Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 571
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 02:52

D - Germania
BG - Bulgaria
DK - Danemarca
B - Belgia
F - Franta
GR - Grecia
IT - Italia
HR - Croatia
L - Luxemburg
A - Austria
N - Norvegia
PL - Polonia
R - Romania
CZ - Cehia
H - Ungaria
NS - ??? Olanda NS (Nederlandse Spoorwegen) sau Serbia (RS) ???
CH - Elvetia
S - Suedia
TC - ??? Turcia ?? (TR)
Sus In jos
kasapis2007
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 615
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti/Suceava/Dornesti
Reputatie : 2975
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 06:55

Azi dimineață în Gara de Nord la IR380



Sus In jos
http://www.youtube.com/user/kasapis2007?feature=mhee
kasapis2007
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 615
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti/Suceava/Dornesti
Reputatie : 2975
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 07:19

Din Vadul Siret o sa aibă frână nemoderabilă la defrânare și o să circule cu 100, corect? Dar când nu e atașat acest vagon la 380/381, o să circule cu 120km/h cum era până să atașeze acel vagon de dormit?
Am uitat să menționez mai sus, în vagonul de dormit erau 2 pasageri.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/kasapis2007?feature=mhee
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2474
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4992
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 07:47

Depinde cum e facut mersul lui 380/381 pe 500. Daca e la fel cu timpii largi precum Arad-Deva nu o sa apara probleme mergand cu 100 in loc la 120 la ora dar ne relata irisul astazi. Ieri nu a facut intarziere.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5615
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 09:32

Nu stiu de ce arata in acele anunturi mersul acestui tren decalat cateva minute, de exemplu in postarea colegului delfilson la Pl.Sud ar ajunge la 22:00 si ar pleca la 22:02 cand defapt ajunge la 22:04 si pleaca la 22:06. Vad ca IRIS il raporteaza ca aseara ar fi ajuns la 22:00 cu -4 dar eu la 21:58 intram pe peron si trenul deja era acolo deci a sosit cu minim -6 poate chiar -7 la fel cum soseste in fiecare zi IR 1572 cu -7 desi IRIS arata cu totul altceva.

Aseara erau 3 calatori, insotitorul era intins pe pat se uita pe laptop.

Poate il prind baieti din Moldova astazi pe lumina atat trenul cu toate cele 5 sau 4 vagoane depinde de locatie cat si vagonul in sine.

Ma intrebau aseara o pereche la vreo 45 ani daca are calatori si ce e cu el, le-am zis faza cu circulatia odata pe saptamana au stat si s-au uitat la vagon vreo 2 minute se tineau de mana si vorbeau despre Kiev, Ucraina si vagon.

TC-ul ala sigur trebuie sa fie Turcia din moment ce poate ajunge in Bulgaria si Grecia.

Apropo de IR 380/381 trenul are in compunere si un vagon 84-96 pe relatia Buc.Nord-Suceava si retur circula dupa locomotiva, apoi celelalte 3 vagoane care merg pana la Vadul Siret si dormitorul ucrainean.

Vagonul cu spatii de biciclete baga in fiecare zi un drum pana la Suceava si inapoi se duce cu 380 si revine cu 381.
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 571
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 10:34

Katalyn a scris:
Nu stiu de ce arata in acele anunturi mersul acestui tren decalat cateva minute, de exemplu in postarea colegului delfinson la Pl.Sud ar ajunge la 22:00 si ar pleca la 22:02 cand de fapt ajunge la 22:04 si pleaca la 22:06. Vad ca IRIS il raporteaza ca aseara ar fi ajuns la 22:00 cu -4 dar eu la 21:58 intram pe peron si trenul deja era acolo deci a sosit cu minim -6 poate chiar -7 la fel cum soseste in fiecare zi IR 1572 cu -7 desi IRIS arata cu totul altceva.
 Eu asa am preluat mersul de pe site-ul UZ, dar se pare ca apare un decalaj intre informatiile de pe UZ si cele de pe CFR, doar la Kiev-Bucuresti si incepand de la Bacau:
site UZ:
Bakeu 17:57 18:00
Adzhud 18:43 18:44
Mereshesht 19:11 19:12
Fokshany 19:36 19:37
Rymnyku Serat 20:14 20:15
Buzeu 20:46 20:48
Myzyl 21:20 21:21
Ployeshty Sud 22:00 22:02
Bukharest-Nord 22:48
site CFR:
Bacau 17:57 18:04
Adjud 18:47 18:49
Marasesti 19:16 19:17
Focsani 19:41 19:42
Ramnicu Sarat 20:19 20:20
Buzau 20:51 20:53
Mizil 21:25 21:26
Ploiesti-Sud 22:04 22:06
Bucuresti-Nord 22:50

Pretul biletului: 305 lei; Bucuresti - Kiev, la dus-intors sunt reduceri
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2474
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4992
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 11:07

Cand pleaca din Vicsani are dormitorul UZ dupa locomotiva?
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4720
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5615
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 11:35

Cand vine spre Bucuresti UZ-ul e ultimul vagon iar primul e bicicleta atasata in fata cu locomotiva.

EA + 84-96 + 21-70, 30-76, 22-76 + UZ.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 11:36

Nu cred ca merge cu max 100.. Acest vagon se incadreaza in distanta de franare datorita greutatii reduse, fata de suratele lui ucrainiene de provienienta ruseasca.. O poza cu boghiul ar fi minuata.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2474
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4992
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 11:42

Nu stiu ce sa zic. Exact acest Wlab a circulat pe Tisa , iar trenul avea vmax 100.
Sus In jos
kasapis2007
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 615
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti/Suceava/Dornesti
Reputatie : 2975
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 13:29

92Dragos a scris:
Depinde cum e facut mersul lui 380/381 pe 500. Daca e la fel cu timpii largi precum Arad-Deva nu o sa apara probleme mergand cu 100 in loc la 120 la ora dar ne relata irisul astazi. Ieri nu a facut intarziere.
Eu am mers de câteva ori cu 380/381 de la București până la Dornești și retur, iar trenul ajungea mereu cu 3-4 minute mai devreme aproape în fiecare stație, atât la dus cât și la întors. Cel mai probabil timpii sunt calculați pentru 100, rămas după fostul Bulgaria Expres și a fost lăsat așa. Poate se știa că se vor introduce vagoane UZ și de aceea nu au modificat.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/kasapis2007?feature=mhee
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3642
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 13:37

Dr2005 a scris:
S-ul ăla probabil e Slovacia, că e pusă lângă Cehia (Че́ська Респу́бліка - Cheska Respublika în ucraineană, dar au folosit abrevierea germană de la Tschechische Republik).

Sirbia nu știu să existe, poate Serbia.

Tocmai ca exista Cz de la Czech Republic deci TC nu e abrevierea din germana ca sa fie Cehia asa ca S poate veni inclusiv de la Sîrbia.

Acuma ai dreptate pe jumatate ca Sîrbia nu exista ci doar Serbia.

Insa se scrie SRBIJA, si vorborsc limba sÎrbă deci Serbia o fi o adaptare a voastră a sudistilor luata din franceza, noi aici le spunem sîrbi nu serbi iar la limba lor nu îi spunem serbă. Mai ramine sa imi spui ca nu ai auzit de pita doar de pîine si atunci pot sa ma las de trenuri.

Dar MT ar trebui sa stie ce inseamna toate inscriptiile de pe vagoane deci si S si TC si mai ales daca R este pentru Romania sau pentru Rusia, de ce unele tari apar acolo dupa initialele administratiei feroviare alte dupa indicativ iar altele doar le prezumam?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7179
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 14:55

In mersul actual conform livret timpii sunt calculati pentru viteza maxima de 120 km/h, spre deosebire de mersul trecut cand era cu 100 km/h. Ca sunt ei umflati ca de obicei de CFR SA e alta problema si nu e nici singurul tren pus intr-o astfel de situatie.
Comparati mersul trecut cu cel actual.

2014/2015 (IR10651 desi in carte apare IR382 ce n-a circulat decat in 14.12.2014)
Bucuresti Nord 6.10
Ploiesti Sud 6.59-7.01
Buzau 8.09-8.11
Focsani 9.24-9.25
Marasesti 9.51-9.52
Adjud 10.2110.23
Bacau 11.09-11.11
Roman 11.45-11.46
Pascani 12.20-12.21
Suceava 13.09-13.36 (RTT)
Dornesti 14.09-14.13
Vicsani 14.28-15.20
VaduSiretului 15.40

2015/2016 (IR380-1/380)
Bucuresti Nord 6.15
Ploiesti Sud 6.58-7.01
Mizil 7.35-7.37
Buzau 8.12-8.15
Ramnicu Sarat 8.46-8.48
Focsani 9.26-9.28
Marasesti 9.49-9.51
Adjud 10.17-10.19
Bacau 10.58-11.08 (RTT)
Roman 11.39-11.41
Pascani 12.10-12.12
Dolhasca 12.27-12.28
Veresti 12.45-12.47
Suceava 13.01-13.21 (RTT)
Suceava Nord 13.30-13.31
Darmanesti 13.41-13.43
Milisauti Hm 13.53-13.54
Dornesti14.17-14.11
Vicsani 14.26-15.20
Vadu Siretului 15.40

E sau nu cu 120 km/h trasa din mersul actual?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3642
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 16:10

Bucuresti Nord gr. A - PM Ram Ploiesti Triaj 120 km/h
PM Ram Ploiesti Triaj- Ploiesti Sud 90 km/h
Ploiesti Sud- Adjud 80 km/h
Adjud-Lespezi 120 km/h
Lespezi -Dolhasca 100 km/h
Dolhasca -Suceava 120 km.h
Suceava -Suceava Nord 50 km/h( ce are linia asta? )
Suceava Nord -Dornesti 100 km/h
Dornesti -Vadu Siret 50 km/h  affraid

 PROCENT DE FRÂNARE = 110.  TONAJ MAXIM: 500 tone
1) Compartimentul 1 este compartiment de serviciu; compartimentul 2 pentru vama si graniceri pe distanta Suceava-Vadu Siretului
Se formeaza din trenul 381 Formeaza trenul 385
Necesar 2 garnituri din vagoane seriile 2276, 2296, 3076. Statia de domiciliu Bucuresti Grivita


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Dum 20 Mar 2016, 16:22, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Dum 20 Mar 2016, 16:16

DUAL a scris:
Nu cred ca merge cu max 100.. Acest vagon se incadreaza in distanta de franare datorita greutatii reduse, fata de suratele lui ucrainiene de provienienta ruseasca.. O poza cu boghiul ar fi minuata.

Ce are sula cu prefectura? Un vagon cu 20t/osie poate frâna aproape la fel de bine ca unul cu 10t/osie, că de aia se poate regla forța de frânare. Chiar și vagoanele de marfă cu boghiu Y25cs pot circula cu 120 km/h în anumite condiții.
La vagoanele rusești problema nu este masa mai mare a vagonului, ci distribuitorul Matrosov care nu asigură moderabilitatea la slăbire a frânei, iar instrucția românească spune clar că la peste 100 km/h ai nevoie de frână moderabilă la slăbire. La ruși probabil că circulă și cu 120.

Citat :
Insa se scrie SRBIJA, si vorborsc limba sÎrbă deci Serbia o fi o adaptare a voastră a sudistilor luata din franceza, noi aici le spunem sîrbi nu serbi iar la limba lor nu îi spunem serbă. Mai ramine sa imi spui ca nu ai auzit de pita doar de pîine si atunci pot sa ma las de trenuri.
Bun, deci data viitoare când mă mai duc la Budapesta, pardon, Budapest, în delegație, o să scriu pe ordinul de deplasare că merg în Magyarország, că Ungaria e doar o adaptare sudistă. Dar mi-e că domn' ministru nu o să guste această exprimare.
Și când mă duc la Ruse, bineînțeles că mă duc în Bălgaria (България), nu în Bulgaria, că și Bulgaria asta e o adaptare sudistă a Bălgariei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.   Astazi la 19:40

Sus In jos
 

CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.
» Vadul Siret UZ-Ukraina
» București Sud
» IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta
» tren Bucuresti - Moscova
Pagina 5 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-