Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52  Urmatorul
AutorMesaj
neluadi



Numarul mesajelor : 195
Localizare : Timisoara
Reputatie : 436
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 24 Apr 2016, 09:54

Da, avem călători, însă și o anomalie. Iași - București de noapte, acel 1668 este dublat adeseori de IR 401 "Prietenia" întârziat ușor. De la Buzău sunt umăr la umăr. De două ori în acest an erau pe peroane diferite în același timp.
Și nu este situație singulară. La fel se mișcă IR 1838 cu 1821 între Arad și Simeria, și nu sunt puțini kilometri.
După această defilare de garnituri de lung parcurs consecutive intervine pauza lungă de ore fără urmă de tren. Ajungi în gară și afli că ai tren peste n+1 ore. Nu pasionații, ci simplii călători ocazionali.
NU știu de ce convine CFR să aibe întreceri feroviare pe Focșani-București și pe Arad-Simeria și apoi lipsă garnituri pe aceste relații. Cred că nu ar strica un strop de logică economică când se trasează trenurile existente în lung parcurs.
Și exemplele pot fi multe.
Doar unul acum: pe M 400 + M 300 circulă IR 1642 și IR 1644 la scurt interval, când logic ar fi fost 1642 mai devreme. Și ar diminua golul de circulație BV-GDN de după miezul nopții pentru călătorii ce doresc să întârzie la munte. Deasemenea pentru legături matinale cu primele trenuri de pe M 900, M 800 și M 700. Ar ajunge oamenii mai repede de la punctul A la B.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6813
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 24 Apr 2016, 12:19

@neluadi, sa nu uitam si de cealalta componenta: MARFA. Aceasta circula mai fluent noaptea pe anumite tronsoane printre care si cele amintite, tocmai pentru ca sunt ferestre libere la trenurile de calatori.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 195
Localizare : Timisoara
Reputatie : 436
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 24 Apr 2016, 12:38

De acord cu tine. MARFA are multă treabă și are nevoie de ferestre largi de circulație.
Dar să pui CFR Călători să tracteze cu ditai electricele trenuri care se succed la minute pe sute de kilometri, și apoi să oferi spații pentru Marfă, clar se produce o mare risipă. Și de energie și de costuri.
Consider că și la Infra trebuie dispusă o regulă de compromis, că doar nu doar cele 3 exemple sunt în rețea.
Pui la dispoziție o rețea, însă te și gandești să NU pagubești partenerii/clienții.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 24 Apr 2016, 13:50

neluadi a scris:
De acord cu tine. MARFA are multă treabă și are nevoie de ferestre largi de circulație.
Dar să pui CFR Călători să tracteze cu ditai electricele trenuri care se succed la minute pe sute de kilometri, și apoi să oferi spații pentru Marfă, clar se produce o mare risipă. Și de energie și de costuri.
Consider că și la Infra trebuie dispusă o regulă de compromis, că doar nu doar cele 3 exemple sunt în rețea.
Pui la dispoziție o rețea, însă te și gandești să NU pagubești partenerii/clienții.

Pe Teius Cluj Napoca câteodată merg la sector 3 trenuri 1835 1843 1741 când soluția ar fi fost sa le combine cumva mai ales ca doua trenuri au compunerea EA-2 vagoane
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 195
Localizare : Timisoara
Reputatie : 436
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Dum 24 Apr 2016, 21:06

Mulțumesc pentru lămuriri. Erau lucruri pe care nu le cunosteam.
Ati fost foarte amabili.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3676
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 25 Apr 2016, 08:50

Adrian78 a scris:
neluadi a scris:
De acord cu tine. MARFA are multă treabă și are nevoie de ferestre largi de circulație.
Dar să pui CFR Călători să tracteze cu ditai electricele trenuri care se succed la minute pe sute de kilometri, și apoi să oferi spații pentru Marfă, clar se produce o mare risipă. Și de energie și de costuri.
Consider că și la Infra trebuie dispusă o regulă de compromis, că doar nu doar cele 3 exemple sunt în rețea.
Pui la dispoziție o rețea, însă te și gandești să NU pagubești partenerii/clienții.

Pe Teius Cluj Napoca câteodată merg la sector 3 trenuri 1835 1843 1741 când soluția ar fi fost sa le combine cumva mai ales ca doua trenuri au compunerea EA-2 vagoane

Am circulat vineri cu 1843.

In Simeria a preluat calatorii lui 1835(asta in conditiile in care are doar doua vagoane din care unul clasa I iar trenul era plin deja din Timisoara Nord cu oameni trolere si valize, partida trenului nu lasa pe nimeni la calsa I, a fost o harmalaie. Niste tineri ziceau ca data viitoare vor fi mai atenti la rezervarile on line pentru autobuz ca acolo e mai ieftin, mai rapid si cu loc de bagaje)
Dupa ce ajung in Timisoara vagoanele lui 1843 penduleaza pa Arad -Caransebes fara sa fie considerate cu clasa I)

Asadar am preluat calatorii lui 1835 iar in Teius 1843 a stat sa plece4 1741, apoi cu doua galbene a plecat.
Mult mai tirziu a venit si 1835 tot cu doua vagoane.

Stiu ca pe vreme cind trenurile erau mai lungi si mai pline actualul 1835 s-a limitat la Deva iar calatorii au fost preluati de actualul 1843 insa nu a facut fata si s-a revenit. probabil gasim comentarii in urma si pe forum.

intrebarea este de ce nu se mai ataseaza un vagon in anumite zile la 1843 cind e cerere sau de ce nu se combina cu 1835 in Simeria?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Lun 25 Apr 2016, 11:05

2 vagoane din care unu e de clasa 1 în loc să aibă 3 21-70
Probabil nu îl combina cu 1835 considerând că ăla vine întârziat dar totuși era mai bine să plătești 20-30 de trase pe an separate în caz de întârziere si in rest sa le cuplezi dar probabil se mai bucură de subvenție incasata la un tren plus prestații la locomotive și mecanici
Asa foarte bine puteau să îl facă pe 1819/1820 grupa de la Vintu de Jos Tg Mureș Vintu de Jos și atașat la 1621/1622

Bine că târâie 4 vagoane aiurea de la Cluj la Timișoara pe 1837/1838
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 466
Varsta : 32
Localizare : ramnicu sarat
Reputatie : 3177
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 26 Apr 2016, 19:14

Stie cineva ce lucrari se executa intre Cotesti Hm si Focsani deoarece de aproximativ doua saptamani firul 1 este inchis circulatiei
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3792
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 26 Apr 2016, 22:45

c2016 a scris:
Din cauza lucrarilor sub podetul liniei 3 directa,4,5,6  din Liteni se circula doar pe firul 2 intre Dolhasca si Veresti. Pe firul 1 nu se poate circula din cauza diagonalelor scoase din Liteni ramanad cele 2. R5604 Suceava-Iasi a plecat cu intarziere 25 minute din Veresti.
Multumim celor care au scos diagonalele.


Statia Liteni este retrogradata la Halta miscare si intr-un curs de CF scrie ca HM pe cale ferata dubla poate avea cate o diagonala simpla. Acesta e motivul pentru care in Liteni s-a scos acum vreo 10 ani cate o diagonala din fiecare capat.


Sus In jos
deconectat



Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 1213
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mar 03 Mai 2016, 21:24

Stie cineva tonajul maxim pe Suceava-Dornesti?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mier 04 Mai 2016, 17:57

Alex_G a scris:
Stie cineva tonajul maxim pe Suceava-Dornesti?
Suceava-Dărmănești-Dornești

060DA 2000t
040DHC 1400t
060DA-060DA impingatoare 2400t tren naveta
Sus In jos
deconectat



Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 1213
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mier 04 Mai 2016, 20:33

Mersi. Curios de ce rupe CTV trenul de Habis-uri de 1700t.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mier 04 Mai 2016, 21:59

Alex_G a scris:
Mersi. Curios de ce rupe CTV trenul de Habis-uri de 1700t.

Poate nu se încadrează la lungime 650 de metri
Sus In jos
deconectat



Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 1213
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mier 04 Mai 2016, 22:01

Are mai putin de 600m, 24 de vagoane...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12534
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15704
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Mier 04 Mai 2016, 23:48

Alex_G a scris:
Mersi. Curios de ce rupe CTV trenul de Habis-uri de 1700t.

Poate ca incarcatura este mult mai mare.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani   Astazi la 13:30

Sus In jos
 

M 500 : București Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 1000. București Nord-Ploiesti Sud - Ploiești Vest
» București Nord, fosta gara Târgoviștei
» Info trafic - București Nord
» Trenuri internaționale
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
Pagina 51 din 52Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-