Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9222
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11862
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 12:22

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9222
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11862
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 12:26

Warrington a scris:
Tarom-ul are toate șansele să se ducă după Malev.

Eram în aeroportul din Tg.Mures în dimineața în care zborul Malev de la Budapesta n-a mai venit. N-aveam nicio treabă cu el, dar nu-mi imaginam că în zilele noastre o companie aeriană de stat își poate înceta activitatea în felul ăsta. Pur și simplu, în dimineața aceea avioanele Malev n-au mai decolat din Budapesta pentru că unele dintre ele ar fi fost arestate pe aeroporturile de destinație.

ciprian71 a scris:
clar este cineva care doreste sa demoleze CFR.

CFR este extrem de ineficient, iar liniile ferate pe care circulă sunt și ele ineficiente. Nu cred că există în RO vreun tronson de linie dublă pe care să poată circula 250 de trenuri pe zi, ori în vest asta e o cifră destul de normală.

Astia pe Chiajna-Craiova debea misca 30 de trenuri de marfa si maxim 50 de calatori pe zi stateau la un moment dat cat 7-8 ore trenurile de marfa de la Craiova spre Caracal cica asteapta loc inscriere in ciculatie asta inseamna cand ai viteza mica inchideri ziua
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8046
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 12:30

Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 13:09

Adrian78 a scris:
Cam arunca cu banii astia..Totusi de ce trebuie sa stie sa inoate pe o distanta de 25 m?

Nu știu care or fi cerințele ”tehnice” pentru stewardese, dar în felul ăsta sigur nu vin toate babele la angajare Razz
Plus că ai ocazia să le vezi cum arată și dezbrăcate, cu ocazia probei de înot, ceea ce la interviu ar fi probabil ilegal.

Și nu aruncă cu banii, în vest i-ar costa mult mai mult recrutarea. Pe străzile din jur locuiesc destul de multe stewardese de la Ryanair și cam toate sunt din Europa de Est, am văzut inclusiv românce. Sunt și băieți, dar foarte puțini.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9222
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11862
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 13:21

Warrington a scris:
Adrian78 a scris:
Cam arunca cu banii astia..Totusi de ce trebuie sa stie sa inoate pe o distanta de 25 m?

Nu știu care or fi cerințele ”tehnice” pentru stewardese, dar în felul ăsta sigur nu vin toate babele la angajare Razz
Plus că ai ocazia să le vezi cum arată și dezbrăcate, cu ocazia probei de înot, ceea ce la interviu ar fi probabil ilegal.

Și nu aruncă cu banii, în vest i-ar costa mult mai mult recrutarea. Pe străzile din jur locuiesc destul de multe stewardese de la Ryanair și cam toate sunt din Europa de Est, am văzut inclusiv românce. Sunt și băieți, dar foarte puțini.

Nu cred ca angajeaza doar stewardese si ce i aia 1000 de euro cand ele castiga 2000e pe luna
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 14:06

Câștigă 2.000 de euro pe lună abia după ce încep să lucreze ca stewardese.
Dar de-obicei fac cursurile chiar pe banii lor (sau ai părinților) și nu sunt plătite în timpul cursurilor.

În anunțul de pe ejobs scrie clar: 100’s of Cabin Crew being recruited to operate on Ryanair aircraft.

Cabin crew asta înseamnă, stewardese.

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/ryanair-recruitment-days-in-romania--100s-of-cabin-crew-positions-available/813557
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12519
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15688
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 15:20

RyanAir are foarte multi baieti ca si steward si mai nou se pune accent pe baieti pentru simplul fapt ca inspira incredere pasagerilor. In caz de ceva cum te ajuta o fata si cum te ajuta un baiat, este o diferenta si pe asta se bazeaza mai nou.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 15:39

Eu ți-am spus ce văd pe stradă, n-am acces la documentele interne Ryanair.

Ar fi interesant de explicat cum ”pun accent” fără să fie acuzați de discriminare. Și sunt nerăbdător să aflu că o companie de mărimea Ryanair are angajați mai mulți băieți decât fete drept ”cabin crew”. Ar fi o premieră mondială Razz

Cum te ajută un băiat mai bine decât o fată, în caz de emergency te duce în brațe să te arunce pe toboganul de evacuare? Smile

Adrian78 a scris:
ele castiga 2000e pe luna

Ryanair Employee Reviews

http://www.indeed.co.uk/cmp/Ryanair/reviews

Hard work, low pay, fear culture, but good for CV

"remember you only get paid for your block hours and theres no guarantee of work. One month I got paid Ł300, I would say the average for the first year was about Ł1,200, however where I was living the cost of living was very cheap, and the salary will increase the longer you work there"

O medie lunară de 1.200 de lire înseamnă vreo 1.500 de euro. Marele avantaj de a lucra la o companie low-cost e că pot ajunge să lucreze la companii serioase mult mai ușor decât dacă ar aplica de la zero.

"You work many hours for free. When you are on the ground you are not paid, if there is a strike and you are on the ground for hours with unhappy passengers you still have to work but you are not paid for this. Turnarounds are not paid yet you do the cleaning and security checks, boarding and disembarking, helping with luggage and sitting passengers down, you are not paid for this hard work. You also have to report to work one hour before you actually start, you have briefing and security checks on the plain for free again"

"i am only getting payed for the time that i am actually flying when most of the times when i am operating 4 flights in a day the flying time is less than half of the actual time i am working"
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12075
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14114
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:07

Warrington a scris:
Într-o țară UE nu poți obstrucționa activitatea unui operator de transport aerian pentru că vrei tu să sprijini un operator feroviar de stat. Asta se putea face pe vremea lui Ceaușescu, într-o țară UE nu se poate face. Rolul unui stat modern e să asigure libera concurență, nu să păstreze monopolul CFR. Banii care se îngroapă la CFR sunt banii întregii națiuni, nu aduce primul ministru un sac cu bani de-acasă.

80 de lei e cam puțin, dar probabil e preț promoțional, va mai crește după ce se obișnuiesc oamenii să meargă cu avionul între Iași, Cluj și Timișoara.

Într-o țară normală nu ai voie să faci dumping (că asta fac operatorii low-cost la noi). La noi Dumnezeu cu mila, că BlueAir e înregistrat în Belgia (Maxi Tour), WizzAir e în Ungaria și Ucraina, Ryanair e în Irlanda... Pe când un operator cu sediul în Germania nu își permite să vândă sub preț.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:27

Dr2005 a scris:
Într-o țară normală nu ai voie să faci dumping ... Pe când un operator cu sediul în Germania nu își permite să vândă sub preț.

Asta e diferența între o economie de piață liberă și o economie de piață ”coordonată”, așa cum pretinde Germania că practică. În economia de piață liberă nu e treaba nimănui la ce preț vinzi tu, iar cine încearcă să facă dumping are toate șansele să dea faliment.

Excesul de reglementare scade concurența și este împotriva intereselor consumatorului. Dacă tu, ca român, ai ocazia să mergi cu 10 euro de la Timișoara la Berlin, cu ce te deranjează dacă Ryanair, companie irlandeză, face dumping? N-are decât să dea faliment. Până atunci tu, ca român, primești cadou diferența de cost (probabil vreo 20-25 de euro) din partea companiei irlandeze. Ce e rău în asta? Interesul tău, în calitate de consumator, e să plătești cel mai mic preț posibil.

Când Ryanair se duce la Boeing și comandă 140 de avioane deodată, obține un preț nemaivăzut. Așa ajunge să aibă bani pentru dumping. Adică tu, ca român, primești o parte din cadoul pe care Boeing i-l face lui Ryanair. Cu ce te deranjează asta?

Richard Branson a avut o experiență foarte instructivă la capitolul ăsta: era după 11 septembrie și toată aviația de pasageri era în criză, la nivel mondial. Și s-a gândit el să instaleze sisteme audio-video pentru toate scaunele, inclusiv la clasa economic, ca să atragă mai mulți pasageri.


Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mar 04 Oct 2016, 20:39, editata de 2 ori
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:34

Warrington a scris:
Dr2005 a scris:
Într-o țară normală nu ai voie să faci dumping ... Pe când un operator cu sediul în Germania nu își permite să vândă sub preț.

Asta e diferența între o economie de piață liberă și o economie de piață ”coordonată”, așa cum pretinde Germania că practică. În economia de piață liberă nu e treaba nimănui la ce preț vinzi tu, iar cine încearcă să facă dumping are toate șansele să dea faliment.

Excesul de reglementare scade concurența și este împotriva intereselor consumatorului. Dacă tu, ca român, ai ocazia să mergi cu 10 euro de la Timișoara la Berlin, cu ce te deranjează dacă Ryanair, companie irlandeză, face dumping? N-are decât să dea faliment. Până atunci tu, ca român, primești cadou diferența de cost (probabil vreo 20-25 de euro) din partea companiei irlandeze. Ce e rău în asta? Interesul tău, în calitate de consumator, e să plătești cel mai mic preț posibil.
Si vin iar cu intrebarea, ca tot caut tarife de economie de piata,de ce un german nu are si el sansa sau ocazia sa calatoreasca mai ieftin ca noi sa zicem intre Berlin si Zurich?Adica el este nevoit sa se urce in trenul ala scump o viata intreaga?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12075
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14114
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:44

Neamțul nu îți vinde sub prețul pieței. În plus, salariul unui neamț e mai mare decât al unui român, deci ce rost are ca cineva să vândă bilete de 10 euro, când știe că majoritatea pasagerilor poate plăti lejer 50 - 60 euro?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:46

ciprian71 a scris:
de ce un german nu are si el sansa sau ocazia sa calatoreasca mai ieftin ca noi sa zicem intre Berlin si Zurich?Adica el este nevoit sa se urce in trenul ala scump o viata intreaga?

Pentru că orice produs sau serviciu trebuie vândut la cel mai mare preț la care se poate vinde. Dacă există destui clienți pentru Air Berlin, Lufthansa sau Swiss, prețul minim o să fie 100 de euro, iar o companie ca Ryanair n-o să se ducă să opereze acolo. Pentru că neamțul cu bani n-o să dea 10 euro la Ryanair, o să dea tot 100 de euro la Lufthansa, iar elvețianul cu bani o să dea 100 de euro la Swiss.

Românul n-are de unde să dea 200 de euro la Tarom pentru Timișoara - Berlin, așa că merge cu Ryanair. Ce e greșit aici?
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:49

Dr2005 a scris:
Neamțul nu îți vinde sub prețul pieței. În plus, salariul unui neamț e mai mare decât al unui român, deci ce rost are ca cineva să vândă bilete de 10 euro, când știe că majoritatea pasagerilor poate plăti lejer 50 - 60 euro?
In cazul de fata 107 euro cel mai mic pret in caz ca stiu ca fac deplasarea cu 3 zile inainte.Cursa dureaza 1h, 25 min., cu trenul parcurge aceeasi ruta cu ICE in 8h.10 min. cu doar 69 euro.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Mar 04 Oct 2016, 20:54

Pare nesigur competitia.Adica ne vom trezi ca Ryanair se retrage si noi ramanem cu o companie cu traditie pusa pe butuci la care a contribuit si compania aeriana .
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Astazi la 18:01

Sus In jos
 

Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-