Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 20 Oct 2015, 16:22

Cu 3006 din planul de mers 2013/2014 am mers de multe ori. Acum îi zice 3008 (și n-am mai mers așa des cu el), iar din decembrie probabil va redeveni 3006.

Deși am pierdut câteva nopți în tren, la vagoane de clasă, nu ăla era scopul călătoriei și în niciun caz nu făceam asta mai multe zile la rând (am făcut două București - Cluj și retur fără cazare în Cluj, deci venit dimineața și plecat noaptea înapoi... obositoare rău, acum nu aș mai repeta experiența, mi-aș lua bilet la cușetă, clar).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
matei vulcan



Numarul mesajelor : 85
Varsta : 36
Localizare : Constanta
Reputatie : 1370
Data de inscriere : 03/06/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 20 Oct 2015, 16:25

Am intrebat pe facebook cfr calatori prin mesaj:problema cu vagoanele restaurant de pe Dacia.mi s-a raspuns chiar rapid(in cateva ore)ca 2 sant defecte,unu este in circulatie.de pe 12 octombrie sant cele 2 la reparat si vor reveni cat de curand!
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 20 Oct 2015, 16:31

Asta inseamna tren international la CFR, vagoane de clasa 2-a fara prize pentru drum mai lung de 19 ore si fara vagon restaurant, tacamul complet pentru un drum de vis cu internationalul. Traiasca CFR !!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12498
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15666
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 20 Oct 2015, 16:35

Nu e de mirare de ce romanul NU este prieten cu trenul.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 20 Oct 2015, 17:47

Mai adăugăm și vagonul 71-70 007 la care nu merg prizele din cabine. De 2 ori am nimerit anul ăsta vagonul cu pricina, a 3a oară fac urât.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2420
Varsta : 21
Reputatie : 3317
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 20 Oct 2015, 23:44

cardinal a scris:
Poate personalele cu care mergi tu sunt asa nashpa Razz
Eu nu am vazut bautura in IR de Galati.
Daca ar fi problematice, nu as merge cu ele.


Ei nu ai văzut:)))) Și-acum îmi amintesc ce băută de pomină i-am tras prin 2012 când Brașovul circula cu grupă de București. Sau când am plecat la București, anul ăsta, cu 13702 (da, nu e IR) și aveam copie Jagermeister și țuică... sau când am terminat un bidon cu un amic pe 1732, anul trecut... Smile) se bea la greu, ca-n orice tren; că nu e scandal, e partea a doua.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 12:12

IR 1645 Buc.Nord-Brasov-TG.Mures compunere de azi : 3 vag 22-76/96, 19-83 10X + 83-76. Azi e prima zi de vineri din ultimele luni cand nu circula grupa de Brasov in schimb au suplimentat pentru Targu Mures cu un vagon 83-76 cu 7 spati pentru biciclete.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4997
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 14:34

Asa si trebuia, tot anul. Vagon de bike la acest tren si fara grupa de Brasov. Pentru cine grupa Brasov? cand am fost cu el toata lumea la vagoane de Mures s-a mers pana la Brasov unde garnitura s-a ingolit si iarasi s-a umplut, deci in mare parte se face schimb de calatori. De ce CFR vrea cu agresivitate sa indrume calatori cu biciclete pe Valea Prahovei. Ce sa vad acolo? Dupa o vreme te saturi, in schimb la Izvoru Mures sau Toplita-Deda e plin cu drumuri forestiere. Mult mai fain e ori la Baile Tusnad ori la Izvorul Muresului unde ai liniste si brazi, fara DN1 plin cu nesimtiti din judetele de sud care e sa te loveasca cand trec pe langa tine.

_________________
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 14:49

Nu te imbata cu apa rece. Grupa de Brasov circula VSD dar azi e prima zi de vineri din ultimile 2 luni cand nu circula in schimb au suplimentat grupa de TG.Mures cu 1 vagon seria 83-76 002. Are 7 rasteluri pentru bike si tot e pe minus cu un vagon caci grupa de Brasov avea 2 vagoane 21-70 deci 132 locuri iar 83-76-le asta are vreo 55.

CFR nu indeamna bicilisti sa se duca pe Valea Prahovei efectiv sunt multi din capitala, Ploiesti si vreo cativa din Campina care ies la ture de o zi automat ca nu se duc prea departe de capitala ca sa le ramana si timp de pedalat pe langa timpul petrecut in tren atat la dus cat si la intors. CFR indruma in primvara calatori biciclisti sa se duca cu bicicletele seara cu 1659 spre Piatra Neamt grupa formata exclusiv din 2 vagoane 84-96 si inca 2 vagoane 84-96 la garnitura cealalta.

Pe Valea Prahovei e frumos si chiar ai unde sa pedalezi.

Floresti Prahova - te duci spre Baicoi-Plopeni-Slanic sau Filipesti-Moreni ori Iedera-Visina si iesi in DB la Pucioasa.
Campina - te duci spre Barajul Paltinu
Breaza - Adunati - Bezdead iar ajungi in DB la Fieni sau Pucioasa
Cosmarnic - te duci spre Sotrile si Barajul Paltinu
Sinaia - urci pe TransBucegi la Dichiu, Piatra Arsa, Babele, VF Omu sau cobori la Barajul Scropoasa-Padina-Pestera. sau pe DN71 spre Cota1000-Moroieni si iar ajungi in DB la Pietrosita sau de la Padina poti iesi la Bran.
Busteni - urci cu telecabina la Babele si cobori pe Transbucegi
Azuga - urci cu telgondola si ai ajuns in munti Baiului si mai iesi tocmai la Comarnic sau Campina pe la barajul Paltinu.
Predeal - cobori spre Busteni pe DN, sau te duci la Trei Brazi, sau pe Paraul Rece si iesi la Rasnov sau cobori pe DN spre Brasov unde am coborat si eu.
Timisul Mic - te duci la canionul 7 Scari apoi vi in Brasov
Darste - acces spre DN1A spre Sacele-Bradet-Babarunca-Cheia.
Brasov - Destinatia perfecta sa te dai cu bicla pe o gramada de trasee : in oras, urci sus pe Tampa prin Racadau sau pe traseul clasic de la Telecabina, sus in Poiana Copos pe asflat sau pe drumul vechi prin padure pe la Pietrele lui Solomon sau si mai sus pe Postavarul si multe alte trasee care pleaca din Brasov spre Feldioara, Codlea, Intorsura, Zarnesti/Rasnov.

La capitolul biciclete Valea Prahovei e cea mai bogata in trasee de bicicleta problema insa e cu vagoanele de biciclete dar spunea Dr2005 ca se va rezolva in curand...

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 15:03

Mare parte din bucureșteni (fie ei cu bicicleta sau nu) preferă Valea Prahovei. Într-adevăr, zona Tușnadului e mult mai săbatică și are multe de oferit... nu degeaba cam toți campionii României la MTB sunt de acolo. Și nici foarte departe nu e, se fac 4 ore cu IR-ul. Problema e că IRul e cam scump pentru turismul de week-end (de aia R3001 e mereu plin).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 18:59

Ca esti din Bucuresti sau Ploiesti si vrei sa te dai cu bicla acolo in zona Tusnadului sau Ciucului iti trebuie cazare daca vrei cu trenul caci nu ai legaturi directe Wink plus ca si trenul si cazarea costa in schimb daca te duci pe Valea Prahovei ai mai mult timp de pedalat, nu ai nevoie de cazare si iti raman si bani frumosi.

Din seara asta :

R 3007 : 36-16, 26-16, 26-16, 36-16. La Ploiesti Vest au coborat peste 150 calatori marea majoritate studenti. La cum arata trenul la sosirea in statia nici nu vreau sa-mi imaginez cum a fost de aglomerat din Bucuresti pana la Pl.Vest mai ales ca a pierdut pe drum si o gramada de navetisti.

IR 14094 : RIO 07 + RIO 03. 80% Vinerea venea cu 3 rame azi slabut de tot.

IR 472 : 21-86, 21-76, 89-76 008, 40-31, 71-70. La primele 2 vagoane toate locurile ocupate si in picioare 20-25 insi/vagon. Din vagonul Bar-Bistro au coborat vreo 15 navetisti de lux si cadre CFR iar in restul vagonului mai ramasese vreo 10 clienti la cafea, bere.

IR 1643 : 22-76, 22-96, 30-76, 22-96, 22-96 si vagonul 6 suplimentar 84-87 004. Zapaceala totala pe peron cu niste calatori pentru Sighetul Marmatiei si alti pentru Salva care au bilete la 1741 desi oameni stiau ca 1643 merge la Salva si la Sighet, noroc cu pasionati astia ca mai fac si ei cate un bine.

IR 14031 : RIO 08 + RIO 10 + RIO 09. Tren plin de tineret si foarte aglomerate ultimile 2 rame pentru ca in GDN calatori se urca la "primele vagoane" vagoanele de la urma trenului. La primul RIo e cam 80% la ultimile 2 Rio e full se sta si pe strapontinele de la usi si in picioare asta dupa ce au coborat peste 120 de ploiesteni.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 19:55

1741 : 20-49, 20-49, 40-31, 71-70, 71-70, 71-70 + 71-70, 200, 200 + 200, 200, 44-31, 44-31, 71-70, 71-70.

1746 : 20-76, 19-76, 20-76, 20-76, 200, 84-96.

3010 : 26-16, 36-16, 26-16, 26-16.

Cu 10 minute inainte de sosirea trenului 1741 s-a anuntat la statie "Calatori de la trenul IR 1741 cu bilete de Oradea cu rezervare pana la Cluj Napoca sa se prezinte la biroul de informati sau la casele de bilete".

TFC-ul spre Slanic de ora 19:25 a plecat cu toate locurile ocupate din Pl.Vest dupa ce s-au urcat aproximativ 40 calatori, intr-o zi normala nu avea mai mult de 60 in tot trenul, azi fiind vineri vreo 40 s-au urcat numai de la Pl.Vest.

3010 slabut de tot maxim 150 calatori.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Vin 23 Oct 2015, 20:29

IR 1753 Bucuresti-Botosani/Suceava are din nou dupa 2 ani vagoane 21-76 si 10-91. S-a renuntat de tot la 22-76/96 ?
Sus In jos
ALEXCFR



Numarul mesajelor : 1898
Varsta : 21
Localizare : Rm.Sarat-Bucuresti
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 05/03/2013

MesajSubiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015   Sam 24 Oct 2015, 12:31

IR 1756 EA1 145+(4*20-83)+(19-83)
IR 1658 EA1 001+(4*20-83)+(19-83)
IR 1632 EA 048+(3*20-83)+(19-83)
IR 1580 EA1 121+(3*20-83)+(19-83)
IR 1826 EA1 814+(4*20-49.2)
IR 1529 EA1+(4*20-76)
IR 1526 EA 690+(4*20-76)+(30-76)
IR 1753 EA1 769+(2*22-76/96)+(10-91)+(2*21-76)
IR 12772 GM 847+(5*22-76/96)+(30-76)
R 13702 GM+(21-80)+(2*19-80)
IR 1583 EA 348+(3*20-83)+(19-83)
Sus In jos
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
Katalyn



Numarul mesajelor : 4746
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5645
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Sam 24 Oct 2015, 19:26

1645 : 3 vag 22-76/96, 30-76, 84-96. Vagon de bike suplimentar pe intreaga distanta si la garnitura a doua. In continuare lipsa grupa de week-end de Brasov

1643 : Idem garnitura de ieri cu 84-87 004 inclusiv.

1746 : 20-76, 19-76, 228, 20-76, 20-76, 20-49. 2 biciclisti cautau vagonul de bike la Pl.Vest si s-au urcat la ultimul care trebuia sa fie vagon de bike/handicap. Ce sa mai CFR.

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Astazi la 14:26

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 5 din 32Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-