Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
neluadi



Numarul mesajelor : 186
Localizare : Timisoara
Reputatie : 422
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 03 Mai 2016, 16:49

IR 1843 Timisoara-Beclean s-a intors la compunerea de 3 vagoane (2B +1A intercalat). Buna idee sa arate cat de cat a tren si nu tramvai. Gradul de ocupare la indrumare din Timisoara undeva la 60-70%, care apoi creste la Aradu Nou si Simeria. In Simeria asteapta IR 1835 si ii preia calatorii pentru Ardeal.
Nu au fost calatori coborati pana la Alba Iulia, asa ca o buna parte din parcurs au fost doar pe distanta medie sau lunga.
Cu "legatura"din Simeria trebuie facut ceva. Cand 1835 circula aproape gol pana la Cluj, dupa 1843 care i-a luat calatorii, deja seamana a treaba de Dorel.
Am mai citit in forum ca se propune combinarea celor doua garnituri in Simeria, chiar daca asa intarziem graficul trenului titular cu vreo 20'. Si asa sta si asteapta dupa trenul cu vagoane "destepte" de RJ, de la Bucuresti. Dar mai bine asa decat sa irosim resurse fara niciun castig, doar ca sa invartim roata a paguba.

Cu ani in urma se combinau Rapid Maramures (Satu Mare-GDN) cu Rapid Decebal (Arad-GDN) in Teius la ora 13. Si treaba mergea excelent, cu toate ca era mai complexa decat la Simeria - fiind cu iesirea loco de pe trenul de la Satu Mare si regararea lui Decebal de la Arad, peste vagoanele ramase. In 15 minute se termina combinarea, proba si trenul pornea. Si nu mai tragea o electrica inca o garnitura intre Teius si Bucuresti.

Ca sa ma intorc la 1843, cu mine au coborat la Razboieni pentru Targu Mures vreo 20 de calatori proveniti din TM si AR.
Dupa 45-50' a aparut si 1835, dar cu 3 calatori si 2 nasi. Aceia trei calatori din doua saloane RJ erau fie comozi fie neinformati.
Pentru mine si ceilalti sositi dimineata in Razboieni Regio la timp util sa ajungi bine si devreme la Tg. Mures. In parcurs urca si navetisti si plimbareti matinali, dar o surpriza placuta pe 405: se circula mult mai bine decat pe multe linii mandre ca sunt Magistrale.
De un timp incoace pica magistralele ca frunzele toamna. 900 e vai si amar, 200 sta sa cada intre Brasov si Vint, 300 e in pericol sever intre Brasov-Sighisoara, pe 400 intre Cluj si Beclean e tot mai impanata de restrictii.
Si, uite asa, un simplu Regio intre Razboieni si Targu Mures circula mult-mult mai bine decat orice IR pe magistrale.
Sus In jos
Davee91



Numarul mesajelor : 46
Varsta : 25
Localizare : Herend / Máramarossziget
Reputatie : 1486
Data de inscriere : 31/12/2012

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 20 Mai 2016, 19:38

Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2476
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 08:13

În continuare se pare că se merge cu 140 km/h pe București - Ploiești. Eu am prins 140 cu IR de la Softrans și IR 346. Alte IR de la CFR n-au dat mai mult de 120 (1631 de exemplu). Pe Câmpina - Ploiești doar 120.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3588
Localizare : Brașov
Reputatie : 5755
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 11:13

Doar perechile 15930/15931, 1636/1635, 1937/1936, 346/347, 1633/1632 si 472/473 au Vmax 140 km/h pe Bucuresti Nord-Brazi, restul trenurilor sunt de 120.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 11:42

Sunt cu 140km/h si 1538, 1931/1932, 1944/1945, deci opt perechi plus un neinperecheat. Se ridica la 150km/h cat de curand, programare in 35' Bucuresti-Ploiesti Vest.
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 365
Reputatie : 2548
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 16:40

O intrebare. De ce se merge doar cu 120 km/h inre Ploiesti Vest si Campina? E linie dreapta pana in Floresti. Plus ca linia a fost proiectata pentru 160.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 17:10

ravers75 a scris:
O intrebare. De ce se merge doar cu 120 km/h inre Ploiesti Vest si Campina? E linie dreapta pana in Floresti. Plus ca linia a fost proiectata pentru 160.

Se merge cu 140km/h cu trenurile de mai sus. Nu stiu daca se va da drumul cu 160, dar cu 150 sigur.
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 365
Reputatie : 2548
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 17:23

baiazid a scris:
ravers75 a scris:
O intrebare. De ce se merge doar cu 120 km/h inre Ploiesti Vest si Campina? E linie dreapta pana in Floresti. Plus ca linia a fost proiectata pentru 160.

Se merge cu 140km/h cu trenurile de mai sus. Nu stiu daca se va da drumul cu 160, dar cu 150 sigur.
OK, Multumesc. Imi amintesc ca mai demult niciun tren nu mergea cu mai mult de 120.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 18:52

ravers75 a scris:
baiazid a scris:
ravers75 a scris:
O intrebare. De ce se merge doar cu 120 km/h inre Ploiesti Vest si Campina? E linie dreapta pana in Floresti. Plus ca linia a fost proiectata pentru 160.

Se merge cu 140km/h cu trenurile de mai sus. Nu stiu daca se va da drumul cu 160, dar cu 150 sigur.
OK, Multumesc. Imi amintesc ca mai demult niciun tren nu mergea cu mai mult de 120.

Cum să meargă cu 140 între Ploiești și Câmpina?

Ploiești Vest - Buda: 120 km/h
Buda - Câmpina: 110 km/h

Și așa e de ani de zile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 19:04

Dr2005 a scris:


Cum să meargă cu 140 între Ploiești și Câmpina?

Ploiești Vest - Buda: 120 km/h
Buda - Câmpina: 110 km/h

Și așa e de ani de zile.

Asa e de ani de zile pana la mersul valabil din decembrie 2015 ... Tu ai citit livretele sau nu ?

Daca nu, ia de-aicea: http://www.fileshare.ro/en/e3171832381
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 19:30

Fix în alea m-am uitat, la 473-2 și 347-2. Acum văd că perechile lor au 140... să înțeleg că viteza e diferită pe cele 2 fire?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Mar 14 Iun 2016, 19:40

Dr2005 a scris:
Fix în alea m-am uitat, la 473-2 și 347-2. Acum văd că perechile lor au 140... să înțeleg că viteza e diferită pe cele 2 fire?

Da. E 140 doar in sensul spre Campina. Dar s-a ridicat la 125 si chiar 130 si in sens invers, intre Buda si Ploiesti.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3832
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Joi 16 Iun 2016, 20:10

dan tm a scris:
http://infocentrum.ro/Reactualizare_Studiu_de_Fezabilitate_pentru_electrificarea_si_reabilitarea_liniei_de_cale_ferata_Cluj_Oradea_Episcopia_Bihor-36975-1.html

Se face reconstructie la viteza proiectata (max 120km/h) , adica pe plasamentul actual si cu imbunatatiri de traseu doar daca nu sunt costuri mari. Departe de ce se intampla acum pe coidorul IV
Partea buna e ca se electrifica, nu cred ca se dubleaza pe nicaieri.
La fel ca si pe Bucuresti-Constanta, numai ca acolo linia e dreapta si relieful mai prietenos.


mihaitzateo a scris:
Vad ca mai nou, IR 1346 e pus ca face 37 de minute,de la Bucuresti la Ploiesti Vest.
Asta inseamna o medie de 96 km/h,ceva asa si asa.
Nu inteleg cum restul IR (exceptand IR 472,care e trecut cu 38 de minute) fac 40+ minute.
Asta inseamna nici macar 90 km/h,medie.
Sa inteleg ca iar se merge cu maximum 110 km/h pe o bucata de linie,iar pe restul,cu mai putin.

Cele de 140 ajung mai devreme, media sare de 100km/h.

mihaitzateo a scris:
Inainte de 89 si dupa,vad ca trenul facea 46 de minute,de la Bucuresti Nord,la Ploiesti Vest.

Chiar si 35' in anii 60'-70'. La 46' deja era problema cu intretinerea

ldh80 a scris:


In privinta sectorului Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului (acesta constituind si cea mai scurta legatura feroviara intre zona Moldovei si vestul Europei), evident ca ar trebui reabilitat, dublat, electrificat si echipat cu BLA in intregime.

Nu se dubleaza nimic, iar semnalizarea se va face cu ETCS 2
Sus In jos
alex_trs



Numarul mesajelor : 17
Localizare : Oradea
Reputatie : 1415
Data de inscriere : 05/02/2013

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 24 Iun 2016, 18:04

In urma furtunilor de acum aproape o saptamana, un copac s-a prabusit peste cladirea statiei Alesd.
Poza din 21.06.2016


In 23.06, copacul era taiat si pus pe un vagon.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11831
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Vin 24 Iun 2016, 18:08

E aberantă si legea asta CFR sa nu poate curata gabaritu de crengi si nu poate tăia copacii doar cu acordul Romsilva si aia taie liniștiți hectare pe zi în paduri
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   Astazi la 12:15

Sus In jos
 

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
» PLECARI / SOSIRI CLuj Napoca
» Bucuresti Nord
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Pagina 11 din 13Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-