Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 UZ-Ucraina

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2029
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4662
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 29 Dec 2015, 12:18

dan tm a scris:
Ce curatenie e in gari si ce ingrijite sint cladirile.

Gara Kolomea seamana cu gara Botosani si cu alte gari de la noi(ca principiu de construire).

Au fost construite de aceeasi companie privata:

https://ro.wikipedia.org/wiki/Lemberg-Czernowitz-Jassy_Eisenbahn
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 29 Dec 2015, 18:22

M-am gindit eu ca asa ar fi dar ,recunosc, mi-a fost lene sa verific in amanunt.

In Ucraina tot ca la noi se da plecarea la trenuri? fluiera locomotiva la plecare?
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 572
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 29 Dec 2015, 19:03

dan tm a scris:
M-am gindit eu ca asa ar fi dar ,recunosc, mi-a fost lene sa verific in amanunt.

In Ucraina tot ca la noi se da plecarea la trenuri? fluiera locomotiva la plecare?
chiar am stat acum mult sa ma gandesc si sa-mi reamintesc, dar de fluierat sigur fluiera locomotiva la plecare, dar parca nu asa de puternic ca la noi, e un suierat mai gutural, mai "gajait", mai ragusit Smile)
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 572
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 29 Dec 2015, 19:20

TVlad a scris:
dan tm a scris:
Ce curatenie e in gari si ce ingrijite sint cladirile.

Gara Kolomea seamana cu gara Botosani si cu alte gari de la noi(ca principiu de construire).

Au fost construite de aceeasi companie privata:

https://ro.wikipedia.org/wiki/Lemberg-Czernowitz-Jassy_Eisenbahn
Intr-adevar, calea ferata  Liov (Lemberg/Lviv)–Cernăuți (Czernowitz/Chernivtsi) a fost construita de compania feroviară Lemberg-Czernowitz-Jassy-Eisenbahn-Gesellschaft in perioada austriaca, pt a lega Galitia de Bucovina si avea ca gari principale: Liov, Halici, Stanislau (astazi Ivano-Frankivsk), Colomeea, Cernauti.
Legat de Colomeea e interesant faptul ca, atat orasul, cat si intreaga Pocutie, au fost ocupate de armata romana in anul 1919, dupa destramarea imperiului austro-ungar; astfel Pocutia a fost administrata timp de 3 luni de un comandament militar romanesc, fiind predata ulterior armatei poloneze, in manualele noastre de istorie nu se prea vorbeste de acest eveniment.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Mar 29 Dec 2015, 23:22

Probabil din cauza goarnei asa e fluieratul locomotivei.

Sigur ca manualele nu prezentau asta pina in 1990 pentru ca ar fi trebuit sa explice si de ce au predat-o polonezolor si ea era la URSS. Dupa aceea ,,autorii" manualelor au avut alte preocupari, alte personalitati de prezentat.
Asa si Banatul pina in 3 August 1919 a fost administrat de armata sirba.
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 572
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: pret bilet Suceava - Vadul Siret   Mier 30 Dec 2015, 23:25

delfinson a scris:
delfinson a scris:
Legaturi spre/dinspre Cernauti/Chernivtsi pentru nou introdusele trenuri internationale Bucuresti - Vadul Siret (380/381) si Suceava - Vadul Siret (384/385), conform site-ului cailor ferate ucrainene UZ:
- tr. local (personal) nr. 961 Storojinet - Vadul Siret (6,05) - Cernauti (7,30);
- tr. local (personal) nr. 959 Storojinet - Vadul Siret (17,43) - Cernauti (19,10);
- tr. local (personal) nr. 959 Cernauti (9,25) - Vadul Siret (11,08) - Storojinet;
- tr. local (personal) nr. 961 Cernauti (17,36) - Vadul Siret (19,24) - Storojinet;
- tr. local (personal) nr. 963 Cernauti (20,47) - Vadul Siret (22,35);
preturi bilet tren, in grivne, pe teritoriul Ucrainei:
- tren Vadul Siret – Bucuresti nr. 381, clasa a 2-a – 793,09 grivne
- tren Vadul Siret – Bucuresti nr. 381, clasa 1 – 1272,52 grivne
- tren Vadul Siret – Suceava nr. 385, clasa a 2-a – 155,56 grivne
- tren Vadul Siret – Suceava nr. 385, clasa 1 – 237,17 grivne
1 leu=5,75 grivne
1 euro=26,19 grivne
1 dolar=24,04 grivne
1 leu moldovenesc=1,22 grivne
Pretul biletelor la trenurile 380/381 si 384/385, intre Suceava (RO) si Vadul Siret (UA):
- cl. 1, dus - 37 de lei; 
- cl. 1, dus-intors - 70 de lei; 
- cl. a 2-a, dus - 24 de lei; 
- cl. a 2-a, dus-intors - 45 de lei.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Sam 02 Ian 2016, 23:16

Linia Incalecata continua de la Vadul Siret pina la Adincata?

http://railwayz.info/photolines/photo/18129

http://railwayz.info/photolines/photo/18136
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 572
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Sam 02 Ian 2016, 23:56

Din cate stiu eu, doar intre Dornesti si Vadul Siret calea ferată are liniile încălecate (cu dublu ecartament).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 11:57

Cautind sa vad daca linia continua incalecata pina la Adincata, am dat de o noua sarja de poze.
Sint si locomotive GFR in Vadul Siret.
Gara veche insa e bine pastrata(poza28) ma gindesc ca si garile noastre Bucecea si Leorda au avut acel fronton tringhiular care o fi fost dat jos la o reparatie ca era mai simplu pentru refacut acoperisul. Sau gresesc?

Parca e putin altfel linia incalecata la ei fata de noi, sau ma insel? la noi se vde clar diferenta de distanta intre sine, una mai mare decit cealalta

Delfinson, dicolo la discutiile despre trenul CFR la Vadul Siret ai spus ca gara e doar un nod, nu e nod ci e amplasata chiar in localitatea Cerepcauti, ba mai mult am gasit inca doua halte cu peronul aferent pina la granita cu Romania dar nu circula tren UZ cred.

Volcinetul Vechi

http://railwayz.info/photolines/photo/47420

Si Bahrinesti

http://1ua.com.ua/rnf7538675

Numele romanesti le-am luat de pe wikimapia.
Poate ar trebui conexate informatiile de aici cu unele de la topicul trenului  de Vadul Siret.

Inca nu am gasit nimic mai detaliat daca linia continua incalecata pina la Adincata in afara de pozele deja puse.


intre timp am gasit o poza a garii Adincata(Hliboka Bukovinka)

http://birys95.livejournal.com/516.html

si o poza de pina la Vadul Siret

http://cs623117.vk.me/v623117228/84a0/01me-h7fxOQ.jpg

si Vadul Siret

http://shkir.users.photofile.ru/photo/shkir/96525646/xlarge/120669457.jpg

Probabil Iwan ne va lamuri daca e linie incalecata pina la Adincata.
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 572
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 18:46

Wikipedia spune ca exista calea ferata incalecata doar intre Dornesti si Vadul Siret:
"Calea ferată Cernăuți–Suceava este cu o singură linie, fiind electrificata pe tronsonul Suceava Nord-Dărmănești cu curent alternativ (25 kV, 50 Hz). Acesta este în prezent singura linie de cale ferată de călători (folosita) de trecere între Ucraina și România și, de asemenea, are o importanță și în traficul de mărfuri între cele două țări. Schimbarea boghiurilor la vagoane ca urmare a trecerii de la ecartament normal la ecartament lat (operațiune denumită recartare) are loc pe partea ucraineană a căii ferate, în Vadul Siret. Între Vadul Siret și Dornești, calea ferată are liniile încălecate (cu dublu ecartament: 1.435 mm și 1520 mm)."
Si de pe harta cailor ferate ucrainene reiese acelasi lucru:
http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/ukraine/ukraine.gif

Ai dreptate, intr-adevar gara Vadul Siret este in satul Cerepcăuți/Cerepkivți, insa ciudat mi se pare cum de statia de cale ferata nu poarta denumirea localitatii in care se afla.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 20:57

Ca si paranteza, cand am fost la casa de bilete internationala sa cer bilet la Vadul Siret, ma trimis la casa interna ca la international nu da pentru intern lol! de aici se vede cat de bine sunt pregatite/pregatiti unii angajati cfr.
Desigur pentru multi locul de munca inseamna doar un loc de unde castiga banutii/salariul si nimic mai mult dar asta e rau pentru cei ce poate ar vrea sa intre pe un pos unde ar face meseria cu placere si devotament dar nu pot pentru ca posturile sunt ocupate cu oameni care nu au treaba cu locul de munca ocupat. Nu ma refer la toti, dar sunt multi angajati care nu au nici o treaba cu postul ocupat.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 572
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 21:25

Karpaty a scris:
Ca si paranteza, cand am fost la casa de bilete internationala sa cer bilet la Vadul Siret, ma trimis la casa interna ca la international nu da pentru intern lol!  de aici se vede cat de bine sunt pregatite/pregatiti unii angajati cfr.
Desigur pentru multi locul de munca inseamna doar un loc de unde castiga banutii/salariul si nimic mai mult dar asta e rau pentru cei ce poate ar vrea sa intre pe un pos unde ar face meseria cu placere si devotament dar nu pot pentru ca posturile sunt ocupate cu oameni care nu au treaba cu locul de munca ocupat. Nu ma refer la toti, dar sunt multi angajati care nu au nici o treaba cu postul ocupat.
Ai perfecta dreptate, sunt unii care habar nu au pe ce lume traiesc; in Iasi niste cunoscuti au intrebat la casele de bilete, atat de la gara mare,cat si de la gara Nicolina, de trenul  "Unirea" Iasi-Chisinau si li s-a spus ca nu exista acest tren, iar cand au intrebat de gara Socola, le-au spus ca e in afara orasului Sad
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2305
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4403
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 21:45

Mai sunt si firmele private FEROVIARE de pasageri si marfa unde puteti incerca sa va angajati daca sunt indeplinite cerintele dorite de angajatori feroviari.  Sigur doar daca aveti experienta in domeniu, sau cunostintele necesare. Se practica si RELOCAREA din localitatea natala in Uniunea Europeana si Romania pentru angajare si NU este obligatoriu sa avem JOB DE BIROU.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 22:38

Din cate stiu, calea ferata este incalecata (cu 4 sine) numai intre statiile Dornesti- Vicsani- Vadu Siret.

Statia Vadu Siret are macaze mecanice si semnale luminoase.

Nu stiu de ce, chiar in anii 1988/1989, cand linia era bine intretinuta, un tren international (pe atunci circulau 3 trenuri internationale din Romania spre Cernauti- "Bulgaria Express" Sofia- Bucuresti- Cernauti- Kiev permanent, "Sofia Express" Sofia- Chitila- Cernauti- Kiev- Moscova sezonier si "Marea Neagra" Varna- Medgidia- Buzau Sud- Cernauti- kiev- Moscova sezonier), parcurgea distanta Vadu Siret- Cernauti, de numai 40 km, in cca 55 minute, fara oprire!

Pe atunci, schimbarea boghiurilor si formalitatile vamale in statia Vadu Siret, durau cca doua ore si 30 minute!


Pentru imbunatatirea legaturilor feroviare a Romaniei cu Ucraina si Rusia, cred ca cele mai bune variante ar fi:

1. In punctul de frontiera Vicsani- Vadu Siret

In loc sa duci numai 3 vagoane de la Bucuresti la Vadu Siret (cu consumuri mari de energie electrica si motorina), mult mai eficient ar fi sa pui 3 sau 4 perechi pe zi trenuri regio Suceava- Vadu Siret, compuse din automotoare Desiro, si care in Suceava sa aibe legaturi bune la trenurile IR Bucuresti-Suceava.

Iar din Vadu Siret, tot asa 3 sau 4 perechi/zi automotoare UZ de cale larga (dar noi) care sa circule la si de la Cernauti.

Aceasta varianta ar fi cea mai buna, tinand cont ca majoritatea celor care vor sa ajunga la si de la Cernauti sunt din zona judetului Suceava sau Botosani (in general din zona Moldovei).
Ma indoiesc ca se umplu cele 3 vagoane cu calatori din zona Munteniei (Bucuresti, Prahova, Buzau) sau chiar din Bacau, care ar vrea sa mearga la Cernauti.

Pentru calatorii de lung parcurs, care doresc sa ajunga din Romania in Ucraina sau Rusia (dincolo de Cernauti) , solutia optima este reintroducerea trenului international "Bulgaria Express", cu circulatie permanenta, pe ruta Sofia- Bucuresti- Cernauti- Kiev- Moscova (si care sa aibe si o grupa directa, care din Cernauti sa circule in relatia Cernauti- Ivano Frankivsk- Lvov- Baranovici Poles/Minsk- Vilnius- Riga- Tallinn- Sankt Petersburg, eventual Helsinki), si care sa fie compus din vagoane de dormit noi rusesti.

Iar pentru eliminarea operatiunii de schimbare a boghiurilor in statia Vadu Siret, se poate utiliza modelul de boghiu polonez "SUW-2000", boghiu cu ecartament variabil, care poate rula atat pe ecartament normal, cat si pe ecartament larg. Acest lucru ar presupune si anumite amenajari in statia Vadu Siret.

2. In punctul de frontiera Valea Viseului- Berlibas si Campulung la Tisa- Teresva

Tinand cont ca aici linia ferata care trece frontiera este numai de ecartament larg, se poate aveea in vedere introducerea unor automotoare noi de ecartament larg, in relatiile Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa CFR- Teresva UZ- Khust- Vynohradiv si Sighetul Marmatiei- Valea Viseului CFR- Berlibas UZ- Rakhiv- Deliatyn- Ivano Frankivsk.

In prezent, trenuri ucrainene de calatori de cale larga circula pana in statiile Rakhiv, Teresva si Solotvyne.

Din pacate, linia de cale ferata (de ecartament larg) , dintre statiile : Valea Viseului CFR- Berlibas UZ- Rakhiv, se afla intr-o stare de degradare, necesitand anumite lucrari de reparatie si reabilitare.

3. In punctul de frontiera Halmeu- Diakovo.

De remarcat aici linia incalecata cu 4 sine , intre Porumbesti HM- Halmeu CFR- Diakovo UZ- Tekovo (sud Korolevo)- Vynohradiv- Vylok- Berehovo- Batovo- Chop UZ- Cierna nad Tisou.

Aici ar fi util un tren de calatori (pe ecartament normal) Satu Mare- Halmeu CFR- Diakovo UZ- Vynohradiv (cel mai apropiat oras mai mare ucrainian, de granita cu Romania in aceea zona).
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Dum 03 Ian 2016, 23:00

Satu Mare-Chop-Kosice ar fi cel mai potrivit facut de CFR sau ZSSK.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   Astazi la 20:26

Sus In jos
 

UZ-Ucraina

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cu trenul de la Berlin la Chisinau via Polonia si Ucraina
» Trenurile din Ucraina
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Locomotive clasa 232 (Ludmilla)
» Pașcani (500)
Pagina 4 din 23Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-