Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mier 28 Oct 2015, 21:39

Cu EA 450 s-a ciocnit. Anul nu-l mai stiu, doar ca e demult timp.
Sus In jos
mihaitzateo



Numarul mesajelor : 105
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 935
Data de inscriere : 12/09/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mier 28 Oct 2015, 21:42

Macar de s-ar reabilita Brasov-Cluj Napoca,pana in 2020,sa vedem din nou trenul
ca merge de la Bucuresti la Cluj Napoca in sub 7 ore.
Referitor la aiureala cu Coslariu-Vintu de Jos,pai la ce sa faci
legatura intre Coslariu si Vintu de Jos,cand trenurile de la Brasov la Teius fac 5 ore pe 230km?
Nu e mai normal sa modernizezi intai Brasov-Teius?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mier 28 Oct 2015, 22:10

In prezent se modernizeaza tronsoanele Sighisoara-Coslariu si Coslariu-Simeria, pentru ca fac parte din Coridorul 4. Probabil ca la anul se vor apuca si de Brasov-Sighisoara. Linia Teius-Cluj Napoca nu face parte din Coridorul 4 si nu va fi modernizata prea curand.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mier 28 Oct 2015, 23:22

vatmanul a scris:
Or fi si alte lucruri mai importante de facut si nu se fac, dar cred ca si electrificarea (chiar si fara dublare) liniei Cluj - Oradea este un lucru foarte important. Pana la urma e vorba de o magistrala destul de importanta. Tot timpul am regretat ca Ceausescu n-a mai trait inca 5 ani. N-a putut fi revolutia aia in '95? Cu siguranta azi aveam electrificata si dublata M300 pana la Episcopia Bihor si am fi fost cu o idee mai dezvoltati pe plan feroviar. Sunt convins de asta. Si poate azi ar fi fost functioanala si 314.

Daca si cu parca............Oricum daca nu pica comunismul in estul Europei aveam o situatie mai buna la reteaua feroviara, si 219 era gata si acum mergeam repede la Sibiu plus multe altele dar asta e, asa a trebuit sa pice in toata Europa si daca asa a trebuit asa s-a si intamplat. Cine are timp sa creada ca e meritul nostru ca noi am facut revolutie, aiurea, totul a fost dictat din afara, in '89 sa pice toate tarile comuniste, sa se schimbe situatia.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mihaitzateo



Numarul mesajelor : 105
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 935
Data de inscriere : 12/09/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 11:21

AndiCFR a scris:
In prezent se modernizeaza tronsoanele Sighisoara-Coslariu si Coslariu-Simeria, pentru ca fac parte din Coridorul 4. Probabil ca la anul se vor apuca si de Brasov-Sighisoara. Linia Teius-Cluj Napoca nu face parte din Coridorul 4 si nu va fi modernizata prea curand.
Eu nu inteleg care a fost logica sa se treaca trenul pe la Coslariu,unde nu e nici macar oras,ca e un sat.
Dupa proasta mea parere era mult mai logic sa se modernizeze Brasov-Sibiu-Vintu de Jos si asa mai departe,pana la granita.
Si sa se modernizeze si Brasov-Sighisoara-Copsa Mica-Cluj-Napoca-Oradea si asa mai departe,spre granita.
Linia de CFR are si rolul transportului de marfa si rolul transportului de calatori.
Parerea mea,ceea ce s-a facut cu modernizarea prin Coslariu e o mare bataie de joc.
Si apropos,coridorul de transport feroviar european se intinde de la Constanta pana la granita.
Deci e foarte clar,ca e bataie de joc sa nu modernizezi Predeal - Brasov,asa cum se face acum si nici sa nu
modernizezi Brasov-Sighisoara.
Sunt traverse de beton lasate de a crescut iarba pe ele,cum mergi de la Brasov la Predeal,asta se face,bataie de joc.
Traversele respective trebuiau sa inlocuiasca traversele de lemn.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3673
Reputatie : 4664
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 11:54

Dupa parerea mea esti un troll, nu pari a avea habar despre rteaua feroviara, cine a construit-o si de ce trece prin Coslariu si nu prin Galda de Jos sau Oiejdea unde are sediul Albalact, nici nu pricepi refactia asta destul de serioasa.
Ai proasta parere care ti-a devenit marota (nu doar tie) ca trebuia trasa modernizarea prin Sibiu.

Ai remarcat ca rolul liniei de CFR este SI acela de a transporta calatori dar si marfa.

buna remarca altfel noi , prostii, am fi crezut ca roul liniei e CFR este doar acela de a transporta aer, de a zbura avioane si de a curge apa.

Daca ai mai studia putin pe ici pe colo ai vedea ca pe la Coslariu este deja construita linia, ai vedea ca de la Coslariu, linia preia un spor de trafic sosit la Teius, astfel ai intelege de ce s-a dubat si electricat in dauna linie prin Sibiu care e mai mult simpa si neelectrificata. De asemenea ai fi aflat ca pe la Coslariu este in executie un nou amplasament all curbei de racordare tocmai pentru a se incadra in vitezele sporite proiectate.

Si reabilitarea se face pe tronsoane, iar cindva traversele de beton vor inlocui traversle de lemn, desi noi credeam ca o sa fie facute piste de biciclete.


Am vazut multe postari ale tale care sint doar asa ca o traire personala, mai iesi din casa chiar daca ploua mergi pe la o gara, mai uita-te la trenuri, mai urca in ele mergi de isi pina colo. mai citeste.
Sus In jos
mihaitzateo



Numarul mesajelor : 105
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 935
Data de inscriere : 12/09/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 13:10

Nu sunt niciun troll.
Eu am studiat cum e facuta de exemplu reteaua feroviara a Germaniei.
La noi,tot timpu se gasesc scuze de genul,pe acolo nu se poate ca e solul mlastinos,
pe dincolo,ca e solul argilos,pe dincolo ca e munte si asa mai departe.
Cum inainte de 1989 se putea sa fie reteaua feroviara in ordine si sa mearga
trenurile mult mai repede decat acum?
Cum sa fiu troll,cand am postat un link cu mersuri ale trenurilor vechi,scanate,
sa arat cum era?
Ce timpi faceau trenurile atunci?
Eu personal am mers de cateva ori de la Bucuresti la Cluj cu rapidul si faceam 6 ore si ceva,
pana in 7 ore.
Asta inainte de 1989 ,normal.
Conducatorii Romaniei si cei de la CFR nu inteleg ca nu poti sa ai dezvoltare puternica a tarii,
fara sa ai o retea feroviara puternica.
Si ca e nevoie acum,cat mai curand sa fie reabilitate liniile ferata,nu pana in 2030,nu pana in 2020.
Ploiesti-Bucuresti-Constanta s-a facut,pentru OMV si mi se pare extrem de normal,
avand in vedere cati bani baga la buget OMV.

La Brasov e un parc industrial imens,la Feldioara,al doilea parc industrial din Romania.
Asta ca si nevoie sa fie reabilitata/modernizata si Predeal-Brasov.

Ca veni vorba acum,pentru care motiv nu a fost atribuita modernizarea liniilor celor de la CCCF
fiind atribuita in schimb la tot felul de firme dubioase care au luat si foarte multi bani si nu au facut nimic?
CCCF lucreaza la o mare calitate.
Vedeti linia tramvaiul 41 din Bucuresti,facuta de CCCF,cate reparatii sunt acolo nevoie si se merge si cu 80-90km/h.
EDIT2:
Si ca sa fie clar,ma refer la bataia de joc care s-a facut pe Bucuresti-Ploiesti,unde s-a modernizat
zice-se linia sa mearga trenul cu 160km/h si acum se pare ca sunt nu stiu cat probleme,
timpul minim din mersul trenurilor,e 42 minute.
Pai asta nu e nici macar 90km/h viteza medie.
Ieri am venit la Bucuresti si a facut 10 minute in plus intarziere trenul pe Ploiesti Vest-Bucuresti Nord.


Ultima editare efectuata de catre mihaitzateo in Vin 30 Oct 2015, 13:50, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 13:47

mihaitzateo a scris:
Ca veni vorba acum,pentru care motiv nu a fost atribuita modernizarea liniilor celor de la CCCF
fiind atribuita in schimb la tot felul de firme dubioase care au luat si foarte multi bani si nu au facut nimic?
CCCF lucreaza la o mare calitate.
Vedeti linia tramvaiul 41 din Bucuresti,facuta de CCCF,cate reparatii sunt acolo nevoie si se merge si cu 80-90km/h.

Atribuirile se fac exclusiv prin licitație publică, atribuirea directă este anticoncurențială și atrage sancțiuni imense, mergând până la excluderea din UE. În plus, CCCF era în insolvență la momentul licitației, iar acum am impresia că chiar a dat faliment.
Se permite negociere directă doar pentru bunuri și servicii sub 30.000 euro.

V3A-urile noastre de-abia ating 60 (am mers cu mașina cu 68 km/h pe lângă un V3A-93 în Pasajul Lujerului; vitezometrul mașinii oricum arată mai mult cu 5 km/h, deci viteza era vreo 63 km/h; vagoanele cu computer de bord sunt limitate la 52 km/h), viteza maximă proiectată oricum a fost de 70 km/h. Poate atunci când au circulat Tatre pentru acces la Piața Presei să se fi trecut de 70, deși e puțin probabil.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mihaitzateo



Numarul mesajelor : 105
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 935
Data de inscriere : 12/09/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 13:56

Dr2005 a scris:
mihaitzateo a scris:
Ca veni vorba acum,pentru care motiv nu a fost atribuita modernizarea liniilor celor de la CCCF
fiind atribuita in schimb la tot felul de firme dubioase care au luat si foarte multi bani si nu au facut nimic?
CCCF lucreaza la o mare calitate.
Vedeti linia tramvaiul 41 din Bucuresti,facuta de CCCF,cate reparatii sunt acolo nevoie si se merge si cu 80-90km/h.

Atribuirile se fac exclusiv prin licitație publică, atribuirea directă este anticoncurențială și atrage sancțiuni imense, mergând până la excluderea din UE. În plus, CCCF era în insolvență la momentul licitației, iar acum am impresia că chiar a dat faliment.
Se permite negociere directă doar pentru bunuri și servicii sub 30.000 euro.

V3A-urile noastre de-abia ating 60 (am mers cu mașina cu 68 km/h pe lângă un V3A-93 în Pasajul Lujerului; vitezometrul mașinii oricum arată mai mult cu 5 km/h, deci viteza era vreo 63 km/h; vagoanele cu computer de bord sunt limitate la 52 km/h), viteza maximă proiectată oricum a fost de 70 km/h. Poate atunci când au circulat Tatre pentru acces la Piața Presei să se fi trecut de 70, deși e puțin probabil.

Dar s-a facut licitatie cand a fost atribuita modernizarea liniei Bucuresti-Ploiesti-Predeal?
Eu am auzit ca nu s-a facut,firma care a modernizat respectiva linie nu mai facuse linii de tren
inainte.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 15:19

mihaitzateo ti-am explicat mai sus si inca altii de ce s-a modernizat linia Curtici-Vintu-Sighisoara da tu nu vrei sa intelegi
Spre bucuria ta linia modernizata nu va mai trece prin Coslariu
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4751
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5651
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 15:32

Ce parcuri industriale sunt la Brasov si mai ales la Feldioara ?

Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 16:12

La Feldioara este Uzina de prelucrare a uraniului, de acolo pleaca de cateva ori pe luna trenuri de 15 vagoane goale spre Argestru.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 30 Oct 2015, 22:28

Dacă e doar o uzină, atunci nu prea e parc industrial... dimpotrivă, e localitate monoindustrială, dacă moare uzina, moare tot orășelul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TudorVD



Numarul mesajelor : 53
Varsta : 22
Localizare : Iernut
Reputatie : 572
Data de inscriere : 10/07/2015

MesajSubiect: Linie ferata   Vin 06 Noi 2015, 12:22

M 300, vedere spre Unirea, in Razboieni, in dreapta R 4537
Sus In jos
https://www.wattpad.com/user/VlassaTudorDan
Katalyn



Numarul mesajelor : 4751
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5651
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Dum 15 Noi 2015, 12:27

Mai e putin. M300 la kilometrul 64.






windows 7 print screen
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Astazi la 11:48

Sus In jos
 

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
» PLECARI / SOSIRI CLuj Napoca
» Bucuresti Nord
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 3 din 13Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-