Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AutorMesaj
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi Aug 11, 2016 9:01 pm

Norbi a scris:
Intre Cluj Est si Cluj Napoca avem limitare de 50 km/h din cauza starii deplorabile a infrastructurii.

Pe bune? Shocked

Pe ambele fire? In urma cu 2-3 luni parca se circula bine, cand am fost eu ultima data, parca mergeau bine trenurile.

_________________
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1578
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3422
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Sam Aug 13, 2016 2:48 am

Si cand ne gandim ca se mergea cu 120km/h pana de curand....
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar Aug 23, 2016 12:27 am

Situația acestei magistrale, între Brașov și Sighișoara, este una... Smile) ar râde toate națiile Europei de noi dacă ar vedea cum e pe-aici. Avem, astfel:
14 limitări/restricții de viteză între Brașov și Augustin;
2 între Augustin și Racoș
1 între Racoș și Rupea
14 între Rupea și Sighișoara.
Total = 31 de limitări și restricții.
Toate aceste limitări sunt pe firul 1 și au fost numărate cu atenție. Eroarea este de +-2 limitări și restricții. Am luat în calcul NUMAI porțiunile unde viteza se reduce cu 15, 30 sau 50 de km/h; cele cu 70 sau mai mult nu au fost numărate în acest drum, deoarece consider că nu afectează prea mult timpii de mers.
La un moment dat, după Brașov, e o restricție de 30, iar după 700 de metri apare alta; evident, mecanicul a accelerat ca apoi să frâneze - consum inutil de energie electrică și uzură suplimentară. O administrație normală punea toată porțiunea cu 30. Această situație se poate întâlni pe toată linia, pe care cu VS se merge pe maxim 30% din lungime.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
StefanD_



Numarul mesajelor : 29
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 309
Data de inscriere : 07/03/2016

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar Aug 23, 2016 9:35 am

mediafire.com ?kmkdii5dquh4fjc -> Fisier GPX de la Sighisoara la Brasov cu IR 1746 intarziat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11867
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar Aug 23, 2016 1:52 pm

mielutu zburator a scris:
Situația acestei magistrale, între Brașov și Sighișoara, este una... Smile) ar râde toate națiile Europei de noi dacă ar vedea cum e pe-aici. Avem, astfel:
14 limitări/restricții de viteză între Brașov și Augustin;
2 între Augustin și Racoș
1 între Racoș și Rupea
14 între Rupea și Sighișoara.
Total = 31 de limitări și restricții.
Toate aceste limitări sunt pe firul 1 și au fost numărate cu atenție. Eroarea este de +-2 limitări și restricții. Am luat în calcul NUMAI porțiunile unde viteza se reduce cu 15, 30 sau 50 de km/h; cele cu 70 sau mai mult nu au fost numărate în acest drum, deoarece consider că nu afectează prea mult timpii de mers.
La un moment dat, după Brașov, e o restricție de 30, iar după 700 de metri apare alta; evident, mecanicul a accelerat ca apoi să frâneze - consum inutil de energie electrică și uzură suplimentară. O administrație normală punea toată porțiunea cu 30. Această situație se poate întâlni pe toată linia, pe care cu VS se merge pe maxim 30% din lungime.

Mecanicul a accelerat probabil sa tina cât de cât timpul de mers
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar Aug 23, 2016 3:19 pm

Știu, dar oricum era întârziat deja trenul și nici nu avea șanse să recupereze cine știe ce.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2482
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5007
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin Sept 02, 2016 8:27 am


_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
alex_trs



Numarul mesajelor : 17
Localizare : Oradea
Reputatie : 1421
Data de inscriere : 05/02/2013

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin Sept 16, 2016 4:01 pm

Lucrari pentru redeschiderea liniei 3 a garii Stana hm. Deoarece firul I este inchis intre Stana hm - Aghires de vreo 3 luni, iar intre Huedin - Stana hm se foloseste deocamdata doar firul II, s-a decis sa se foloseasca si linia 3 pentru incrucisari, ea pana nu demult fiind inchisa cu disc rosu la capete.







Sus In jos
alex_trs



Numarul mesajelor : 17
Localizare : Oradea
Reputatie : 1421
Data de inscriere : 05/02/2013

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi Oct 20, 2016 7:17 am

Motivul redeschiderii liniei 3 a Stana Hm. se pare ca a fost putin altul. De vreo trei saptamani s-a inchis si firul II intre Huedin si Stana Hm, pentru lucrari la doua podete, astfel incat linia I a statiei Stana nu mai poate fi folosita (configuratia statiei nu permite expediere/primire la linia I din directia Huedin), si deci a fost necesara redeschiderea liniei 3 pentru a se putea face incrucisari.

Din Huedin se iese pe firul I.


Imediat dupa halta Jebuc, firul II a fost demontat pentru a permite accesul utilajelor la santier.










Restrictie de 15 km/h pe o distanta maricica.


Motivul restrictiei: podete provizorii si curbe foarte stranse.






Al doilea podet.








Stana hm.


Iesire pe firul II, deoarece firul I este inchis...


din cauza lucrarilor la un alt podet. La acest podet se lucreaza de prin mai 2016. Un astfel de podet in lucru mai exista si intre Bratca si Suncuius.



pic hosting
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8552
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi Noi 17, 2016 12:53 pm

La pas prin Defileul Crișului Repede (Șuncuiuș -> Vadu Crișului)

Partea (1/3)

Ieșirea din Șuncuiuș



Semnalul de intrare în Șuncuiuș



Un prim tunel





...


Crișul Repede



...




Mă depășește R15033 Cluj Napoca - Oradea



Și ajung în halta Peștera



Ultima editare efectuata de catre Andrey_tm in Sam Noi 19, 2016 9:21 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8552
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi Noi 17, 2016 12:58 pm

Partea (2/3)

Halta Peștera - vedere spre Vadu Crișului



Magistrala văzută de pe munte



Un zoom pe halta Peștera



Revin în halta Peștera, după care merg spre Vadu Crișului



Încă un tunel



La ieșirea din tunel sunt surprins de IR1533 Cluj Napoca - Oradea



Apoi îl aștept pe R3644 Oradea - Piatra Craiului



...


Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8552
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi Noi 17, 2016 1:04 pm

Partea (3/3)

Mă intersectez cu R15036 Oradea - Cluj Napoca





...











După ce ies din defileu decid să nu mai mă duc până la Vadu Crișului, ci să mă întorc la halta Peștera pentru a lua trenul spre casă.
Înainte de a ajunge la haltă mă depășește R3076 Oradea - Cluj Napoca.



Halta Peștera.

Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 420
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 569
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi Noi 17, 2016 6:16 pm

Sper sa se repare acea halta.Cladirea este frumoasa.Este pacat cum arata.Ar fi putut sa fie un punct de informare turistica, imediat dupa,ce traversezi puntea la 200m in dreapta se afla o cabana.Nu stiu cum este acum dar in 2012 arata infiorator.La fel de stricata si in paragina.Am vrut doar sa vedem pestera si imprejurimile.Multi campeza prin acele poienite.
Sus In jos
Andrei Andras



Numarul mesajelor : 298
Varsta : 15
Localizare : Braov
Reputatie : 603
Data de inscriere : 11/02/2016

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Sam Noi 19, 2016 8:57 am

Gara Predeal, 13.11.2016
Predeal railway station by Pasionatul Feroviar, on Flickr
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 200
Localizare : Timisoara
Reputatie : 442
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Astazi la 3:54 pm

Devine foarte-foarte interesantă situația pe teren a circulației trenurilor între Cluj-Napoca și Brașov.
Garniturile IR acumulează zeci multe și chiar peste 100 de minute de întârzieri pe acest segment de magistrală. Egal că e pe CJ-Câmpia Turzii sau prin șantierul Podu Mureș-Sighișoara. Treaba este că se adună o mulțime de bonus care trezește sute de nemulțumiri călătorilor sau celor care-i așteaptă prin gări. Lumea e supărată și vociferează pe bună dreptate.

Până și ceferiștii de prin Teiuș sau Războieni se miră când văd "acceleratu" 1741 pe la ei prin ogradă la ora când trebuia să fie demult trecut de Cluj.

Iar în acest timp trenurile Regio zburdă on time, fără niciun bonus semnificativ. Trenuri destul de consistente ca traseu își văd de trasa lor și circulă ca și nimic deosebit nu ar fi pe traseu. Și mă refer ca exemplu doar la R 3500 Teiuș-Brașov sau R 3086 Cluj-Sighișoara. Ore diferite, primul foarte dimineața, al doilea seara.
Mai mult, Regio 3500 cu Rama Z compunere a plecat cu 30 de minute bonus la îndrumare (ceva macaz nu se întorcea în st. Teiuș) și a ajuns la Mediaș regulat.

Nu zic că este rău așa, dar de ce defilarea prin șantier să fie ciumă pentru trenurile IR, iar la Regio să fie doar uin mizilic? La fel la R 3086, pleacă ca tren de navetă de la Cluj-Napoca la 16:41 și păstreză timpii fără nicio problemă, cu mers de ceas elvețian până la destinație.

Poate există o explicație, dar tot nu înțeleg de ce doar IR-urile sunt cocoșate cu minute??
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Astazi la 4:37 pm

Sus In jos
 

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
» PLECARI / SOSIRI CLuj Napoca
» Bucuresti Nord
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 13 din 13Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-