret intreg, dar beneficiari de pomeni sunt cu gramada). Daca nu l-au tarifat Regio pe 1631 care nu se simte prea bine dpdv numar de calatori, nicio sansa cu asta. Plus ca a intrat oferta Trenurile Zapezii deci nici pomeneala de o alta oferta tarifara pana la primavara. Iar un tren Regio sa bage inaintea RT... iar e foarte greu, plus aberatia cu 70% opriri care va duce durata calatoriei la aproape 4 ore. Cine are chef de 4 ore cu toti bodiguarzii cu bautura in nas iesiti din tura de noapte se poate duce la R 3003. Cine nu vrea RT si nu pune botul la prosteala CFR de 50 de lei pana la Bv si nu beneficiaza de nicio pomana (cum sunt eu de exemplu) se va duce la Softrans care cred ca va trebui sa mareasca numarul de scaunele pliabile What a Face ))))
Mi-a spus cineva care a mers in picioare ca i s-a cerut tarif de Regio de 25 de lei pana la Brasov. Ceea ce mi se pare foarte ok.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5616
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Lun 04 Ian 2016, 09:53

Ieri pe IR 15982 Constanta-Buc.Nord-Craiova ( RES 002 ) s-a mers in picioare in tramvaiul Hyperion. A ajuns in Buc.Nord cu foarte multi in picioare nici CFR nu a fost mai prejos cu IR 1586 CT-Buc.Nord.

Pe ruta NR 1 avem asa :

06:00 - IR 1745 Buc.Nord-Brasov-Satu.Mare ( tren cu vagoane fara prize )
06:23 - R 3001 Buc.Nord-Brasov ( 8 etajate cu o capacitate de 892 scaune )
07:00 - IR 1631 Buc.Nord-Brasov ( vagoane cu prize )
07:43 - R 3003 Buc.Nord-Brasov ( vagoane compartimentate, fara prize )
08:15 - IR 1636 Constanta-Brasov ( vagoane RJ calatori de pe M800 )
08:50 - R 14031 Buc.Nord-Brasov ( rame RIO, prize, internet WIFI, oprire in toate statile PL.Vest-Brasov )
09:22 - IR 15930 Craiova-Brasov ( Hyperion 1, tren modern, prize, calatori de pe M900 )
10:00 - IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Timisoara ( vagoane cu prize )

Preturi :

12,10 lei = Pret redus pentru elevi si studenti in baza legitimatiei de student pentru R 3001, R 3003 si R 14031.
15,00 lei = Pret redus la trenul Hyperion-Softrans pentru elevi si studenti in baza carnetului de elev sau al legitimatiei de student.
24,20 lei = Pret Intreg valabil la R de la Regiotrans si CFR Calatori.
24,45 lei = Pret redus pentru studenti pe baza cupoanelor cu 50% reducere pentru trenurile IR ale CFR Calatori.
30,00 lei = Pret Intreg valabil la Hyperion-Softrans.
34,90 lei = Pret Intreg la IR la CFR Calatori pe ruta Buc.Nord-Comarnic care nu intra in oferta Trenurile Zapezii.
36,80 lei = Pret redus pentru elevi si studenti la IR in baza carnetului de elev sau al legitimatiei de student fara a folosi cupoane cu reducere 50%.
37,65 lei = Pret Intreg la IR la CFR Calatori valabil cu oferta Trenurile Zapezii.
37,65 lei = Pret Intreg la IR la CFR Calatori cumparat cu anticipatie peste 21 zile la care intra doar reducerea de anticipatie.
48,90 lei = Pret Intreg la IR la CFR Calatori valabil la trenurile IR fara oferta Trenurile Zapezii.

Asadar pentru Buc.Nord-Brasov preturile le aveti durata fiind de minim 2h35min si maxim 4h la CFR, 2h32min la Softrans si 3h33min la Regiotrans.

E loc pentru toata lumea nu e nevoie ca IR 1631 sa fie tarifat Regio atata timp cat exista R 3001, R 3003, R 14031 sau IR 15930. S-ar pierde calatori de IR de la 1631 cand ar vedea ca nu mai e niciun IR intre 06:00 si 08:15 primul fiind poate prea devreme si al doilea oricum vine cu calatori de pe M800.

Vacanta continua si avem si azi IR 1636 cu 7 vagoane, IR 1732 ( 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 19-83, 19-83 ) si IR 1621 cu  11 vagoane si din nou grupa pentru IR 1630 Brasov-Buc.Nord.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Astazi la 12:09

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din România - 2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din România - 2012
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-