Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 PKP-Polonia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 577
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: gara Przemy¶l   Mar 29 Dec 2015, 00:07


gara Przemy¶l - primul oras din Polonia, daca vii dinspre Lviv, Ucraina, legatura pt Cracovia







trenul Przemy¶l - Wroclaw via Cracovia


gara Przemy¶l
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 29 Dec 2015, 12:01

Parca seamana cu gara Arad
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Joi 12 Mai 2016, 12:13

In anii 1950, activitatea de reparatie, intretinere, si constructie a materialului rulant feroviar este organizata in cadrul intreprinderii de stat PKP, sub denumirea de Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego (ZNTK) (Atelierele de reparatii a materialului rulant), avand urmatoarele filiale

-ZNTK Bydgoszcz

-ZNTK Gliwice si Nowy Sacz

-ZNTK Gorzow Wielkopolsky

-ZNTK Ostroda

-ZNTK Ostrow

Dupa 1991, aceste unitati fie s-au privatizat (unele din ele devenind firme de succes in Europa) fie au disparut.

Astfel, fostele ateliere ZNT Bydgoszcz devin firma PESA, fostele ateliere ZNTK Gliwice si Nowy Sacz devin firma Newag.

Pana in 2007 si fostele ateliere (devenite dupa 1991 firma ZNTK Poznan) au produs material rulant feroviar.


Astazi, prin cele doua firme puternice- PESA si Newag- Polonia produce material rulant feroviar nou si modern- locomotive, automotoare, rame electrice, vagoane si tramvaie.

De remarcat in acest sens

-Locomotivele electrice PESA-Gama- Marathon (111-Ed), realizate începând din anul 2012.

-Locomotivele diesel-electrice PESA-Gama (111-Db), realizate începând din anul 2014, echipate cu motor diesel tip MTU-16v-4000-R84 (care dezvolta 3200 cp, fiind accelasi motor diesel care echipeaza si locomotiva Siemens-Vectron), viteza maxima 160 km/h, lungimea 19.800 mm, greutatea 84 tone, forta de tractiune 206 Kn, 4 osii, frane cu disc.
PKP Intercity a comandat 10 astfel de locomotive noi.

-Automotorul Newag-222M.
Realizat din anii 2013-2015, este compus din doua unitati, are 6 osii. Echipat cu doua motoare diesel tip MTU, care dezvolta 2*390 Kw, viteza maxima 130 km/h, greutatea 88,5 tone, lungimea 43 m, capacitatea de transport 126 de pasageri pe scaune si 266 in total.
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 577
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Wroclaw   Vin 13 Mai 2016, 19:56


- gara Wroclaw

- gara Wroclaw Glowny (Centrala)


- gara Wroclaw Glowny (Centrala)
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 577
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Lublin   Vin 13 Mai 2016, 20:00


- gara Lublin
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 577
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Gdansk   Vin 13 Mai 2016, 23:59


- gara Gdansk

- gara Gdansk

- gara Gdansk - monumentul deportatilor
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 577
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Cracovia   Sam 14 Mai 2016, 01:00


- gara noua Cracovia (la subsolul unui mall)

- gara noua Cracovia/Krakow Glowny (Principala) - intrarea din spate, gara se afla la subsol, deasupra este un mall

- gara noua Cracovia/Krakow Glowny (Principala) - gara se afla subsolul mall-ului Galeria Krakowska; in dreapta este gara veche;

- gara veche Cracovia/Krakow Glowny (Principala) - actualmente galerie de arta;

- gara Cracovia/Krakow Glowny (Principala) - trecerea dinspre gara veche sprea gara noua

- gara Cracovia/Krakow Glowny (Principala)

- gara Cracovia/Krakow Glowny (Principala), tren IC Szczecin - Przemysl

- gara noua Cracovia (la subsolul unui mall)

- gara noua Cracovia (la subsolul unui mall)

- gara noua Cracovia/Krakow Glowny (Principala) - la subsolul mall-ului Galeria Krakowska; in dreapta gara veche Cracovia/Krakow Glowny (Principala);
Sus In jos
delfinson



Numarul mesajelor : 218
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 577
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: Varsovia   Sam 14 Mai 2016, 01:15


- gara Varsovia/Warszawa Centralna (Centrala)

- gara Varsovia/Warszawa Centralna (in dreapta)

- gara Varsovia/Warszawa Centralna (in dreapta)

- gara Varsovia/Warszawa Centralna vazuta de sus (cladirea cu acoperis)

- gara Varsovia/Warszawa Centralna vazuta de sus (cladirea cu acoperis)

- gara Varsovia/Warszawa Centralna
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:15

Material rulant feroviar nou utilizat astazi in Polonia

A. Locomotive electrice (7 tipuri noi)

-E-186, EU-43 si EU-47

Toate acestea sunt de fapt locomotive electrice tip Bombardier-Traxx (cu exceptia clasei EU-43 unde sunt incluse si locomotive electrice noi produse de Adtranz si Pafawag), cu urmatoarele caracteristici tehnice- 4 osii, lungimea 18.900 mm, greutatea 85 tone, puterea 5600 Kw, forta de tractiune 300 Kn, viteza maxima 140 sau 160 km/h, frane cu discuri.

Caracteristicile tehnice ale locomotivelor electrice incadrate in clasa EU-43 (dar produse de Adtranz si Pafawag) sunt- produse intre anii 1996-1998, 4 osii, lungimea 19.400 mm, greutatea 87 tone, motoare electrice de tractiune tip ASIA7065, puterea 6000 Kw, forta de tractiune 300 Kn, viteza maxima 220 km/h.

E-186



Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:17

EU-43

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:19

EU-47

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:29

-ES64F4

Este de fapt locomotiva electrica tip Siemens-Euro-Sprinter (utilizata in Polonia din 2006 si 2010), avand urmatoarele caracteristici tehnice- 4 osii, lungimea 19.580 mm, greutatea 86 tone, puterea intre 4200 si 6400 Kw, forta de tractiune 300 Kn, viteza maxima 140 km/h.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:34

-EU-11

Este produsa de Adtranz si Pafawag, intre anii 1998-2002, avand urmatoarele caracteristici tehnice- 4 osii, lungimea 19.400 mm, greutatea 82 tone, motoare electrice de tractiune tip ASIA7065, puterea 6000 Kw, forta de tractiune 280 Kn, viteza maxima 220 sau 200 km/h.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:42

-EU-44

Este produsa de Siemens (10 bucati in 2008 pentru PKP) avand urmatoarele caracteristici tehnice- 4 osii, lungimea 19.580 mm, greutatea 87 tone, viteza maxima 230 (când este alimentata la 15 sau 25 Kv curent alternativ) sau 200 km/h (când este alimentata la 3000 Kv curent continuu), puterea 6400 Kw (când este alimentata la 15 sau 25 Kv curent alternativ) sau 6000 Kw (când este alimentata la 3000 Kv curent continuu), forta de tractiune 300 Kn.



In imagine tractând trenul international PKP Varsovia- Berlin.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4718
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 25 Mai 2016, 11:51

-111-E PESA-GAMA-Marathon

Produsa de firma poloneza PESA, începând din anul 2012, si intrata in exploadare comerciala din 2014.
Principalele caracteristici tehnice sunt- 4 osii, lungimea 19.800 mm, dar alte date nu le-am putut afla.

Este realizata in mai multe variante constructive- E, Eb, Ec si Ed.

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Astazi la 13:32

Sus In jos
 

PKP-Polonia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cu trenul de la Berlin la Chisinau via Polonia si Ucraina
» Calatorie in Polonia
» PKP-Polonia
» Locomotive straine
» La Euro 2012 in Ucraina si polonia cu trenul
Pagina 4 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-