Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 57 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 254
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 973
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 27 Mar 2017, 00:07

Am trecut astăzi cu 1574. Am constatat ca intre Buzău si Ploiești sud au apărut restrictii cu nemiluita. La iesire din Buzău, la intrare in Ulmeni, la iesire din Săhăteni, peste ambele poduri de peste râuri între Mizil si Valea Călugărească. In dreptul corpului gării in Valea Călugărească pe ambele fire directe este restrictie de 5 km/h. Si bineînțeles, la intrare in Ploiești Sud. Jalnic. Nici nu e de mirare că 10661/2 si 10659/0 nu pot ajunge la timp intre aceste două statii.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 27 Mar 2017, 00:21

Aia de 5 e de pe 10 martie parcă. E urâtă dar toate trenurile recuperează până la București, respectiv Buzău.
Aia de la ieșire din Buzău de când e? Nu era pe 14 martie.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 27 Mar 2017, 00:25

S-a paradit rau 500, intre Ploiesti si Buzau era praf, acum au bagat si mai multe trenuri ca nu erau de ajuns.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 108
Reputatie : 490
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 27 Mar 2017, 07:57

Nu numai intre Ploiesti si Buzău dar si intre Rimnic si Focșani trenul merge încet. M am uitat intr un mers din 2004 un tren Acc. Făcea de la București la Focșani 2h 30 acum un tren cu opriri si in Mizil si Rimnic face 3h 10 minute iar ce doua trenuri IR(Express 10659 si 10661) fac 2h 50 daca nu au întârzieri . In concluzie linia e făcută praf intre Ploiești si Focșani.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 27 Mar 2017, 23:18

500 o să intre curând în reparații de primăvară, în fiecare an se întâmplă ca în perioada asta să fie praf și pulbere, din cauza marfarelor supratonate, a trenurilor în stare tehnică necorespunzătoare și a iernii și gerului. După reparații va fi mai bine.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16447
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 28 Mar 2017, 01:00

Nu uita de șinele neconforme GOST-65.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 28 Mar 2017, 07:37

In ce sens sunt neconforme acest tip de sine (GOST-65) ?

Sunt de calitate mai slaba, se rup mai des, etc ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16447
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 28 Mar 2017, 09:41

Citez din raportul OIFR (actual AGIFER):
,,În perioada 01.10.2010-01.02.2011 pe secția de circulație delimitată de stațiile CFR Adjud și Bacău, pe linia curentă firul I și II, între km 248+000 - 300+000 s-au produs un număr de 61 defecțiuni tehnice ale constituientului de interoperabilitate „șină de cale ferată” manifestate prin ruperea șinelor, înregistrându-se un număr de 32 șine rupte pe firul I de circulație și un număr de 29 șine rupte pe firul II de circulație.
În cursul lunilor august și septembrie 2011 s-au mai rupt 2 șine, numărul total de șine rupte înregistrate la finalul lunii septembrie 2011 fiind de 63 buc. șine.
Ruperea șinelor s-a produs la temperaturi negative înregistrate în perioada de iarnă, dar și la temperaturi pozitive înregistrate în perioada vară-toamnă. În secțiunea de rupere s-a constatat formarea unei pete de culoare argintie sau de culoare închisă, specifică defectului 20, clasificat conform prevederilor Instrucției pentru determinarea defectelor șinelor și pentru verificarea șinelor în cale nr. 306/1972.
Pe aceeași secție de circulație, între aceleași stații și pe aceeași zonă kilometrică, la verificarea nedistructivă a șinelor efectuată cu defectoscopul ultrasonic în luna octombrie 2010, au fost desoperite un număr de 237 șine defecte, care în conformitate cu prevederile din Instrucției pentru determinarea defectelor șinelor și verificarea șinelor în cale nr. 306/1972 se clasifică ca șine defecte de categoria I.
Pe timpul derulării acțiunii de investigare la verificarea nedistructivă a șinelor în cale efectuată în luna septembrie 2011 au mai fost descoperite un număr de 371 șine defecte de categoria I, astfel încât numărul total de șine defecte de categoria I la finalul lunii septembrie 2011 a fost de 608 șine.
Toate aceste șine de categoria I au același tip de defect și același mod de evoluție cu defectul care a condus la ruperea celor 63 de șine.
Toate șinele rupte și șinele defecte de categoria I, la care s-a făcut referire sunt șine tip R65 fabricate de Azovstal din Ucraina (fosta URSS) în perioada 1989-1991. Aceste șine au fost introduse în cale cu ocazia lucrărilor de reparație capitală (RK) executate în perioada 1989-1992."

Așa că s-au luat mai multe probe și s-au trimis prin diverse laboratoare:

,,Pentru cele 12 epruvete încercate s-au obținut rezistența la rupere și alungirea. Valorile rezistenței la rupere s-au situat sub nivelul minim de 1190 N/mm2 (MPa), iar alungire a depășit valoarea de 10%"

,,Se constată faptul că în cazul probei extrase din cuponul 1 IV concentrația de carbon (0.8329) nu este în limitele impuse pentru cazul oțelului 900 A."

,,Pentru cele patru probe analizate, pe întreaga suprafață a lor, se gasesc o serie de pori (cu diametrul cuprins între 1 și 6 μm), care ne sugerează existența unor defecte încă din faza inițială de producție a șinei (defect de structură a materialului supus laminării).
Printr-o analiză EDS efectuată pe aceste probe, s-a înregistrat o cantitate mare de oxigen, fapt ce întărește presupunerea existenței unei zone oxidate în structura materialului, provenită din faza de producție a șinei.
Aceste defecte inițiale, care pot fi de dimensiuni foarte mici, s-au segregat și s-au propagat pe o suprafață mai mare în timpul exploatării, sub acțiunea ciclică a traficului materialului rulant.
Această concluzie este întărită de faptul că microstructura zonelor aflate de o parte și de alta a fisurii este asemănătoare, neexistând indicii clare ale unor modificări radicale în structură."

,,Măsuri referitoare la șina tip R65 fabricată de Azovstal din Ucraina (fosta URSS) în perioada 1989-1991
1. Inventarierea pe întrega rețea feroviară a tronsoanelor de linie construite cu șină tip R65 produsă de Azovstal din Ucraina (fosta URSS) în perioada 1989-1991, verificarea lor
amănunțită pentru identificarea eventualelor șine cu defecte similare celor apărute pe linia Adjud-Bacău și stabilirea în consecință a măsurilor care se impun pentru asigurarea siguranței feroviare.
2. Identificarea aparatelor de cale care au fost construite cu șine având același producător și stabilirea în consecință a măsurilor care se impun pentru asigurarea siguranței feroviare."

Desigur, din 2011 până acum nu a luat nimeni nicio măsură, așa că șinele continuă să crape pe M500.

Găsiți raportul complet (și foarte interesant pentru pasionații de încercări metalografice) pe pagina AGIFER - http://www.agifer.ro/rap-finale-ro/rap-finale-ro.html, în arhiva aferentă anului 2011, cu denumirea ,,Raport def subs sine  Bacau 2010 2011.pdf".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16447
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 28 Mar 2017, 09:43

Producătorul șinelor încă există și pare să îi meargă bine. Cine știe câte astfel de bombe cu ceas or fi prin România și prin fosta URSS.

https://azovstal.metinvestholding.com/en/activity/products

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2101
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5120
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 28 Mar 2017, 23:15

Vorba unui unchi profesor la Metalurgie: "astea sint facute dupa principiul "ce-o iesi" (adica C-O2-I-Si - Carbon, oxigen, iod, siliciu...)
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 28 Mar 2017, 23:58

Șina ca șina, că e praf, dar și marfarele supratonate sau neconforme dpdv tehnic sunt o problemă...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 254
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 973
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 09 Apr 2017, 21:47

Astazi pe firul 1 intre Mizil si Sahateni s-au schimbat cupoane de sina. 5003 l-a asteptat putin pe 1574.
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 108
Reputatie : 490
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 18 Apr 2017, 22:21

Ce se întâmplă cu trenurile 10661\10650/9 au mereu întârzieri până la 30 minute ??
Sus In jos
aris86



Numarul mesajelor : 127
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 727
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 21 Apr 2017, 21:29

IR 108659 Bucuresti - Suceava are o întârziere de 25 minute in Bacau.

A întârziat expresul și îl tine la linia 1 pe R 5425 Mărășești - Iași, de la 21:13.
Ăștia la Bacău anunță întârzierea după 10 minute de la ora sosirii trenului.
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 108
Reputatie : 490
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Vin 21 Apr 2017, 22:48

De mai bine de o lună aceste trenuri au întârzieri.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   

Sus In jos
 

M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 1000. București Nord-Ploiesti Sud - Ploiești Vest
» București Nord, fosta gara Târgoviștei
» Trenuri internaționale
» Info trafic - București Nord
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
Pagina 53 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 57 ... 62  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-