Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 18:20

kerpeten ali a scris:
Pacat de R 11034 daca il anuleaza in ultimile zile a circulat arhi-plin.
Nu este aprobat PMS pe anul 2015. Cel pe 2016 nu îl poate depăși pe cel pe 2015. Cum cel pe 2015 nu îl poate depăși pe cel de pe 2014, iar 11034 a încăput în PMS... s-ar putea să rămână. Și anul ăsta au circulat trenuri cu numere 10xxx care nu erau subvenționate, deci dacă se dorește, poate circula, indiferent de situația PMS.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 18:30

Poate il lasa ca deja e un tren nou care circula inaintea la alte 2 trenuri ieftine ( RT 14036 si IR 1630 ) si are destul succes in week-end-uri, cat va fi zapada la munte si in vacantele elevilor/studentilor din aceasta iarna. Pacat ca nu il suplimenteaza in week-end-uri caci in cursul saptamani sunt suficiente cele 3 vagoane.

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7196
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 18:38

Se putea suplimenta cu Acvila ce face turnusul 1551/6/7/4 si care oricum sta degeaba in week-end prin revizia Basarab, dar...lasa-i sa meargă ca sardelele...

O întrebare văzând compunerea postata despre internaționalul 73 Traianus. Din Timișoara a plecat cu 11 vagoane, urca dom'le Balota cu o singura locomotiva ? Sau i-au pus dubla la Severin ?
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1255
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2680
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 18:43

Trenul 11034 este foarte bine gandit (l-au trantit in coasta Regiotrans si are un mers sprinten, 3 ore si 20 de minute cu Regio Brasov-Bucuresti, deci practic cu o jumatate de ora mai mult ca la IR-ul la pret dublu, e chiar foarte avantajos). Plus compunerea acestui tren care e foarte OK. El nu ar trebui anulat ci suplimentat, dar nu trecut pe Acvila sau etajate - ce putin asa sper eu...Si cel de seara este OK de la 20.16 dar ajunge cam tarzior in Brasov, cred ca dupa Campina sau hai sa zicem Breaza/Comarnic circula cam gol dar asta e - trebuie sa duca vagoanele la Brasov.

11031 asa cum il pusesera la 5 minute de IR 1631 nu avea niciun sens, era o clona nereusita si bine au facut ca au renuntat la idee. Iar RT ar fi avut tren cu plecare din Brasov de la noul mers fix de la aceeasi ora deci iar nu prea avea sens trenul CFR.

Perechea care a ramas este foarte OK (mai ales 11034, dar si cel de seara - ar fi culmea dupa ce i-am certat ca e inadmisibil sa nu existe tren intre 18 si 21 din Buc spre Brasov si cand in sfarsit l-au bagat sa carcotesc iar...).

Sa vedem ce succes va avea trenul de dimineata al RT spre Brasov de la 8.50 - e cam aproape de Hyperion si are mers lent de Regio... sincer nu cred ca va rupe gura targului ca pe vremuri cu 3 rame pline, dar va avea musterii pt ca cei de la RT au deja publicul lor format in atatia ani.

Una peste alta nu avem a ne plange, exista alternative suficiente si iata ca se introduc noi trenuri ce au deja calatori - deci chiar ca exista inca potential pe ruta Nr. 1 a tarii, desi chiar si eu eram sceptic la un moment dat... Very Happy
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 18:58

Ma uitam zilele trecute la PL.Vest la R 3009 si R 11033 la primul tren nicio diferenta acelasi numar de calatori il are dar 11033 are cam 100 calatori la plecarea din Vest spre Brasov mai multi decat are 3009 deci calatori de la 11033 ori sunt noi ori de la IR 1641 si RT 14037.

RT 14031 va avea succes mai ales in week-end-uri si la vara, cu bicicleta nu te poti urca in cel mai laudat tren de pe internet pe cand la RT poti baga si 50 de biciclete la fel ca si la CFR. Din cauza opririlor intre Ploiesti si Brasov nu stiu daca va circula cu 3 rame dar cu 2 pline tot va circula.
Sus In jos
mtk



Numarul mesajelor : 103
Varsta : 51
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3041
Data de inscriere : 07/12/2008

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 20:12

mtk a scris:
IR 73 azi 29.12.2015 la sosire in statia Timisoara Nord:

40-0560-9

51 55 70-80 001-8 (WLAB MAV, vag 438)
51 52 50-80 713-5 (Bcm BDZ, vag 437)
51 52 19-40 103-8 (cl.1 BDZ, vag 436)
61 53 21-76 080-8 (cl.2 CFR, vag 435)
61 53 21-86 034-3 (cl. 2 CFR, vag 434)
61 53 10-70 100-3 (cl. 1 CFR, vag 433)

la care s-a atasat la semnal IR 1691 in compunerea:

50 53 30-76 014-9 (cl. 1, vag 5)
61 53 21-76 006-3 (cl. 2, vag 4)
61 53 21-86 018-6 (cl. 2, vag 3)
61 53 21-76 084-0 (cl. 2, vag 2)
61 53 21-76 002-2 (cl. 2, vag 1)

Compunerea conform cu "Aratarea vagoanelor" afisata in holul garii Timisoara Nord:

-B-B-B-B-B-|--A----B-----B--|---B---BC--WLAB--|
-1-2-3-4-5-|-433--434--435-|-436--437---438---|
TM-BUC |BUDAPESTA-BUC | BUDAPESTA-SOFIA|

Observ ca:
1) noi am dat la 1691 un vag 5 de clasa 1 desi ar trebui sa fie de cl. 2
2) vag 435 a fost azi de clasa 1 desi ar trebui sa fie de cl. 2
3) vag 436 a fost azi de clasa 1 desi ar trebui sa fie de cl. 2

Probabil ca, asa cum se mai obisnuieste, in lipsa de vagoane de cl 2, punem si noi ca si altii, vagoane de I-a.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 20:28

IR 1731 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1643 : 21-86, 22-96 + 22-96, 30-76, 22-96, 71-31, 44-31.
IR 472 : 84-96 + 21-76, 10-91, 89-87, 40-70, 71-70, 70-91.
IR 1746 : 20-76, 20-76, 19-55 016, 20-49, 20-76, 71-31, 19-76, 20-76. Ultimile 2 vagoane erau cu calatori, dormitorul circula doar ca sa fie un serviciu in plus iar vagonul de clasa 1-a este rusinea acestui tren dupa ce ca tot trenul este o rusine. 16 ore doar un singur vagon cu prize.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 21:00

mtk a scris:
La linia 5 a Garii de Nord in Timisoara, azi 29.12.2015 la ora 13-13.30 era garat PROBABIL R2028 (Timisoara-Simeria) cu compunerea:

41 0913-4
50 53 19-55 036-2
50 53 20-55 058-3
50 53 20-49 052-5
20 53 20-55 041-9

toate vagoanele avand tablita cu Timisoara Nord - Targu Jiu - Craiova.

Da, era 2028, a plecat la 13.50 nu am apucat sa il notez  

La linia 7 peron trenul 73 cu urmatoarea compunere

40 560 9+
70 80 001 8 MAV +
50 80 713 5 BDZ+
19 40 103 8 BDZ+
21 76 080 8
21 86 034 3
10 70 100 3+ 1691
30 76 014 9
21 76 006 3
21 76 018 6
21 76 084 2
21 76 002 2

linga el la linia 6-9192 Toplet

43 0127 7+
19 55 034 7
10 49 078 0
20 55 075 7

dupa el 19 55 013 1+20 49 9 vor forma pe 2605 Arad iar la intoarcere formeaza pe 1843 Beclean pe Somes

la linia 4 - 1766 Iasi via Aradul Nou

41 0730 6 +
Botosani
20 49 235 6
20 49 234 9
Iasi
20 68 002 6
20 68 004 2
20 68 003 4
WLAB 71 31 0 55 6
AcBc 44 31 039 1

La linia 2 sosit intirziat din cauza regio Calafat
72

40 612 8+

10 70 107 8
21 76 047 7
21 76 018 8
19 40 183 0 BDZ
50 80 714 3 BDZ
70 80 002 6 MAV


linia 1 in fata usilor garii 2234 Remetea Mica - Malaxa 920

la linia 8 soseste 2600 Arad

41 931 0+
20 55 117 7
20 55 074 0
19 55 006 5 locomotiva da imprejur si se formeaza 3117 Oradea

la linia 4 soseste Desiro R 9592 Jimbolia

linia 7 soseste 9575 Caransebes

41 694

20 54 024 6
20 54 041 0
20 54 036 0
20 55 1110

linia 2 IR 1743 Baia Mare -desiro

peste macazuri
2606 Aradul Nou

43 0025 7

20 54 001 4
20 55 069 0 vagoanele in noua schema de culoare, aceea albastra, posibil sa formeze trenul prezidential 1699 Resita Sud cum a fost la vechiul mers dar nu mai eram in gara sa vad daca asa e.

Mtk, am scris mesajul dar nu am apucat sa il expediez, intre timp vad ca ai mai completat si tu compunerile, imi pare rau ca nu ne-am intilnit.Ieri 73 a plecat cu 12 vagoane din ce am vorbit.
Sus In jos
matei vulcan



Numarul mesajelor : 87
Varsta : 36
Localizare : Constanta
Reputatie : 1375
Data de inscriere : 03/06/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 22:49

Sant in IR 1641 in Bușteni in acest moment si a venit supra controlul!!!de cand circul eu cu trenul rar am vazut supracontrol la ora asta noaptea.au terminat cu noi si acum continua la vagoanele de dormit...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6152
Reputatie : 8051
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mar 29 Dec 2015, 23:08

2079 Piatra Olt - R. Valcea ajunge, de regula, in Valcea cu 20-55 20-55 si malaxa 900. Acum a ajuns cu un 19-50 in locul celui de-al doilea 20-55. Nu tin minte de cand nu am mai vazut un 19-50 pe 201. Nici nu stiam daca mai circula.

Porneste la 02:50 la Sibiu ca 2069.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mier 30 Dec 2015, 11:40

IR 1631 : 21-87, 21-87, 19-83, 84-96, 21-87.
IR 1636 : 21-70, 30-76, 30-76 + 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 30-76.
IR 1731 : 20-83, 19-83, 20-83 + 20-83, 20-83, 19-83.
IR 1526 : 20-87, 20-87, 89-87, 84-87, 20-87
IR 1621 : 22-96, 10-70, 22-76, 21-76, 21-76, 21-87 + 22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 22-96, 22-96 + 21-87, 21-87
IR 473 : 70-91, 71-70, 40-70, 89-87, 10-91, 21-76 + 83-76.

IR 1621 cu 14 vagoane si calatori de vreo 17, dupa cum sunt aranjate vagoanele primele 5 ar ramane la Brasov urmatoarele 7 pana la Timisoara si ultimile 2 pana la Sibiu sau de ce nu Simeria ca tot a ajuns SImeria sa aiba grupe pe internationale.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1483
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4536
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mier 30 Dec 2015, 17:00

matei vulcan a scris:
Sant in IR 1641 in Bușteni in acest moment si a venit supra controlul!!!de cand circul eu cu trenul rar am vazut supracontrol la ora asta noaptea.au terminat cu noi si acum continua la vagoanele de dormit...
Pe 1641 am prins și eu acum aproape 2 ani, februarie 2014, supracontrol între Sfântu-Gheorghe și Tușnad, după 0,30'!
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mier 30 Dec 2015, 17:12

Supracontrolul era titulat intr-o perioada pe IR 1653, IR 1667 si IR 1755 intre Buc.Nord si Focsani.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2482
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5007
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Mier 30 Dec 2015, 19:48

In 406 si 407 ai avut dupa ora 01.40 Cluj-Gherla, iar la inapoi pe Beclean-Dej deci nu este de mirat. Cat des circul cu 1641 dar niciodata nu am prins decat in ramura lui pe Deda-Mures.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Joi 31 Dec 2015, 09:52

Ieri :

IR 1527 : 20-87, 84-87, 89-87, 20-87, 20-87, 89-87
IR 1630 : 21-87, 84-96, 19-83, 21-87, 21-87 + 5 vagoane de la IR 1621 : 21-76, 21-76, 22-76, 10-70, 22-76.
IR 1746 : 20-76, 20-76, 19-76, 20-76, 20-76, 71-31 + 30-76, 21-87. Ultimile 2 vagoane au fost atasate la Brasov 30-76 de la 1745 si 21-87 de la 1621.


Azi :

IR 1636 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83
IR 1632 : 20-83, 84-83, 19-83, 20-83.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Astazi la 16:35

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 32 din 32Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-