Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63, 64  Urmatorul
AutorMesaj
chatnoir401

avatar

Numarul mesajelor : 47
Varsta : 41
Localizare : BACAU
Reputatie : 2182
Data de inscriere : 18/08/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 29 Sept 2017, 21:14

Un alt aspect: intre Brazi - Ploiesti Triaj - Ploiesti Sud ce se intampla? Apa noir intarzieiri de ceva timp...
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 262
Reputatie : 2735
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 29 Sept 2017, 22:02

chatnoir401 a scris:

Totusi nu am inteles de ce se tine blocata linia  intre Faraoani si Orbeni.
Linia Orbeni - Faraoani este doar scoasa de sub tensiune, pentru ca asa este conceputa instalatia. Nu se prea circula pe ea pentru ca operatorii nu folosesc tractiune Diesel.
Sus In jos
chatnoir401

avatar

Numarul mesajelor : 47
Varsta : 41
Localizare : BACAU
Reputatie : 2182
Data de inscriere : 18/08/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 30 Sept 2017, 20:33

DAS 2011 a scris:
chatnoir401 a scris:

Totusi nu am inteles de ce se tine blocata linia  intre Faraoani si Orbeni.
Linia Orbeni - Faraoani este doar scoasa de sub tensiune, pentru ca asa este conceputa instalatia. Nu se prea circula pe ea pentru ca operatorii nu folosesc tractiune Diesel.
Chiar nu pare circulata deloc ca s-a asternut ditamai rugina pe sine.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 770
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3709
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 07 Oct 2017, 20:29

Inteleg ca iar e deviata circulatia intre Brazi si Ploiesti Sud, pentru ca unele trenuri ocolesc prin Vest. Stie cineva ce se intampla?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5374
Reputatie : 8428
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 07 Oct 2017, 22:26

@riciu
In era internetului refuz sa cred ca mai exista si oameni nedescurcareti in a afla ceva! Dar cel mai tare ma intriga faptul ca doi admini logati nu ti-au raspuns in decursul a doua ore trecute!
Uite aici motivul
https://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/110-arhiva-comunicate-de-presa/990-lucrari-de-reabilitare-in-zona-ploiesti
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 510
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 08 Oct 2017, 16:36

da mult dureaza reabilitare unui pod...si cand te gandesti ca altii o fac intr-un week end....
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5374
Reputatie : 8428
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 08 Oct 2017, 17:18

Da bre nea Romica dar altii nu atribuie lucrarile unor firme de apartament precum avem noi gen clopotaru srl... Plus ca traim in...Romania furata la nivel inalt, unde pretul lucrarilor e umflat iar mana de lucru e prost platita! Pai palmasul ala "saracu" cat sa traga si el cand in buzunar ii intra minim pe economie?! Sa mai traim inca vreo 20 de ani sa vedem ce vremuri vor mai fi atat la calea ferata cat si in cele cotidiene.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14624
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18380
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 12 Oct 2017, 13:45

alliens a scris:
da mult dureaza reabilitare unui pod...si cand te gandesti ca altii o fac intr-un week end....

Si la noi e tot cu "intr-un" doar ca in afara e vorba de weekend iar la noi e cu anul. Wink

Vezi podul de pe 700 de la Mogosoaia de cand se tot lucreaza.............

_________________
595423
Sus In jos
chatnoir401

avatar

Numarul mesajelor : 47
Varsta : 41
Localizare : BACAU
Reputatie : 2182
Data de inscriere : 18/08/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 19 Oct 2017, 07:00

Din cate observ au luat sfarsit maretile lucrari de pe firul 2 intre Valea Seaca si Faraoani. Din cate observ au inceput pe firul 1 deja, in Faraoani se intra pe liniile 3 sau 2 care au legatura directa cu firul 2. Intarzierile raman in continuare deocamdata.
Sus In jos
chatnoir401

avatar

Numarul mesajelor : 47
Varsta : 41
Localizare : BACAU
Reputatie : 2182
Data de inscriere : 18/08/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mier 01 Noi 2017, 21:58

DAS 2011 a scris:
chatnoir401 a scris:

Totusi nu am inteles de ce se tine blocata linia  intre Faraoani si Orbeni.
Linia Orbeni - Faraoani este doar scoasa de sub tensiune, pentru ca asa este conceputa instalatia. Nu se prea circula pe ea pentru ca operatorii nu folosesc tractiune Diesel.
Sunt inchise circulatiei liniile 4 si 5 din gara Faraoani. Deja in zona podetului cu pricina au facut un crater mare.
Inspre si dinspre Orbeni de data asta se circula pe ambele linii, nu s-a mai scos nimic de sub tensiune.
Zona afectata de dupa Valea Seaca firul 2 e aproape finalizata, inca se circula doar pe firul 1.
Intre Pufesti si Adjud lucrarile avanseaza greu, intr-o luna n-au facut mare lucru.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3196
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6134
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 04 Mai 2018, 13:01

M500- situatia din 1990, cea actuala si propuneri


Fiind principala legatura feroviara intre Romania, Ucraina si Rusia, si parte dintr-un coridor feroviar european din reteaua TEN-T, ar trebui:


a. Reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h intre Ramificatia Ploiesti Triaj- Ploiesti Sud- Suceava.
Pe acest tronson VS era in 1990 de 120 km/h, linia fiind dubla electrificata.



b. Pentru tronsonul Suceava- Suceava Nord (de asemenea linie dubla electrificata) VS era in 1990 de 100 km/h. Pe acest tronson VS nu poate fi marita mai mult de atat, deoarece cele doua statii (unde opresc toate trenurile) sunt foarte apropiate.



c. Tronsonul Suceava Nord- Darmanesti este linie simpla electrificata, cu VS de 100 km/h in 1990.
Aici ar trebui dublata si reconstruita si modernizata linia, pentru VS de 160 km/h.



d. Tronsonul Darmanesti- Dornesti este linie simpla, cu VS de 100 km/h in 1990.
Aici ar trebui: dublata, electrificata si echipata cu BLA linia (inclusiv dotate cu instalatii CE HM Milisauti si statia Dornesti), si reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h.



e. Tronsonul Dornesti- Vicsani CFR este linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg, cu VS de 100 km/h in 1990.
Aici ar trebui: separat firul de ecartament larg de cel de ecartament normal, apoi firul de ecartament normal sa fie dublat, electrificat si echipat cu BLA (inclusiv dotata cu instalatie CE statia Vicsani CFR), si reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h.



f. Tronsonul Vicsani CFR- Punct control KPP- Vadu Siretului UZ este linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg, cu VS de 60 km/h in 1990

Aici ar trebui: separat firul de ecartament larg de cel de ecartament normal, apoi firul de ecartament normal sa fie dublat, electrificat si echipat cu BLA.

In privinta VS pe acest tronson , pentru realizarea unei VS de 160 km/h, intre statiile Vicsani CFR si Vadu Siretului UZ, linia ar trebui reconstruita pe un alt amplasament, mult mai drept, pentru a elimina cele 4 curbe relative stranse de pe acest tronson.

Acest nou amplasament ar fi: de la iesirea din statia Vicsani CFR linia sa se indrepte direct spre nord , sa treaca mai aproape de satul Bainet, sa traverseze frontiera romano-ucraineana mai la vest de punctul actual, apoi sa ajunga tot la “Punct control KPP” (care se afla in satul Bahrinesti).

Apoi, pe teritoriul ucrainean, de la “Punct control KPP”, linia sa se indrepte direct spre nord, la est de satul Volcinet si sa se racordeze in traseu actual inainte ca acesta sa traverseze podul feroviar peste raul Siret, de la intrarea in statia Vadu Siretului UZ, pod care de asemenea ar trebui inlocuit cu un altul nou, dimensionat pentru 3 fire de cale ferata (doua de ecartament normal si unul de ecartament larg).



-Distante: Ramificatia Ploiesti Triaj- Suceava Nord= 393 km

-Suceava Nord- Vicsani CFR- Vadu Siretului UZ= 49 km

-Total lungime linie de reconstruit si modernizat , ca linie dubla electrificata, pentru VS de 160 km/h, pe M500: 442 km.


De asemenea, toate statiile si HM-urile de pe aceasta distanta ar trebui dotate cu instalatii CE, iar linia cu sistem BLA si TMV.

Deoarece M500 face parte dintr-un coridor pan-european de transport feroviar al retelei TEN-T, se pot obtine fonduri europene pentru realizarea celor de mai sus.




Aceste lucrari ar presupune:


-Lungimea liniei de reconstruit/modernizat in total, pentru VS de 160 km/h: 442 km (Ramificatie Ploiesti Triaj- Vadu Siretului UZ). Din care 11 km (intre Vicsani CFR si Vadu Siretului UZ de reconstruit pe alt amplasament)


-Poduri noi necesare peste ape importante (paraul Dambu, raul Telejen, raul Buzau, raul Ramnic, raul Ramna, canalul Siret-Baragan, raul Milcov, raul Putna-Seaca, raul Tisita, canalul Siret-Baragan, raul Trotus, canalul de fuga Lilieci-Bacau, raul Bistrita, raul Moldova, raul Suceava, raul Siret): 16 (din care 15 pentru cale dubla si unul pentru cale tripla).


-Lungimea liniei care trebuie electrificata (Darmanesti- Vadu Siretului UZ): 41 km


-Lungimea liniei care trebuie dublata (Suceava Nord- Vadu Siretului UZ): 49 km


-Lungimea firului de ecartament larg care trebuie reconstruit separat (Dornesti- Vadu Siretului UZ): 19 km


-Lungimea liniei echipate in prezent cu BLA, unde sistemul BLA trebuie modernizat (introdus sistemul TMV)( Ploiesti Sud- Darmanesti): 398 km


-Lungimea liniei unde in prezent se circula in sistemul “intelegerii telefonice a caii libere” si care trebuie echipate cu BLA si TMV (Darmanesti- Vadu Siretului UZ): 41 km


-Statii si HM-uri echipate in prezent cu sisteme SCB de tip CED (centralizare electrodinamica) si care trebuie echipate cu sisteme CE (centralizare electronica) (Ploiesti Est, HM Valea Calugareasca, HM Cricov, HM Inotesti, Mizil, HM Sahateni, Ulmeni, Buzau, HM Boboc, HM Zoita, Ramnicu Sarat, HM Sihlea, Gugesti, HM Cotesti, Focsani, HM Putna Seaca, Marasesti, HM Padureni Putna, HM Pufesti, Adjud, HM Sascut, HM Orbeni, HM Faraoni, Valea Seaca, Bacau, HM Itesti, Galbeni, HM Sacuieni Roman, Roman, HM Sabaoani, Mircesti, HM Muncel, Pascani-Triaj, Pascani, HM Lespezi, Dolhasca, HM Liteni, Veresti, Varatec, Suceava, Suceava Nord si Darmanesti): 42 (din care 15 sunt statii mai si noduri feroviare).


-Statii si HM-uri echipate in prezent cu sisteme SCB tip SBW si care ar trebui echipate cu sisteme CE (HM Milisauti, Dornesti si Vicsani CFR): 3
*Statia Vicsani CFR are semnale luminoase.















Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 627
Localizare : Iasi
Reputatie : 2176
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 04 Mai 2018, 13:28

ldh80 a scris:
M500- situatia din 1990, cea actuala si propuneri


Fiind principala legatura feroviara intre Romania, Ucraina si Rusia, si parte dintr-un coridor feroviar european din reteaua TEN-T, ar trebui:


a. Reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h intre Ramificatia Ploiesti Triaj- Ploiesti Sud- Suceava.
Pe acest tronson VS era in 1990 de 120 km/h, linia fiind dubla electrificata.





Si ce altceva sa mai "pompeze'' la Suceava? Eventual inca vreo doua trenuri in regim intercitty pe relatia cu Bucuresti Nord, care sa cam care aer pe distanta Bacau-Suceava si retur!
Uite cum sta treaba cu coridoarele pan europene, am sa te dezamagesc profund, dar nici un coridor feroviar pan european , nu va trece prin Suceava:

''Coridorul IX are termen dupa 2020
Romania este strabatuta de trei dintre cele 10 coridoare transeuropene dintre care numai Coridorul IV si IX reprezinta importanta pentru transportul feroviar european. In document, Coridorul feroviar IX care leaga sudul de nordul Europei si traverseaza Romania este estimat a fi finalizat in anul 2021. Valoarea totala a lucrarilor la Coridorul feroviar IX se ridica la peste 3,5 miliarde de euro.

Acest Coridor feroviar IX european are pe sectorul romanesc o lungime de 621 kilometri. De la granita cu Bulgaria pana la cea cu Moldova, el strabate Romania de la nord-est la sud, principalele localitati fiind Giurgiu, Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Focsani, Bacau, Iasi si Ungheni. Coridorul feroviar IX european leaga orasele Helsinki-St. Petesburg-Moscova-Kiev - Chisinau- Bucuresti - Dimitovgrad si Alexandropolis.''

''Romania si coridoarele de transport paneuropene

-tara noastra este strabatuta de 3 coridoare

-UE sprijina sectorul transporturilor din tara noastra inca din 1994 prin programele PHARE si ISPA

-Romania este strabatuta de la est la vest de CORIDORUL 4, care intra in tara pe la Curtici(cale ferata) respectiv Nadlac(cale rutiera), se desparte in 2 ramuri, unde o ramura se termina la Cernavoda iar alta la Calafat

-o ramura de cale ferata are finalul la Constanta, alta la Moravita, iar alta la Calafat

-CORIDORUL 9 strabate Romania de la nord la sud si intra in tara pe la Ungheni(cale ferata) respectiv Albita(cale rutiera), calea rutiera si cea ferata se termina la Giurgiu

CORIDORUL 7 Dunarea, cea mai importanta apa curgatoare din Europa

-asigura legatura intre 10 tari, strabate 4 capitale(Viena, Bratislava, Budapesta, Belgrad)

-legatura cu raul Main prin canalul Rin – Main – Dunare a luat nastere o magistrala navigabila de 3100 km

-Dunarea strabate tara noastra pe o distanta de 1075 km de la Bazias pana la varsarea in mare''
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3196
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6134
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 04 Mai 2018, 21:04

Deci M500, intre Ramificatia Ploiesti Triaj si Pascani face parte dintr-un corridor feroviar pan-European!

Intre Pascani si Vadu Siretului UZ, chiar daca nu face parte dintr-un corridor feroviar pan-European, totusi consider ca ar trebui reconstruita si modernizata (cu alte surse financiare decat fondurile europene), deoarece:

-Este legatura feroviara cea mai directa dintre Romania si Ucraina

-Municipiul Suceava in special si judetul Suceava in general merita cel putin o cale ferata de 160 km/h, fie si numai pentru potentialul turistic, dar si economic, pe care il are sau il poate aveea, chiar si numai municipiul Suceava.

In 1990 pe M500 trenul rapid "Bucovina" parcurgea distanta Suceava Nord- Bucuresti Nord in cca 6 ore, cand atunci VS pe M500 de la Suceava la Ramificatia Ploiesti Triaj era de doar 120 km/h. Ganditi-va in cat timp ar putea parcurge un tren IR acceiasi distanta daca VS ar fi de 160 km/h.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14516
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17111
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 05 Mai 2018, 18:05

Ucraina e pe alt ecartament, iar traficul desfășurat pe acolo nu e chiar consistent. E drept, vin trenuri cu lemn pentru fabrica din Rădăuți, dar alea vin doar până la Rădăuți. Nici legătura cu Moldova de peste Prut nu e chiar vitală pentru UE, dovadă că toate eforturile se fac pentru a lega România de Occident, nu de fosta URSS.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 627
Localizare : Iasi
Reputatie : 2176
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 07 Mai 2018, 10:04

ldh80 a scris:
Deci M500, intre Ramificatia Ploiesti Triaj si Pascani face parte dintr-un corridor feroviar pan-European!

Intre Pascani si Vadu Siretului UZ, chiar daca nu face parte dintr-un corridor feroviar pan-European, totusi consider ca ar trebui reconstruita si modernizata (cu alte surse financiare decat fondurile europene), deoarece:

-Este legatura feroviara cea mai directa dintre Romania si Ucraina

-Municipiul Suceava in special si judetul Suceava in general merita cel putin o cale ferata de 160 km/h, fie si numai pentru potentialul turistic, dar si economic, pe care il are sau il poate aveea, chiar si numai municipiul Suceava.

In 1990 pe M500 trenul rapid "Bucovina" parcurgea distanta Suceava Nord- Bucuresti Nord in cca 6 ore, cand atunci VS pe M500 de la Suceava la Ramificatia Ploiesti Triaj era de doar 120 km/h.  Ganditi-va in cat timp ar putea parcurge un tren IR acceiasi distanta daca VS ar fi de 160 km/h.


Pai daca SV ar merita asa cum zici tu, o cale fereta de 160 km , in conditiile in care este mort dpdv economic, nu este centru universitar si nici la capitolul turistic nu sta beton, ce viteza ar trebui sa fie pe calea ferata spre Targu Mures sau Oradea , orase care nici nu se compara la nici un capitol cu SV???Nu mai spun de Iasi, care face parte din aceeasi regiune!Este cazul sa lasam fantasmagoriile la o parte , iar CFR-ul sa se ocupe , mai intai de toate, de legaturi intre orasele mari ale tarii!In comparatie cu alte orase de aceeasi marime , sau chiar mai mari, SV are mult prea multe trenuri, unele dintre ele , nejustificandu-se dpdv al rentabilitatii!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   

Sus In jos
 
M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani
Sus 
Pagina 62 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63, 64  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: