Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6019
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7301
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Dum 31 Iul 2016, 23:18

IR 1921 Sibiu-Mangalia in Constanta la linia 1.

IR 1921 Sibiu-Mangalia by Ali Karpeten, on Flickr

In Costinesti asteptand sa vina R 8802 Mangalia - Constanta.

DSCN8246 by Ali Karpeten, on Flickr

IR 1922 Mangalia - Sibiu.

IR 1922 Mangalia-Sibiu by Ali Karpeten, on Flickr
Sus In jos
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 635
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1211
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mar 02 Aug 2016, 06:53


de cand are 4 vagoane?
l-am prins cu 6 vagoane(3 vagoane cu militari) si cu 3 dar nu cu 4.
L-au suplimentat?
Grup ceva?
multumesc
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 716
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2782
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mar 02 Aug 2016, 11:49

Eu tind sa cred ca nu va mai fi grupa de Pitesti (de vreme ce inainte trenurile Regio de aici ramaneau fara etajate, dar acum inca le mentin).
Anul acesta pare ca se suplimenteaza direct grupa de Sibiu in functie de nevoie / perioada.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16447
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mar 02 Aug 2016, 22:29

Nu cred că va pleca din Sibiu cu mai mult de 4 vagoane... nu ar avea de ce.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6019
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7301
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 00:37

Ca sa evite manevrele din Pitesti au lasat al 4-lea pana la Sibiu nu ca ar fi calatori intre Pitesti-Valcea-Sibiu de 4 etajate.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6676
Reputatie : 8947
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 00:40

Timpii de stationare nu erau facuti si pentru manevrele din Pitesti? Ce castiga cu asta? TUI si consum de motorina extra.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 00:43

Chiar sunt calatori si dupa Pitesti, cel putin anul trecut de la Slatina deja era cam plin spre Mangalia.

Adirmvl, pe tine cine te-a mai mintit ca e mare paguba daca se cara un vagon in plus sau in minus, nu tot ce zboara se mananca. Deja toti sunt experti in fotbal acum.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6676
Reputatie : 8947
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 01:05

Parca TUI se calcula si in functie de numarul de osii, patru in plus in cazul asta. S-o fi modificat intre timp. N-o fi mare paguba nici ca ai 50 de tone in plus la demaraj si franare, fara a mai lua in seama deplasarea la viteza constanta, lumini sau AC.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 716
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2782
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 07:50

Karpaty a scris:
Chiar sunt calatori si dupa Pitesti, cel putin anul trecut de la Slatina deja era cam plin spre Mangalia.

Sunt si anul asta. Am fost acum 2 saptamani cu el pana la Sibiu. Era decent ocupat. Dupa Dragasani se mai goleste. Apoi tot urca si coboara cativa omuleti (navetisti ceva). Oricum intotdeauna exista si calatori pe toata distanta litoral - Sibiu, ori urcati doar din Bucuresti. Din Bucuresti urca destui oameni, iar in vagonul 11 (adica al 4-lea) unde am stat si eu ultima data in seara de 30 iulie (pentru Pitesti), majoritatea eram urcati din Bucuresti. Iar perechea lui o observ mereu la Golesti, deci in perioada asta l-am vazut destul de decent ocupat. Uneori aveam impresia ca e chiar mai ocupat ca cel care se duce la Sibiu. Smile

Katalyn a scris:
Ca sa evite manevrele din Pitesti au lasat al 4-lea pana la Sibiu nu ca ar fi calatori intre Pitesti-Valcea-Sibiu de 4 etajate.

Nicidecum, locomotiva tot se schimba. Timpii de stationare sunt oricum pastrati.
Cel mai probabil nu prea au vagoane, plus ca intr-adevar cerere foarte mare la Pitesti nu mai este in acest an, dintr-un motiv lesne de inteles: nu toata lumea pleaca/vine cu noaptea in cap, iar sobolanii Desiro la tarife normale i-au atras pe multi, avand in vedere cat de bine ocupati pleaca din Bucuresti spre Pitesti - Slatina in aceasta perioada. Deci incape toata lumea in alea 4 vagoane cate sunt acum.
Daca ati observat, multe dintre vagoanele etajate ale acestui tren au fost proaspat revizuite la Pascani prin lunile mai, iunie. Plus ca au fost mentinute etajate in compunerile altor trenuri. De regula se luau cele de Basarab care formau trenurile de Pitesti. Mai ramaneau anii trecuti doar 9025 sau 9027 care le cara la schimb cu sezonierul (pentru a forma 9022). Acum insa in afara de 9021/9028 restul au fost mentinute cu etajate.


Dr2005 a scris:
Nu cred că va pleca din Sibiu cu mai mult de 4 vagoane... nu ar avea de ce.
Tocmai ce ne tot spunea un coleg pe aici ca a plecat si cu 6. Depinde de zile/solicitari. Mai mult se suplineste la Bucuresti, aici e volumul de calatori cel mai mare, in mod firesc.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 635
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1211
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 09:15

AeroX a scris:
Karpaty a scris:
Chiar sunt calatori si dupa Pitesti, cel putin anul trecut de la Slatina deja era cam plin spre Mangalia.

Sunt si anul asta. Am fost acum 2 saptamani cu el pana la Sibiu. Era decent ocupat. Dupa Dragasani se mai goleste. Apoi tot urca si coboara cativa omuleti (navetisti ceva). Oricum intotdeauna exista si calatori pe toata distanta litoral - Sibiu, ori urcati doar din Bucuresti. Din Bucuresti urca destui oameni, iar in vagonul 11 (adica al 4-lea) unde am stat si eu ultima data in seara de 30 iulie (pentru Pitesti), majoritatea eram urcati din Bucuresti. Iar perechea lui o observ mereu la Golesti, deci in perioada asta l-am vazut destul de decent ocupat. Uneori aveam impresia ca e chiar mai ocupat ca cel care se duce la Sibiu. Smile

Katalyn a scris:
Ca sa evite manevrele din Pitesti au lasat al 4-lea pana la Sibiu nu ca ar fi calatori intre Pitesti-Valcea-Sibiu de 4 etajate.

Nicidecum, locomotiva tot se schimba. Timpii de stationare sunt oricum pastrati.
Cel mai probabil nu prea au vagoane, plus ca intr-adevar cerere foarte mare la Pitesti nu mai este in acest an, dintr-un motiv lesne de inteles: nu toata lumea pleaca/vine cu noaptea in cap, iar sobolanii Desiro la tarife normale i-au atras pe multi, avand in vedere cat de bine ocupati pleaca din Bucuresti spre Pitesti - Slatina in aceasta perioada. Deci incape toata lumea in alea 4 vagoane cate sunt acum.
Daca ati observat, multe dintre vagoanele etajate ale acestui tren au fost proaspat revizuite la Pascani prin lunile mai, iunie. Plus ca au fost mentinute etajate in compunerile altor trenuri. De regula se luau cele de Basarab care formau trenurile de Pitesti. Mai ramaneau anii trecuti doar 9025 sau 9027 care le cara la schimb cu sezonierul (pentru a forma 9022). Acum insa in afara de 9021/9028 restul au fost mentinute cu etajate.


Dr2005 a scris:
Nu cred că va pleca din Sibiu cu mai mult de 4 vagoane... nu ar avea de ce.
Tocmai ce ne tot spunea un coleg pe aici ca a plecat si cu 6. Depinde de zile/solicitari. Mai mult se suplineste la Bucuresti, aici e volumul de calatori cel mai mare, in mod firesc.
o singura data l-am vazut cu 6 vagaone ca 3 erau pt calatori si restul pt militari(eu am crezut ca sunt turisti ceva) si asta in Gara Slatina
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6019
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7301
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 14:23

@Aerox am mers cu IR 1921 Sibiu-Mangalia Joi 28 iulie de la Buc.Nord la Costinesti Tabara hc si retur vineri 29 iulie cu 1922 Mangalia-Sibiu de la Constanta la Buc.Nord. La dus grupa de Sibiu cu 3 etajate era 90-95% si au coborat maxim 25 persoane. Cu tot cu bucuresteni trenul a plecat cu cele 8 etajate aproape pline 95% grad de ocupare am mers din spate de la ultimul vagon pana in fata la al doilea. La intoarcere am avut 11 etajate 7 pentru Buc.Nord si 4 pentru Sibiu. Calatori 40-50% la parterul etajatelor si doar 10-20 calatori sus la etaje. Grupa de Sibiu cu 25 minute inainte de plecarea spre Pitesti era ocupata cam 75-80%.

Vagoane modernizate/revizuite de curand la Pascani am avut decat 2 : 26-16 067 ( 27.06.16 ) si 26-16 070 ( 07.07.16 )

Compunerea trenurilor :

1921

26-16 113 Buc.Nord-Mangalia
26-16 071
26-16 067
26-16 069
26-16 070
+
26-16 108 Sibiu-Mangalia
36-16 039
26-16 112

Vagoane cu prize la grupa de Sibiu si doar 1 singur vagon cu prize la grupa de Bucuresti.

IR 1922

26-16 070 - 1B Mangalia-Buc.Nord
26-16 067 - 1
26-16 071 - 2
26-16 079 - 4
26-16 110 - 5
26-16 114 - 6
26-16 099 - 7
+
26-16 027 - 8 Mangalia - Sibiu
36-16 003 - 9
26-16 032 - 10
26-16 089 - 11

Grupa de Bucuresti 3 etajate cu prize, grupa de Sibiu cu vagoane de Constanta si doar un etajat cu prize.
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 596
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3754
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Mier 03 Aug 2016, 23:35

2/3 august 1921

26-16 Sibiu-Mangalia
26-16
36-16
26-16
26-16 Bucuresti N.-Mangalia
26-16
26-16
26-16
26-16
26-16
Grad de ocupare la sosire in Bucuresti Nord de la Sibiu aprox.80% iar la plecare spre Mangalia 80-85%.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 716
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2782
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Sam 20 Aug 2016, 11:49

Au cam dat cu bâta-n baltă acum spre finalul sezonului.
Avea aseară doar 3 etajate IR 1922 și nu mai erau locuri de cumpărat încă de miercuri (am prins penultimul bilet online cls 2 !!!), nici măcar la cls 1.

Se simte acum foarte mult lipsa grupei de Pitesti. A coborat jumatate de tren la Pitesti.
Era oricum multa lume fara locuri, stateau pe unde apucau ... oricum nici cu 4 etajate nu facuse fata vinerea trecuta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10477
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13493
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Sam 20 Aug 2016, 16:03

Management de 2 lei ai cerere dar tu nu te obosești sa mai oferi locuri aia de la microbuze în doi timpi și trei mișcări scot din iarba verde un microbuz în caz de cerere la CFR se doarme în porumb ca doar nu îl intereseaza pe x de la revizii ca firma sa facă profit
Suntem pe locul 5 la internet dar ăstia is incapabili sa lege softul de vânzare al biletelor cu un calculator central de unde sa se direcționale compunerile
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6676
Reputatie : 8947
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   Sam 20 Aug 2016, 17:10

Depinde si cand sint cumparate biletele. Daca grosul si le iau cand ajung la gara nu prea au de unde sa viseze astia cate vagoane sa trimita la drum. Plus ca unii nu se sinchisesc sa se foloseasca de viteza buna la net sa isi ia bilete pe net. Dar aici apare alta problema: cand am mers eu cu perechea asta de trenuri 90% din calatori sau peste aveau varste de liceu si facultate. Acum, ca e IR, nu ai nevoie de cupoane pentru reducere? Daca da e normal ca sistemul online nu e folosit, deci ca cei mai multi isi cumpara bilete inainte de plecare.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   

Sus In jos
 

IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1921/1922 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Tunelele abandonate de la Posada si accidentele din 1922
Pagina 6 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-