Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 PKP-Polonia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: PKP-Polonia   Lun 12 Oct 2015, 15:11

Trenul KARPATY in Polonia a devenit tren pe ruta interna Gdynia Główna - Zakopane, Zakopane este o statiune renumita din Polonia in Muntii Carpati(Carpatii polonezi). In trecut trenul KARPATY facea ruta Bucuresti-Warszawa.


_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3687
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 13 Oct 2015, 21:27

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 13 Oct 2015, 21:58

Polonia, Cehia, Slovacia, tari cu care am putea sa ne comparam si noi, investesc foarte mult in transportul feroviar, la noi nu se investeste in nimic cum ca am vrea noi sa facem ceva, noi facem coridorul IV ca asa ne cere UE, daca nu eram in UE nici asta nu faceam.
Suntem pe ultimul loc in UE la accesarea de fonduri europene, pe ULTIMUL loc!!! Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3687
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 13 Oct 2015, 22:58

Acuma eu nu stiu cum e cu fondurile astea, dar la serviciu am tangenta cu oameni care au dosare depuse pentru fonduri pe agricultura, oamenii sint ingroziti si socati de birocratia din domeniu iar noi de cerintele absurde care aproape ca exced legea.

Nu imi dau seama cine stabileste birocratia asta. Degeaba ne miram ca nu se folosesc fondurile astea, cine nu are tangenta nu isi da seama.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 13 Oct 2015, 23:16

Și Cehia, Slovacia, Polonia tot cu coridoarele au început. Numai că s-au mișcat mai repede și au terminat mare parte din ele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6157
Reputatie : 8057
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 14 Oct 2015, 00:46

Cate vagoane avea Karpaty cand circula de la Bucuresti la Varsovia si cate are acum? Cate vagoane au internationalele care mai circula pe la noi? I could say I rest my case...

Cat despre fondurile UE... Am vrut rahat, acum nu gasim lingurita...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 14 Oct 2015, 01:28

Adirmvl a scris:
Cate vagoane avea Karpaty cand circula de la Bucuresti la Varsovia si cate are acum?

Avea 5 vagoane in ultimul an cand a circulat, acum este un simplu tren intern din Polonia, pe vremuri era un mare international care strabatea 4 tari.

A fost si:
NORD ORIENT EXPRESS---Warszawa-Oradea-Chitila-Negru Voda-Burgas

VARNA EXPRESS---Warszawa-Oradea-Bucuresti N.-Negru Voda-Varna

Deci aveam 3 trenuri cu Polonia, cele 2 sezoniere de la Burgas si Varna si cel care circula tot timpul anului KARPATY. Multe am avut si nu mai avem nimic, doar 2-3 trenuri amarate pana la Budapesta, atat mai avem, aaa si o cazatura care merge la Wien de se face CFR de ras in fata la OBB.


Ca fapt divers si din Mangalia circula un sezonier international pe vremuri:

MAMAIA---Mangalia-Buzau-Oradea-Bratislava-Praha hl.n.

Plus multe alte trenuri internationale, atat cu circulatie zilnica cat si sezoniere cum ar fi Sofia-Berlin sau Varna-Berlin sau Burgas/Varna-Praha etc.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6157
Reputatie : 8057
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 14 Oct 2015, 01:54

Altceva voiam sa subliniez. Ce s-a ales de fostele internationale la noi si cum circula ele la ei? Dar na, noua ar trebui sa ne mai creasca un ciorchine mare de oo ca sa ajungem la nivelul de a nu avea, comparativ cu ei. Smile
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 264
Reputatie : 2263
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 17 Noi 2015, 00:16

Karpaty a scris:
Polonia, Cehia, Slovacia, tari cu care am putea sa ne comparam si noi, investesc foarte mult in transportul feroviar, la noi nu se investeste in nimic cum ca am vrea noi sa facem ceva, noi facem coridorul IV ca asa ne cere UE, daca nu eram in UE nici asta nu faceam.
Suntem pe ultimul loc in UE la accesarea de fonduri europene, pe ULTIMUL loc!!! Mad


Nici o sansa sa ne comparam....in Polonia se circula deja cu 200 km/h, iar 160 km/h a devenit o viteza normala pe cateva linii. si se lucreaza intens la extinderea liniilor pe care sa se circule cu viteza asta....si nu mai vorbesc de preturi, 49 zloti pentru 300+ km iin mai putin de 3h.....si cand te gandesti ca in 2000 PKP statea foarte prost.....
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 17 Noi 2015, 00:35

La noi pentru 300+ km iti cere 75 de lei(echivalent 70 zloti) si te plimba cu 50 km/h sa nu ametesti. Laughing

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
saint



Numarul mesajelor : 38
Varsta : 24
Localizare : Brasov
Reputatie : 2367
Data de inscriere : 30/07/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Lun 07 Dec 2015, 19:05

În Polonia foarte multă lume se bazează pe călătoritul cu trenul. Au sistemul de cumpărare a biletelor pus la punct și deja foarte multă lume vine cu biletul printat/pe telefon, controlorii scanează etc. Plus că e mai ieftin să îți iei din timp. Am călătorit deja de câteva ori cu trenul în Polonia și de fiecare dată a fost ocupat cel puțin 80%. Să nu mai zic de trenurile suburbane... Iar gările... Nu am cuvinte, vorbind aici mai ales de cele din orașele principale. Unele gări sunt legate/incorporate de mall-uri - gen Poznan sau Varșovia (Varșovia are mai multe magazine mici în clădirea gării + 1 mall lângă) și cred că dacă la noi ar fi adoptat o strategie similară, CFR ar fi câștigat foarte mult din chirii etc. Nu îmi place în schimb că toate gările arată la fel în orașele mai mici.
Sper să reușesc să fac și să postez ceva poze în viitorul apropiat Very Happy
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 08 Dec 2015, 21:47

Caile ferate cu caracter international, ce strabat Polonia, sunt:

1. Plavec/Muszyna (frontiera cu Slovacia ZSR)- Novy Sacz- Stroze- Tarnow- Podleze- Krakow Gl.- Tunel- Kozlow- Jedrzejow- Sitkowka Nowiny- Kielce- Skarizko Kamiena- Rozki- Radom- Warka- Czachowek- Warszawa Central- Warszawa Wsch.

Linia asigura legatura Poloniei cu Slovacia, Ungaria si Romania.

2. Warszawa Wsch.- Milanowek- Skierniewice- Lowicz- Kutno- Krzewie- Barlogi- Kolo- Konin- Wrseznia- Poznan- Opalenica- Zbaszyn- Zbaszynek- Swiebodzin- Toporow- Rzepin- Kunersdorf/Frankfurt pe Oder (frontiera cu Germania DB).

Linia asigura legatura Poloniei cu Germania si tarile din vestul Europei (Franta, Marea Britanie, Belgia, Olanda, Luxemburg).

3. Lichkow/Miedzylesie (frontiera cu Cehia CD)- Krosnowice- Koldzko- Kamienec Zabkowicki- Strzelin- Wroclaw- Pise Pole- Lukanow- Grabowno Wielikie- Ostrow Wielpolski- Kalisz- Opatowek- Zdunska Wola- Kaliska- Lodz- Bedon- Koluszki- Rogow- Skierniewice- Milanowek- Warszawa Wsch.

Linia asigura legatura Poloniei cu Cehia.

4. Bohumin/Chalupki (frontiera cu Cehia CD)- Wodzislaw Slaski- Rybnik- Leszczyny- Katowice- Bytom- Tarnowsk- Kalety- Herby Nowe- Czestochowa- Piotrkow Trybunalski- Koluszki- Rogow- Skierniewice- Milanowek- Warszawa Wsch.

Linia asigura legatura Poloniei cu Cehia, Slovacia, Austria, Italia si Elvetia.

5.Linia Katowice- Myslo- Jaworzno Szczakowa- Trzebinia- Krakow

6. Warszawa Wsch.- Zielonka- Tluszcz- Malkinia- Bialystok- Sokolka- Kuznica Bialostock/Bruzgi (frontiera ce Belarus BC)- Grodno

De precizat ca intre statiile Sokolka si Grodno linia este incalecata (atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg).

Linia asigura legatura cu Lituania, Letonia, Estonia, orasul Sankt-Petersburg si cu Finlanda.

7. Warszawa Wsch.- Otwock- Pilawa- Lukow- Terespol/Brest (frontiera cu Belarus BC).

Linia asigura legatura cu Belarus si Rusia (Moscova).

8. Warszawa Wsch.- Otwock- Pilawa- Deblin- Naleczow- Lublin- Rejowieck- Chelm- Wolka Okopska- Donohusk (frontiera cu Ucraina UZ).

Linia asigura legatura cu Ucraina si tarile din zona Caucazului (Georgia, Armenia, Azerbadjean).

9. Tarnow- Debica- Rzeszow- Przeworsk- Munina- Przemysl- Medyka/Mostyka (frontiera cu Ucraina UZ)

Linia asigura legatura cu Ucraina si stravechiul oras polonez Lvov.

10. Linia Przeworsk-Grodizko Dolne- Stalowa Wola- Furmany- Sandomierz- Skarizko Kamiena
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mar 08 Dec 2015, 22:12


In trecut, legatura directa feroviara a Romaniei cu Polonia era asigurata de urmatoarele trenuri internationale:

1. "Carpati" Bucuresti Nord- Ploiesti Vest- Brasov- Sibiu- Simeria- Deva- Arad- Curtici/Lokoshaza- Bekescsaba- Szolnok- Jaszbereny- Hatvan- Fuzesabony- Miskolc Tiszai- Hidasnemeti- Kosice- Kysac- Presov- Plavec/Muszyana- Novy Sacz- Stroze- Tarnow- Krakow Gl.- Waszawa Central- Warszawa Wsch.

Acest tren acoperea cei 1648 km ai traseului Bucuresti- Varsovia in cca 32 de ore in 1988/1989 (pe traseul mentionat). Ar trebui reintrodus.

2.Sezonier "Nord-Sud": Burgas- Karnobat- Ruse/Giurgiu Nord- Chitila- Ploiesti Vest- Brasov- Sighisoara- Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului/Biharkerestes- Puspokladany- Szolnok- Kobanya Kispest- Szob/Sturovo- Petrovice/Zebrzydowice- Katowice- Waszawa Central- Warszawa Wsch.

*Aveea grupa directa de vagoane, care din Zebrzydowice, circula in directia Wroclaw- Poznan- Szezecin.

3.Sezonier "Varna": Varna- Kardam/Negru Voda- Medgidia- Bucuresti Nord- Ploiesti Vest- Brasov- Sighisoara- Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului/Biharkerestes- Puspokladany- Debrecen- Nyiregyhaza- Miskolc Tiszai- Hidasnemeti- Kosice- Plavec/Muszyna- Krakow Gl- Waszawa Central- Warszawa Wsch.

4.Sezonier (a circulat prin 1997, si a fost singurul tren de calatori de dupa 1990, care a traversat frontiera pe la Halmeu/Diakovo.

Constanta- Bucuresti Baneasa- Ploiesti Vest- Brasov- Cluj Napoca- Oradea- Valea lui Mihai- Carei- Satu Mare- Halmeu/Diakovo- Chop/Cierna nad Tisou- Kosice- Presov- Plavec/Muszyna- Novy Sacz- Stroze- Tarnow- Bochnia- Krakow Plaszow- Krakow Glavni.

*Deoarece pe teritoriul Ucrainei, pe traseul Diakovo- Tekovo (sud Korolevo)- Vylok- Berehove- Batovo- Chop, este linie incalecata cu 4 sine (atat pentru ecartament larg, cat si pentru ecartament normal), trenul circula pe intreg traseul numai pe ecartament normal.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 09 Dec 2015, 11:33

Stii cum era asigurata tractiunea pe tronsonul Diakovo- Tekovo (sud Korolevo)- Vylok- Berehove- Batovo- Chop ?
Dieselele cui ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Mier 09 Dec 2015, 11:44

Logic ar fi fost ca tractiunea pe acel tronson sa fi fost asigurata de dieselele de ecartament normal a cailor ferate ucrainiene! Cred ca administratia UZ are cateva locomotive diesel de ecartament normal, pentru acel tronson!

Dieselul romanesc de ecartament normal nu cred ca mergea mai departe de statia Halmeu sau Diakovo.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: PKP-Polonia   Astazi la 09:55

Sus In jos
 

PKP-Polonia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cu trenul de la Berlin la Chisinau via Polonia si Ucraina
» Calatorie in Polonia
» PKP-Polonia
» Locomotive straine
» La Euro 2012 in Ucraina si polonia cu trenul
Pagina 1 din 7Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-