Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 UZ-Ucraina

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3459
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Lun 04 Ian 2016, 02:58

Karpaty a scris:
Satu Mare-Chop-Kosice ar fi cel mai potrivit facut de CFR sau ZSSK.

Satu Mare e la peste 700 km feroviari de Bucuresti și doar la 228 km de Kosice, respectiv 544 km de Cracovia. În 1996, când a circulat sezonierul internațional 386/387 făcea cam cinci ore jumate între Halmeu și Chop, 107 km. Cam mult!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Lun 04 Ian 2016, 03:14

Satu Mare pleca 12:52, Kosice ajungea 22:41 dar statea in Halmeu 1:15 ; Diacovo 0:45 ; Cop 0:55 ; Cierna nad Tisou 1:16. E de inteles de ce facea asa mult cu asa mari stationari.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2353
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4703
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Lun 04 Ian 2016, 07:53

Dar de ce erau asa mari stationarile, din moment ce nu se schimbau boghiurile ?!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Lun 04 Ian 2016, 08:59

1996 de aceea ca stateau la ,,vamat".
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 12 Ian 2016, 23:15

Suceava-Vadu Siret, 202 grivne, aproape 40 de lei

Vadu Siret-Cernauti, 9 grivne, cam 2 lei

Cernauti-Lvov, 67 grivne, cam 13 lei, mergi 6:30 si primesti asternut, pat, la clasa 3-a iar la clasa 2-a este 100 grivne, cam 25 de lei.

Lvov-Mariupol, 1589 km, 29 ore, 170 grivne, cam 34 de lei, la clasa 3-a iar la clasa 2-a 297 grivne, cam 60 lei.

Sa mergi 1600 km cu 34 de lei, e ceva si primesti pat cu asternut curat iar aici de la Suceava la Vadu Siret se cere 40 de lei pentru 50 km si o ora de mers.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 12 Ian 2016, 23:51

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage

Salariu mediu Ucraina: 180 euro
Salariu mediu România: 447 euro
Iar dacă media la ucraineni e făcută ca la noi (că la noi 447 euro iei abia după 20 de ani de muncă și spor de vechime), înseamnă că majoritatea populației ia undeva la 100 euro pe lună.

Și mai sunt și alte ,,cauze" ale prețurilor foarte mici. Nefiind în UE, Ucraina nu are o piață de transport liberalizată, ceea ce înseamnă că statul poate subvenționa cum vrea și cât vrea transportul feroviar, pe orice criteriu vrea, poate cumpăra și material rulant dacă vrea. Infrastructura rutieră nu e nici ea foarte bună, iar salariul mic face dificil accesul la o mașină. Asta înseamnă clienți mai mulți la tren, însă dacă veniturile vor mai crește și lumea va avea bani de mașini, nu o să mai meargă nici dracu' o zi la Platzkart, oricât de iefin ar fi, UZ va trebui să se adapteze tendinței europene și să scoată bani grei din traficul de navetă, nu din trenuri de noapte. Dacă o va face sau nu... om trăi și om vedea, oricum e vorba de un proces de cel puțin 10 ani până să putem vorbi de primirea Ucrainei în UE.

Iar condiția pentru aderare la UE a fost scumpirea energiei (mai ales a gazului, dar și a benzinei, motorinei și electricității), rezultatul îl vedem la noi (și nici noi nu am ajuns încă la valorile negociate cu UE).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 00:21

Pretul in grivne afisat in Vadul Siret




_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 00:23

Vadul Siret




_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2307
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 01:23

DECI :

Ucraina este in conflict cu Rusia acum si asa va fi cel putin 10 ani. Rusia NU va permite sa intre INTREAGA Ucraina in NATO, U.E. din considerente strategice, istorice, culturale etc. Este posibil sa mai apara si alti VECINI la granitele tarii noastre in viitorul apropiat.

Ucraina are 25-30% populatie RUSOFONA care trage spre EST.

Pe aceste considerente Ucraina si peste 10 ani va fi in urma Romaniei si pe ultimele locuri in Europa. Au mai putine autovehicule la 1000 de locuitori decat Romania (si noi avem putine).

Cine are timp de pierdut prin Ucraina poate merge cu acele trenuri care desi cu preturi accesibile NU ofera un transport de calitate decenta sau superioara.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3565
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 04:10

Totusi transportul feroviar iese cu ceva in evidenta la ei: pret mic. Chiar daca calitatea e foarte slaba. La noi avem preturi in general mari, calitate slaba, concurenta mare. Sigur asta e si un avantaj: putem calatorii neinghesuiti, in trenuri goale sau aproape goale.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2353
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4703
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 08:06

Trebuie spus un lucru. Ucraina (ca si Bielorusia si Moldova) sunt state artificiale, aparute doar printr-un accident al istoriei, dupa 1991.

In viitor probabil vor disparea, iar teritoriile lor vor reveni proprietarilor de drept- partea de est a Ucrainei (pana la Nistru) si a Bielorusiei se vor uni cu Rusia, partea de vest a Ucrainei si Bielorusiei se vor uni cu Polonia, nordul Bucovinei/Basarabia/tinutul Hertei si insula Serpilor se vor uni cu Romania, iar asa-zisa Ucraina subcarpatica se va uni cu Slovacia.

Din punct de vedere istoric, lingvistic si etnic, partea de est a Ucrainei (inclusiv Crimeea) pana la Nistru si pana la granita polono-sovietica din 1938, si partea de est a Bielorusiei (pana la acceiasi granita), sunt strans legate de Rusia, iar locuitorii din aceste zone ar tinde spre o unire cu Rusia.
Diferenta dintre limba ucraineana si limba bielorusa si limba rusa este foarte mica, nesemnificativa.


Din punct de vedere al politicilor general-economice, consider ca este mai bun un sistem economic in care statul sa poata subventiona oricum si oricând doreste transportul feroviar, in care rolul statului in economie sa fie important, iar acest model de liberalizare extrema impus de UE mi se pare complet gresit.
Serviciile de importanta strategica si nationala (infrastructura energetica si de transport) trebuie sa ramana proprietate exclusiva de stat, iar statul sa decida pretul la serviciile esentiale pentru populatie (curent electric, gaz, apa-canalizare, termoficare, transport urban in comun,etc).
Noi când am dus negocierile de aderare la UE trebuia sa impunem respectarea acestor conditii, iar daca UE nu ar fi acceptat aceste conditii, atunci mai bine nu aderam la UE.
Sau puteam sa luam exemplul Poloniei, care, in cadrul negocierilor purtate de aderare la UE, a stiut sa-si apere interesele sale nationale, si nu a acceptat orice conditii din partea UE.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2353
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4703
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 08:16

Revenind la situatia actuala a cailor ferate ucrainiene. Situatia lor nu este chiar asa de rea (cu exceptia distrugerilor provocate de razboiul civil).

La infrastructura caii s-au mai facut lucrari in ultimii ani (remarc din fotografii si utilizarea unor prinderi flexibile), pe liniile principale s-au introdus traverse de beton.
Din pacate inca, pe multe linii, se mai utilizeaza arhaica prindere cu crampoane numai pe traverse din lemn. Dar aceasta prindere se mai utilizeaza chiar si in SUA.

La starea materialului rulant, exceptând acele vagoane de dormit comune (care intradevar, ofera conditii nedemne pentru anul 2016), restul materialului rulant este intretinut cat de cat bine.

La starea garilor si a cladirilor, asa cum se remarca si din fotografii, sare in evidenta acel spirit de ordine si curatenie, si lipsa personajelor dubioase din gari (tigani, cersetori, boschetari, etc).

Apoi, din fericire, personalul feroviar ucrainian inca mai pastreaza un spirit militarizat de ordine si disciplina, fapt dovedit si prin portul uniformei la intreg personalul de exploadare.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 08:47

Asa vorbesti de dezmembrarea Ucraine ca si cum ai dezmembra un teren sa il vinzi la diversi clienti cind ai nevoie de bani.

Pai remodelarea granitelor ei va duce automat la remodelarea celorlalte si te-ai putea trezi ca o sa iti trebuiasca pasaport la granita la Predeal.

mai usor cu unirea asta cu Moldova.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mier 13 Ian 2016, 09:43

Cam toate schimbările majore de granițe din ultimele sute de ani s-au făcut fie prin război (chiar și Marea Unire de la noi a survenit pe fondul Primului Război Mondial), fie prin divizarea unor state mai mari (URSS, Yugoslavia), doar Germania s-a reunificat fără război. Dacă teritoriul Ucrainei se va modifica... în niciun caz ,,bucățelele" rezultate nu se vor uni cu altcineva, toate se vor declara republici independente (cum vor cei de la Donețk, de exemplu), nu se vor uni cu Rusia, România, Polonia ș.a.. Sau o să intre Rusia cu tancurile, ca în Crimeea și Georgia.
Populația rusofilă e o consecință a strămutărilor și colonizărilor făcute de URSS. Ceva similar a făcut și Imperiul Austro-Ungar în Transilvania, de aia Harghita și Covasna au populație maghiară, deși sunt la mare distanță de Ungaria.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 573
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: trenuri moderne Ucraina - partea I   Joi 21 Ian 2016, 05:57

Am vazut multe comentarii rautacioase sau lipsite de baza reala legate de caile ferate ucrainene, de Ucraina ca tara sau de poporul ucrainean; unele comentarii care chiar negau dreptul la existenta al poporului ucrainean intr-un stat independent sau chiar negau existenta limbii ucrainene (practic exact aceste idei au fost promovate de Stalin si actualmente sunt trambitate de Putin)..... nu le voi raspunde sau contracara, exista adevaruri istorice de netagaduit pe care oricat s-ar chinui prorusii mai vechi sau mai noi, de oriunde ar fi ei, nu vor reusi sa le acopere; eu doar va voi arata cateva fotografii facute cu cateva zile in urma in trenurile ucrainene, de data aceasta am ales doar trenurile moderne, tocmai pt a le arata rau-voitorilor ca Ucraina este o tara europeana normala, ce incearca sa se dezvolte si care, cel putin din punct de vedere feroviar, chiar are niste plusuri fata de caile ferate de la noi (doar cateva exemple: la trenurile personale exista casiera, in tren, dotata cu casa de marcat fiscala electronica mobila, biletele electronice sunt scanate de insotitorii de vagon cu scannere electronice mobile aflate in dotare, sistemul de vanzare bilete on-line este foarte bine pus la punct si are possibilitati de alegere a locului si de vizualizare a vagonului si a ocuparii lui, in trenurile intercity  exista stewarzi care imping carucioare, exact ca in avioane, cu ceai, cafea, sucuri, sandvisuri, dulciuri, saratele etc etc etc)

tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre statiunea cu ape minerale Truskavets
Lviv/Liov - Truskavets:
- vagon clasa a II-a, aprox. 1 ora si jumatate = 24 lei;
- vagon clasa I, aprox. 1 ora si jumatate = 47 lei;
Preturile sunt pt bilete cumparate on-line de pe site-ul UZ, pt biletele cumparate de la case, pretul este o idee mai mare.

tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre statiunea cu ape minerale Truskavets

tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre Truskavets, vagon clasa a II-a

- stewardul care trece prin tren cu un carucior ca in avion, cu sandvisuri, sucuri, cafea, apa, dulciuri etc

- viteza maxima pe sectiunea pe care am mers eu a fost de 121 km/h

- vagon clasa a II-a

- o angajata de la curatenia trenului

- toaleta

- in toaleta

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre Truskavets, vagon clasa I

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets

- vagoane Hyundai, fabricate in Coreea

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets

- tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets

- gara Truskavets (statiune renumita pt apele minerale)

- tren Intercity Truskavets-Lviv(Liov)-Kyiv(Kiev)-Darnytsya, in drum spre Lviv/Liov

- tren Intercity Truskavets-Lviv(Liov)-Kyiv(Kiev)-Darnytsya, in gara Lviv/Liov

- bilet electronic, cumparat on-line de pe site-ul UZ, la urcare in tren este scanat de insotitorul de vagon cu un scanner mobil
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Astazi la 04:26

Sus In jos
 

UZ-Ucraina

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cu trenul de la Berlin la Chisinau via Polonia si Ucraina
» Trenurile din Ucraina
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Locomotive clasa 232 (Ludmilla)
» Pașcani (500)
Pagina 5 din 23Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-