Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 60

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Lun Ian 04, 2016 6:35 am

Au crăpat ieri dimineața si intre Predeal si Brasov. Toate trenurile de după ora 7 au avut întârzieri, circulația desfasurandu-se o buna perioada de timp pe un singur fir.
Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului


Numarul mesajelor : 1043
Varsta : 22
Localizare : Sibiu
Reputatie : 3411
Data de inscriere : 19/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Lun Ian 04, 2016 2:24 pm

60-1693-5 a GFR manevrând la linia 8 a stației Sibiu 2 cazane pline de motorină pentru depoul Sibiu.



04.01.2016
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 278
Varsta : 38
Localizare : Constanta
Reputatie : 2715
Data de inscriere : 19/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Lun Ian 04, 2016 7:15 pm

mielutu zburator a scris:
M-am uitat și eu pe 8201, ce-a pățit de-a strâns așa bonus? E exclusă o defecține că era la 5 minute de Buzău, s-ar fi mișcat în sub o oră cu ajutorul, or el a stat 3 ore la Buzău Sud. Nici nu începuse vântul măcar!


Cu 8201 din 03.01.2016 a fost un cumul intre ghinion (ruperea sinei) si prostie crasa (incompetenta maxima):
- dupa cum unii din voi stiu, turnusul vagoanelor care compun garnitura trenului 8201, este urmatoarea:  ramura din R 7361: 04:20 (Buzau) - 05:11 (Faurei) -> R 7402: 05:21 (Faurei) - 06:20 ( Buzau) -> R 8201 06:45 (Buzau) - 11:14 (Constanta) -> R 8204 16:29 (Constanta) - 21:14 (Buzau);
- in data cu pricina, intervenind ruperea sinei, R 7402 nu a mai putut inainta dupa Cilibia, pana la remedierea problemei, punandu-se problema „din ce se va forma R 8201?”;
- mintile crete ale SNTFC – veritabili Dorei in uniforma, au gasit solutia: au format R 8201 dintr-un singur vagon clasa (?!?), locurile fiind ocupate aproape integral din statia de formare, si, mandri de solutia gasita, au dat drumul trenului la plesneala catre Buzau Sud (stiind ca ruperea unei sine nu se rezolva in cateva momente cu cateva ciocane si o legatura de sarma – sau poate saracii de ei, din birou, chiar nu stiau?!?);
- R 8201 a ajuns conform graficului (06:51) in statia Buzau Sud, oprind la linia 3 (linia directa – fir I, teoretic apt cu 70 km/h);
- in cateva minute au inceput sa apara drezine cu generatoare electrice, scule, echipamente, ce sa mai, se intervenea corespunzator, nimic de zis... doar o precizare, aceste drezine au folosit in special linia 4;
- in fine, in jumatate de ora, s-a incheiat interventia, calatorii bucurandu-se prea repede de rapiditate rezolvarii situatiei;
- incepand cu 07:19, din Cilibia catre Buzau Sud sunt expediate trenurile R 7402, R 7360 si IR 1732, ultimul din urma, trecand prin Buzau Sud la 08:03;
Si de aici, a inceput bataia de joc, fara de margini:
- desi toti calatorii si personalul de tren, se asteptau ca la 08:05 trenul sa fie expediat, se ia decizia ca drezina sa mai efectueze o verificare a sinei dupa trecerea acestor prime 3 trenuri;
- la 08:35 personalul de tren era instiintat ca urma sa plece, dar apare o noua problema: macazul din capatul X al liniei 3 s-a blocat (desi fusese anterior folosit pentru circulatia drezinelor la linia 4), motiv pentru care s-a luat decizia ca trenul sa mearga cu spatele pana in capatul Y al statiei si sa regareze la linia 2;
- dar, ce sa vezi, nici macazul din spate, nu mai raspundea, asa ca pana una-alta, impegatul ia decizia sa expedieze un marfar GFR care tocmai garase la linia 1;
- dupa alte multe minute de asteptare, trenul se pune in miscare (cu spatele) si in maxim 10 minute trenul este din nou oprit, de data aceasta la linia 2; motivul - unul halucinant: Doreii si-au dat seama ca un vagon clasa cu 60 de locuri este absolut insuficient pentru calatorii trenurilor 8201 si 8204 si au luat decizia sa fie atasate si cele 2 etajate ale R 7402 (garnitura goala care urma sa fie expediat in statia Buzau);
- dupa o indelungata si interminabila asteptare, trenul se pune din nou in miscare pana in capatul X al statiei si de unde revine cu spatele pentru a cupla etajatele de la linia 1 – deci in 3 ore, trenul a garat, pe rand la fiecare din primele 3 linii;
- tocmai la 10:09, trenul s-a pus in miscare (cu 197 minute intarziere), ruland preponderent cu 30 km/h pana Faurei, unde a ajuns cu 217 minute intarziere; de precizat, ca personalul CFR infrastructura era prezent pe camp la locul ruperii sinei, urmarind cu mare atentie comportamentul sinei la trecerea trenului;
- desi trenul a intarziat cu orele, trenul (toate cele 3 vagoane) s-a umplut incepand cu Faurei, iar mecanicul, chiar ar fi meritat decorat pentru eforturile facute de a scoate cel putin cate un minut/oprire – tocmai de aceea, la destinatie trenul a ajuns cu numai 184 de minute intarziere.
Cam asta ar fi mica tragica poveste a unuia din multii calatori ghinionisti, care s-au aflat in acest tren... dar hey, CFR Calatori ne-a adus la destinatie in „conditii de siguranta”, nu?!? bom
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3664
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Lun Ian 04, 2016 10:17 pm

Pe faptul ca are calatori ,,captivi" cum se spune in energie, pe asta mizeaza CFR sa faca mizeriile astea, calatorii probabil nu au alternativa.

Nici nu prea stiu ce sa mai comentez la celel descrise.Incompetenta, necunostere acaii ferate in tot ce inseamna, Supracentralizarea deciziilor, suprdimensionarea factorilor de conducere si decizie, instructii neconforme cu secolul in care sintem.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9217
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11856
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Lun Ian 04, 2016 10:44 pm

EPIC mesajul trebuie trimis domnului Szentes poate le scoate ochii celor de la Infra pentru bucuria adusa
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 98
Localizare : Constanta
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Joi Ian 07, 2016 7:20 pm

DA 1078 (sau ce-a mai ramas din ea oricum) acum apartine de TehnoTrans Feroviar.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9217
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11856
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Joi Ian 07, 2016 7:23 pm

O face si pe asta MMV?
Cutiile astea trebuiau taiate si sa aducem si noi ceva modern de afara
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 98
Localizare : Constanta
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Joi Ian 07, 2016 7:31 pm

Am zis ca apartine de TehnoTrans Feroviar,deci este locomotiva lor.In 3 luni maxim va iesi la drum in schema THF.
Sus In jos
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 278
Varsta : 38
Localizare : Constanta
Reputatie : 2715
Data de inscriere : 19/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Joi Ian 07, 2016 8:30 pm

Tot la ei in incinta mai este si un LDH  866866 ex S.N.T.F.C., dar  nu i-am putut identifica nr. de parc;
De asemenea, in atelierul CTV din incinta Port Constanta - Siloz 2 Anghel Saligny, se afla mai acum ceva zile un DA ex S.N.T.F.C. fara placutele de inmatriculare;
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Joi Ian 07, 2016 10:08 pm

LDH-ul trebuie sa fie 258 (ex depoul Sibiu) iar dincolo una din fostele conserve de la Ciceu DA 711 sau 1122.
Sus In jos
mariuscfrbucuresti



Numarul mesajelor : 547
Varsta : 19
Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca
Reputatie : 2502
Data de inscriere : 09/09/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Vin Ian 08, 2016 2:51 am

DA 716 a TFG si DA 1223 a UTZ remizate in Depoul BC.



Sus In jos
https://www.facebook.com/depoulbc
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 98
Localizare : Constanta
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Vin Ian 08, 2016 7:31 pm

Bijuterie pe roti : 60-DA-004,ex SC.Feral.SRL Tulcea,acum apartine de TehnoTrans Feroviar.Locomotiva a stat in conservare 8 ani de zile si se prezinta intr-o stare foarte buna.

60-DA-004 by Constantin Andrei Stefan, on Flickr
Sus In jos
R936



Numarul mesajelor : 214
Varsta : 20
Localizare : Cluj - Napoca
Reputatie : 2025
Data de inscriere : 24/12/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Sam Ian 09, 2016 12:31 am

Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului


Numarul mesajelor : 1043
Varsta : 22
Localizare : Sibiu
Reputatie : 3411
Data de inscriere : 19/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Dum Ian 10, 2016 3:22 pm

Mihay a scris:
Tot la ei in incinta mai este si un LDH  866866 ex S.N.T.F.C., dar  nu i-am putut identifica nr. de parc.

Este vorba despre 80-0258-6 (ex - CFR Călători, dep. Sibiu). După reparația pe care o va efectua la EuroEst Constanța, DHC-ul va opera pentru Vest Trans Rail. Atașez și o poză cu ea când încă era în depoul Sibiu.



09.12.2012
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7788
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Dum Ian 10, 2016 9:20 pm

60-039-1,la roata,cu 7001,azi

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60   Astazi la 12:28 pm

Sus In jos
 

Locomotive clasa 60

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 6 din 22Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-