Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
Sabik



Numarul mesajelor : 336
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2101
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 11:30

dan tm a scris:
Acuma intreb si eu ce trenuri o sa treaca pe acolo cu 120 km/h daca majoritatea opresc in statie?

Adica doar 10650 nu opreste.

E bine sa se puna de 120 km/h dar sa mai suprime opririle unor trenuri.

Altfel accelereaza trenul la iesire din statie cand stie ca are limitare de 80 km/h peste macaze, si atlfel cand poate sa accelereze pana la 120 din start.

La fel cu intrarile in gara.

Daca enumeram trenuri: nu stiu trenurile de marfa ce viteze au acolo, dar si ele pot fi trasate cu viteze mai mari.

Sau altfel spus, daca M500 e proiectat pentru 120 km/h, asta trebuie sa pui. Punct.

PS: dupa cum am vazut pozele, nu par a fi macaze cu viteza sporita, din pacate
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 673
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2685
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 12:04

Sabik a scris:
Sau altfel spus, daca M500 e proiectat pentru 120 km/h, asta trebuie sa pui. Punct.

Pare just. Oricum din toate magistralele principale M500 cred ca se tine cel mai bine cu portiuni bune de peste 100 km/h. Adica din cele care n-au suferit modernizari.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10365
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13327
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 15:55

Eu i=am intrebat pe cei de la infra cat costa un schimbator de cale cu viteza sporita gen 80 dar nu mi-au mai raspuns
Daca s-ar scoate toate restrictiile si s=ar pune macazuri cu viteza sporita la fel ca VS liniei s=ar castiga lejer zeci de minute
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 256
Reputatie : 2488
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 21:08

Adrian, cred ca pretul unui schimbator cu viteza sporita in abatere il poti afla mai usor de pe santierele culoarului pe langa care treci.Un schimbator normal care se introduce astazi pe retea (R=300 m,v = 40 km/h,traverse beton) costa in jur de 60.000 euro.Ca sa introduci schimbatoare cu viteza sporita pe retea trebuie intai sa se vrea, apoi sa fie bani deoarece trebuie inlocuite toate aparatele de cale de pe un capat de statie ( 4-6 buc ) si nu in ultimul rand sa permita terenul, adica distanta intre semnalele de iesire/intare, pozitia curbelor in raport cu viitoarele schimbatoare,treceri la nivel,etc.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10365
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13327
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 22:35

DAS 2011 a scris:
Adrian, cred ca pretul unui schimbator cu viteza sporita in abatere il poti afla mai usor de pe santierele culoarului pe langa care treci.Un schimbator normal care se introduce astazi pe retea (R=300 m,v = 40 km/h,traverse beton) costa in jur de 60.000 euro.Ca sa introduci schimbatoare cu viteza sporita pe retea trebuie intai sa se vrea, apoi sa fie bani deoarece trebuie inlocuite toate aparatele de cale de pe un capat de statie ( 4-6 buc ) si nu in ultimul rand sa permita terenul, adica distanta intre semnalele de iesire/intare, pozitia curbelor in raport cu viitoarele schimbatoare,treceri la nivel,etc.

Banii parca sunt la CFR SA au avut 100 mil de euro profit acuma nu stiu daca nu se intorc in bugetul national
Situatia e tragica pe teren cred ca jumate din restrictii sunt din cauza aparatelor de cale
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 256
Reputatie : 2488
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 22:59

Au fost 100 mil.lei nu euro, cu siguranta un profit contabil deoarece este TUI neincasat si multe datorii de platit. O lucrare despre care vorbim cred ca depaseste 1 mil euro pe un capat de statie ( include refacerea terasamentului, santuri, schimbatorii sudati,piatra noua ) este lucrare de investitii iar banii vin de la bugetul de stat.Parerea mea personala este ca schimbatorii cu viteza sporita in abatere sunt mai utili in statiile unde se trece de pe linie dubla pe linie simpla, acolo jumatate din trenuri folosesc abaterea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10365
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13327
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Joi 15 Iun 2017, 23:06

DAS 2011 a scris:
Au fost 100 mil.lei nu euro, cu siguranta un profit contabil deoarece este TUI neincasat si multe datorii de platit. O lucrare despre care vorbim cred ca depaseste 1 mil euro pe un capat de statie ( include refacerea terasamentului, santuri, schimbatorii sudati,piatra noua ) este lucrare de investitii iar banii vin de la bugetul de stat.Parerea mea personala este ca schimbatorii cu viteza sporita in abatere sunt mai utili in statiile unde se trece de pe linie dubla pe linie simpla, acolo jumatate din trenuri folosesc abaterea.

Da pe M202 ar fi necesare schimbatoare cu viteza de 80 la Lunca Budieni unde e cu 15 km/h si la Copacioasa acolo in sezon 1821/1822 pierd minute bune
Sus In jos
Capsuneanu



Numarul mesajelor : 176
Reputatie : 2153
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 16 Iun 2017, 14:44

Sus In jos
Vale_ntin

avatar

Numarul mesajelor : 179
Varsta : 37
Localizare : Galati
Reputatie : 2083
Data de inscriere : 11/08/2012

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 17 Iun 2017, 05:00

Capsuneanu a scris:
http://vrancea24.ro/cfr-amendata-de-directia-de-cultura-vrancea-pentru-modul-care-arata-monumentul-istoric-gara-marasesti/

Nu mai vorbim de cum arata linia de la Marasesti pana la Ploiesti...

Cu amenzi, de fapt iei din salariile oamenilor care lucrează, materialului rulant etc. Da, este corect să faci asta, dar, domnii directori din CFR, au căutat fonduri europene pentru investiții? Plus că, dacă sunt clădiri istorice ar trebui predate Ministerului Culturii. Dar, ajung la căldurică, îi doare undeva și pe ăia și pe ăilalți. WizzAir este o companie bazată pe investiții europene, BlueAir la fel. De ce nu putem căuta fonduri pentru turism mai ales în zona asta. Da, văd că vorbim de dormit la cușetă, păi nu se compară cu o noapte la hotel. Călătoria cu trenul trebuie inclusă în MasterPlan. Așa cum trebuie autostradă București-Galați-Iași, aeroport Galați-Brăila, pod peste Dunăre Galați-Brăila (în Budapesta sunt șase poduri, cred, cu Dunărea mai îngustă. Eveniment de turism, să te anunțe cineva că la ora 2:20 din noapte poți poza din tren Crucea de pe Caraiman. Smile. Poate fi făcută și la cursele de linie, nu doar de turism. Personalul să fie bine plătit și pregătit. Smile.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 472
Reputatie : 2788
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 17 Iun 2017, 14:51

Adrian78 a scris:

Banii parca sunt la CFR SA au avut 100 mil de euro profit acuma nu stiu daca nu se intorc in bugetul national
Situatia e tragica pe teren cred ca jumate din restrictii sunt din cauza aparatelor de cale



Pai doar pentru faptul ca au avut profitul asta(daca chiar l-au avut) in timp ce largi portiuni din retea sunt in stare jalnica ar trebui acuzati de subminarea economiei natioanle, cum era pe vremuri...la actuala stare a retelei e o crima sa te lauzi cu profit in timp ce nu investesti in intretinere..la 1 mil pe km, cam cat costa la sarbi reparatia, ar fi 100 km/h readusi la starea initiala....
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10365
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13327
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 17 Iun 2017, 15:03

alliens a scris:
Adrian78 a scris:

Banii parca sunt la CFR SA au avut 100 mil de euro profit acuma nu stiu daca nu se intorc in bugetul national
Situatia e tragica pe teren cred ca jumate din restrictii sunt din cauza aparatelor de cale



Pai doar pentru faptul ca au avut profitul asta(daca  chiar l-au avut)  in timp ce largi portiuni din retea  sunt in stare jalnica ar trebui acuzati de subminarea economiei natioanle, cum era pe vremuri...la actuala stare a retelei e o crima sa te lauzi cu profit in timp ce nu investesti  in intretinere..la 1 mil pe km, cam cat costa la sarbi reparatia, ar fi 100 km/h readusi la starea initiala....

Da CFR a facut niste artificii a inchiriat niste sectii acolo s-au facut restructurari si ele au revenit la CFR inapoi cu un minim de salariati si fara a cheltui bani pe salarii din disponibilizari
Profitul ala probabil e aratat in fata probabil ca niste directorasi sa isi ia niste bonusuri cand pe alta parte ei investesc sume minime venite de la buget
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13885
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16245
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Sam 17 Iun 2017, 16:00

Refacția unui km de linie costă cam 1 milion de euro. Un macaz costă vreo 80.000 euro. O instalație BAT se duce spre 100.000 euro.
La asta se mai adaugă plata câtorva zeci de mii de salariați (pentru că fiecare tronson de linie e zilnic luat la picior de un angajat CFR... faceți voi calculul cât personal trebuie numai pentru asta), utilități, datorii istorice... din profitul ăla de 100 milioane de euro nu faci nimic. În plus, conform legii, 90% din profitul companiilor de stat se varsă la bugetul de stat: http://www.zf.ro/politica/firmele-cu-capital-de-stat-vor-plati-la-buget-90-din-profitul-net-pe-2016-16134980 Rămân 10 milioane euro disponibili pentru investiții...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 472
Reputatie : 2788
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 18 Iun 2017, 15:53

pai asta e problema, profitul ala nu trebuia sa existe, banii trebuiau investiti in mentenanta....totusi pe la sarbi RZD a lucrat la 1 mil de euro km de linie simpla pe unele sectiuni , probabil nu a intrat acolo si BAT sau macaze, totusi restul lucrarilor le-au facut pentru a readuce linia la viteza proiectata de 120 km/h
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 89
Reputatie : 417
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 18 Iun 2017, 16:08

Daca M 500 linia ar fi aptă de 120 km\h ar fi mare lucru, un tren Express ca 10659 ar face până la Suceava 4h:30. Nu inteleg de ce trenurile nu merg intre Ploiești si București cu 150-160km\h, asa cei 60 de km s ar face in 30 minute, ar mai scădea timpii , cum este între București si Ciulnița 109km in 55 minute si se merge cu 140-150 si in unele zone/statii sunt restricții nu se merge cu 150.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13885
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16245
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 18 Iun 2017, 19:20

Serbia nu e în UE. La noi nu se poate lucra fără studiu de fezabilitate și fără Consultant, iar lucrarea trebuie să fie conformă cu STI-urile, nu cu normele GOST sau fișele OSJD. În plus, în România ești obligat să respecți o anumită legislație privind protecția muncii, salariul minim e mai mare, iar exproprieri nu poți să mai faci ca pe vremea lu' To'arășu'.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   

Sus In jos
 

M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 1000. București Nord-Ploiesti Sud - Ploiești Vest
» București Nord, fosta gara Târgoviștei
» Trenuri internaționale
» Info trafic - București Nord
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
Pagina 57 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-